Herkules Skrevet 1. mai 2009 #101 Skrevet 1. mai 2009 He he da sier vi pizza! Nattmat vet du mmmmmm Neida, men vet ikke var vel to tanker og så ble vel setningen litt sånn, eller no Jeg skal ikke si jeg har det største repetoraret, men klarer jo alt jeg vil. Ostekake er jo min greie, det er derimot ikke oreokake så greit nok. Så er jo jeg en sjokoladekakegreie jeg da, men det er vel ikke fint nok så da får vi se hva d u vil ha. Søren at bryllupskaken var tatt da kan bake noe helt nytt og la dine gjester være prøvekaniner:) Har du full kontroll og oversikt nå da svana! Gleder oss vi
Molait Skrevet 1. mai 2009 #102 Skrevet 1. mai 2009 Er ikke svineinflu Sessa...det er bare du som er en gris;) Nei men er pyton sånn. Nesten bedre å være sløv i hue og, for da driter man mer i det man burde ha gjort. God bedring! Forsker og forsker...nå er det jo faktisk flere fredager og lørdager før den store dagen da. Skal du og ha u-lag i morgen svana? Takk Tiny:) Regna med han holdt ut ja. Han har vært seig til å sovne i det siste. Kan ligge å jodle lenge i mørt'n. Han gleda seg masse til å sove pårommet til Tiril:) (han hadde egentlig ikke tid til å si hade til mamma og pappa engang, men fikk et lite vink til slutt) Ble ikke mangeretters da:( Men var god mat. Var sånn forsyn seg selv. Fløtegratinerte poteter, salat og diverse kjøtt. Grillspyd, kyllingfile og spanske kjøttkaker (de var gode ass!) Merkelig nok bare jeg som drakk. Kom ikke så mange. Nå er det bare 7 som jobber der så mange blir det ikke uansett, men var bare en sjef med kone, 2 nerder og vi to. Greit nok, men tok ikke helt av da. God mat og grei prat og satt ute og følelse av sommer. Dro innom et vennepar vi ikke har vært sammen med siden..hmm...nyttårsaften før jeg fikk E!! (ojda) Sett mannen etter det da men, ikke sånn sosialt. Han som tok de fotografbildene av E som baby btw. I grunn mer trivelig der enn i middagen. En heeelt grei kveld som ikke tok av, men godt med luft under vingene. Eller noe sånt. Litt input lzm. Om det trengs baker jeg, men om alle andre sier ja før meg og det da ikke trengs så baker jeg ikke:) (så da har du vett på å spørre om det trengs går jeg ut fra. Isåfall baker jeg det du spør om. Og baker jeg ikke det så får du spørre om noe annet) Tror jeg har EL jeg. Virker litt sånn. Greit å vite om kroppen "fungerer" igjen. På en måte godt å få tr, så man vet alt er normalt og man kan prøve igjen om vi bestemmer oss for det, men samtidig stor nedtur og drittkjipt for skulle jo liksom ikke ha noen tr på lenge:( jaja. I den forbindelse vil jeg gjerne spørre om noe. Om vi prøver og blir gravide og får et barn (for det får man jo nødvendigvis ikke selv om man er gravid noen uker!!) så er det noe med det...om ikke en skuffelse over at det "bare" er en der inne så er det ikke til å stikke under en stol at vi begge ville blitt ekstra glade om en neste ul viste to. Ville jo egentlig ikke ha tvillinger engang jeg. Vokste nå på meg og nå føles det mest riktig liksom. Hadde blitt glade for en og elsket den over alt på jord, men ja..jeg mistet to og fra levra så håper jeg om det blir fler at det da blir to. (man skal jo helst ikke ønske seg kjønn eller ant. eller slikt på dib/bim) meeen spm da. Er det noen kjærringråd e.l. ift å bli præggis med twins? Enegget er vel mest slump, men hur få to egg til å droppe og bli befruktet? Nå har jo sjansene mine økt til 14% sllerede, men vi har ikke så god erfaring med prosenter og graviditeter... Kanskje svana som har mest kunnskap her. Tenkte på å høre på¨tvillingforum, men vet ikke helt hut slikt spm blir mottatt. Her på tråd kan man jo spøøre og snakke om alt:)) Så altså...how to make twins?? (og nei cat...fuck dobbelt tror jeg ikke holder;) )
Herkules Skrevet 2. mai 2009 #103 Skrevet 2. mai 2009 De som går på hormoner slipper oftere flere egg, men det er jo gjerne noe som foreskrives av legen da... Sliten som alene mamma jeg, og jeg har auva i kroppen og eline har feber. Krangla me O under legging og ble veldig lei meg, Vi ble venner igjen altså men.. Kjedelig på tv
Herkules Skrevet 2. mai 2009 #104 Skrevet 2. mai 2009 Kryr vel ikke akkurat av alternativer for u.d l da så ikke så galt tippet vil jeg si. nei nå ble det liv på babycallen her gitt ....
Molait Skrevet 2. mai 2009 #105 Skrevet 2. mai 2009 16 mai er vel en fole fin dato?! hmmm Des. kan man fint ha lag på fredager:D Meeen i svanas tilfelle var det jo ingen som gadd komme, så samma kan det være når datoen skulle ha vært. "krangle" med de små er kjipt. Man blir jo så frustrert, men når jeg får summet meg så tenker jeg at hallo, jeg kranglerr med en toåring faktisk. Også vet jeg at andre metoder ville kunne ha funket, men i kampens hete så kommer man til orkerikkemerepunktet! Utrolig hvordan våre små skatter som vi elsker høyest i hele verden kan klare å gjøre en så frustrert og lei til tider! Her har det blitt bedre enn hva det var, men er fortsatt høy dramaqueenfaktor! Hørt en del og bånner vel ned i folat og Yam. Rart det ikke er noe sånn helsekostgreier på eggslipp. De har jo greier for alt mulig rart. Jeg fikk tr i dag da. (eller i går, altså 2 mai) Godt å vite kroppen fungerer igjen, men samtidig er det jo sårt da. Også fikk jeg vel borti et par uker uten blod. Føles som jeg har blødd like mye i år som i hele fjor!
Herkules Skrevet 3. mai 2009 #106 Skrevet 3. mai 2009 22. er jo det beste, da er jo faren for danskebåttur ganske stor Ja men helsekosten , har kanskje no tips? Sloss sjeldent, men med lite søvn VELDIG vonde pupper og en bananas gutt som bare eskalerte når jeg snakket til ham så toppet det seg litt. Ikke godt å bli sparka i puppene, mens man blir lugget Heldigvis høre dette til sjeldenhetene, har egentlig ikke opplevd han sånn, Ja til og med lille E har jo evnen til å få meg til å ville kaste henne ut a v vinduet, gjelder stortsett når hun krangler med puppen og hyler og jeg ikke vet hva man skal finne på. Skjer ikke så ofte det heller Nå har E litt magegreier og litt feber i går, jeg har feber og vonde pupper i dag så nå vil jeg legge meg
♥Tiny Skrevet 3. mai 2009 #107 Skrevet 3. mai 2009 Eksamen imorgen og hodet er fullt av samfunnsfagbegreper og teorier.. Alt man skal lese og ikke trenge mer etter en eksamen.. Jaja, det får gå som det går bare jeg består Vi har vært på besøk hos ama familien idag vi Tok med oss litt kjøtt og amamannen fikset middag til alle mens jentene har kosa seg både inne og ute. Truls har sovet i hengevuggen til Melvin og Melvin måtte pent sitte i vippestolen sin.. Truls ønsker seg hengevugge Tissingen har blitt bedre, men har enda litt igjen før det blir helt bra tror jeg. Er ihvertfall mye mindre uhell, kanskje 1 eller ingen per dag. Men hun glemmer seg fortsatt når hun er veldig opptatt og leker.. Barnehagefotografering imorgen, spent på hvordan det går..
Molait Skrevet 3. mai 2009 #108 Skrevet 3. mai 2009 Lykke til i morgen! Hatt besøk av hele svanefamilien vi:) (ingen stygge andunger med) Grillings og leking. Egentlig litt for kaldt ute, men er da nordmenn og da griller vi ute fra snøen har smeltet! Gutta var så søte da. Satt pent i stua alene ved lille bordet. Fått pølse og kuli:) Jepp, fotografering i morgen. Også spent på den. Husker hos W, der var det ei som var der en hel dag og tok bilder av barna gjennom dagen. I lek og når de ikke fulgte med eller var interessert i å ta bilde. Blir mye bedre resultater av slikt og man slipper senere fotografskrekk. Lille dramaqueenen min vil vel ratt ikke når det er hans tur. Og vil ikke han så blir det ikke fine bilder. Edvin bajsa i stua mi....atte jeg trodde jo han gikk uten bleie! Så lurte litt på hur det så ut der inne... hehe
Molait Skrevet 4. mai 2009 #109 Skrevet 4. mai 2009 Herk, du har samme mobilnr? Sendt deg melding. Om du ikke har fått den så send meg en a:) I dag er det litt lei dag:( Skulle vært på ord. UL i dag. Visste nå det var to, så den overraskelsen hadde man ikke fått seg, men regner meg jeg hadde fått vite hvilke kjønn, og dermed også toegget. Gledet meg jo så. Blir til at man spiller av film i hodet på hvordan det hadde vært. Som om man later som i hodet at man faktisk skal/har vært på det. Helt sykt, men sånn er det. Føles bare så urettferdig...hvorfor kunne ikke jeg få alt dette da:(
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. mai 2009 #110 Skrevet 4. mai 2009 Klemmer på molsa mi! Jeg er litt fraværende i mangel på en pc som funker!! Dritten har mer eller mindre tatt kvelden, men hvis jeg gidder et par timers krangling, så hender det jeg er så heldig at jeg får kommet meg på nett i noen minutter Må restarte hele tiden og blææææ!!. Men tør ikke skrive for langt innlegg eller bruke for lang tid, for plutselig bare lukker alt seg og blir borte. Har bestilt ny pc da, kommer i løpet av uken håper jeg!! Og turen til manchester var helt strålende Seier ble det også! Koset oss glugg i hjel på pubben ved stadion sammen med en halv milliard andre fans fire timer før kamp:D Kunne ikke blitt bedre tror jeg!!! Prøve å poste dette innlegget jeg, så får vi se hur det går..
_svana_ Skrevet 4. mai 2009 #111 Skrevet 4. mai 2009 Velkommen tilbake Cat, og at turen var bra Og klem til moll på trist dag og takk for i dag. Hvordan gikk det i dag Tiny? Er litt stuss fordi det var så mange av mennene deres som ikke viste om u-laget til H. Jeg hadde vitterlig sendt lang mail med e-post og mobilnr til de aller aller fleste. Og det er ikke bare tråden-gutta som har blitt forbigått, flere andre også. Jeg mailen med han (forloveren) i dag og han sa han hadde sendt sms. Hallooo. Når man er forlover så synes jeg at man skal ta ansvar å faktisk ringe folk, evt. sende mail om man ikke får svar på sms. Synes det er skikkelig dårlig. H hadde det veldig gøy, men litt av poenget er jo at folk skal bli litt kjent med hverandre før bryllupet. Så ja, jeg er litt ilter pga akkurat det. Nå har jeg bestilt vin for flere tusen kroner. Drekka!
♥Tiny Skrevet 4. mai 2009 #112 Skrevet 4. mai 2009 Oppgaven idag var overkommelig, men vet ikke helt om jeg skal si meg fornøyd eller ikke. Vet det er noe som jeg skulle skrevet og drøfting er jeg generelt dårlig på... StoreT har ikke fått melding om utdrikk en gang.. dårlig best man.. Sliten jeg nå, lang dag og tom i hodet... Klemmer til Molle som har kjipedag idag *klemklem*
_svana_ Skrevet 4. mai 2009 #113 Skrevet 4. mai 2009 Det er vel ganske vanlig å føle seg tom i hodet etter eksamen. Har vage minner om det i alle fall Grrrr. Blir så irritert på forloveren hans altså. Skal da ikke være meningen at jeg skal drive å invitere folk til H's utdrikningslag??! Hadde tross alt sendt en meget detaljert mail 3. april. Lei meg jeg.
Molait Skrevet 4. mai 2009 #114 Skrevet 4. mai 2009 Ja M fikk heller ikke sms (men det vet du jo) Gjort er gjort og spist er spist (eller..drekki er drekki) Du får se det sånn Svana at de fra tråden som ikke hørte noe kjenner hverandre vaffal:) Og om ikke annet så får dissa ta seg en pubrunde 15/5 da vett;) Men litt godt for H at det kom frem da, så han ikke trodde så mange droppa han. Bedre å være irritert på en mann, enn å være skuffet over mange:) (hørtes ut som kinesisk ordtak) Drøfting er jeg faktisk god på. Alt som har med skravel og jabb er jeg god på. Innholdet i det er en annen sak...hehe. Gikk sikkert helt fint Tiny. Når får du resultat? Jepp, var en lei dag. Litt godt å vite kjønn og sånn fra før. (om man ser ift sist jeg mistet hvor datoen til ul kom, for jeg rakk få time da og, og ikke vite noe) Var en tur på gården i kveld. Lysene brente enda og mørket hadde kommet og det var så fint. Blomstene har holdt seg så bra. Er litt godt å sitte der, selv om vondt og. Sendt deg mail på den jobbmailen forresten Herk. Huska ikke den andre og gadd ikke rote frem..hehe. Jo også blir det noe opplegg på søndag. Vet ikke helt hva enda, men dagen/ettermiddagen (kvelden for de som ønsker det) kan jo holdes av.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. mai 2009 #115 Skrevet 5. mai 2009 Ahhhhhhhhhhhh jeg hater denne jævla pcen!!!! Har prøvd å logge meg på dib i flere timer nå!!!! Skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!! Men det jeg ville si var GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN, MOLSA MI!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. mai 2009 #116 Skrevet 5. mai 2009 Jadda, fikk ikke lov til å skrive mer på det innlegget gitt, så prøver igjen her... Når hentelappen på den nye laptopen kommer så skal jeg kitte denne dritten utav vindu!! Håper jeg treffer drittungene til naboen i samma slengen. Kom vel ikke som noen bombe at ikke T fikk noen sms heller siden ikke de andre trådendudsa fikk. Dum forlover. But no hard feelings, svana, så ikke tenke noe mer på det du:) Bare glede deg til å bli Frue snart du;) Bytter du etternavn eller? Har det ordent seg med barnevakt eller?
-MtG- Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #117 Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer med dagen Mollemor!!!!!! V fikk melding av dummeforloveren!! Men vi var i konfirmasjon vi:( Hva har man på i bryllup da? Aldri vært i bryllup jeg. Regner med jeg børpynte meg? Får håpe jeg finner noe som passer da..
Molait Skrevet 5. mai 2009 #118 Skrevet 5. mai 2009 Hva?? Ingen egen bursdagstråd i år?? *gråteenskvett* Takker for gratulasjoner her og der:) Hatt en innholdsrik dag. Fin, forholdene tatt i betraktning. Skulle vise familen nye ul-bilder, ikke tenne lys på grav:( Var på barselvisitt hos ei i blia (leeenge siden skrevet på tråd!) Så nusselig et lite nurk! Pytteliten jente. Så nesten prematur ut (uten det typiske prematurytseende da, men i str og sånn) Mulig man sammenlinger med sine egne og disse puddingene som har kommet i det siste;) Nei men hun var vel 2600, så lita er a jo. Så tente man lys og puslet litt Havnet bare midt oppi en annen begravelse da. (Raden nedenfor og 2 stener bort) De var ferdige, men fleste stod der enda. Så jeg hadde jo etterhvert folk på alle kanter etterhvert som de beveget seg og så stoppet og pratet med hverandre. Sært. På ettermiddagen kom det en del fam. Grillet og tårta. I morgen er det grufullsamtale. Grue seg. Selv om man vil vite så vil man ikke vite heller. Og tenk om man får vite kjipe ting:( Og får sikkert ikke vite noenting og det er jo kjipt det og! Er egentlkig uansett kjipt for de døde. Og uansett grunn så er det drittkjipt!! Får vite vekt/lengde/kjønn og sånn og da. Nå har jeg kjønn og lengde da. Men er jo greit å vite ting ift evt. senere svangerskap. Men nå handler det først og fremst om de jeg mistet for meg, ikke de jeg evt skal få. Ble rotete avsnitt det der. Bær over. Æsj og blæ og sukk. Fikk bursdagshilsner på tvillingforumet i dag da. Det var faktisk veldig søtt:)
Molait Skrevet 7. mai 2009 #119 Skrevet 7. mai 2009 Så stille det var her... Søndag blir det bursdagsgrilling. Åpent hus fra 14-15. Stiller noe tilbehør og dra med noe mat selv. Er det vær som i dag får vi bare spise inne:) Varer til MtG drar hjem;) Neida, men omnoen ønsker sitte igjen utover kvelden er det og lov. Gassgrill, så den fyres ved behov når folk kommer eller er sultne. Og dette gjelder da også sessa om det skulle være noen tvil;)
Amabolla Skrevet 7. mai 2009 #120 Skrevet 7. mai 2009 Hei:) Hvordan gikk det Molle-på onsdagen? Fikk du noen svar? Og vi kommer på søndag vi-har jo gave vett:) Lille Melvin er syk han stakkar. Såvidt over 3 mnd og er i gang med sin forkjølelse nr. 2. Det sies jo at hvis man er mye syk som barn så slipper man unna som voksen-så får håpe det stemmer. Han sovnet for en halvtime siden i senga mi-midt i ett vræl. Stigende feber-måtte få ei pille i rompa. Kan hende han sliter litt med magen og-virker som han har litt knip. Jeg var ute og spisste i går-mye sterk mat-så kanskje det har noe å si. Makan til vær i dag forresten-4 årstider på en dag-nesten så jeg følte at jeg var hjemme i min barndomsby igjen gitt. Og hvordan går det med resten av gjengen? Fredag i morgen-straks helg. Og snart 17.mai-bunaden er prøvd på og den passer:) Nei-rydde litt hus jeg-tror det blir tidlig seng i kveld i tilfelle det blir ei rotete natt.
Molait Skrevet 7. mai 2009 #121 Skrevet 7. mai 2009 Kult! Trodde det var ekko her inne i et par dager. PIR er sterkt undervurdert. La barnet slippe smerte og ubehag. Er da ikke mange pillene de får i løpet av et år lell. Kanskje en ide å ikke momse innpå sterk eller typisk vondt i magen mat med lille magussmertusen din:) Kan jo være au om han er syk da. Man kan ha grådig vondt i magen med amadritt o.l. Håpe det er en døgnflue nare:) Skal oppom gården etterpå. Regner med mange graver er dekket med gjøkunga sine blomster. Greit å sjekke det ikke er helt rasert der. Du dæven som det blåste! Også så kort da?! 10 min så var værste over. Fortsatt vind men man kunne gå rett. Og her holdt alt seg mens MtG var uten strøm i 1,5 time. Grattis med bunadspass:) Min passer og. Vil jeg da tro. Og hva skal man ha på seg den 23 tro? Jada vi vet sånn ca hva du skal ha på deg svana, det var ikke rettet mot deg;) Føler jeg har en milion ting å huske i morgen. Har sikkert ikke det om jeg er litt strukturert. Gleder meg til hodet vil fungere normalt igjen.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. mai 2009 #122 Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor kommer ikke den nye pc'en snart da????? Drittlei dette skvipet som jeg sitter med her. Har nå endelig fått logget meg på både dib og nettbank og det som er. Helt utrolig. Msn funker stort sett ganske bra og mailen er til tider ganske samarbeidsvillig, men resten er det så som så med. På søndag er vi mest sannsynlig på Hvaler hos svigers. Du har en million ting å huske i morgen (ja eller i dag da) molle;) Hihi, nå var jeg ikke mye til hjelp. Men vi sees etterpå. You and your sexy feet. Og skal du bæsje på doen min? Jeje. Skal legge inn litt godt lesestoff jeg;) Dumt med sykt gutt ama. Trodde det var omvendt jeg. Jeg var sjelden syk som liten og er jammen sjelden syk som stor. Du må slutte å amme, er de barna som er mest syke, det er helt sant;) Bare se på spaden. Treig, men på 2,5 år har hun vært syk en gang. Det synes jeg er overkommelig. Får håpe lillegutt kommer seg fort, er ikke noe moro med syke barn (akkurat som om jeg vet så mye om det...) Ble det mye uro i natt, eller gikk det greit? Lotta har sovet i hele natt faktisk:) Ja, eller til 7.15 da. Ble en liten tur ut da med tiss/bæsj og rett inn i buret og sove videre. Hun begynner å bli så flink:) Og hun er nok verdens vakreste litt valp altså!! Men herre for noen raptuser hun har på ettermiddagen og kvelden!! Hehe;) Har vært hos vetrinær i dag og tatt vaksine og fyllt ut noen papirer. Ble jo nesten kø inne på kontoret der, for alle som jobbet der måtte komme inn å se på lille søte lotta som de kalte henne:)
Molait Skrevet 8. mai 2009 #123 Skrevet 8. mai 2009 Om dere sansynlligvis ikke drar dit, så hadde det vært koselig med deres nærvær:) Trengte ikke lesestoff, men doen din stinka dritt en stund lell;) Kjekt å senere skulle sole seg i glasen som egentlig er cat sin;) Lptta er jammen meg verdens vakreste valp tror jeg. Er så supernusselig i ansiktet sitt at. Cat, du har jo vært syk i mer eller mindre et år nå eller noe... og du kan til tider gjøre mye syke ting, så vet ikke om teorien din stemmer. Men blir vi bare ama og oss på søndag da eller? Ikke for at vi ikke fole fint klarer feire alene altså, men må skrive handleliste til M så han får handle det som skal inn av tilbehør og sånn.
-MtG- Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #124 Skrevet 8. mai 2009 Jeg kommer jo!!!!! Var det grillings sa du? Vet ikke om gubben er med, men ihvertfall jeg og barna.
Molait Skrevet 8. mai 2009 #125 Skrevet 8. mai 2009 Var grillings jeg sa:) Så dra med'ræ pølsa og kom. Og om V ikke blir med kan du jo ta med en kottis el no.... Er ikke sånn stort opplegg da. Bare ete litt og preke skit. V er velkommen om han vil:) (altså inv. gjelder han og så han ikke føler seg som atpåslep, men blir ikke snurt om han blir hjemme heller altså) (kom det ut rett tro?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå