Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. mai 2009 #152 Skrevet 22. mai 2009 og jeg som trodde det var jeg som var offeret her!! mhm får gjøre noe med saken da..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. mai 2009 #153 Skrevet 22. mai 2009 aaaaaahhhhhh så kommer jeg jo ikke inn på mailen da!!!!! argh!
Molait Skrevet 22. mai 2009 #154 Skrevet 22. mai 2009 got mail. Og skal sende en til i løpet av et par timer:) Så da. Ang det andre som noen har snakket om så har jeg snakket med en del på jobben og alle er enige med "oss". Så da synes jeg det altså!
♥Tiny Skrevet 22. mai 2009 #155 Skrevet 22. mai 2009 Tomlene opp for saken Dåpen igår gikk knirkefritt. Han ble døpt og sov halve gudstjenesten og hele selskapet. Var våken til maten kom og sovnet før vi spiste. Våknet ikke igjen før gjestene var på vei hjem igjen.. Innbringende ble det også for den lille karen Penger, sølv, kjede med stjernetegn, dåpsstreng, bamse og litt mer.. Imorgen er svanas store dag og jeg tror vi er klare Ama: Hinkel pinkel og den andre ligger igjen her (Tiril kalte den Hopsi Deisi)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. mai 2009 #156 Skrevet 23. mai 2009 La meg være den første til å få gratulere brudeparet her på tråden:) Nydelig brud og kjekk brudgom var dere:) Også var jo guttaboys så fiiine da:)
Amabolla Skrevet 25. mai 2009 #157 Skrevet 25. mai 2009 Hei hå Vi hadde det morro på lørdag!!! Håper brudeparet hadde det like morro:) Var ganske så redusert i går-hehe. Sambo er redusert i dag og han. Tiny: tror buksene mine også ligger igjen hos deg-får ta en tur og hente etterhvert. Sol ute-trening om en time.
_svana_ Skrevet 25. mai 2009 #158 Skrevet 25. mai 2009 Tusen takk for en fantastisk dag på lørdag! Jeg storkosa meg hele tiden, håper dere alle hadde det fint. Så ut som det hadde vært gøy etter at vi dro også tenkte jeg da jeg ryddet på internatet, hehe. Noen som savner et kamera-etui i stoff? Det lå et under en stol på hotellrommet vårt. Fint om dere kan dele bilder og sånn med meg, har ikke fått så mange foreløpig.
Herkules Skrevet 27. mai 2009 #159 Skrevet 27. mai 2009 Tusen takk for en flott kveld svana! Det var et kjempefint bryllup og du var fantastisk flott. Gratulerer som rette ektefolk! Da ble det ikke no Tusenfryd på meg heller, for feberen er like fullt tilstede, jeg er så lei, men nå har jeg bestemt meg for å bare ta det med ro. Var veldig lurt av meg å ta det så pass rolig på lørdag, for feberen nådde 40 på søndag. godt å ha egen seng og ikke fyllesjuke å tenke på da. Er det noe mer å si nå da? Vi kan jo i alle fall feire at Nav har klart å utbetale alle pengene vår. Merker når 80 000 kr uteblir. Tiny det er ikke tidskonto lenger, men gradert uttak. Det kan du fint forandre på nå, og du må bare ha en skriftlig avtae med abeidgiver.
Molait Skrevet 29. mai 2009 #160 Skrevet 29. mai 2009 Gratulerer så masse som Herr og Fru Hadde det kjempegøy! Bortsett fra da jeg løp halvnaken over plenen kl 05:30..... hehe Nei men en kjempekveld svana og dere var så nydlige alle sammen. God bedring Herk!! Drar på tur i helgen. Skal til Lillehammer. Årlige slektstreffgreiene vett. Også innom Storsjøen å få campingvogna til mor. Litt mye på en dag i dag! Er på jobb nå... Kjøre to biler og bytte og huhei. Jadda. God pinsehelg alle sammen:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. mai 2009 #161 Skrevet 30. mai 2009 Jeg skal bli grandtante jeg gitt:) God pinse alle sammen:)
Herkules Skrevet 2. juni 2009 #162 Skrevet 2. juni 2009 FOR EN HELG!!!! Håper dere har hatt en flott helg, deilig vær håper det bare er en forsmak av sommeren. Formen er stigende, men har bestemt meg for å avlyse helgens Stockholmstur. Litt trist, men jeg blir matt ved tanken på å reise alene med E nå så slapp som jeg er. Endelig har kroppen min skjønt at jeg har spist lite og latt meg se resultater av sykdom på vekta, det var på tide. Tenke seg til her går jeg å hangler i uke etter uke og spiser knapt og så nekter vekta å være med på at jeg skal ned! hmpf! I går kom en liten venn til verden, han skulle ikke komme før om 1,5 mndr så jeg stortuta når jeg fikk vite at han måtte ut siden vannet hadde gått. Det ser veldig bra ut for ham, men 1,9 kg er lite krysser fingrene for at han klarer seg helt utmerket. I går måtte jeg ut å jage gale nabokatta, han torturrerte et liten skjæreunge. Eieren ble bedt om å ta inn katta, men de turte ikke å ta i ham . Skeptisk til den katta. Skal være varsom når O er ute og den kommer jeg altså. Møkkakatt Noen som har barneforsikring her? Må legge søta, gnir seg i øynene og ser på meg her .....
Amabolla Skrevet 3. juni 2009 #163 Skrevet 3. juni 2009 Hei hopp:) Vi har hatt en kjempefin helg på Hvaler. Mamma og mann kom også. Vi har kosa oss i sola og både Leo og jeg har blitt solbrent. Leo sov øverst i etg.køya og var stolt som en hane. Så kjedelig å måtte avlyse tur da Herk! Men bedre å bli frisk enn å risikere å hangle superlenge med 2 små barn i heimen. Jeg liker ikke katter jeg-er mer hundemenneske. Selvom molle sine katter er fasinerende der de absolutt skal stirre så gæli når jeg ammer... Vi har ikke barneforsikring-har tenkt på å skaffe det flere ganger-men det går i glemmeboka. Jeg har vært og trent i dag-slitsomt-men veldig fornøyd når jeg er ferdig:) Har en date med Tiny og barna på sats på lørdag-barna i pass og mødrene trimmer-hehe. Hva er planen for helgen da? Tiny-skal du feire?
♥Tiny Skrevet 4. juni 2009 #164 Skrevet 4. juni 2009 En superhelg forrige helg med masse sol og kos Tiril har egentlig ikke hatt mye klær på seg og badet masse på terrassen! Alle eksamner er nå bestått og jeg har ferie!!!!!!!! Herlig å ikke tenke mer på fag på en stund.. På'n igjen til høsten. Her går no dagan i en helsikes fart, hvor ble tiden av liksom? Har hatt nok å gjøre med skole og oppussing her hjemme. Og med baby og snart 3 åring går tiden sabla fort... *sukk* Og det ser nå ut som denne babyen min ikke har så lyst til å være baby så mye lenger... Han er snart 3 måneder og nekter å ligge pent på fanget å smile til mamman sin. Han skal sitte faktisk. Sinna blir han også gitt.. Nå er snart en lang epoke slutt... Molle minnet meg på det at E og T har sett hverandre nesten hver dag i 2 år i barnehagen samt minst en gang i uka siden E ble født.. Nå skal de begge bytte barnehage og det kommer til å bli rart.. Er liksom vant til at E sier hei hver dag til både meg og T Så søt da!!! Det er kanskje et tegn på at treffaktiviteten må opp folkens Jeg har bursda' i morra Skal den feires da? Nja, jeg skal nå ihvertfall ta en øl og kose meg. Men mann jobber og barn er hjemme. Så noe hæla i taket blir det nok ikke... Men tenkte å ta det igjen med en skikkelig sommerfest/hagefest. Må bare se om det fine været kommer tilbake! Når skal folket på feire da? Sånn i forhold til sommerparty og bursdag til tutta... Gleder meg til trene på lørdag Eneste kjipe er at det er trening uten sko og jeg som har kjøpt meg så fole fine trene sko (som gubben letta litt på øyebryna av prisen.. hihi)
Molait Skrevet 4. juni 2009 #165 Skrevet 4. juni 2009 GRATULERER MED DAGEN TINY!!!! Ja da kan du påpeke at han kan plukke ned bryna dine som burde være i taket etter alt kamerautsyrsdilldall han har kjøpt! (av en eller annen grunn får jeg med meg alt han handler..hehe wonder why) Driiittrist!! Som regel kommer Tiril etter oss og blir hentet før. Og E har ikke lange dager for tiden! Men veldig søtt når Tiril kommer til oss om morgene. Og ikke skjønner hvorfor hun må høre på tantene og ikke bare kan være med oss. For hun er jo med en voksen som er meg. Ellers har hun og mye hun må informere meg om..hehe. (huske på hva som sies hvor og når nå Tiny, for du har en liten svamp! Som mer enn gjerne tømmer seg..hihi) Nei men tenk på det. Lengte er vel 2 uker tror jeg. For har vi ferie så treffes vi jo da og. blir trist å bytte bhg, men har liten lyst til å ha E på den mellomavd. (vil tro du er enig MtG?) Blir nok bra. Og letter ift skiftarbeid, for da kan jo W hente+at onkel og fettere bor i nærheten og. Må du komme deg til lege igjen Herk. Og ikke gå før du får svar! Er ikke riktig å ha feber i en mnd vøtt!! Hadde super helg vi og, skjønt det var mye kjøring. Fredag morgen-jeg på jobb. M og gutta kjørte til campingplassen i sør-odal. Jeg fra jobb og opp dit. M videre til Lillehammer for å hente vogna og ned igjen. Så dro alle med en bil tilbake til lillehammer hvor vi skulle på den årlige fam.turen. Lørdag dro barna til Hunderfossen med svigers, mens vi kjørte til Flisa på konf. Tilbake til Lillehammer på kveld. Mandag kjørte vi ned til campinvogna igjan og fikk med oss bil nr 2 og så hjem. Meeen sol og fint og bada masse! Var superfint bassengannlegg på Lillehammer og unga storkosa seg. Nå er mor her. Konf på søndag. Tr meldte sitt besøk i dag. Så syklus nr 1 var da på 33 dager. Det for noe da?! Lå på ganske nøyaktig 28 dager før. Tiny: Har fri i morgen. Lurte på kino kl 15 på Årnes. (gratisbilletter. kan muligens få tak i fler evt) Den disco ormene. Varer litt over timen. tror E sitter stille..hehe. Om ikke så er det jo gratis så går greit å gå ut. Men ellers er der ingen store planer. Om du skulle ønske noe bursdagsgreis. Har hale da. (les mor) Hvem blir du grandtante til da cat?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. juni 2009 #166 Skrevet 7. juni 2009 Fy søren, her har dagene gått i ett i det siste!! Ikke vært på nett siden torsdag kveld omtrent! Men uansett, GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, TINY!! Hadde tenkt til å sende deg en sms på fredag, men så dro jeg på jobb på kvelden og glemte hele sms'en Barneforsikring har jeg ikke, og har nok ikke tenkt til å anskaffe meg det heller. Nå sier de fleste eksperter at det er bortkasta penger. Meeeeen, om noen kan motbevise og komme med noen gode argumenter eller eksempler, så skal jeg revurdere det:) Hvem jeg skal bli grandtante til vet jeg ikke ende, for har ikke møtt babyen enda. Og ikke så rart i, siden hun/han ikke blir født før i januar:) Men det er den mellomste nevøen min som skal bli pappa for første gang. Grandtante høres voldsomt gammelt ut!! Kvaaaaaaaaaaaaaaaalm jeg
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. juni 2009 #167 Skrevet 8. juni 2009 Også må jeg desverre takke nei til det selvpålagte og sammenslåtte 30 årslaget:( Skal jobbe den helgen og får desverre ikke byttet siden jeg den helgen jobber inn en annen helg jeg har byttet. Fikk kjeft av min nærmeste sjef så det holder fordi jeg ønsket å bytte en vakt så jeg får gått i 40 årslaget til broren min til helgen.
Molait Skrevet 8. juni 2009 #168 Skrevet 8. juni 2009 Vi får prøve få til sånn bursdagslunch. så betaler vi hver for oss og kaller det for gave til hverandre;) Vårt selskap er verdifull gave det altså!!! Hvordan blir det med resten av hurven? Blir det noe fellesdrekking? I'm in vaffal:D Jammen sjefa er doyse!!! JFDK!!!!! Løkke til trønderpia:) Simba og min sin baby skal bytte barnehage og det er litt skummelt altså!! Var på foreldremøte der i kveld. Veldig fint der da, men trives bedre med løsningene på LB. Eneste som gjør det greit å bytte sånn for hans del er at han havner på Mummi. (som bare to forstår hva jeg mener med men de forstår meg godt og da..hehe) Han kommer på storebarn likevel da:) Barna har pc-rom... Også har du mediatek. Hvor det hender de ser film. Har sanserom og (selv om det nå i år har blitt brukt til soverom da) Må ha med seg frukt da. PES! Betaler gladlig 50 spenn i mdn for å slippe det der ass. Og når de samlerr inn og deler opp synes jeg det blir feil og. For om min vil ha banan og jeg må betale OG DER KNAKK M KRANA PÅ KJØKKENET!!! Vann spruter og få tak i nabo... og deeer ja der ble vannet borte. Så nå har vi ikke vann:( Håper lønna er inne i morgen nå. Koster litt med kran! Fikk tatt av en del vann da. Og rakk dusje først. jo men banan...og jeg må betale så vil jeg at han skal få bananen sin! Og om E har med seg hver dag og andre aldri har med seg så skal jeg da betale for frukt til den ungen?? HMF! Med tanke på kommunal og få sunne unger og frukt og grønt burde absolut staten sørge for frukt i bhg. (her jo skolefrukt, men burde hatt ordning med gratis der og) Husker ikke hvor mange unger det er på Lille My, men ser sjelden mer enn 10 der. Er kanskje 15? Mulig mer assa, men aldri når jeg henter og leverer. På E sin avd nå blir det 35 unger! 90 på hele, fordelt på 3 avd. Eller soner som de kaller det. Men er STORE avd da. Likevel synes jeg det virker masete. Blir så mye uro og støy og inntrykk og ja. Om unger skal være der i 8-10 timer hver dag. Hadde selv syntes det var slitsomt med 35 voksne som herja og leka rundt meg i 10 timer. (selv om det er tilfelle på mange arb.plasser.) Vognskuret er jo et skur. Er lås på, men er jo ikke tett. Er halvmeter "luft" rundt hele oppe og går ikke ned til bakken. Vogna blir jo både rå og våt og blæ. Tenk på vintern. (blir vel ikke sak for meg, men mange småttiser der) Plass til 20 vogner. De er 28 bare på 0-3. Og flere sovere på 3-5. Jalla med så stor bgh både inne og ute og ikke kunne sette opp en ordentlig bod. Og selv med mangeganger så stor plass er det mer leker der han er nå. Ble rett og slett skuffa over hvor lite leker og sånt det var inne. Blir nok bra, bare litt bortskjemt:) Hun styreren spurte om det var jeg som var mamman til CE. Vi har jo hatt møte for ikke så lenge siden, men da begynte jeg se ganske gravid ut (nok til at hun sa "oj, du kommer til å bli stor!") og håret er og noe anorlunda. Så hun så på meg og tenkte, men sa ikke noe. Jeg skullejo vært ganske kule nå. Vi snakket en del om det, siden det var noe av klagegrunnen min (twinsa altså) og at hun og har twins selv. Nei får komme meg i seng. Tok jo brått nesten en time å skrive her nå
Herkules Skrevet 9. juni 2009 #169 Skrevet 9. juni 2009 Først Grattis med dagen som var tiny, er treig jeg , men har ikke vært så mye i ro disse dagene. Vært i Kragerø også Jeg tok foresten feil jeg når det gjalst vekt, husker vi snakket om det og så stusset jeg litt på at han lå på 5 tallet, men det var jo E også var bare jeg som husket feil. Godt hold er han jo så det var jo ikke det (derfor jeg stussa - husket jo feil) Du er litt konservativ Molle (akkurat som meg) Greit når ting er som det er ( ikke alltid forandring fryder) Cat hvordan er det med den kvalme og våryre? synd dere ikke kan komme, men skjønner jo det der med jobben, tufsesjef som blir sint på deg da Jeg gleder meg enormt til at O skal bytte avdeling og komme på stor avdeling, er så lei av de derre hablajalla språkfolka på avdelingen hans! Elskerpersonalet og har gruet meg lenge til at han må flytte opp, men nå ser jeg bare behovet. Han trenger rett og slett noen som kan prate på hans nivå. Enda bedre er det jo at han har begynt å glede seg han også, tenk om vi får en helt smertefri overgang! Får legge meg jeg og så får jeg stikke innom her i morgen også
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. juni 2009 #170 Skrevet 10. juni 2009 Joda, jeg henger i stroppen. Men er slitsom å være kvalm:( Lurer på om jeg har fått igjen noe av faenskapet jeg hadde i fjor. Magen er ikke god den heller:( Er i gang med valpekurs på lille virvelvind og det er veldig lærerikt:) Men hun har ikke ro i rumpen et sekund da!! Hihi, men er så knallsøt at hun slipper unna med nesten alt;) Mye å gjøre om dagen, er jammen slitsomt å være husmor!! Bare jeg overlever 40 års laget på lørdag så er mye gjodt. Blir en MEGET fuktig aften!! Nå tåler jeg jo ikke så sterke saker lenger, men en kb eller tre, det SKAL jeg ha. T må jeg nok bære med meg hjem! Ellers har vi bestilt oss 70-talls/discokostymer på nett, så det blir nok moro!! Jeg blir blond med snuppekort kjole i svart og oransjeknæsj! (for meg er det et kostyme, men for ama er det sikkert en hverdagskjole;) Jaja, vaske litt klær jeg:)
Molait Skrevet 10. juni 2009 #171 Skrevet 10. juni 2009 Ja jeg er litt konservativ. På flere områder. Og med unger så er det også greit med ikke for mye forandring. Er en del som blir bedre på nye altså. Men er noen ting som er helt jalla. Er en mye større og mer "moderne" bhg enn den han går i (enda den er nesten like ny) og da fatter jeg ikkehvorfor de har utnyttet plassen på den måten. Ha et pcrom til 3 åringier (får ikke spille eller ha med seg noe hjemmefra) når det er for liten plass i gangen (ikke hyller tilalle engang) og ikke plass til vogner. Det er jo noe som brukes mye og hver dag, så de prioriterer rart. Ellers er jeg og fan av hva som gjør hverdagen min enklere:) Du blikke bært hjem etter 3 kb cat! Greit du tåler mindre men jeg har sett deg etter minst tilsvarende en flaske go du gikk enda rett;) hahaha hverdagskjole ja;) Ser a ikke i så mye superkort, skjønt hu har en del på grensa kort og;) Kan faktisk ikke huske å ha sett bilde av ama skikkelig blond. Har du vært det ama? Lei for vi ikke kan komme på fest herk:( Ska no i bryllup. Når skal folket hva i sommerferien da?
Herkules Skrevet 10. juni 2009 #172 Skrevet 10. juni 2009 Er som regel sånn at noe blir bedre og annet blir dårligere. En ting som irriterer meg er at politikerene endrer reglene slik at deres løfter liksom blir overholdt (les Kristin Halvorsen- blir den dama skutt så så forundrer det meg ikke) Vel det nye nå er at man ikke er så opptatt av hvor mange barn det er pr voksen, men antall barn pr kvadratmeter! Dvs at i vår barnehage som er litt gammeldags med mange rom, stort bad, stor gang og så videre så kan det komme mange flere barn pga at det er så mange kvadratmeter. Mens det egentlig er små oppholdsrom. Ja selvfølgelig kan det bygges om, men det er jo ikke det de de mener, de skal bare trøkke inn flere barn på den plassen som er. Forøvrig ble det innvilget penger til oppussing for få år siden, men så kom en viss Kristin og lovet fullbarnehagedekning og alle innvilgninger ble trukket tilbake for å øke antall plasser i stedet. Hurra for fullbarnehagedekning i skur og råtne barnehager! Synd dere ikke kan likevel molle, så meldingen din nå. Valpekurs er kult, gleder meg til valpekurs engang jeg også Sommerferie = Kragerø
Molait Skrevet 13. juni 2009 #173 Skrevet 13. juni 2009 Jeg bør gå å legge barnet mitt, men orkergidder ikke reise meg...
-MtG- Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #174 Skrevet 13. juni 2009 I see you people!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Herkules Skrevet 13. juni 2009 #175 Skrevet 13. juni 2009 Hey Lurer bare på om noen av dere som ikke har svart kommer neste lørdag, og om det er noen som ikke husker at de er bedt så er dere alle det:) Ellers så er jeg så lei av bæsjebleier atte - Diare på begge to. Bør vel legge meg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå