Gå til innhold

TRÅDEN


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AAUUUU!!!!

 

Fått sobril av legen i dag (les apemedisin)

 

Fan så urettferdig!!! Vil ikke!!! Vil ha tilbake babyne mine!!!

 

Er vrak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjalp ikke så mye med pakke med newbornbleier og cd og fødselsbok og div....

 

Husker ikke hva jeg er med på lenger så kommer vel ratt en overraskelse eller to i posten etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har så vondt av deg, Molait! Men det er vel ikke til å unngå at du blir påminnet om dette utallige ganger i årene fremover. Godt du har fått noe av legen. Hadde det vært noe hjelp i å snakke med en eller annen? Du er sm en stund nå håper jeg.

Ord blir så fattige.... jeg kjenner deg jo ikke på et vis, men jeg kjenner sorgen din så sterkt i hjertet likevel. *klemmepå*

 

Det er ingen mulighet at W og E kan overnatte borte noen dager så du og M kan få litt tid til hyl og gråt i fred?

 

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper piller gir deg litt ro i kroppen, støtter sessa i at dere kanskje kunne hatt gått av litt alenetid. Det må dere føle på selv.

 

Stoor klem sendes.

 

Nå skal jeg ut å handle, skal se hva jeg får tak i av de pillene,

 

Trolig regn i morgen.

 

Hører det har snødd, kos dere med siste vinter helg der hjemme og gå på ski og ak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemme på molsa (du har forresten mail). Drit kjipt med bleier og bøker og stæsj:( Samme med renselse +++ :(

 

Fikk selv mail fra libero klubben med hilsen før fødsel neste måned. Jadda. Også har jeg fått sånn gavekort til pakke jeg kan hente på lindex. Venter på rimipakken også. Vet ikke åssen jeg avbestiller jeg. Ikke så farlig heller egentlig. Kan jo hende jeg får brukt for det en annen gang. Eller gi det bort.

 

Jeg har pittelitt ødelagt tastaturet på laptopen min. Sånn går det når man blir sint og kaster dritten rundt. Vil ha ny! Kanskje det kan bli det med skattepengene vi får igjen. Håper det. Men er så mye annet enn skulle hatt også. Får igjen en god slump, vel T gjør da, men med bil på dyr service + hund og utstyr + rekkverk til platting så flyr penge fort.

 

Hvorfor får jeg ikke svar på barnehagesøknaden når så mange andre rundt her har fått?

 

Ler av Herkene med solstikk og smugrøyking og diverse. Har ikke dere hatt med tilla til Spania? Hvordan fungerer det? Vet man må ha rabbies vaksine, men hva mer?

 

Og vil ikke ha mer snø. Visste jo den kom, men ville alikevel bare legge meg ned å grine i dag tidlig. Blir snart deprimert om jeg ikke får vår! Bæsj!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva går på tv i kveld tro?

 

Pille første til 1 timesøvn på sofa, sikkert greit. M er hjemme til mandag (være med på kontroll på ahus) men skal vel jobbe etter det. Blr litt hardt. Har litt sånn han må helst være tilgjenglig hele tiden periode.

 

E er i superhumør og er så sjarmør. De er så søte nå som de prater og forhandler og er bittsmå voknse liksom:) Litt pes at han skal bli så mye sint på broren sin.

 

Hadde vært godt å stikke av og få noe sol og varme og feriefølelse. Ikke så ofte man har mulighet til å bare dra sånn plutselig heller, men ser ikke helt ut som de blir noe til. Vi skal jo bort i påsken da, men ja.

 

æææ, dritt med etterrier!!Måte jo sjekke og kan faktisk presse ut noen dråper råmelk. Var helt stopp etter jeg ble gravid.

 

Får igjen litt over 5 siffer på skatt, men M finner ikke koden sin så derfor vet man joikke om man skal juble eller grine over det.

 

Føler meg fæl som har levert klage på bhg med twingravid på et av flere punkt. Den var jo skrevet, bare rak ikke levere den. Hadde jo fått nødvendig siste papirer på tirsdagen, så tenkte jo sike legge den i postkassa dems på kvelden. Fortjener vel plass uansett kanskje men...

 

Blir bakt potet og film i kveld.

 

Vet ikke helt med i morgen. W blir borte fra tidlig til 21 i morgen. (masse bursdagsgreier) Kan få bv til E. Lurte på om man sklle kommet seg på kino eller noe. Lyst til å se Benjamin Button, men den går bare på Ringen og synes det hadde vært digg med LS. Var ingen som frista der.

 

Hvor lenge bruker man teste positivt på gravitest etter noe slikt?

 

nå har E driti og M er på dass. JEJJ!! E vagger bredbent..stakkars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, fikk henta ut matta og blerer og sånn. Men det ble kort sak. Her snakka vi rennabajs ned til legga. Inn i dusj og stanka helt jævlig og jeg hadde sååå masse bajs på henda!

Stakkars M som satt der og liksom hadde alenetid på badet, men wtd:) Man kan si det sånn at kombinerte lukter og sånn ikke gjorde dette til en behagelig opplevelse. Er det slike ting som fører en nærmere som par? hmmm

 

M var innom jobben for meg i dag. Leverte sm og snakket litt med sjefen. Fortalte kort hva som hadde skjedd. Han syntes det var så leit og man måtte bare ta den tiden man trengte. (seff..men greit sjefen sier det lell da) Glemte å si ifra om hvordan man vil det skal sies videre eller ikke sies til folk da.

Snille mannen min.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:)

 

Vi har vært på harryhandel i dag. V tok seg fri fra jobb. Skikkelig drittføre!!

 

Synd jeg ikke var hjemme når du ringte, men neste uke tror jeg at jeg er planløs.Da er jeg gjerne med å finnepå ettellerannet.

 

Etterrier er dritvondt. Og dumt.

 

Skattepenger er bra. Får håpe ikke M får smell da. Deilig med ekstra penger. Finner fortsatt ikke kodenemine jeg heller. men trodde papirutgaven skulle komme senest i dag jeg...

 

Tror man tester positivt ganske lenge etterpå. Kan nok ta uker siden hcg-nivået ditt var høyt av flere grunner. Det stiger jo utover i svangerskapet og er høyere når det er to(?) Jeg tenker kanskje 4-6 uker jeg, men det er ganske vill gjetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle på harryhandel til uka vi. Dropper det. Trenger fortsatt kylling og bacon, men hovedgreia var babyting så vel...

 

Fikk dere handla noe da? Noe annet enn mat? Ja var jo helt jævlige veier! Hurra fo rmere snø.

 

hcg er vaffal fort mye høyere i begynnelsen. Om dt gjevner seg ut etterhvert eller forblir høyere vet jeg ikke. Livmora mi var 3-4cm over navlen forresten:) Ikke rart jeg var stor!! Var livmora som gjorde meste av bulen gitt. Hadde gått opp ca 3 kg og gått ned 2,5. Så den biten gikk jo greit;)

 

Jada det går greit, var bare litt panisk i stad serru. Kommer i bølger.

 

Skal jo "rense" meg i en 4-6 uker så den er jo grei. Vet ikke om å gå for en til. Første tiden er man litt panisk på å bare få noe inn i der igjen (inn i livmora altså) tomhetsfølelsen er helt ubeskrivelig.Samtidig viljeg tro at et nytt svangerskap ville bringe myyye bekymring og lite glede. Eller kanskje masse. Kanskje man bare hadde kastet seg over glede med en gang. Hvem vet. Men orker vaffal ikke enda en runde med noe lignende.

 

Er jo og 14% sjanse for tvillinger neste gang. (mest sans..om de var toegga) men som M sa at om det skulle vise seg å være en så hadde vi ratt blitt litt hmm..skuffa. "bare" en liksom. Ikke at det er bare, men vi skulle hatt to og ja.

 

M har hatt det ganske kjipt han og, likevel blir det jo han som "må stelle" for meg. Ser han har hatt mye vondt. Man blir virkelig mer sammensveiset av slike opplevelser. Man merker hvem som er klippen i livet sitt og man deler noe ingen andre kan ta del i. Ikke i det innerste. Er utrolig godt å ha hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snufs*

 

Jeg blir lei meg og rørt gang på gang jeg. Du skal vite at dette har gått inn på oss alle sammen. Regner ihvertfall jeg kan snakke for alle tråddamene.

Det siste innlegget ditt var så fint og rørende og trist og hmmm...

 

Ja, det er en avgjørelse det der. Om man skal prøve på en til eller ikke. Men dere trenger jo ikke bestemme dere for det akkurat nå da. Dere har gooood tid:)

 

Og var livmora så stor!? Da var det ikke rart du var diger:) Fine magen:)

 

Vi fikk ikke handlaså mye annet enn mat. V fikk skiveutglidning eller noe inne på prøverommet på Jack & Jones så han krøka seg rundt en liten runde. Han fikk heldigvis retta det opp igjen litt.Mæla til seg selv i ryggen, så klarte han ihvertfall å rette seg opp igjen:)

Ble en sånn leke til vogna til M og to trøyer til V og masse godis(som snart er borte) og masse kjøtt.

 

Og flinke, snille M'n din! Sånne ting fører man nermere hverandre.Bæsj også:)

Hvordan vil du(vil du ikke at det skal bli sagt videre på jobb da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten angående ryggen til V. Han hadde noe sånt foret års tid siden også,men da klarte han ikke å hverken sitte eller stå eller gå på 2-3 dager.Nå var det heldigvis ikke like ille, men samme greia liksom. Aner ikke hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan og god kveld.

 

Molle-en kommentar til noe du skrev lenger oppe:

 

Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen

Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen..

Men det var innan jag møtte deg! Nu har jag en angal her hos mig..

 

Det var en helt vanlig dag,

Men just den da'n møtte jag..

Den jag trodde aldri fanns..

I min varld nogon stans.

 

Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen

Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen..

Men det var innan jag møtte deg! Nu har jag en angal her hos mig..

 

Øver grensa måtte je.. for å finne sjelefred.

Og nå føler jeg meg hel.. du er min tvillingsjel!

 

Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen

Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen..

Men det var innan jag møtte deg! Nu har jag en angal her hos mig..

 

Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen

Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen..

Men det var innan jag møtte deg! Nu har jag en angal her hos mig..

 

Men det var innan jag møtte deg! Nu har jag en angel her hos mig..

 

 

- den sangen har fått mange betydninger for oss nå den.

 

Jeg har heller ingen planer neste uke. Kunne tenkt meg en tur til Jessheim senteret-har noen klær som må byttes. Hadde vært fint med en harrytur også-men det får bli etter påske. Noen som vil være med til kardemommeby til sommeren? Sambo har lyst å kombinere den med litt quart og ozzy osborne-da hadde det vært kjekt med flere sånn at jeg har selskap-hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har såvidt snakket om dyreparken til sommeren, men har ikke bestemt oss for noe enda. Nå får vi jo hund, så vi må tenke litt nytt og annerledes fremover.

 

Jeg vet ikke hvor lenge man tester positivt. Jeg testet i hvertfall positivt 2 uker etterpå. Hadde en test hjemme som jeg tok ca 2 uker etter utskrapning. Tok ikke fler etter det. Men kommer sikkert an på. Jeg manglet jo en dag fra å være 10 uker på vei, vet ikke om lengden har noe å si. Men var jo propp full av hcg og testet jo knall positivt nesten en uke før forventet mens. Og den testen jok tok etterpå var godt positiv, men var jo en del svakere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo godt av innlegget om V ialle fall:)

 

Mollsa tenker på deg nesten hele tiden jeg, nå har jeg handla piller i alle fall.

 

Jeg aner heller ikke om hvorlenge man tester positivt, tror det kan varier, kembodustene på legevakta, mente jo jeg "kunne komme ned å ta en graviditetstest for å sjekke om jeg fortsatt var gravid" når jeg blødde. Takket nei til premiedumme forslaget, for i motsetning til helsepersonell som jobber på legevakta så viste jeg at en sånn test uansett ville vise positivt.

For det første så viste jeg jo at jeg fortsatt var gravid og for det andre så går det ikke så fort ut.

 

Uff ja etterrier må jo være helt forferdelig.

Om å få fler; ja det er jo et vanskelig spørsmål. dere må bare ta tiden til hjelp og så får dere se.

Skjønner godt tankene dine.

 

Det er bra at M har stilt opp for deg så bra. flinke mannen din. Han har det klart vondt han også, så prat sammen, men la deg bli stelt for også!

 

Husk å hils hele familien og si at vi tenker på dere alle sammen.

 

Neste uke Jeg har også lyst til å finne på noe neste uke.

Jeg har også lyst på besøk en dag:) Noen som har planer på fredag? Kunne vært hyggelig med besøk, men jeg kan jo også forflytte meg og ev. ta besøk hos meg uken etter?

 

ja ja vi får se da.

 

NÅ må jeg ha meg noe middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se smil i innleggene dine, Mol!

Drite historien fikk meg til å humre. Mannen tilbyr meg ofte å holde han i hånda når han driter. Jeg takker pent nei, har ikke sånn kjempe behov for det. ;)

Godt du har M, og godt han har deg - godt dere har hverandre. Er vel ikke så rart at det er han som må være klippen din akkurat nå. Klart han også må sørge, men du har tross alt kjent alt på kroppen, bokstavelig talt. Du trenger å klamre deg fast til noen nå og da. Sånne hendelser gjør noe med forholdet ja. Passe godt på hverandre.

 

Jeg er egentlig litt ferdig med vinter, sånn btw... Sitter og strikker meg en hals, trenger jo det nå som det er så kaldt igjen. På tirsdag satt jeg ute i t-skjorte og stort sjal og strikket i solen. Likte det veldig godt, jeg!

 

Vi skal til dyreparken i løpet av de tre første ukene av juli. Drar sammen med et vennepar og deres sønn (kjæresten til Linea). "Jeg og Tedo skal gi smokkene til Kaptein Sabeltann!" :) Skal bo i slektas sommerhus i Grimstad en uke eller no og drar to dager i parken, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene triller...hendene skjelver...

 

Aner dere hvor hardt det er...å sitte å synge for sine to små døde babyr i armene. Engler skal jo faktisk være i himmelen, men jeg fikk ha dem her hos meg...en liten stund.

Likevel, det føles godt og jeg føler meg priviligert som har fått synge for barna mine. Selv om de ikke var i live og verken kunne høre meg eller kjenne at jeg vugget dem.

 

Men takk Ama... :)

 

Som cat sier...tiden leger faktisk ikke alle sår. Den bare flyller på en en del annet så man ikke ser det hele tiden. Såret kommer nok aldri til å gro. Mulig det gjør mindre vondt etterhvert, eller mulig det er det at man venner seg til smerten og ens smerteterskel i så tur øker. Et sår i hjertet mitt vil alltid være der.

 

Jeg er så sliten av sorg nå...faktisk kan man bli støl i panna av å gråte masse.

 

På tide å samle seg og spise bakt potet og se film med M og W.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en pt etter å ha lest innlegget til Herk! Heier på at folk kommer ut til Herk!!!!! Jaa!!!!! ;)

 

også flere barn... om dere vil ha, men ikke orker bekymringene så går det jo an å adoptere. Får man noen sjekk i etterkant for å sjekke litt hvor sansynlig det er at noe kan gå galt igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sangen sier mye!

 

Har tenkt mye på dere alle sammen Molle og kjenner at tårene ikke sitter langt unna hver gang du har skrevet noe her. Synes det er tøft av deg og dele hele historien med oss!!!

 

Nå har jeg vrengte baklommer som pupper og dytter godis i trynet. Mannen har jeg sendt ut på byen og derfor sitter jeg her helt alene...

 

Neste uke må jeg på skolen mandag, torsdag og fredag.. Så har ikke mange dager å være sosial på den uka, men uka etter er jeg ledig for sosiale ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Molait, jeg aner ikke hvordan det er, og jeg håper jeg ALDRI får vite det heller. Det må være grusomt! *grine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cat.Ja vi har reist med Tilla, det som trengs er litt avhengig av hvor du skal.

Tror det bare er pass og rabiesvaksine som er pålagt Rabies vaksinen foregår slik at du tar en vaksine og så skal det gå 120 dager og så tar man en blodprøve.

Det er derfor viktig at man gjør dette i god tid før man skal noe sted. For om man ikke påviser antistoffer i blodprøven må man ta hele prosessen på nytt.

 

Vi vaksinerte mot to ting i tillegg, den ene er i alle fall ikke pålagt, men nødvendig om du skal i enkelte områder (var ikke så farlig her men gjorde det for å være på den sikre siden)

 

så kos med hund cat . :) Kose dere masse med vofsen og så må jeg få hilse på. Hva trenger du til vofsen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herk: Trenger egentlig alt:) Har kjøpt vann og matskål også halsbånd og bånd og sånn da. Skal ut å kjøpe transportbur + litt annet stæsj i morgen faktisk.

Gleder meg masse:) Skal hente henne i påsken, så etter det er det bare å komme å hilse på lille Lotta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig trist å lese om englebarna dine Molait :-(

Fritt tårefall og får så utrolig vondt av deg..

Ingen ord kan gjøre dette godt igjen, men jeg håper dere kommer styrket ut av dette og at dere tar godt vare på hverandre.

 

Varme klemmer..

 

*tidl Sunshine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sunhsine håper alt er bra med deg.

 

vi ha vært ute å brukt litt pæng så nå skal jeg ikke bruke mer av dem i alle fall. Får gå ut å sole meg

 

Håper det er ok helg hjemme selv med snø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...