Gå til innhold

jeg har lyst til å lage en morsom tråd, hva er deres verste flauser??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

denne virker kanskje ikke som en stor flause som mange andre her. men må bare si at det var utrooolig flaut for meg!

 

første dag på vidregående, alle elever skulle samle seg utenfor et bygg.

og mange var allerede kommet da jeg var på vei. og flere gikk bak meg på vei til byggningen.

jeg hadde kjøpt nye sko, som var ubehaglie og gå i.

det som skjedde var at hempene på skoene hadde festet seg i verandre når jeg gikk og der datt jeg langflat etterfulgt med et høyt ooooooooh..

jeg ble sprutrød og reiste meg fort igjen, med en gang jeg skulle ta neste skritt datt jeg IGEJN!

jeg var helt alene, ingen venner eller kjente runt meg. bare en haug av fremmede folk som sto å så på meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha...ler godt av denne tråden her:=)

vet ikke om denne her er morsom, eller bare ekkel, men prøver allikevel:)

 

var sommeren da jeg var 15 år, bodde hjemme hos mamma og stefaren min, som da drev en gård med kuer og endel andre dyr.

inne i fjøset, der var det et toalett, som gikk rett ut i tanken med bæsjen til kuene(altså den bæsjen man bruker som gjødsel på jordet.

jeg brukte mye dette toalettet, for jeg hadde egne dyr i samme fjøs. jeg brukte tamponger under menstruasjonen min på denne tiden, og hver gang jeg var på do i fjøset, så orket jeg ikke gå inn i hovedhuset for å kaste tampongene, så jeg kastet altså disse i do. og med lang menstruasjon, og over en hel vinter og sommer, blir det mange tamponger gitt:)

så da stefaren min skulle gjødsle jordene, lå det jo masse hvite tamponger utpå der.

han ble mildt sagt ganske forbanna kan man si, så den som fikk jobben med å gå over et stooort jorde, med gummstøvler og klype på nesa, for å plukke tamponger, jo det var meg det:) så for å si det sånn, jeg putter ALDRI mer tamponger i do mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kino og satt midt i salen med kjæresten. Det var en spennende film, og det kom en scene hvor det var skikkelig skummelt, hvor man bare vet det skal skje noe skremmende...jeg er også ganske var for lyder på film må sies. Etter noen minutter skjer det, en bad-guy på filmen spretter fram med kniv eller pistol, og jeg setter i et kraftig skrik! Det var så høyt og fra magen, og etterlot ingen tvil om at her var det ei jente som virkelig vart skræmt...Ingen andre i salen reagerte sånn som meg. Og et par karer litt lengre bort klarte ikke å unngå å le i lang tid etterpå. Og det var ikke filmen de lo av...var så flau, og så ned i parketten hele veien ut når lyset kom på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har et par flauser å dele:

 

Hadde vært et lystig etterpå lag i et stort hus med mange rom, type studenthus. Det endte med at jeg og en til ble litt amorøse og gikk opp for å ha oss på et rom som ingen andre var. Det var et stort rom og langt inni en krok stod en sofa. Der holdt vi på, uten en tråd eller noe og dekke oss med, da en eller annen av de andre festdeltakerne kom for å hente jakka si, selvsagt langt inne i samme rom den også. Ble litt mye rødming når han skrudde på alle 100 lysrørene og så oss prøve å dekke oss med det vi hadde (ikke mye tilgjengelig...)

De andre festdeltakerne kniste en del når vi kom ned igjen etterpå... Ler ofte av dette for meg selv, det var skikkelig pinlig..!

 

En annen historie. Min daværende kjæreste og jeg skulle på fest og overnattet hos bestemora hans, siden det var rett ved der vi skulle være. Husker vi var skikkelig dritings på hjemmebrent og måtte selvsagt kaste opp i løpet av natta. Bøtta ble plassert mellom hodegjerdet og senga, slik at vi begge skulle nå den.

Fylle-logikken sa imidlertid at den bøtta kunne velte, så liggende på rygg prøvde jeg å løfte bøtta opp og sette den på gulvet. Det endte som det måtte, at jeg tømte hele innholdet i bøtta oppi senga, over både oss og sengetøy og det som var. Full magetømming fra to personer, urk... Istedenfor å fikse problemet sovnet vi, noe som resulterte i at skaden ble mye større. Hver gang jeg dusjet luktet håret spy, i mange uker etterpå.. Men det verste var uansett å "face" bestemora dagen etter, og forklare at hun måtte rense alt av sengetøy og kaste madrassen, siden vi hadde griset til så til de grader.. Husker det var skikkelig nedtur siden vi lå i et herlig friskt rom med dundynder og alt var digg. Helt til jeg tømte spybøtta oppi... Har ikke gjort noe så teit igjen, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo sitter som et spørsmålstegn her, for jeg fikk skikkelig fjolla og ler så tårene spruter av denne. Hahaha, herregud, morsomste jeg har lest på leeenge! Spyr og fiser, den skal jeg leve lenge på altså=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

 

Denne er ikke min, men en nabo av meg som fortalte om ei hun kjenner.

 

Denne dama skulle til gynekologen. Hun var godt voksen og hadde jo vært der før. Men som de fleste ville hun jo lukte "godt" der nede.

 

Hun dusjet, også visste hun at datteren hadde en duft frisk spray til å bruke på kroppen. Så hun lånte litt av den.

 

Hos gynekologen så ble hun jo satt i denne stolen også var det bare å spre bena. Han gjør jo det han skal, og på slutten klarte han bare ikke dy seg.

 

Da sier han smilende "jasså, så du har pynta deg i dag". Hun ser ned og blir sprut rød. For hun hadde sprayet hele underlivet med masse glitterspray. Hun hadde tatt feil flaske.

 

Herregud jeg lo når naboen fortalte den alttså=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

engang våknet jeg opp og så at jeg hadde tisset på meg (var gravid uten å vite det) lå i en liten seng med kjæresten. han hadde ikke skjønt noe ennå, så jeg tok opp hunden, stakkars, og vekket ham: "eh.. du.. hunden har tisset på oss." vi lå ganske tett inntil hverandre og det hadde smittet ganske mye.

han ble skikkelig sur på hunden da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kort forklart

Fin fyr, one nighter, våkner neste morgen av at hans mor vil ha os opp på froost (han bodde hjemme)

frokosten starter med bordbønn, og så spør faren i fullt allvor om når vi skulle gifte oss..

Km meg fort ut derfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ææsj bare at det går an å sovne i spy hehehe;)

 

jeg har en fra sist helg.. har nettopp sluttet som bartender siden det hadde sett dumt ut med en høygravid dame bak baren. og når barnet kommer passer det nok ikke så godt å jobbe om nettene;)

 

sist helg var jeg ute med en venninne og jeg hadde tatt på meg en trang dongeribukse. presset den på meg og smekken måtte selvfølgelig være åpen. den er ganske lav i livet så den "nydelige" trusa jeg hadde på meg viste godt. men jeg hadde på meg en lang topp og passet på at den ikke krøp oppover i løpet av kvelden.

 

da det begynte å bli litt travelt kom bartenderen springende (han er ganske ny) for han trengte hjelp til å skifte rull i bankterminalen. jeg var jo bare glad for å hjelpe så jeg gikk med glede bak baren og hjalp til. tappet et par øl med det samme siden han var så stressa. da jeg skulle tilbake til venninnen min, gikk det opp for meg..

toppen hadde sklidd opp mens jeg satt (noe jeg ikke tenkte på da jeg reiste meg for å hjelpe)

dritflaut! der hadde jeg stått i baren med buksesmekken helt åpen og tappet øl. høres kanskje ikke så flaut ut. men hadde du sett meg, hadde du forstått..

og den nydelige grå trusa mi med "I <3 kermit the frog" på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, nå kom jeg på en til.

 

sist sommer... jeg sto i dusjen og gjorde meg klar, kjæresten skulle komme og hente meg.. hadde fått meg en brasiliansk voks et par dager tidligere..

 

onkel og tante bor langt vekke, ser dem skjelden. visste de skulle komme den dagen men trodde jeg skulle møte dem hos mine foreldre senere.

dørklokka mim virker ikke, det visste ikke de. jeg hadde på musikk da jeg var i dusjen. de trodde jeg ikke hørte at de ringte på pga musikken, så de banket på et par ganger og gikk inn.

det de ikke visste var at jeg hørte at de banket på! jeg trodde det var kjæresten som kom. døra til badet sto åpen. (og du ser rett inn når du går inn i gangen) jeg hadde akkurat gått ut av dusjen fordi jeg hørte banking og fikk ikke tid til å ta tak i håndkleet før min onkel sto rett foran meg!! oops! sa han og gikk ut. "hun var visst i dusjen!" hørte jeg han sa til min tante og min mormor som sto utfor.

det verste er at han er prest og så meg "glattbarbert"... greit han ikke så akkurat DER men du ser jo om det er noe mørkt der nede eller ikke.. off.. det var fææælt å gå ut og hilse på dem etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typen har en god en..

Vi var på kino, og han er av typen so banner Høyt om han kvepper..

Var en skrekkfilm..

Jeg skjønner at noe kommer til å skje, så snu meg og sier.. nå kvepper vi sikkert snart..

Og gjett om han gjorde.. kvapp så han hoppa i stolen, hylte ut "Fytte H**vete.." Hele kinosalen fikk latterkrampe....

 

Hver gang jeg tenker på det må jeg le, og hver gang jeg minner ham på det blir han like rød..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bestemor på besøk. Gjesterommet ligger vegg i vegg med stua. Veldig lytt.

 

På kvelden fant vi ut at vi skulle ha oss litt.

 

Morgenen etter spurte mannen min bestemor om hun hadde fått sove.

"Dere hadde glemt å slå av babycallen, så den holdt meg våken en stund"

 

(Vi hadde babycall stående på soverommet, med mottakeren i stua)

 

 

flaaaaut, jeg får helt vondt i magen av å tenke på det. Ser for meg bestemor har ligget der og hørt på meg si "ta meg hardt" og "jeg er så kåt"

 

Er IKKE i stand til å le av det ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ✿biss med twins✿

Jeg syns kvapp og kvepper var det morsomste med den historien, jeg:-)

 

Men SPYYR OG FIIIIIIIIIIISER var så genial, hahahahah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nylig blitt sammen med han jeg er gift med nå, og vi pleide å sove ofte hos ham.

Han hadde ei furuseng, en sånn med skuff under, som knirket noe gudforjævelig, men siden han holdt til i kjelleren og foreldrene i annen etasje (altså en hel etasje mellom) og det i tillegg var i motsatt ende av huset så brydde vi oss ikke så mye med det, men ventet til foreldrene la seg i det minste.

 

En måneds tid etter at jeg begynte å sove over regelmessig så kom moren hans ned en ettermiddag og proklamerte at det bare var å komme og bære, de hadde kjøpt ny seng:p

Da ble jeg LITT flau...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er min historie,jeg var nettopp blitt sammen med en type,og ble bedt på middag til foreldrene hans.etter middagen gikk jeg på do,og på badehylla sto en sprayflaske,trodde det var hårlakk og tok litt i håret.syntes det håret ble litt vått,men tok mere av flaska.tilslutt så det ut som jeg hadde vaska håret,det virkelig rant av det.ikke stivt i det hele tatt.Da jeg så nærmere på boksen,var det luftrenser.Måtte jo gå ut i stua igjen,med kliss vått hår.guuud så flaut.ingen sa noe heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange morsomme! Her er min..

 

Forsov meg til skolen, tok en bukse rett ut fra tørketrommelen og løp ut til bilen. Når jeg kom frem husket jeg at vi skulle ha gruppearbeid i forbindelse med en oppgave og jeg husket selvfølgelig ikke hvor min gruppe skulle være. Gikk rundt og lette over hele skolen (stor høgskole) og etter en halvtime fant jeg rommet. Etter en stund gikk jeg en tur ut for å kjøpe lunch, rakk ikke frokost. Masse folk, og lang kø. Da jeg kom tilbake til rommet skulle jeg legge kortet i baklomma. Og der kjente jeg noe, en stringtruse hadde festet seg til buksa, sikkert i tørketrommelen, og hang nedover rompa. Og den har jeg altså svinsa rundt med hele dagen, leita over hele skolen og stått i en stappfull kantine med. rødmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne (eller bekjent) inviterte med på en kopp te når jeg bodde i Oslo. Hun hadde akkurat flyttet inn og unnskyldte seg med at studenten som bodde der før ikke hadde tatt med seg alle da fæle møblene (hennes ord). Hun hadde sånne pusekatt plakater på rommet, sånn man hadde når man var 12, kattunger i en kurv og lignende, og jeg klarer å si: "håper hun henter plakatene sine snart da, hvem er det som har pusekatt plakater på veggen når man er 25 liksom, hehe" Da ble det litt stille før hun svarte... De plakatene er mine.. Uff, vanskelig å bortforklare den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...