Gå til innhold

Tråden


-MtG-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er varmt. Og jeg ble slått av litt sånn dårligtrådsamvittighet. Sitter og leser og skriver med beina i plaskebassenget. Mann skrur sammen grill (takk!) som vi kjøpte i dag. Tok oss litt sånn spontantfri for å nyte godværet, var på Ulsrudvann og bada. Veldig varmt og godt. I morra er det jobb igjen. Jeg elsker å få sol på magen min sier A. Men nå blir det vel væromslag snart :( Nesten som sommeren da jeg (vi) var gravid(e) dette.

 

Ellers så har vi hatt runder med øyebetennelse, og jeg var hos legen på mandag for å få resept å bli kvitt disse greiene på ekte. Går bra nå.

 

Biler er det store her og. Har vært det lenge. Ser aldri ut til å stoppe. Er også på effektkjøret med truser og t-skjorter med mcqueen og gjengen. De har hver sin yndlingsbil som de fikk til jul og som de må ha med i senga. Har ikke tall på hvor mange ganger den filmen har gått her i huset.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall på fest!! Og hadde med seg alle de ting en god fest bør ha med seg;)

 

Om noen timer stikker W og jeg til Island. Greit å få vite og bestemme seg 1,5 døgn før avreise:) Glede seg masse. Takker for mulighetn Herk:) Blir borte fra mandag til søndag. M skal bort fredag til søndag. Mulig noen av dere får hilse på E litt i helgen:) Nei men han finner vel ut av noe.

 

Pakke siste fjas, så kaller sengen.

 

Tjallabajs gjengen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Vi er ikke fulle og i alle fall ikke på Island!

 

Bortsett fra det så har vi aaaaalt for mye øl, men vi jobber med saken....

 

Vi er meget skuffet over at INGEN har skrevet på tråden på EN uke!!!

 

blæ bu7æ6elt5hyøæ64jafd7njk t6739

 

Vi har hatt helt fantastisk vær i motsetning til dere.

Dessuten har vi hatt hvit gjørme i dåsa, ... har vi det?

Ja det har vi

Ja vel§!

 

Vi har det mer morro enn dere.

 

hilsen

hemo og mohe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha stemmer det. Hadde glemt det ble skrevet det om mødd i dåsa:))

 

Både hemo og mohe høres mongo ut :D

 

Digg tur. Sitter igjen med masse gode minner og flere gode venner.

 

Med normal menes riktig;)

 

Ja hvor er alt folket da? Ama er på Hvaler og MtG ryktes at er i Danmark. Vi vet ikke helt hvordan de neste to ukene blir. Ingen store planer. Var snakk om tur til K, det kan jo tas litt på sparket. Ellers har vi vogna. Mor vil gjerne vi skal komme en tur, men vet ikke om jeg orker 12 timer med barn i bil og pakking og styr. 2 uker er ikke så lenge heller. Godt med litt slappavferie og. Vi lyt sjå.

 

Bursdag for E blir nok mest sans. søndag 23/8. Kommer tilbake til det, men da er det nevt.

 

Ellers er vi klare for grilling, Hvalstjern, Nebben (om været tillater det) fremover så bare gi lyd. Litt lei øl og KB nå, men sikkert klar for en fest etterhvert og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger en liten helt og sover med gips på benet.

 

skjønte fort at det var på alvor når jeg kom, ikke ofte O gråter når han slår seg og i alle fall ikke så lenge.

 

Var på middag hos svigers, og stakk innom legevakta på vei hjem siden han faktisk ikke klarte å trå ned på foten.

 

Syns han var skikkelig flink jeg! Fant posisjoner det ikke gjorde vondt og lekte og greier. Lå som en stake under røgnten og og satt pent når han fikk gips . selv om han selv sa at han ikke var flink gutt så var han absolutt det!

 

Han syns gipsen var for tung til å sove med men nå sover han i allefall.

 

Litt trist at sommerferien gikk i vasken, men heldigvis så skjedde det etter Island.

Kan glemme, do og svømmetrening i sommer da:(

 

 

Jeje da får vel vi også finne sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes bade beskyttelses til gips.

Annbefaler Kanga -keep u dry da den har en garanti på at den blir helt vanntett. Ring 67 58 02 40 for info.

 

Så kan dere bade i hvertfall :) God sommer Herkules.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hørte Mr.Herk sa det. Stakker lille!! Gipsen langt opp? Tenker om do ikke går så kanskje noen potte vil funke? Også midt i juli da... Enda godt han fikk bada en del på Island.

 

 

GRATTIS MED DAGEN TIRIL!!

Tenk at vi snart er ferdig med dib. Etterhvert flytter vi vel inn på bam.

 

Stikker til vogna en tur i dag vi. Blir en natt eller to. Utrolig nok har vi sol her, regner meste av Romerike ellers. Sikkert på vogna og. Men noe må man finne på. skulle ønske det var vær til heldag på strand jeg. Dritkjipt når tropesommeren slutter siste arb.dagen min før ferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Tiril

 

God sommer folkens

 

Ja tror egentlig do er bedre enn potte, men saken er det at vi må flytte unødig på ham og går han naken så tisser han vel på gipsen hihi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, det er allerede 3 år siden det lille prinsessetrollet vårt ble født. Hvor ble tiden av?

Den lille har feiret dagen stille og rolig hjemme. Bakt litt kake med mamma og fått besøk på ettermiddagen av familie. Det beste var at de hadde med seg pakker :)

Den beste pakka var nok sykkelen som bestefar kom med! Har blitt mange turer opp og ned gata her idag!!! Sovnet som en stein etter pakker, kake, sykkeltur og tegning.

 

Vi reiser til Danmark på lørdag, men starter reisen imorgen via hytta, så til Varberg i Sverige på fredag (natt på hotel) og så båten over til Grenå (danmark) på lørdag morgen. Skal innom legoland og sikkert masse annet også. Har leid et hus med svømmebasseng og nær strand, så kommer nok til å kose oss masse!

 

Pakke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:)

 

Gratulerer Tiril med dagen som var! Stor jente:)

 

Og huffamei til brukket bein på O. Stakkar lille:(

Men fint dere hadde det bra på Island, og Molle også.

 

I går kveld var vi tilbake fra en uke i Danmark. Det har vært kjempegøy, men litt slitsomt også. Vi var på det meste 10 voksne, 2stk 2-3-åringer og en baby.

Kjørte båt fra gøteborg lørdag kl. 11 så vi måtte reise halv 7 om morgenen.

Vi har vært i dyrepark, legoland(som var superfint) og tuslet i Ebeltofts gater. Vi var også på en ridetur på islandshester. Det var en opplevelse. Ekstremsport:D Klamret oss fast som best vi kunne mens vi rei gjennom lyn og torden og pøsende regnvær med greinene piskende i ansiktet. Hehe. Spennende var det ihvertfall, om enn ikke særlig behagelig.

 

Vi leide hus med stor hage så Gabriel har virkelig fått utforldet seg i en hel uke og syklet masse på den nye sykkelen med støttehjul som vi hadde med og lekt masse med Tiril på litt over 3 år som var med.

 

Michael har også hatt det fint. Han var sammen med bestemor og bestefar når vi var i Legoland og spiste grøt til den store gullmedaljen. Han vil ikke ha flaske, men spiser heldigvis grøt og drikker vann om han får det fra kopp. Tenne har stpretti fram mens vi var i Danmark også. Har fått 3 nye den siste uken så nå har han 8 stk. Også reiser han seg opp i krabbestilling, men detter ned igjen om han prøver å bevege seg framover. Drar seg forover med armene da.

 

Ja, det var referat fra vår siste uke, håper dere andre har det fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et sånn kjappispm.

 

E har fått vannkopper. Drar man innom lege da? Sånn for å få bekreftet eller noe sånt? Og kan vi dra å bade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lille plutt Sessa:)

 

Gratulerer med dagen som var Herk:) (må jo få en trådgrattis og)

 

Hatt kjempefin tur til K! Sol, saltvann, bursdag, biff (dritdigg), reker, øl og KB, båt, sene sommernetter, trege sommermorgener...alt som hører med til bra tur:)

 

E og O kosa seg masse sammen. Litt knuff var det nå, men med to på nesten 3 er ikke annet å vente. Synes likevel de fiksa gips bra jeg. O ble mer interessert i å leke og E henta ting til han. Utrolig nok lekte de lenge og mye med samme leke. Snuppa må være den enkleste baby jeg har vært borti. Bare blid den ungen jo! Synes det var lite kjas til å ha 3 barn under 3 år på samme sted obver lenger tid. Med gips og vannkopper og alt:)

 

Er det noe med den hytta og barnesykdommer? Sist jeg var der dro Tiril hjem med 4 barnesykdom (som så gikk raskt på runde hos fleste trådbarna) og nå drar E hjem med vannkopper:)

 

Lilleboll har da fått vannkopper. Formen hans er merkverdig bra, men har gått fra å ikke sove på dagen siste dagene til å bli pottesur og supertrøtt etter 2-3 timer. Kommer stadig fler prikker, men tror ikke han blir like ille som bror sin. Masse i ansiktet og rundt snoppen.

 

Info: Ringte legen ang vannkopper. Om man trengte dra ned og om reg. i journal og sånn. Dersom de er ok form og man ikke er stresset på det selv er det ikke behov for å dra ned. Normen er at folk har hatt vannkopper ikke det motsatte, så de registrerer ikke det sånn. Eneste behandling er hvitvask og paracet. (med mindre meget dårlig allmenntilstand, da må man ta kontakt. Kan være væskemangel ++) Stort sett er det 1-2 uker med kløe og feber til og fra.

Ikke bade mye. Skorper løsner og infeksjonsfare. Ta heller raske dusjer.

 

Da er ferien snart over. Litt kjedelig å bruke ferien på sykt barn. Noen sier at se positivt på at man slipper bruke opp sykt-barn dager, men ser det ikke sånn jeg. Vi og han blir begrenset i ferien og hadde han blitt syk senere hadde han fått vært mer hjemme og mindre i bhg. Disse dagene er jo ment til sykt barn da! Og skulle jeg ha brukt dem opp og han blir dårlig, ja da får jeg ta et par ulønnet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann og hoppsann og fallerallera!

 

Håper alle har det fint:) Stakkars til E og O med vannkopper og gips.

 

Jeg har vært i Oslo i dag med ei venninne-veldig koslig. Leo kosa seg på zoologisk museum og mating av ender. Litt pes da vi skulle ta toget hjem-Leo sovnet i vogna så jeg måtte ha Melvin i sele og løfte vogn inn og ut av tog med baby i sele og 17 kg unge i vogn er ikke bare,bare...men det gikk.

 

Vi må kjøpe nytt bilsete også vi-Leonora sitt rekker bare til 18 kg.

 

Og jeg har kjøpt ny vogn:) Skikkelig vogn dilla jeg-men den var jo så billig!Det er en Brio sing-1900 kr i Sverige:)

 

Og i 2 dager nå har jeg vært bortimot aleinemor-sambo driver med forskjellige strøjobber og Leo har ferie fra bhg. Merker lunta blir litt kort mot kvelden. Leo sa det i stad: mamma ikke bli så sinna da. Men ho er en skikkelig pøbel innimellom-benytter ethvert innbilt, ubevoktet øyeblikk til å være småslem mot lillebror. Blir sinna jeg da!

 

Lillebror har plutselig begynt å bruke smokk etter eget valg-tok tak i en smokk-putta den i munnen og der har den blitt siden. Han er blitt en stor gutt. Åler seg bakover på gulvet og skravler som bare det. Han sier mamma når han griner da-hehe-gjett om sambo benytter seg av det...

 

Vi har vært på hytta på Hvaler og hatt det særs koslig:)

 

Ny telefon har jeg også fått sånn til info- og i går så Molle og jeg Harry Potter på kino:) God film-men slutten var unødvendig forandra! Litt skuffa jeg..

 

Nå nærmer klokka seg syv-snart tid for legging av barn-gleder meg til det er gjort!

 

Og sessa-grattis med 1 års gammal plutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her! Har vært gift i to mnd nå, so far so good. Hvor tung er egentlig Leo? A og E er 12.4 og 13.2 og siden setene går til 25 kg kan de sitte bakovervendt til de begynner på skolen, hehe. Vi skal på tusenfryd i morra, og satser på at de kommer gratis inn. Grensa er på 95 cm. God bedring til E og O. Hvilken telefon ble det egentlig Ama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E er 12,5 ca. Og sikkert like høy (lav) som A :)

 

Kjedelig å måtte betale, om E skulle være 95,5. Ta på lave sok! Barbeint gjennom porten?

 

Lurer på hva vi skal i dag. W er borte til i morgen. E er ikke lenger i så super form, men noe må vi få ut av dagen. Tenkte kjøre til Strømmen og ta tog til Oslo derfra. (må hente noe bildeler på Strømmen etterpå) Men så er det tomt. Tusle på operataket kanskje? Ikke vært der enda. Ellers er is på brygga kos. Har lyst til å finne på noe mer sånn museum/aktivitet greie, men siden formen hans er så svingende kanskje greit å drøye. Noen som har noen tips?

 

Edvard som til 10:45!!!

 

Noen som slår oss etter barnet har fyllt 2 år?? Han sov dårlig i natt, og er syk men likevel! Slikt har hendt før uten at han har sovet så lenge. Vi var ut og inn på rommet hans frem til kl 4, så ble ikke sååå lang god søvn selv med sen morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snellene er kjeeedlige!

 

Herk, jeg fant den badekarstolen:) Og hbordan blir det med bursdag for O?

 

Hvorfor får en dårlig samvittighet over å være hjemme med gutt med vannkopper?! "den er grei, fint om du kommer tirsdag" svarte i dag at jeg ikke kommer i morgen "ok" Har liten lyst til å skrive at jeg ikke kommer onsdag heller, men har han fortsatt blemmer så har han det! Han er mye bedre og blemmer er på retur. Men er fortsatt noen som åpnet seg i dag. Regner i grunn med at han har best av å være hjemme onsdag og. Formen hans er nå fin da men. Sover god økt på dagen, så er sliten i kroppen.

Søt da:) Bare sier at nei nå får du gå å slappe av litt så kan vi heller fortsette etterpå. Så får han på bleie og litt å drikke på, tasser inn i sengen og sovner på 5 min:)

 

I dag tisset han på seg. Ute. Med regnbukse og støvler. Nais.

 

Selvskryt: Plukket villbringebær i hagen, laget muffin med bring (gode), resket ut all drit under senga vår, hatt tom skittentøyskurv to ganger (E hadde hatt lekaskje i seng). Er tom nå da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA

Mulig den er gammel, men jeg hadde ikke hørt den før og jeg LO!!

 

 

Sann Historie....

 

Jeg hadde time hos gynekologen litt ut i uka for å få tatt den årlige celleprøven.. Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbestilling, og at jeg kunne komme inn tidligere, - faktisk samme morgen kl 09:30. Jeg hadde akkurat fått alle i vei til skole og jobb og klokka var allerede blitt kvart på 9. Det ville ta minst 35 minutter å kjøre til legen, så jeg hadde litt hastverk.

 

Som de fleste kvinner ville jeg bruke noen minutter ekstra på underlivshygiene før et besøk hos gynekologen, men denne gangen var det ganske enkelt ikke tid for en grundig rengjøring. Jeg tok derfor bare en vaskeklut som tilfeldigvis lå ved servanten på badet og vasket meg litt raskt 'der nede', slik at jeg iallfall så presentabel ut. Da jeg var ferdig, kastet jeg vaskekluten i skittentøykurven, slengte på meg klærne, hoppet inn i bilen og kjørte i ilfart til undersøkelsen.

 

Jeg måtte bare vente et par minutter før det var min tur til å gå inn til legen. Da jeg, som alle kvinner, hadde vært gjennom denne prosedyren flere ganger i livet, hoppet jeg vant opp på undersøkelsesbenken, tittet opp i taket og innbilte meg at jeg befant meg i Paris eller et annet sted laaaangt borte.

 

Legen kom inn, og jeg må jo si at jeg ble litt forbauset da han sa:

 

"Oi da, i dag har vi virkelig anstrengt oss!". Jeg svarte ikke og sukket av lettelse da undersøkelsen var over for denne gangen.

 

Resten av dagen gikk som vanlig med vasking, innkjøp og matlaging.

 

Da skolen var slutt og min 6-årige datter lekte for seg selv, ropte hun fra badet:

 

"Mamma, hvor er vaskekluten min?"

 

Jeg sa til henne at hun kunne ta seg en ny fordi den gamle skulle vaskes. Hun svarte: "Nei mamma, - jeg må ha akkurat den som lå på servanten. Jeg hadde jo pakket inn alt glitteret mitt i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, hadde ikke hørt den før jeg heller!

 

Gratulerer med dagen som var til Tirilmor og til sessas lilleplutt:)

 

Her kommer dagens undersøkelse og jeg håper alle tar seg tid til å svare:

 

Hva digger deres håpefulle å leke med om dagen? Hva er favoritten? Tenker da på både leker, tv-progam, dvd'er, bøker, tegnesaker osv osv. Dere trenger ikke nødvendigsvis å bare svare en ting. Hva er de opptatt av for tiden liksom.

Og er det noe spesielt de elsker å ha på seg? Eller bryr de seg ikke så mye om det?

Og er det noe de IKKE liker?

 

Det er ingen spesiell grunn til at jeg lurer, bare litt morsomt å se og sammenligne med spaden:) (spaden er da Linea, svana... ;))

 

Aner ikke hva lilleL veier nå, men tipper hun veier drøyt 14 kilo. Veide rett i underkant for et par måneder siden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Jeg har hørt den før-men litt anna versjon:)

 

Leo liker Kaptein Sabeltann og sjørøverting. Hun liker å leke doktor,kle av og på smådukker,terge mamma og pappa, få lillebror til å le(eller gråte). Hun er ikke så superintresert i å tegne-krittene til tavla bruker hun hun til matlaging-for det digger hun. Sitter ved lekekomfyren og ordner poteter og gullerøtter. Hun synger mye og digger boka "Bæsj". Hun titter på barnetv-men det er ikke heilt det store-hun vil heller se på DVD; Emil eller "finding Nemo". Hun synes det er supert å være med pappan ut i hagen og drive med hagearbeid. Når jeg spør henne om morgenen hva hun vil ha på seg så er bestandig svaret: kjole, men det gjør henne som regel ikke noe å måtte ha på seg bukse. Hun er veldig på det å klare ting selv og blir veldig frustrert hvis hun ikke får det til. Hun er veldig trassig-tester grenser,kjefter på oss,tramper med beina og sutrer-men heldigvis ikke så mye lenger. Hun liker 3-hjulsykkelen sin og hun liker søskenvognen sin. Spør du hva hun vil ha til middag så er svaret pasta.

 

Leo veier 17 kg og er 100 cm lang, bruker strl 104 i det meste. Fikk vite i dag at svigermor kjøper nytt bilsete til henne i bursdagsgave-supert!!

 

Ellers: det tordner! Og jeg veier 66 kr-4 kg igjen-jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen til Lille-Prinsessa:)

 

Jeg har snørr:(

 

Edvard liker å være naken. Han liker meste motorisert. Tog (og togbane) traktor, heisekren, gravemaskin, tilhenger (og ser vi en traktor med henger med heisekran på som kjører over bru over en togbane når vi er ute å kjører holder han på å svime av av glede og stokker bokstavene) biler.

Ellers er det ok å tegne/male men gidder ikke så lenge. Spør stadig om å få lov og sitter i 10 min. Puslespill er kult. Bøker er suverent moro. (og har så mange etter W så stadig noen nye:) ) Traktor Tom, Klara på potta, Ole Brum, Musa (heter egentlig "hvor er lammet", men er en mus i boka derfor heter den "Musa") går det mye i nå. Alt av bøker er opptur:)

Mus er kult. (ja sært) Sanger og bøker om mus.

Lego er kult. Og klosser. Bygge ting. Og demontere og sette sammen igjen. Bygge "landsbyer" og "rom" (stue med bord og stoler og soverrom med seng og sånt) og tårn i diverse former.

 

Ser noe på barnetv, men vil helst se dvd. Dora på barnetv er kult da:) Av fimler er det de typiske guttefilmene (?) som Bob, Rorri, Lille Rød Traktor, Brannmann Sam, Elias og ellers Drømmehagen, Teletubbies, Pingu, Bjørnen i Blå huset...

 

Finnes bare så overhodet ikke interessert i dukker!! Ikke bamser heller. Annet enn slangen fra Ikea som han løper rundt med. Og pingubamsen også rotta (fra ikea..er jo en mus...)

 

Veldig bestemt på sokker. Ellers kan jeg stort sett kle på han det jeg vil. Klart, han her en del favorittplagg, men pleier ikke spørre om å få ha på, med mindre han ser dem.

 

Trasser lite for tiden. Hatt en fin periode. Kan faktisk snakke han til "fornuft" Eneste er at vi må megle en del ved hver legging(kveld) Han sier jo bare nei og at han ikke vil!!! hmf!

 

Han er så og si tørr. Pleier sette på ved lange bilturer, men bruker gå greit å rekke si ifra. Tisse i grøft da, rekker ikke vente til en do. Er noe uhell, men da som regel hvis han er veldig opptatt med noe. Litt vanskelig å huske tisse i bhg:) Bruker bleie ved sov da.

 

Jeg har gått opp 2kr siste mnd jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen idag til Linea til Sessa!!!

 

Ferien har gått altfor fort og vi har vel ikke rukket å få gjort så mye heller.. Vært litt hjemme og ei deilig uke i Danmark. Ikke så bra vær der, men feriehus med basseng inne reddet mye av ferien. Vært i Legoland og på kattegatcenteret (fisker), kost oss på stranden uten å badet og shoppet litt.. Har fått kjøpt litt IdaT klær til lillegutt :)

 

Jeg har kommet inn på skolen i Oslo *happy* så nå slipper jeg pendling og bo på hytta når jeg er på skolen. Da er det skole fra 18 august, hver mandag og tirsdag. Jobbe begynner jeg vel med rett etter nyttår tenker jeg..

 

Tiril er den staeste jenta jeg kjenner med så sinnsyke meninger at en mor river seg i håret innimellom. Ja, vi krangler endel nå (dumme trass).

Hun elsker jenteting, dille med dukker, tegne, male, pusle, lese. Barbie er den nye favoritten sammen med Pinkie Pie (en bamse). Klær kan man bare glemme å få på henne om hun ikke vil ha på det du finner. Da kaster hun det bare bort og ligger pent på gulvet og HYYYYLER... (men idag gikk det jammen meg uten et knyst). Kjole eller skjørt er det som er best å ha på etter hennes mening og det bare MÅ være rååååsa... *sukk*

 

Har fått tilbake mensen nå for andre gang, men den er rar... før var den her i 5 dager men nå er den bare på snarvisitt med litt i en dag, mye dag nummer 2 og nesten borte dag 3 (detaljer...).. Skal vel ikke klage på det vel?!

Jeg får stadig flere gamle klær på meg, men vil ned endel kilo til (eller kr som det nå er omtalt som på tråden), da skal jeg være suuuperfornøyd! Så forresten 67 på vekta her og da ble jeg glaad :) Målet mitt er å komme ned på 50 tallet, men det krever endel arbeid tror jeg!! Rakk det nesten før jeg var gravid (var nede i 60)..

 

Ellers er jeg litt trist idag for fikk beskjed om at min stefarfar (som har vært gift med farmor siden før jeg ble født) døde under en tur på fjellet igår. Heldigivs var han ikke alene.. Han rakk å bli 75 år, hadde jernhelse og var supersprek (ofte på tur og elsket å gå på ski). Det er bare 14 dager siden jeg så han og nå er han borte *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen til O som var i går og til lille-sessa i dag:)

 

Og kondolerer så masse tiny, det var trist å høre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...