Gå til innhold

Tråden


-MtG-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blæææææææææ.

 

Har fått gjort masse i dag da *sliten*

 

Har forresten ikke vært syke dette barnehageåret, noen av oss. Vi blir sikkert syke om et par uker. Bank i bord osv. Kanskje jeg er syk i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi! Er litt fraværende her for tiden. Prøver å ikke gå så mye inn på dib for da havner jeg i et svart hull hvor tid og sted opphører. Vil helst bruke tiden min litt fornuftig, jeg. Maler og syr når unga sover i stedet.

 

Fikk i hvert fall gratulert på fb, Mol, sms tanken ble borte i surrehuet! Har hangla litt hele uka. Nus og har øyekatar i tillegg. Har vært brilleslange hele uka, men begynner å gi seg nå hos meg. Nus er fortsatt gul i øya!

 

Orker du fortelle noe om onsdagen, Mol? Altså ikke at jeg har noe rett til å vite, men mer sånn om du trenger å lufte det så lytter (leser) jeg gjerne. Er du ferdig med alle vonde datoer frem til termin nå? *klemmepå*

Blir nok ikke noe tur på oss på søndag. Må få unna en del shit her. Får liksom bare gjort ting i helgene og i dag må vi kjøpe inn litt diverse før vi skal til mamma og pappa en tur og feire bursdagen til mamma.

 

Oppdatering på mine: Nea er helt rå på snakkings. Gøy å høre på de nå som de er blitt så store. Kommer voksne ting ut av dem jo. Fortalte at mormor hadde bursdag i går: "Da kan du feire henne mens jeg er i barnehagen!" Og da en snuppe i bhg ble lei seg fordi hun ikke hadde paraply: "Kanskje paraplyen din henger på plassen din?" og etterpå "C, har ingen paraply hun, mamma", med litt sånn stakkars C blikk. hehe Også er hun minimamma så det holder. "NINUS, skal jeg hjelpe deg. Vente litt, jeg kommer snart, jeg skal bare hente en smokk til deg. Vil du sitte på fanget?" "Skal jeg lese bok for deg? Makka-pakka boka eller Mus boka, eller Sesse, eeeeellleeeer .... dukke boka. Ja! Dukkeboka!"

Nus har slutta med nattpupp, fått tre tenner, jobber med to til, reiser seg (Mtg tenker koffert.... bombe, jmfr fb status) og har sovet natta i egen seng de siste to nettene. Nice! Han ler seg i hjel av borte-titt-titt og synes brødskalk er toppen av lykke. Det myke i brødet er blæh! Han viser hvor stor han er (har han gjort en stund), klapper (også gjort en stund), prøver å vinke, sier mamma, men mer i forbindelse med at han har noe å klage på, og klikker med tunga.

 

Ellers så har jeg fått tr for andre gang på to uker. Virker som om det er samme greia som sist. At jeg får besøk annen hver uke. Gjorde jo at jeg slutta sist og fikk en plutt til, men det er liksom ikke helt tanken nå så må vel til legen å finne et annet alternativ. Nt er kjempe happy. Er ikke så fan av å kjøre bæbu, så har blitt litt labert i det siste. Først tr, så sjuk så tr igjen... Juhu!

 

Får legge plutt til en liten lur, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer en oppdatering på onsdagen etterhvert:) Er vel ikke andre datoer enn termindagen i så forstand. Var jo noen fler knagger, men er i hovedsak taermindagen nå. Ikke at jeg regner med jeg hadde gått så langt lell men.

 

Hatt hyggelig besøk med grillings og tårta:) Herreguuud så mye vi har rota! Halve huset er rydda og er sliiiiten. Kan ha noe med gårsdagen å gjøre og den slitenbiten;) Takk for glit lag.

 

Hadde det gøy i går!! Var i seng 5:30 eller noe. Skulle vært før da, men M punga stykke før bomringen! Og det er greit nok, men broren (kjørte hans bil) hadde ikke sånn snurrepinne (til boltene) i bilen! Og var ikke lett å få stoppa noen på motorveien på natten. Også kjørte vi noen hjem og da.

 

svana ble god og full og rett og slett drukket ut. Var ikke så mange igjen på slutten, men hun syntes det var veeeldig mange der;) Et av de trivligste ulag jeg har vært på. Sånn ift folka. Nå kjente jo jeg en del bra folk som var der fra før da, men de andre var ok de og:) Skal bli gøy å se alle de andre bildene som ble tatt.

 

I morgen skal jegg på jobb igjen. Gruer meg jeg. Vet liksom ikke helt hur te meg eller hva si til hvem eller hvordan alle er. Kjenner det var greit med denne siste uka, for litt lettere å skulle face verden nå enn sist mandag. Skal ha møte kl 8. Lage aktivitetsplan. Er IA bedrift så var visst ikke bare å foreslå noen tider å jobbe. (han ba meg komme med forslag, men så måtte vi visst ha møte og sånt for det ligger i regla eller noe sånt) Håper jeg kan få jobbe 9-13:45 og ha fri fredag jeg. Hadde vært veldig greit. Litt lettere start og sånn ift henting og levering i bhg.

Men uff og æsj og jeg vet ikke helt hva si og sånn. Han spør jo om hvordan jeg ønsker det og hva og hvor mye og til hvem han skal informere om hva til eller om jeg vil gjøre noe selv eller...jeg vet jo ikke hva jeg vil jeg. Hadde jo nå hatt igjen en uke på jobb og så skulle jegg ikke jobba mer før 2011!!! (jo i 10 uker måtte jeg jobba da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å bli vanvittig støl imorgen.....

 

Formingseksamen skal leveres neste mandag, så jeg får vel se å komme igang med den.. Ikke mye å gjøre, men finpusse litt her og der..

 

Takker for lørdagen, det var hyggelig. SKulle gjerne vært med lenger men kroppen var utrolig sliten etter en lang dag med baby på slep..

 

Også koselig lag på søndag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo "jon";)

Husker? Hallo, jeg husker alt! Bortsett fra hvorfor tiaraen havnet på mitt hodet, hvor mye jeg egentlig drakk og en del andre småting;) Velkommen til "spørfrittforum" så er det noe du lurer på som man strengt tatt ikke skal spøøre høyt om i det hele tatt så fyr løs:)

 

Jeg er og dritstøl!! En ting til jeg ikke husker. Våknet SÅ støl da! Mest i hmmm...puppemuskla liksom. De som du blir støl i med den presse de-to-svarte-putene-sammen-maskinen. Og jeg har ikke trent. Så hva drev jeg egentlig med på lørdag? Også litt i rygg og armer. Bar Truls litt, men hallo, ikke nok til å bli så støl så mange steder.

 

Første dag på jobb. Rart og trist og "feil" Var nesten værst når jeg dro. Klappet liksom litt sammen da. Greit å kunne fjaseprate litt hos cat når slikt skjer:)

Alle er veldig snille og det forventes lite. Som sjefen sa" jeg bryr meg egnetlig ikke så mye om hva du gjør. Jeg er mest opptatt av at du skal være på jobb. Komme deg inn i miljøet og bare være liksom" Så jeg kan i prinsippet dille rundt med hva jeg vil. I dag åpnet jeg mailboksen. Det tok lang tid. Det er fortsatt masse piss på jobb, som da jeg ble borte. Lyst på ny jobb jeg assa. Så si ifra om dere hører om noe passende:) Trives greit nok der, men er så mye piss med arb.tider og oppgaver og ja...var fagforeningsmøte i dag...

 

Gjorde ikke så mye i dag, men kjenner man er sliten lell. Burde ha lagt meg, men sover så bedritent for tiden så man gruer seg for å legge seg. Våkner mange ganger og drømmer og høy puls og blæ. Får vel bevege megg mot sengen vaffal.

 

God natt på dere alle og takk for en koselig og innholdsrik helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei blund, hei alle! Jeg er i livet, det begynner å gå bedre nå, hehe. Tusen takk for en knall dag på lørdag. Kosa meg skikkelig og ble så full som aldri før.

 

Godt du kom deg gjennom dagen da molls *klem* Du kledde nok tiaraen, Ama kledde den og.

 

"Jeg vil sove i samme seng som E", sier A. Jaja. H har kjøpt jordbær og is, og ringen min har kommet. Får prøve å se om den passer :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois! Høres ut som dere hadde det gøy på lørdag. Skulle ønske jeg kunne vært med:(

 

Jeg er sinnsykt støl etter mandag. Tror kanskje Tiny er støl også? Hvordan går det med deg, Ama?

 

Hvem er Blund?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herk, driver du med TW? Ble det noe av?

 

Blund er en snoker! Som vet om tråd, men ikke har sagt noe her. Har fått tillatelse til å stille spm her i det lune rede om det skulle behøves...hehe. Nei men hun er ei som svana kjenner. Var der på lørdag.

 

Ja du manglet virkelig MtG!! Kunne faktisk blitt enda mer toppet om du og var med. Du hadde sklidd rett inn:)

 

Vil ikke jobbe jeg....

Også skulle jeg jobbet ut denne uka bare også ferdig! Evt neste uke og men likevel. Nå skulle jo den beste tiden begynne. Mine lille små...

 

Når kommer dagen tårene ikke triller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha leter etter noe i mailboksen og fant ut at jeg har tørrikkesihvormangesider men mail fra cat fra 12/11 2005!!! Moro å lese jah! Hvor tema er hvem vi fkaitsk er....for at ingen av oss sjekka gule sider ca likt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er bare sliten jeg og hadde tenkt å svare at Blund var han som ikke kommer hit og lar meg sove, eller jeg får jo en blund i nye og ne da.

 

 

Det TW er sånn litt på vent eller så men han jo fikse

 

Er så varm hele tiden, har litt feber hele tiden. Fått mensen noe helt enormt Var helt i sjokk i dag morges over alt blodet blæ.

 

Skulle så gjerne ha v ært med på lørdag :(:(:(:(:(:(:(

Går jo glipp av morroa jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lørdagen, hadde det kjempekoselig!! :D

 

Desverre pådro jeg meg en kjempeforkjølelse, så nå har jeg feber, vondt i halsen, øra, nakken, hodet og generelt overalt. Mase snørr og dritt. Syk fra jobb i går og orker ikke dra i kveld heller. Hoster har jeg begynt å gjøre også. Så synes rimelig synd på meg selv ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle hatt en finfin 17.mai? Vi hadde det kjempekoslig. Frokost hos oss med mamma og mannen,ut og titte på barnetog,tivoli med karuseller og sukkerspinn(Leo likte ikke sukkerspinn-ikke Teddy heller), besøk hos sambo sin onkel og tante og middag med svigerm.,og div. Veldig fint vær-veldig bra dag. Og bunaden passet,selvom skjorta ble gul under strykegilde dagen i forveien.

 

Og så vant vi grand prix! Det var morro. Selvom jeg fikk noja av ho kommentatoren-var rett før jeg kasta no hardt på skjermen da ho jabba over den norske stemmegivingen.

 

Jeg var skikkelig "kvinne i tiden som forventer effektivitet" på lørdagen:) Vaska hus til den store gullmedalje,tok en treningstime på sats innimellom med Leo i barnepassen,dekket bord på kvelden og strøk skjorter til grand prix-hehe.

 

Og i dag er det onsdag-hva er planen? Har alle klart for seg hva de skal ha på seg på lørdag? Gleder meg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har min travle uke endelig litt pause!!!

Intervju på mandag og onsdag og sjangsen for å få seg ny jobb er stor!! Men hva gjør man da?? Mulig at jeg må velge mellom de 2 barnehagene og hva gjøre med perm og hva gjøre med gammel jobb? Det er ikke en fast stilling jeg får antakelig for det er en stilling jeg må gå på disp i... jikes, for et problem!!!

(noen som vet om man kan ta tidskonto nå? evt endre til 50 jobb og 50 perm??)

 

Imorgen er det dåp, jeg er fin på hodet og det er vesla også!

Dåpskjolen er renset og byttet sløyfebånd på (passer vel ikke så bra med rosa på.. hehe) til litt blågrønne.

Kaker er bakt (marsipankake, gulrotkake, sjokoladekake og ostekake), snitter er bestilt og leveres imorgen hos svigers (der vi skal være). Bordet er pyntet med turkise lys og servietter og blomster fra hagen (usikker på hva det ble, men hvitt og grønt ihvertfall).

Da har jeg ihvertfall gitt ut litt informasjon om dåpsdagen imorgen :)

 

Det blir sikkert endel kakerester så om noen ønsker å stikke innom på fredagen så gi beskjed :)

 

Er usikker på hva jeg skal ha på meg på lørdag, men har noen valg ihvertfall...

 

Formingseksamen er bestått!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooo-naken:) Ta litt spraytan da-så du ikke ser solbrent ut;)

 

Grattis med bestått eksamen tiny-og det høres ut som at dåpsforberedelsene er under kontroll.

 

Er M døpt Mtg? Husker ikke jeg.

 

Her blir det sort kjole på lørdag-piffer den opp med litt orange så blir den ikke "forbudt". Er vel egentlig sort man ikke skal ha på seg i bryllup-det og rødt+hvitt. Tror kanskje svana ikke hadde likt om jeg dukka opp i helhvit sikjole kanskje? hehe.

 

I morgen satser jeg på å få farga håret til Mtg- kan du komme nærmere 10 enn 11? Skal bort til farmor og farfar kl 12.30 og spise lunsj.

 

Ler litt av ho bak disken på Glitter jeg Molle; "du kommer nok tilbake igjen". Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fint ut Tiny:) Vi får vel se bilder. Gratulerer med bestått. Ang jobb og perm vet jeg ikke. Og ang hva gjøre må vi prates med mer detaljer før jeg kan si en mening:)

 

Mtg, fikenblad? Ellers er fødselsdrakten fin den. Helt naturlig er den og. Fikk du kommet deg ut i går kveld? Ellers får du ta runde på fredag da...

 

Jeg har og en helhvit kjole liggende...hva sier du Ama? :D

 

Ja hu på Glitter gikk nesten for langt. Først spørre hun ene om hun skal legge en pose med sånn hårspenner til oppi posen og jeg sier nei, frisøren min har sagt hun ikke skal ha fler. Så sier de begge at det er for lite med det jeg her kjøpt, selv om frisøren min står å rister på hodet. Ender med at hun andre sier at jeg kommer nok tilbake og kjøper fler! Dji altså...

Inne på det, når gjør man egentlig hva ama? Tar vel ikke lange stønda for deg å dille litt, men passer det bedre å stikke innom på morran og heller justere litt der oppe evt. eller tar man alt der borte? For da er det kanskje greit å avtale ca tid og sånn så vi er der borte likt og hvem som skal hva når. (regner med dere skal dille litt selv der borte først og)

 

Ble ikke mekking på bil hørte jeg. Så da vet jegg ikke helt hva vi gjør jeg. Kan meldes på ettermiddagen:)

 

Tror faktisk jeg er nogenlunde klar til lørran! Lurer på hva jeg har glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på den der siste du skrev molls. Er littegranne stressa, men allikevel ikke. Kjenner det fort blit litt ampert mellom meg og H fordi vi er litt på tuppa begge to. Roe ned nå, roe ned. Gift blir man vel uansett, og kjolen min er fin. I morgen skal jo på manikyr kl 09.

 

Har sendt internatgjestene en facebookbeskjed og håper de leser den.

Nettsiden vår skal også være oppdatert.

 

*puuuuuuuuust*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust iiiiiinnnn og så uuuuuuut Svana;)

Facebook beskjed er mottatt:)

 

Molle-kanskje dere skal komme til oss før vi drar på lørdag? Så setter jeg opp håret ditt-tar ca en halv time. Eller vi kan gjøre det når vi kommer fram-kan ta med stæsj jeg:) Finn ut du. Vi må uansett levere barn og sånt på lørdag-og det tar jo fort en halvt time før vi kommer oss videre derifra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*peeeese*

 

Nå er vi visst i hvert vårt bygg. Og dørene åpnes såpass sent at er kanskje best å gjøre det før man drar? Det må jo bli litt opp til deg og da. Jeg vet jo ikke når du kan best hva og skal selv. Blir jo sikkert kult da, men du kan få slippe massejobbmedhårsomikkeerditt på lørran altså. Alternativt så kan du bare børste meg;) Vi kan snakkes i morgen over tårta.

 

Vi eh..jeg mener Jeg kommer i morgen Tiny. (vant til å drasse med E vett..) Kommer en gang etter 13 og drar senest 15:30. så vet du det:)

 

Irriterende med mann uten tiltak og som klarer å fordele 30 min. arbeid utover 16 timer....(og enda ikke er ferdig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, gift skal du se at du blir uansett svana, så bare puste ut og ta det med ro den siste dagen:)

Kvelden før bryllupet så tok min beste venninne meg med på spa-avdelingen på arena i ls:) Var ganske sent på kvelden, så vi fikk jaccuzi'en helt for oss selv. Var suuuperkoselig og det roet virkelig ned kroppen:)

 

Jeg tar med meg spaden og min eldste niese og kommer i kirken i morgen. Så kan C se litt etter linea utenfor så lenge under vielsen.

 

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor denne forkjølelsen ikke gir seg:( Er syk annenhver dag og feber som kommer og går. Så føler jeg meg fin igjen og neste dag så er det på'n igjen. Leeeeei!

 

Grattis med overstått dåp, tiny. Skulle gjerne ha kommet en tur i dag, har til og med bil, men skal hente niesen min i dag som jo da skal overnatte til i morgen.

 

Hei blund:)

 

Husker ikke om det var noe mer å kommentere jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...