Gå til innhold

Tråden


-MtG-

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så veldig fint hår..trenger klipp og litt farge gitt.

 

Men dagen i dag er fin-sol ute og varmt og greier:) Har ikke gjort så mye-passet Edvard en times tid på formiddagen,vaska hus på morgenen-og resten av dagen bare tuslet litt ute og litt inne. Leo har vært litt masete. Hun sa det selv t.o.m; mamma,jeg vil mase litt! Tenkte oss en tur på senteret-men ble ikke noe av gitt.

 

Nå maler sambo verandaen,Teddy (svigers hund) ligger og sover,Leo ser på Emil og Melvin spiser opp tommelen sin.

 

I morgen skal jeg klippe ei venninne-ellers ingen planer.

 

Syk den saken i avisene nå-om den døde babyen i Sverige- hvem kan gjøre noe slikt? Menneskeheten stopper aldri å forundre meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siiiigen

 

Var på bursdagsfest til mamma i går, la meg ca 5.

Eline var med, hun var så flink, gliste seg igjenom forretten og andre retten, så la hun seg før hovedretten. deilig det.

 

Jeg er fin på håret , he he kult med glatt altså, men deilig å få håret mitt tilbake Det ble kjempefint.

 

kjøpte meg røde sko i går de var så fine og gode Skjeldent gode vil jeg si godt med pensko som man kan gå i .

 

Så flinke dere er alle sammen - er ikke så flink jeg. I dag skal jeg nok gjøre lite.

 

Eline sover og O sitter ved siden av meg og er søt, Tilla ligger på den andre siden og er sovende og søt. Kos

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra vær betyr mye ute med barn :)

 

Fredag var jeg på Ikea shopping og jammen meg tok det grusomt lang tid... Mye platpakket opp på henger og ser nå at jeg faktisk har plukket med meg feil skuffer til garderoben jeg har kjøpt.. Blææ, jeg hater bytte på Ikea..

Lørdag var vi ute hele dagen og kosa oss masse, og jeg har fått masse tid alene sammen med Tiril (mens Truls har sovet endel og vært litt sammen med svigermor).

Idag har vi bakt og kosa oss masse både inne og ute. Og gubben har fått på plank på gjerdet på trappa og kjøpt materialer til ny veranda. Gleder meg til den kommer opp (hjemmebrygget vin og innvielse av den snart)

 

Hele helgen har gått uten tisse uhell!!!!!!!! Klistremerker, oppmerksomhet og noen småpremier her og der har hjulpet nå i helgen og da går det kanskje riktig vei!!! HURRA!!!

 

Uka som kommer MÅ jeg lese til eksamen om en uke... *sukk* jeg vil ikke jeg og samfunnsfagen er ganske tungt stoff (og 3 store bøker å lese seg gjennom+notater).. Kjenner motivasjoenen suger og håper egentlig det ikke blir finevær så jeg må være inne..

 

Imorgen skal jeg innom strømmen en tur og om noen skulle ville være med og kanskje ta en lunsj der, så sleng dere på :) Skal innom bohus og kjøpe et bord, men ellers ingen planer. Er vel der etter bhg levering tenker jeg (10.30 ca)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har opplevd orgasme under fødsel?????

 

Skulle hatt frihelg, men ble til at jeg har jobbet hele helgen. Blæ:( Siden jeg også skal jobbe neste helg, så har jeg da jobbet kveld hele helgen, 3 helger på rad. Blir ikke mye kvalitetstid med familien av sånt:(

Heldigvis får vi koset oss i england i midtuka:)

 

Har også gått ned 2 kilo på 10 dager og er strålende fornøyd med det:) Ble så inspirert av det at i kveld har jeg gitt med selv fotbad og fotpleie, så nå har jeg myke føtter med neglelakk og greier og klar for sandal-sesongen om ikke så lenge:)

 

Hvordan står det til med resten av folket det har vært stille fra lenge da?

 

Gode, varme klemmer sendes over til molsa. Mulig du har en ulest mail.

 

God kveld og god natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg haaaaageeeeee!!! Det er så fint vær om dagen, men jeg får liksom ikke kommet meg ut. Ikke så fryktelig koselig i hagen her mot veien og M er ikke så glad i vogna for tiden. Skulle gjerne ha gått lange deilige turer i sole, men det blir bare hyl og skrik:( Jaja, det går nok over det også. Kanskje det er bedre nå som han har fått opp de to tennene sine. Vært litt irritabel i det siste og sikla som et uvær, men har ikke før nå koblet humøret med tannfrembrudd.

 

Hvis det blir fint vær til uka, Tiny, så sett deg ute i hagen med bøkene og et glass iste:) Og plutten i vogna.

 

Skjønner ikke hvordan du orker å jobbe kveld jeg. Hadde blitt helt ødelagt i hodet.

 

Flink du er Cat, 2 kg!!!! Det er masse det.

 

Jeg gleder meg til å gå¨på vekta i morgen tidlig. Har vært ganske flink jeg også i det siste så håper på nedgang. Var i bursdag i dag da, og spiste litt kaker, men ikke så mye som jeg ville gjort om jeg ikke tenkte meg om. Hadde forresten spart litt av kaloribudsjettet så jeg kunne kose meg ibursdag også:P

 

I morgen kanskje jeg skal være med på SS. Kommer an på om jeg orker å stå opp/ikke legge meg igjen. Hvis jeg hiver meg i seng nå så bør det gå. Skal på SatsBaby klokka 12 i ls, så det får bli ensnartur ihvertfall. Skal se på noen møbler på Bohus jeg også.

 

Også kan vi gjerne ta en tur på Ikea en dag, Tiny, hvis du vil ha selskap når du bytter skuffer. Jeg har noen småting jeg skulle hatt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 kilo faktisk!! Gikk på vekta i morges og da viste vekten 3 kilo ned på 12 dager :D Ooooo store lykke!!

 

Måtte bare si det:)

 

Kveld er jo sådeilig å jobbe:) Stortrves med med, er bare så dumt at det går utover helgene;)

 

I dag har vi gått tur i skogen:) Så koselig med lille lotta som raser og sniffer og lukter og løper rundt og opplever verden:) Hun er så nydelig:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 kg Cat:) Det er likandes:) Jeg har gått ned 2 kg siden beg. av påska. Sakte men sikkert går det nedover. Er på 70,5 kg nå- 8,5 kg igjen til godvekta:) tenkte å melde meg inn i sats jeg-vil trene pilates og da er Sats billigere enn f.eks Pilates Zone+ at de har barnepass. Vi får se.

 

Og Mol-glemt å svare på noe du skrev lengre opp her- jeg er med på sånn sommerfest opplegg og alt det andre.

 

Savner liten vovvov å gå tur med-er så koslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gått ned. Nede på 55 nå. Kanskje 55,5 da. Har ikke digital og varierer jo litt fra dag til dag. Rart å veie såpass lite og fremdeles ha valker:/

 

Jeg fikk ingen orgasme under fødslene mine.

 

Bare kjapp ang i morgen:

Lurt på om jeg skulle skrive et brev til dem. Som presten leser opp. Mange som gjør det. Men kanskje litt unødvendig og. Er jo bare oss der og jeg kan jo lese opp ved graven senere. Men samtidig føler jeg litt på det. Tanker og sånn fra mamma. Mange som vet ikke jeg..får ut "siste" rest sånn. Man kan jo prøve å se om det kommer noe men..Ka du tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 er lite det! Hvor er de valkene da? Tror ikke på at du har mange av dem altså.

 

Jeg har gått ned 1 kg siste uken. :)

 

Jeg synes du skal skrive brev om du føler for det og kommer på noe å si. Hvis ikke lar du være. Ikke stress med det. Når er det i morgen da? Sånn at jeg vet når jeg skal tenke ekstra på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent spinning i dag, god følelese og så fornøyd og så kommer jeg hjem til dustepappa!

 

Han lurte på om jeg ble sliten av treningen, ja litt sa eg. Ja for det var jo bare en tantetime jeg hadde vært på så jeg burde jo ikke vært sliten!

 

Greit nok så var det bare 40 min, men første spinning- time og jeg må jo tenke på om ryggen tåler det. stresser med at jeg ikke får gått på spinning på torsdag bla bla Blir så irritert!

Så motiverende liksom.

 

Kobla ikke tenner og humør før etterpå jeg heller mtg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orka du å sykle i 40 min???? Jeg klarte bare 20 jeg.. Skal på spinning igjen på onsdag tror jeg. Eller i morgen, om V skal trene på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kl 11 i morgen. Liten stund inne også er det ut og senke og sånn.

 

Gruer meg så veldig! Mål opp 40cm...det er lite altså! Hvordan klare holde ut panikken om å bare holde de en siste gang?! Gruer meg til den. Kommer ikke til det, for de er visst ganske påvirket av ukene nå, men likevel...den mammagreia bare...siste sjanse en siste gang...babyne mine:( Og det å klare gå derfra?? Hvordan gjør man det tro?

 

I morgen blir en trist trist dag:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag er dagen. Så trist en dag. Henry og Beatrice skal få hvile sammen og sammen med sine oldeforeldre.

 

Jeg både gruer og gleder meg på en måte. Blir så trist og leit, men jeg får og vært "sammen med de" en siste gang. Og de kan endelig få hvile.

 

Dere vil alltid være i mitt hjerte mine skjønne små englebarn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seremonien tikker kanskje mot slutten nå. Har tenkt masse på dere og tent 2 lys for de små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt masse på deg i dag, molsa mi!

 

Da takker jeg for meg et par dager og går og pakker kofferten:D Kan ikke nekte for at jeg gleder meg masse!!! Dere får se på champions league kampen i morgen kveld på tv og se om dere ser meg blant de andre drøyt 76.000 tilskuerene:P

 

Blir god mat, godt med drikke og jammen skal vi ikke innvie hotellrommet skikkelig også;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

"Takk" for i går Molle-eller jo-takk for at jeg fikk overvære ditt farvel til dine to små. Det var en enkel og en fin seremoni-veldig ubeskrivelig å se den lille,hvite kisten-den var så vakker-men så brutal på samme tid. Nå har finalen vært-nå må man tusle videre-med litt mer bagasje-om man kan si det slik.

 

Og E var så søt da-vil ikke ha Nora si flaske-jeg har flaske hjemme-sier han, men Nora sin sjokkis-den var grei-hehe.

 

God tur Cat:) Kos deg masse.

 

Melvin er vaksinesyk i dag stakkar. Veldig utilpass-har grått masse og vil kun være i fang. Nå har han sovnet i senga si med litt feber. Han er 63 cm lang og veier 7,3 kg:) Like lang som storesøster var på samme alder-men en halv kg tykkere. Godklumpen min:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, fælt å tenke på den lille kisten..

 

Ja, god tur til Cat! Øl, fotball og pulings:D

 

Regagerte han på vaksinen altså? Så kjedelig. Håpe det blir likar i mårra. 63 cm ja. Like lang som Michael da. Trodde han skulle være tyngre? Tenker jeg skal gå og veie i morgen jeg.

 

Jeg har vært på spinning igjen i dag. Klarte å holde ut hele timen. Fulgte ikke instruktøren og la ikke på vekt når jeg skulle da.Hadde nok med å klare å holde beina igang hele tiden:) Men fikk litt skryt av instruktøren etterpå da for at jeg holt ut lenger enn forrige gang og hun håpet jeg kom igjen neste uke. Sånt hjelper på motivasjonen! Så nå skal jeg spinne mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte skrive litt om tirsdagen, men er ikke helt der enda. Vært der en liten tur hver dag. Ble så fint med blomster og sånn.

 

Fin tur cat? Så deg ikke;)

 

Folk trener som gale jo. Har nok med å orke gå litt tur jeg. Er jo så fysisk nedkjørt og tappet at etter 20 min var jegg heeelt ferdig! (og da skulle vi jo gå tilbake igjen og)

 

Fint vær da:) rydder masse i hagen.

 

Skal folket i langhelgen da? Vi er bedt på middag med jobben til M. sånn mangeretters. Hadde vært godt, (blir ikke til at man unne seg masse dyr mat så ofte og sikkert godt å leke kjærester litt) men all slekt rundt her er borte, så blir vel hjemme med E. Vi kan jo grille og kose oss forde. Ellers blir det vel mest hage og slikt i helgen.

 

Jeg er sm ut neste uke og satt opp 50% fra uka etter. Så får man se hur det går. Har jo den timen til uka og :/ Bursdag har man jaggu og, men blir nok ikke til noe opplegg der. Hmmm..kan jo grille på selve dagen evt. Om været er fint. Får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen ville gjerne vi skulle dra på den middagen, så da blir det masse T og en E i samme hus i kveld:)

 

Hvilket minner meg på søt setning E sa i går. "Oj, her var det masse ingen snø!" (Altså ingen snø)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du trenger litt tid på å fordøye tirsdagen. Leser gjerne om dagen når du orker skrive om den. Tenkte masse på deg og håper at det ble litt den avslutningen dere ønsket.

 

Høres koselig ut med gratis middag i dag. Bare tull at slekta er borte, du har jo trådslekt som stiller opp. ;)

 

Hadde tenkt å jogge i dag, men er ikke bra! Holdt på å bli gal av unga i sted så dro opp plutt av vogn (da hadde han sovet altfor lite, men var lysvåken lell), satte han på gulvet sammen med far og søster, gikk på soverrommet og sov i 1,5 time! Dæsken, jeg som ikke klarer sove på dagtid. Har vondt i kroppen og sikkert svineinfluensa. Blæh! Klarte være litt ute etter inntak av paracet, men blir sur av å være dårlig når været er så fint og nt har fri. Dessuten sur fordi kroppen er syk og hodet er friskt, så jeg har så mange ting jeg vil gjøre og orker ikke noe!

 

Men altså jogginga og sånn... jeg er i elendig form. Har jo ikke tenkt på å ta vare på kroppen siden jeg ble gravid med Linea. Har slidd ut helt så jeg er nødt til å skjerpe meg. Skal i to brylluper i sommer og synes det hadde vært hyggelig om jeg var litt fin da. Spes i det ene hvor nt skal være forlover. Dessuten merker jeg jo at jeg føler meg bedre når jeg ikke trykker trynet hele tiden.

 

Jeg vil bli bedre til i morgen. Skal pleie meg selv godt i kveld. Nt skal grille deilig kjøtt og jeg skal vel krype opp i sofa med cola og broderi og se på tv (da slapper jeg av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kosa oss ute i dag, skikkelig deilig vær. Gikk en lang tur og guttene hadde med seg hver si bøtte sånn at de kunne samle spennende ting. Vi gikk så langt at vi måtte bære en gutt hver på slutten. Slokna pronto etter litt havrefras. Ellers så har vi vært på besøk hos noen venner av oss og guttene kosa seg på ny lekeplass. Jeg har vært på plantasjen så nå blir det blomster på balkongen og. Trening driver ikke jeg med, men jeg går jo trapper og reiser kollektivt, hehe. E sliter med soleksem, men med hyppig smøring og litt hydrokortison så klarer vi å holde i sjakk. Håper det gir seg etterhvert. Han har vel arvet det fra meg tror jeg. Har besøk av min yngste bror i dag, og det er jo trivelig. H lager pizza og er spent på morgendagen. Man trenger jo ikke være rakettforskere for å skjønne når det er utdrikningslag framover, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre om at det har blitt fint for dem molle.

 

Kjedelig at du er syk da sessa! syns dere kunne holde dere friske.

O har også en ny forkjølelse på lur, håper det er en mild en.

 

Vi har kost oss ute h hele dag, eller O har vært ute i hele dag, vi har vært litt inne og ryddet også, O har full kontroll på hageslangen, skrur opp og ned på styrken osv, men plutselig så gikk den amokk, da var det en liten kar som måtte rope på mamma!

 

Vi var en tur hos svigers og O sovnte på vei hjem, var jo ikke til å vekke, men vi måtte pøve å få i ham noe mat stakkar. kviknet til go ble nesten for våken, men la seg fint likevel

 

Noen som vil finne på noe i morgen???

 

Hatt det fint cat?

 

hjemmelaget pizza hørtes godt ut svana, kan nok bake jeg om du sier hva du trenger og ikke stiller for høye krav!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er solbrent....

 

Har lest og lest og lest litt mer, har eksamen i samfunnsfag på mandag og burde jo begynt med denne lesingen for lenge siden... Men nå har jeg ihvertfall kommer meg ca halvveis gjennom pensum og har fortsatt 2 dager til som jeg kan lese på. Og det jeg ikke har lest til da, det får bare være...

 

Nå har vi begynt med terrassen ute, så håper den blir ferdig iløpet av helgen (ihvertfall plattingen uten gjerde), men med mitt trege mannfolk så er vel det å håpe for mye..

 

Vi passer E idag vi så Molle og M kan kose seg litt.

De har lekt, spist pølser, badet lenge og tulla masse før Tiril sovna før E. (var vel stille en gang etter 21)

 

Vi skal ha dåp den 21, så har sikkert masse kakerester :) Men kan sikkert bake en kake om det trengs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tror ikke jeg skal trenger pizza i bryllupet *knis* Men om jeg ikke skal spøke så sier jeg ja, takk, jeg driver og poller og hører hva folk har lyst til å bake - så ser jeg hva som passer. Foreløpig er ostekake og oreokake "tatt". I tillegg til bryllupskaken da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...