Gå til innhold

Tråden


-MtG-

Anbefalte innlegg

Æsj, diaré er kjipt. Husker E til Molle hadde det:D

 

Vi kan desverre ikke komme. Det sa jeg når vi fikk invitasjonen, men det kan hende du har glemt det:) Jeg er bedt i et annet 30-årslag den dagen, men det ser ikkeut til at jeg kommer meg dit heller. M skal døpes dagen etter så vi har litt å drive med og også greit å være i form:P

 

Jeg skal være flink å legge med NUH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuuuuusen takk for bursdagsgaven ama:) håper det blir vær til å ha den på i morgen! Blir sikkert fint med en hvit pirattights til.

 

Sliten i dag. Var på 40 årslag til brodern i går i full 70 talls outfit. Jeg ble dritfin om jeg får si det selv:) hehehe, nei, men drakten og parykken satt som et skudd!! Hører rykter om noen bilder av meg liggende på dansegulvet på facebook...

 

Resten av natten tilbrakte jeg i sengen med en sviende, brennende følelse i magen og 2 timer hvor jeg bare lå og skalv før jeg endelig sovnet. Jeg drakk ikke mye i går (3 stk halvlitersbokser med smirnoff ice og en vodka battery med halv mengde sprit). Så at det er noe i kroppen min som ikke tåler alkohol lenger, det er det ingen tvil om. For den mengden jeg drakk i går burde være overkommelig for de fleste. Drakk en del vann også, og tilbragte masse tid på dansegulvet, så det meste burde skulle man tro jeg hadde blirtt forbrent.

 

Men men, gøy var det lell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAG CAT!!!!

(som skulle stått her i går, massegrusomtleimegjah)

 

Skulle liksom på bursdagslunch vi da, men det kan vi jo alltids gjøre senere:) Er jo en stund siden min dag og nå så pøtt.

 

Du var sikker supersnacksy;) Finn hvem som har de bildene ute da, vil titte:) Ellers vil bilde på mail mottas med takk.

 

Sykt med den magen din altså! Være tjueelve og ikke kunne ta seg en fest! Skal de finne mer ut av det eller??

 

 

GRATULERER MED DAGEN AMA!!!!

Håppas vi får tårta....

 

****Masseblåsemennerforc&c***

 

 

Blir det noe opplegg eller? Eller noen deling av øl et eller annet sted? Tenker da på alle 4. Eller ikke at dere må gjøre det samtidig da, men spm var til alle 4. Cat er jo fullbooka på alt som er av hverdager og helger;) Men kan jo ta til høsten for den saks skyld, men noe må man finne på da:) Jeg vil ha tårta!!! Og dere vil sikkert ha pakke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gårsdagen, Cat. For å være ærlig så gikk det rett i glemmeboka. Var for opptatt med å feire min egen:-/ Sorry.

*hopper rundt og klapper og hoier og synger og prøver å gjøre det godt igjen*

 

Gratulerer til Ama også(på rett dag)!

 

Håper dere begge får/fikk masse fine pakker og tårta!

 

Imorgen er det min tur, men jeg feiret på forskudd i går. Fikk så mange fine pakker og hadde en strålende dag i solen i hagen til Mamma. Spilte Kubb i mange timer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis hele rekken!!!

Var litt sånn Oh skitt det er JUNI var litt i mai fortsatt.

 

Ja håper dere alle har og får fine bursdager.

 

Ja jeg husker hvem som ikke kommer, men takk for påminnelsen Idun

 

 

Jeg er deppa og sliten og lei og litt glad fordi jeg har klart trening (kanskje ikk e så lurt men føles godt) Trente Sykkel 2 og det var fantastisk gøy og svetten rant.

 

 

 

Gidder på en måte ikke å legge meg for da vekker jeg frøkna, men bør sove

 

 

sukk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

 

Jeg håper du ikke er så deppa nå lenger Herk. Alltid best når man er lys til sinns:) Og superkjedelig at jeg ikke får kommet til lørdag...(skift dato-skift dato! kanskje litt seint å forandre på det nå kanskje..)

 

Og Cat- håper mandagen ble fin da-men mannen din kom aldri og hentet meg han-skuffa! Og bra kjolebertetunikaen funka:)

 

Dagen min ble kjempefin-fikk mye fint-bla penger og klokke som hadde vært mormoren min sin. Veldig glad for den.

 

I dag har jeg og mamma gått tur til strømmen. Brukte en del av bursdagspengene mine på bikuben ja.

 

Og Melvin er verdens søteste og snilleste unge-om han bare kan begynne å sove heile natta og ta i hvertfall en lang lur på dagtid så er han perfekt:)

 

Trening i morgen kl 10-anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MASSE GRATULERER MtG!!!

(har sagt det mange steder da, men tråden fortjener en setning den og)

 

Enig med Ama, byttedatobyttedato! Jeg gleda meg virkelig til den festen:( For sent å *klemmepå*?

 

Ser litt kjett ut for bryllup og. Har ikke barnevakt. Blir vel bare jeg som drar isåfall.

 

Så kjekt du liker gutten da Ama;)

 

Er helvete på jobb for tiden. Lønn og arb.tider og fagforening og jeg er virkelig ikke opp for alt dette. Trengte ikke dette. Synes det er prestasjon å jobbe i seg selv. Har dager jeg myser mot tallene og prøver få registert mens tårene triller. Med rygg til og uten en lyd så man ikke blir "ferska" men hender de renner uten at jeg får kontrollert dem. Og værste oppi denna driten på jobb er at jeg skulle ikke vært her engang!!! Jeg skulle vært masse gravid jeg nå:(

 

Skal på helsekont i morgen. Gjennom jobben. Tar visst en hel time! Ikke gyn da..hehe måtte jo spørre. Synes det er greit å vite om på forhånd, selv om jeg har blitt ganske herda på det å sprike for ørten forskjellige folk.

 

Slektstreff på lørdag. Kjeeedelig!! Om M jo jobbe en del først. Og så skal jo E helst sove litt. Og starter kl 11 og varer bare heeele dagen. Og jeg vilikkevilikke men stiller selvføøølgelig opp og smiler og er blid. jattajatta.

 

Ama: legetime kl 12:30 i ls i morgen, så da kommer jeg en stund før det jeg:)

 

MtG: Jobber jo i morgen!! Men kan dra rett derfra til ls da. Blir dårlig med fårsings... Men jobber til 20:00 minst så er ikke i ls før 20:30. Om du smiler pent til Ama eller Tiny så kanskje en av dem kan ta deg inn for et par timer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjon:)

 

Og takk for sosial klipp og lim i dag. Fikk jo kake også hos Tiny:)

 

Noen som vil huse meg en time eller to i morgen? Meg og en øl? Jeg har nemlig tenkt meg på byfest og tar 19-toget innover. Kjipt å være alene til Molle kommer fra jobb..

 

Dritt med jobb da, Molle. Dritt at alt ikke er sånn som det skulle være og dritt at det er så trist.

Vi var på dåpssamtale i kirken på tirsdag og det var ikke noe moro. Tenkte bare på at dere hadde hatt begravelse i den kirken... Tente et lys for hver av småenglene da, i den lysgreia der. Og et for lille engelen til en annen venninne, som ble begravet i dag.. Gruer meg litt til dåpen på søndag også. Tror det blir litt trist også.

 

Gutten til Ama er søt og snill:) Det var min også når han endelig kom opp av vogna. Begynte å sutre når vi gikk av toget. Når vi kom forbi huset til Ama så kikk det over til skriking og det fortsatte til han var ute av vogna hos Tiny.

Godt han ble tatt med inn, for når jeg skulle gå igjen så hadde det på en eller annen merkelig måte regnet inn i vogna så det var basseng der. Tiny var snill og kjørte oss til stasjonen så M slapp å ligge i våt vogn, så tok vi MT derfra og hjem. Når jeg hang opp vognmadrassen hjemme så rant det ut av den. Var sikkert et par liter med vann.

 

Trulsegutt er også skjønn:) Sterk i bena sine.

Og Mathias var svær:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei faktisk så går det litt bedre.

Eline er friskere og hun er også blid og snill! Hun er også en engel å legge

.

Det er helt utrolig: hun blir trøtt, gnir seg i øynene og surver hvis hun ligger alene. Jeg putter henne inn i soveposen og stapper smokk og legger henne i vogna. Ja så sover hun og gjerne i over 2 timer. så gjentar vi det hele etter 2 timer

 

Så nå som formen hennes er bedre så er det bare å håpe på at hun sover hele natten he he.

 

Hater mme og er superlei meg for at puppen ikke er interessant for snuppa mi;(

 

Kipt med jobben molle.

*klemmetilbake*

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil hun ikke ha pupp mere? Rare jenta:) Det som er så godt:P

Nei, men har dere måttet gå helt over på mme eller? Skjønner uansett at det er veldig kjipt. Utrolig hvor sårbar man er med det med ammingen.

 

Men DIGG med blid og snill jente som sover godt på dagen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupp smaker vel ikke godt mtg;)

 

Klemmer til alle som vil klemme på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliiiiten!!!! Da var gutten døpt:) Flinke lillegutten til mamman sin som har vært blid og snill i hele dag. Og flinke storegutten til mamman sin, som tok av lua til lillebror før han skulle få vann på seg og tørket håret hans med kluten etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Mtg Så flink storegutt var!

 

Jeg har krypende jente, hun feier over gulvet her nå som en kålorm eller no.

 

Hun er søt og frisk tror jeg. Veldig fornøyd med å kunne være med der det skjer og ikke ligge igjen når folket flytter seg.

 

Klemmer på cat jeg da :)

 

For en deilig dag det var i går. koooooste oss. O lekte med vann i flere timer. Det er favoritten .

 

Nei nå skal jeg vist trene

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kozzzerpåCat*

 

Nå var vi i kapellet og ikke kirken MtG, om det hadde gjort saken noe bedre, men dåpen er uansett over nå.

 

Søte Gabriel da:)

 

sommer og varmt jo!!! Digg, men kjipt å se ut på fra kontoret.

 

st.hans grillings hos ama. og jaggu ble det ikke bål og:D (les A grilla pølser..) E storkosa seg selv om Nola er på ferie. Nå fikk han jo alle lekene for seg selv;) Også var han ganske søt mot Melvin. til tider. Ga leker og passet på og klappet på, men var han opptatt så var han opptatt og da kunne Melvin hente sine egne leker tenk!

 

Edvard har ikke gått med bleie på 4 dager nå hjemme. Men tirsdag og bhg (plan.dag på mandag) så skal ikke bleia av. Skjønner ikke hvorfor han ikke vil ha den på i bhg. Flaut om han tisser på seg kanskje? Kunne levert han uten, men turen tar 30 min og han er trøtt.... Han kunne jo vært tørr for lenge siden om vi bare hadde stått på litt, men hver gang vi er på god vei er det noen som dør.

 

Om mulig enda mer tilspissed på jobb. De er helt jalla på trynet. Hvorfor gjøre noe enkelt?! Tydligvis gjør man på mest tungvinte måten. Ikke bare skal fastlønnen bli satt ned (med hele 8 kr timen!!) men jeg har fått en ans.stige hvor min begynnerlønn er høyere enn topplønna på stigen! Hva girumeg a?! Meeen jeg skal slippe å gå ned da, bare fryses til vi kommer på det nivået, meeeen hallooo?? Vi kommer jo aldri til det nivået!! Jeg skal liksom være fryst resten av livet?? Herregudamegaltså!! Og alt dette fordi jeg skal jobbe flere kvelder og lengre kvelder???!!! Har noen en ny jobb til meg så rop for all del gjerne ut....

 

Flinke dere som trener. Burde nok det jeg og, men ikke giddi åpne abo enda. Siden sommerferie og slikt. Ta det til høsten.

 

Ellers er dagen litt lei.

I dag har det gått like lang tid som tiden jeg fikk ha dem...

I dag er det 14 uker siden den verste dagen i mitt liv. Like lenge som jeg gikk gravid. Føles ut som i et annet liv. Som en evighet siden. Samtidig føles det som i går. Kan fortsatt kjenne følelsen av å holde dem, lukten av dem, kjærligheten til dem...

 

Det er så ufattelig trist og livet oppleves så urettferdig. Likevel må man prøve tvinge seg videre. Dagene er litt lettere nå. De er fortsatt i tankene mine mange ganger i døgnet, men sorgen er ikke altoppslukende og kvelende. Er fortsatt noen turer innom kjelleren, men bor ikke der på heltid. Likevel er ikke savet og sorgen noe mindre.

 

Fant dette på siden til Robin Aleksander, gutten til C79 (om noen husker henne, dette skjedde i 2005) som ble født så altfor tidlig. Uke 22 var det vel. Synes det er så vakkert...

"An angel in the book of life,

wrote down my baby's birth

and wispered as she closed the book

too beautiful for earth"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er solbrent.. Finner ikke solkremen min heller, så det er min egen skyld :) Sommer og sol!!! Deilig!! Elsker den nye verandaen min jeg nå!

 

Klemmer litt på alle som måtte trenge det!!!

 

Fikk litt gåsehud av det verset der jeg, det er jo så sant!!

 

Jeg har vært flink å trene hele 2 ganger allerede denne uka og kjenner motivasjonen er ok. Ikke så gøy å trene men det er så verdt det når man er ferdig!!! Er så lei denne dvaske kroppen min nå, så håper denne treningen snart har effekt!

Kan ikke huske at det var sånn sist?! Dreit vel mer eller mindre i kroppen frem til jeg begynte å jobbe og så hadde vi jo mange fine treff :)

 

Fint om folket kan si om dere har mottatt mail og om dere kommer/ikke kommer den 4 juli :)

 

Hvorfor kan ikke bare gutten ta flaske? Og hvorfor går det ikke an å sove mer enn 3 timer sammenhengende på natten? Er det noe rart man blir en smule frynsete???

 

Har hatt litt trøbbel med dette med flaske... Han har fått mme (Hipp og småfolk) men det har kommet ut i store mengder etterpå (snakker da etter kanskje 4 munnfuller mme) liksom vrengt magen og galle og greier. Har vært å kjøpt Nan HA1 så håper det bare er en ømfintlig mage det er snakk om..

(Har forresten testet grøt også (jada, han er bare 3,5 mnd dm) for å se om han reagerte på det også, men det gjorde han ikke.. Så melkeallergi er egentlig utelukket. Så da står vi igjen med ømfintlig mage.. Men håper han snart tar den flaske...

 

Spise litt is jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O var jo også ömfintelig på no vis. Han fikk spyings av gröt, men jeg gav jo aldri mme så vet jo ikke det. Han var og er ikke alergisk, og er glad i melk nå.

He he klag du på 3 timers ökter om natten det gjör jeg også men min er dobbelt så gammel

 

Jeg er lei Trappper Stocholm er jo bare trapper phu

 

Jeg har ikke sett noe máil, men sjekker etterpå. Tror desv. vi ikke kan

 

Fiiiiiiint vär, men det er noen fordömte trapper mellom meg og sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*drikker deilig hjemmelaget smoothie*

 

Den helgen er vi på Hvaler, Tiny. Men har ikke fått noe mail btw.

 

Også M. Jackson som er død da! Jeg fikk i hvertfall se han live på valle hovin i august 1999:) Ikke det at jeg er noen fan, men jammen kunne han ikke lage musikk!! Skal finne frem best of cd'en hans og børste litt støv av den og høre på når jeg skal ut å kjøre etterpå!

 

Guuuuuh for en stressende uke detter er og skal være litt til. 5 kveldsvakter og en dagvakt, de 2 kveldene det ikke er jobb er det valpekurs. Så er det kurs på jobben en dag, time til rotfylling hos tannlegen (au au), og diverse og diverse og diverse!! Men nedtellingen til ferien har startet, så da håper og tror vi at ting roer seg litt!

 

Nei, jeg får hive i meg resten av smoothien, lufte bikkje og ordne meg litt før det er tannlege og jobb. Går ut døren klokken 12 og hjemme igjen 22.30. Og sånn er det omtrent hele uken.

 

Ha en strålende dag i det fine været folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var vi og:) Kanskje stod vi på et tidspunkt siden av hverandre, og lite visste om at det var du och jag;) Men vi har nå jobba sammen på Triaden og på Y og burde egentlig truffet hverandre lenge før:)

 

Det er varmt jah! Blir helt slått ut jeg. Orker liksom ingenting. Alt er tiltak. Regner med vi stikker en tur på vogna etterpå og blir til i morgen. Kjipt med en time i bil i dette været, men har gangen full av greier som skal dit. Kjøpt nytt badebasseng til E så får vel teste det før vi drar.

 

Hvordan advokat er NT igjen Sessa? Altså hvilket felt?

 

Vi skulle vært på Flisa hos bror. Er sånn byfest der. Vært der hvert år siste 5 åra eller noe. Nesten leit å ikke få med seg. Men både kona og han måtte brått jobbe meste av helga så gadd ikke være der "alene" heller. Kjipe er at vi (ja og de da) fikk vite det på dagen på fredag. Og torsdag la vi oss dritseint for alt måtte jo pakkes ut i bil for skulle dra rett fra jobb. Og søppel tømt og blomster vanna og ja styra litt. For så å dra hjem fra joobb og pakke ut.

 

Hva skal folket på ettermiddagen i morgen? Vi drar fra vogna så E sover i bilen. Kan gjerne stoppe der dere er å bader eller noe sånt:)

 

Håperhåper vi får tatt snyltetur til Kragerø snart altså for der er det så fiiiint! Også er folket som følger med trivlige-hvilken bonus! ;)

 

Synes det er litt trist Jacko er død jeg! Han har liksom vært så stor del av hele oppveksten min. Er selv ikke ihugga fan, men man har da hørt alle sangene og bra musikk lagde han. Synd om det nå blir slik at den gale mannen overskygger den geniale. Håper han har nå da har funnet fred da. Han virket litt trøblet. Og så kjipt han ikke rakk siste tureen da! "this is it" skulle jo gå rundt om nå fra juli. Hadde vært en fin "avslutning"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo og har fått mail:) Noe usikker på oppmøte grunnet bv og ferie. Meeeen jeg skal nok få gitt et svar snart. Var neste lørra, sant? Ja det var det. Kommer vel innom i morgen etter del og vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Vi renner bort...

Guh så varmt, men så deilig at det er varmt (for man skal jo ikke klage når sommeren først kommer til Norge)

Barna klarer seg bra, noe survete første 2 dagene, men nå i helgen har de vært i super form begge to!

 

Helgen vår har vært ganske begivenhetsrik! Lørdag på Nebben og bade, så var Tiril på overnattingsbesøk hos ei venninne. Hadde gått kjempefint!

Idag var vi på dagstur på hytta. Kjørt båt, badet i sjøen, spist jordbær og grillmat og kost oss! Litt varmt for minste (32grader i skyggen). Begge meget eksemplariske og sove begge veier!!

 

Truls har begynt å rulle :) Fra rygg til mage! 3mnd og 18 dager!

Også tar han flaske med vann (ikke prøvd med melk enda) etter tips om tomee tippi flaskene (takk ama)

 

Imorgen skal jeg ut å kjøpe vifte til soverommet, så kanskje det blir litt mer behagelig å sove! Særlig for StoreT som har hatt nattevakter (og skal ha et par til til uka) og sover på dagen med steikende sol på vinduet hele dagen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan desverre ikke på lørdag, er i Kragerø, men tusen takk for invitasjon

 

Ja det er varmt, jeg bodde på hotell i denne varmen og der var det ikke AC, det merket man

 

Første 2 nettene bodde jeg på et rom hvor hele rommet ristet når noen gikk i døren til koridoren. Hjelpes for et mareritt. Det er virkelig tortur å bli vekket hver eneste gang man har sovnet,

 

Fikk nytt rom, men hjelpe meg det lå slik til at jeg umulig kunne komme inn med vognen.

Greit nok så kan man slå den sammen, men hadde jo vært greit å få med seg sovende barn ut og inn,

 

Ellers har jeg en veldig grei jente som har vært utrolig enkel å ham med på tur: Bare blid og sjarmernede, han sjarmert mennesker fra hele verden i løp av turen..

 

Veldig slitsomt å være alene på tur sånn da, 5 dager bare vi to, men veldig koselig

 

Her er det forøvrig mam- flaskene som gjelder.

 

Ja det er bare å komme til Kragerø Moll. vi har ikke vært så mye nedover pga bursdager og bryllup mm.

skal ned nå og så reiser vi til Island.

 

Blir mye kragrø fra midten av Juli.

 

 

Tilla har operert i dag fjernet en kul og noe tannkjøtt,Gikk heldigvis veldig fint. stakkar jenta mi!

 

Har deres barn dilla på BILER filmen altså mm O er helt hekta

 

 

 

 

.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...