Gå til innhold

TRÅDEN


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trøtt ja.

 

Har bestilt time hos knekkemann på fredag. Så får vi sjå. Tar vel et par tre beh. vaffal.

 

Kjeder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kjeder deg så kan du forklare meg hvordan jeg skal få til å redigere sammen bilder. Det går ikke med picasa, som er det eneste redigeringsprogrammet jeg har. Skulle ha fått gjort det i dag.

 

M skal på 6ukerskontroll klokka 11.

 

Jeg er også trøtt. 3 timers søvn i natt. Ikke så veldig mye min skyld denne gangen. Men jeg klarer ikke sove. tenker så fælt på alt mulig. Oppussing og flytting og ryddeing og alt.

 

Nå har jeg og G fyllt en søplesekk med hans bamser som viskal sette i kjellerboden. Tenk å ha fått så mye bamser i løpet av 2,5 år a!Huff. Har fortsatt noen igjen oppe da. Også skal jeg gjemme noen av lekene hans også. Er så mye leker og rot her at jeg blir gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever enda, men så sliten da...

Tror det blir en stille og rolig dag idag med lite besøk.. Har aldri hatt så mye besøk før jeg tror jeg..

 

Truls er snill og har skjønt at om natten skal man sove, spise litt og sove igjen, så jeg sover ihvertfall litt godt :)

Tiril er stolt storesøster, men krever endel mer oppmerksomhet og det er også litt slitsomt innimellom...

 

Nå skal jeg ut å lufte hodet kjenner jeg.. Traske meg en liten tur rundt i området bare for å ha beveget meg litt..

 

Gravidklær kan lånes bort om noen trenger.. Spylei de, så det er allerede pakket bort... (også har jeg allerede gått ned 12 kilo, bare 8 igjen til før vekt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, 12 kg alt! Men 8 kg fører vel til at ikke alt av førklær passer? Kan du pakke bort alt av gravidklær altså?

 

Jeg er vel den eneste osm takker ja til det tilbudet her. De som fortsatt har mer enn før er vel drittlei graviklær tenker jeg. Des. har du slik fin høyde..hehe. Stikke innom en dag. Ryddet i skapet jeg. Det ble veldig god plass. Veldig.

 

Pulten er veien for magen, evt magen i veien for pulten. Allerede. Sikkert like greit å bli sm tidlig for jeg kommer jo til å daue bare av trappene her. (3 etasjer opp og litt opp og ned i løpet av dagen.)

 

Jeg sliter seriøst med å ikke sovne her. Faktisk sovnet 3 ganger alt. Har så lyst til å dra hjem, men får tyne et par timer til vel.

 

Kan ikke det programmet tror jeg MtG. Kan du ikke laste ned et annet om det er bedritent a? Hvorfor hast i dag?

 

Lurer på hvordan det blir med E som får TO små å dele oppmerksomhet med. Håper jeg får unger med samme holdning tilnatten som Truls:)

 

Er gjerne helt ekstremt først så roer besøk seg Tiny og da rekker du begynne kjede deg:) Og ikke så lenge etter det har jeg perm og ingen barn å ta meg av og sikkert superkjeder meg...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har rotte i kjellern. Men om den fjernes er det faktisk ganske bra plass der MtG. Er 100 i første og 40kvm kjeller som kan pusses opp. Også stor hage og naboer som tåler barn. Spesielt dine:) Plass til båten deres er det og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo det jeg lurte på da, om du visste om et program som ikke var bedritent. Skulle ordna i dag fordi jeg skal ha med til mamma i kveld og V skal ikke se og ja...

 

Båten?

 

Jeg har ingen før-bukser jeg. De var utslitt alle sammen så jeg heiv dem når de ikke passa mer.

 

Barnehagen ringte å sa at gabiel ikke ville sove og hosta masse, så jeg sa jeg kunne hente han. Hadde akkurat lagt meg til å sove selv.

Kom i bhg og der var han ute og lekte og vari strålende form. Hosta ikke mer enn når jeg leverte han... ARG! Hvorfor ringte de da? Jeg tolka det som at han burde hentes, men han var jo ikke syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er vi på plass

Jeg rakk å få melding jeg moll - rakk ikke helt å svare så gjør det her billigst det!

Altså:

Kiro har jeg null erfaring med

fysio har jeg masse erfaring med

ostemenneske har jeg kun litt erfaring med.

 

Kiro er jo som du sier et par knekk og vekk me'n Hjelper vel helst der det er låsninger og merker man ikke bedring ganske kjapt så er det sjeldent vits i å fortsette.

 

Fysio har jeg god erfarning med det hjelper, men jeg kjenner det kommer tilbake og hos min fysio føler jeg litt at man får behandling uten helt å komme helt til bunns i det. Det henger kanskje sammen med at jeg har en kroniskdiagnse. Føler også at han er veldig generell i svarene sine og at jeg får litt sånn allround behandling.

 

Ostedamen har nesten gitt meg en hallelujaopplevelse, Det var så tydelig at hun oppnådde noe med det hun gjorde, samtidig var hun så klar på at - jo , her er det sånn og sånn og da gjør vi sånn og sånn.

 

det var nesten så jeg ble skeptisk, finner feil som tilsynelatende ikke er der.

 

Når det gjelder e så merket jeg jo på henne rent fysisk at hun var løsnet opp. På meg selv så trykket og fant hun vonter helt av deg selv kun ved å se på meg uten at jeg sa stort. Det føltes som det hjalp,men hun sa det kunne gå noen dager ringer tvert tilbake når jeg er hjemme om jeg har vondt altså

 

Tør ikke anbefale noe, men tror det er verdt å ta en tur til kiro eller ost og heller gå til fast behandling hos fysio om de andre ikke er til hjelp.

God bedring

 

Får komme tilbake senere jeg- ble litt langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei i grunn ikke. Har jo gimp da. Vet ikke helt om jeg trives med det, men svana liker det. Ellers er det bare å søke da. Eller spørre på skravle...om du tør..hehe

 

Har V bursdag eller? Siden du skal ha med til mamma i kveld og han ikke skal se?

 

Teite bhg.

 

Snakker om det...E har fått plass. På Paviljongen. SAMMA DRITTMIDLERTIG BARNEHAGE SOM SIST!!! Og etter hva jeg har hørt skal den opp til Garderåsen. Ja for DET passer jo fint. Like greit å kjøre til Lillestrøm da jo. Bare stå i kø og er ganske langt fra oss og opp dit assa. Hvorfor kan ikke noe bare enkelt og greit gå vår vei da??!!

Også bestyreren som mente at barn fra 0-3 år ikke trengte særlig stimuli så det holdt med en gressplen, sankasse og to stk store husker (dekk) Tenk å uttale en slik setning som styrer??!! Mannen er jo komplett idiot!! Også trøkke inn 50 små i brakkene der. Er drittrangt og utearealet er jo bare en liten firkant. Der W hadde fotballtrening som 5-8 åring. Og de brukte hele banen. Sier jo sitt.

Fyttifan jeg er sur ass! Pluss at der den ligger nå er det for langt å gå til. Eller ikke for langt men med to babyr kan det bli langt om man skal rekke mellom amming og sånn. Tar jo like lang tid som å levere der han er nå da.

 

https://fet.dexter-ist.com/Fet/Default.asp?page=bo/bas/selection_showunit&UnitId=2889794&AreaId=2697906

 

Ja også er det masse sånn skarp grus rundt hele da. For alt i verden, dere kan kanskje ikke gå ordentlig enda, men ikke tryn! Ikke har de plass til å oppbevare vogn heller. Eller soveplass til unga annet enn midt i lekeområdet. Nå sover vel ikke E til høsten men mange gjør jo det der.

Og værste er jo at om vi sier nei så mister vi plass i kø til den andre??? Så vi MÅ ta opp plass for noen andre for å få bytte og vi må la barnet bytte bhg TO ganger i stedenfor å bare stå på vent. Fatter ikke jeg altså!! Også har han faktisk stått på vent der i 2 år nå!! Og vi hadde både 2,3 og 4 ønske, men klarte ikke gi oss noen av de heller. Håper vi kan få noe ut av dette tvillinggreiene. HATHATHAT

 

Sånn.

 

Også er M i dritthumør og jeg er drittsiten og kl 16-8 er faktisk mer slitsomme enn en hel dag på jobb. Hent og dill og lage middag med barn som gnåler og puser og en til som skal i bursdag og pakke ut sekk og rot og møkk i hus fordi mor ikke er seg selv for tiden og alt er blæ! Hjelper sikkert med bra dose hormoner....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager at jeg er litt fraværende for tiden, men jeg holder på med disse prosjektene mine og har funnet meg et hobbyforum som jeg henger litt på og vips så er plutten våken og krever maaaaaasse oppmerksomhet. Han har nok oppdaget at vi ikke lenger er en person, men to. Det er surv og hyl og grin og tull på kvbeld og sove i armkrok og mas, mas, mas.... Blæh! Heldigvis så sover han stort sett godt på dagtid nå (takk og lov for at det snudde), men det er plutselig endring i sovemønsteret her også. Skjønner ittno, jeg!

Nå er jeg i hvert fall ferdig med en kjole på bestilling også lager jeg en lue som matcher fordi jeg har dårlig samvittighet for at hun har venta så lenge. Skal legge ut på blogg når jeg har fått ladet kameraet, men jeg har bare bilder av frøkna i kjolen. Må ta bilder av hele settet i dagslys i morgen. Nå har jeg bestemt meg for å gjøre NOE hver dag, så jeg har diverse håndarbeid som krever forskjellige konsentrasjon rundt omkring. "Hjernedødt-jeg-løper-frem-og-tilbake-til-soverommet-fordi-babyen-er-koko"- arbeid er sitteunderlag som strikkes og så toves. Deilig å holde på med sånn altså. Merker at den pausen jeg har hatt fra før Linea ble født til nå har vært mer enn lang nok. Jeg digger å være i gang igjen.

 

Men nok om meg!

MOL!!! Makan! Synes at ting godt kan gå deres vei snart. Jeg tenker på hodet ditt, huset, bhg plass, økonomi.... Jeg sender klemmer, selv om det kanskje ikke er så mye hjelp i det. Men jeg tenker at hodet kanskje blir litt påvirket av alt som skjer. Man spenner kroppen og vips så er hodet helt håpløst.

 

Svana: Bryllupsplanlegging skal jo være gøy, så om det ikke er det så kanskje dere skal se om det eventuelt er noe dere skal gjøre om på. Altså, jo, det er litt stress også, men ikke stress unødvendig mye fordi man har en forestilling om at noe må gjøres på den ene eller den andre måten i hvert fall. Det viktigste er jo tross alt at det er en dag som representerer dere. Dere blir gift selv om det blir servert grandis og musikken kommer fra en cdspiller... Bare sånn at du vet det. ;)

 

MtG: Gleder meg til å se resultatet av greia til V!

 

Tiny: Så bra han skjønner at du trenger sove om natten. Linus var også ekstremt flink i starten... hvorfor sluttet han med det? ;)

 

Herk: Kose deg i varmen!

 

Husker ikke om det var noe mer jeg skulle kommentere. Må gå og sy lue NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lasta ned 30 dagers prøveversjon av photoshop, men blir ikke helt klok på den...

 

Ja, molle. V fyller 30 år den 4. april så han skal få en koselig, personlig gave:) Blir ikke mamma i kveld da. Må ordne bildene først.

 

Jeg er innom bloggen din stadig vekk, sessa. venter på bilder av kjole:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaahhhh...jeg vet ikke hvem som prater til meg!!!

 

(er det med deg og den anonymknappen a?)

 

mhm ja så da så. får desverre ikke hjulpet deg stort vennen. Da måtte jeg nok sittet og knota selv og nå har jeg en pc som driver å kvelder hvor vi forsøker redde ut siste rest...altså det vi ikke har backup av jah...sukk. I know I know. Og den andre her klarer såvidt å komme seg gjennom dib og gmail på en gang.

 

Og jeg kommer da heller ikke inn på den hvor jeg evt hadde bilde (eh...fotografi) av deg og V. sorry altså.

 

Men jeg kan gjerne hjelpe deg med råd og tips sånn ellers...hehe. Men hva er det du skal med bildene som de ikke vil?

 

Humøret er litt bedre nå, men diverse problemer er nå fortsatt ikke løst. En opptur da, jeg har ikke hatt sprengvondt i hodet i kveld:D Murr er det fra jeg våknet, men er faktisk bedre nå enn i dag tidlig. Som regel må jeg jo sove med piller for å ike grine hver kveld. Så digg å ikke ha masse vondt:) Herregud jeg synes synd på deg MtG og den runden du hadde!!

 

Sess, jeg trenger trekk til en bilstol jeg. En eller annen gang:) Kanskje det er lett, (trenger ikke være fancy) men jeg synes det ser dritvanskelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What?? Fikk du ikke plass til E i den barnehagen Mols? Så utrolig ræææva!! Ring til styreren i den barnehagen du vil ha plass og BEG sier jeg bare!! Beggin, beggin ooooo.. Jeje, nei det må du gjøre. Si du skal ha uplanlagte twins og at du trenger den plassen og bla bla bla. Du har i hvertfall ingenting å tape på det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skulle jo bare spare på strømmen jeg...

 

Mange twins som er planlagt tro? ;)

 

Nei men skal kaste det på dem ja. Og det faktum at han har stått i kø der i 2 år. Og at vi hadde 4 andre ønsker først. Og at vi har fått dette tilbudet før og takket nei. Og at det blir helt feil når den skal flytte til andre siden av brua og opp i gokk i lia. Evt skal jeg høre om det er plass etter jul og om vi da kan vente på den. Så kan jo E bare gå på LB så lenge.

 

Skal spille sangen i bakgrunn på gettoblaster med jeg begger;)

 

jaaa...jeg nevte det? Under fødselen skal det spiles eye og the tiger! Blikke det bra så vet ikke jeg. TV1 må jo da seff være Rocky og TV2 være Rambo. hoho også kanskje jeg burde ha et svettebånd i panna...hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRITT den der barnehage driiiten Molle. Skulle ikke vært lov, sånt irriterer meg og at man som du sier ikke kan si nei fordi da havner man bakerst i køen blææææ

 

Du må tigge, og så må du sjekke hva som er prioriterte grunner og så må du smøre på og ev få legeerklæring på både det ene og det andre.

.

leste at du hadde lastet ned 30 dagers prevensjon og ikke prøveversjon ,så jeg lurte på hvor jeg kunne laste ned prev. Hadde trengt det så kunne jeg slippe å spørre dere om kondomanbefalinger.

 

Sessa så flink du er da, jeg har snakket med mamma og hun sier at hun overtok en symaskin etter mommo som er litt friskere enn hennes. Jeg skal få låne den så skal jeg jammen meg finne på noe å sy jeg også. Har ikke alltid fantasien i orden, men noen ganger får jeg noen innfall..

 

Nå må jeg betale regninger og dere kan ikke gjette hvor himla mye penger jeg skal ut med Blir grinete av sånn.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den barnehagedriiiiten er noe dritt molle! Får nesten dårlig samvittighet over at vi fikk plass der vi ville. E kunne jo ihvertfall fått plass i G sin bhg da, når han ikke kunne få i den nermeste:)

 

Ja, 30 dager prevensjon på nett hadde vært noe, Herk! Kondomer kan ikke jeg hjelpe deg med heller. Har ikke så fryktelig mye erfaring, menvet atdet er størrelsen det kommer an på;) Jeg må begynne på noe prevensjon jeg... Huff, liker ikke prevensjon. Det er minussider ved alle typene jo. Blir nok cerazette i første omgang, tenker jeg. Håper jeg ikke fårnoe bivirkninger. Har ikke brukt prevensjon på 3,5 år jeg...

 

Jeg ønsker meg symaskin altså! Og boken Barnetøj du selv kan sy 0-4 år, og Blødt barnetøj. Også ønsker jeg meg syrom.

Hadde jeg hatt 2,54 mill så hadde jeg flytta inn her (http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16732057&sid=xz2bacrr3ms421180&pos=null&tot=null) med det samme.

 

Regninger er døden. Er så typisk at når pengene triller inn så raser dem ut..

 

På fredag skal vi hente nybilen da:D Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja grattis med ny bil mtg, hva slags bil er det da?

Ønsker meg en arkitekt og å pusse opp og bygge om.

 

jeg synd å huske at O var en grei kar når han var baby, men kan ikke huske at han var såå grei som E er nå. Bråker litt da for hun skravler sånn, jabba i ett i dag.

 

Jeg er litt solbrent deiiiilig

 

Svana hur går det nå med det hele får du årnings, si i fra om det er noe man kan bidra med.

 

Cat hva slags crocs er det frøkna får nå da noe spes. farger eller så ? nysgjerrig.

 

 

Hva koster crocs for små og store i Norge da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt den nye Skoda Oktavia stv.:) Kjempefin og sypergod å kjøre!

 

Hadde nesten glemt min hodevondtsyke jeg. Det var ikke gøy nei!

Har alltid sett på meg selv som en som har lite vondt i hodet. Er ikke sånn at jeg har hodevondt hver måned liksom. Men jammen har jeg ikke hatt nok når jeg tenker meg om. Var sykmeldt de første månedenepga hodepine når jeg gikk med gabriel, var sykmeldt i 3-4 mnd med "hjernehunnebetennelse" høsten for to år siden og hadde myehodepone når jeg var gravid nå sist. Hadde lavt bloddtrykk i svangerskapene og derfor dunking i hodet. Men nå er jeg heldigvis tilbake i ikke-hodevondt-modus igjen:) Er det mange av dere som har migrene? Du har det, molle? V har det, men har heldigvis sjelden anfall. Har kanskje hatt det 3-4 ganger siden jeg møtte han.

 

Hvordan er været i spania da?

 

Såbra at E er grei å ha med å gjøre:) Gleder meg til min blir litt lettere. Han vil ikke ha flaske heller så jeg har litt klaustrofobi. Må få han til å ta flaska før 16.04. Da skal nemlig jeg og V ut og spise og på Dagfinn Lyngbø-show med en leverandør på jobben til V:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele det siste innlegegget var til meg, ja ikke bare meg men alt du skrev skaljeg svare på så da så:

 

stemmer det mtg Har nok hørt det. Ja har hørt at det er en ypperlig familiebil! Blir gøy med ny bil i morgen da!

 

Lyst på større bil vi også.

 

Hodevondt er vondt. Jeg har migrene. Det varierer velgid med anfallene. Jeg har en sånn "regel" som sier at om jeg disponeres for to eller flere av de tingene som trigger migrenen så får jeg migrene. Feks mensen og alkohol. Lite søvn og mat. Dessuten kan jeg har et anfall murrende også utløses det av sitronbrus.

 

Hadde i begge svangerskapene mye hodevondt.

 

O tok ikke flasken, men jeg var på et par julebrd, han hadde plent nektet å ta flasken okkesom

 

Je je jeg ammet E før jeg gikk inn på show jeg mtg, mens frøkna sjarmerte de i bilettluka så jeg på Lyngbø ja ja Ikke helt greit med ammetåke, var på møte og så skulle vi ut og spise. Var vist på Latter det med påfølgende show. Jg hadde jo baby på møte så jeg hun var jo liksom med da .vel vel det løste seg det også.

 

Så jeg satt i baren på Latter og ammet mens glasset mitt med rødvin sto litt godt unna meg:) (Drakk ett glass til sammen under middag og show så var jo ikke mye, men så liksom ikke så flott ut om jeg hadde drukket og ammet :))

 

 

Du får slenge gutten hit da vøtt så får jeg tilby ham pupp om det skulle være det :) (ikke hit akkurat men til meg der jeg vanligvis befinner meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg var i spania, men da helst uten hodevondt. Trur jeg har migrene jeg også, men har aldri vært hos legen med det da, så har ikke diagnosen. Men er sånn hodevondt utav en annen verden med synsforstyrrelser og ikke noe hjelper av hverken ibux eller paracet hvis jeg lar det gå for langt. Synsforstyrrelsene kommer gjerne før hodepinen setter skikkelig inn. Dytter jeg innpå en 500g paracet og en 500g ibux og går og legger meg pronto, så hender det at det gir seg etter noen timer.

 

Crocs ja, vi bestilte fra taylorshoes.com. Farge pearlwhite og tuppa elsker dem! Bestilte lik farge til meg og det er hun veldig opptatt av.

 

Nyyyyyydelig vær i dag da:)

 

Snart hente spaden i parken jeg og gjøre meg klar for jobb.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sol og det er vååår :)

 

Vi koser oss hjemme idag jeg, snuppa og Truls. StoreT og svigerfar driver å setter inn et vindu ute og vi har akkurat kommer inn etter en tur ut. Drukket kakao, husket litt, syklet litt og gått oss en tur opp og ned gata her..

 

Gravidklær er haaat etter en fødsel, jeg unngår de med vilje og har et par store gode bukser etter å ha gått ned endel kilo før forrige svangerskap, så derfor kan jeg faktisk "skli" inn i et par bukser som er normale. Må gjerne få overlevert den posen om du trenger gravidklær snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis ikke migrene eller hodevondt nå, men vet i alle fall mye om det. desverre har jg veldig vondt lenger ned, det er nok vondere enn når jeg var gravid, men sover godt når jeg sover i alle fall.

 

Høres ut som migrene igrunn, cat. sunsforstyrrelser er jo ikke vanlig om man ikke har migrene. det at du kan ta det ved roten med smertestillende er også vanlig og at det kan bli forsent med piller om man venter.

 

I dag har det v'ært strålende her, sola skinner og i motsetning til i går så er den nesten vindstille.

 

Det er igrunn ganske passe, jeg liker at det er varmt jeg men siden jeg blir liggende på taket og ikke på stranden kan det fort bli litt i overkant varmt om det er veldig varmt her.....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...