Gå til innhold

TRÅDEN


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jupp skjønte det ,så bare at dere posta likt.

 

Noe nytt i saken?

 

Sessa det var ikke det jeg ville høre, at ting gikk gale veien. Har du oversikt over tørre/våte bleier?

Syns virkelig du skal ha lav terskel med å reise tibake.

Du har jo plan om i morgen men hvorlenge er det siden han har fått i seg noe og tisset?

 

Skjønner jo at du ikke syns dette er noe ok, ikke noe å bli vant til heller

 

Bare bagateller vi har her ihus da, men mye slim i systemet plager lillejenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det blir tatt på alvor da. Får helt vondt av henne og av sessa også for den saks skyld, leste litt på fb så er litt mer oppdatert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molle er trillet opp på føden, men vet fortsatt ingenting. Bt er 96/52.

 

Ahus er ræva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rambo og Rocky still going strong!!!

 

Hihi, alt er bra. ikke farlig. Var noe polypp eller noe og morkaka som gnager og ja... Molle får oppdatere når hun er hjemme igjen og kanskje har sovet litt?

 

 

Nå er jeg glad:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, fikk også melding i sta og det var gode nyheter:)

 

Da kan jeg gå å legge meg. Har akkurat kommet hjem fra jobb og skal på igjen kl 7.30 i morgen tidlig.

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart lalle, men har jo helt glemt å fortelle at M tok flaska i dag!! Woohoooo!! Drakk bare 40 ml, men det gjørikke noe. Øve mere i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jævlig kveld i går jeg.Alt sammenmed dundrende hodepine hjalp liksom ikke.

Par timer etter slimgreiene kjente jeg detbegynte å pumpe ut av meg. Blødde ikke litt, men fossa ut av meg. Hadde blod nedover beina så måtte bare ta raskskyll i dusj før vi dro.

Ringte Shussentralbord jegda. for tenkte jeg skal vel tilgynog ikke fød 24 uker på vei. Så¨satte de meg tilføden og føden meg tilvakthavende gyn. (dji told you) Hun sa fint lite og virkaikke helt som hun tok det seriøst og lurte på hvor jeg hadde fått nr til henne fra. Men hadde gåtrt riktige veien jeg så greit nok det. Hun sa jeg fikk komme ned på akutten da. Men masse kø. Så jeg fikk ta med noe å lese på. Måtte nok vente lenge. (prøvde vel få meg til å drite idet)

 

Vel, kom ned dit. Var noen pinnestoler der. Snakket med hun i luka og hørte om det var et sted jeg kunne legge meg ned. Jada, de kom med seng og alt. Spurte om jeg trengte dyne og:) Gikk vel ikke mer enn 10 min før noen hentet meg. Lagt inn på et undersøkelsesrom og spørsmål og blodprøver og bt og ble satt på drypp. (grunnet mye blod og så lavt bt. Da trenger man vann og salter) Fikk først i armen menden var så jævlig vond at fikk ny i hånda en time senere.

 

De var SÅ søte og forsiktige og passe på og ja. Trodde jeg skulle sitte på en pinnestol i 3 timer og så en ul jeg. Gyn hadde så kaos på fødestua at jeg ble trilla opp dit så hun fikk undersøkt meg innimellom.Greit nok det.

 

Har en gangske forstørret eggstokk. (de er det fordi de prod. hormoner under sv.skap, men trekker seg tilbake rundt uke 16) Min var veldig stor. Og øm. Hu trøkka påden og jeg skreik! Nesten flaut menbrått drittvondt! Også trekker livmora morkaka oppover og der er skrubbsår der den løsner (som og gir au..er jo sår) Kaka dekker heldigvis ikke åpningenmen ligger helt i kanten så kan regne med blødninger frem til uke 32 faktisk! Men da skal jeg vel snart føde...

Også så hun en polyp sak (er ikke de i nesa?) og hadde jeg ikke vært gravid blir de som regel opperert bort. Sa jeg aldri hadde merket noe til den før og at de ikke sa noe om det på forrige ul,men nå er kidsa så store at de trykker ned der. Og den var vel da fylt med blod.

Man får jo litt panikk ved styrtblødning da!

 

Livmorhalsen var laaaang (good) og tett. Hun kommenterte faktisk atr den var veldig lang. Hun kunne ikke skjønne det slimet, og det nærmeste ejg kan beskreive det er slimproppen...og det at det kom par timer før blødning. Vel,vel. Unga har det nå greit så da får enbare roe seg med det.

 

Måtte opp å\ bytte bind i natt for var overfylt. Er ikke kult det assa, selv om man har vært på ul. Er ikke en av de få gode tegn at man får 9 mnd uten blod?!

 

Selv er jeg halvsvime, hodevondt og uggen. Kvalm uten å være direkte kvalm liksom. Kommer mest sans av bt. Men høyt kan de bahandle ikke lavt. Så drikke masse vann og salter og mineraler, kan godt ta jern og ikke reise meg opp brått og sånn. Ellers er det smerter tilog fra nederst i magen og blør da. Mor har følt seg bedre, men jaggu værre og:) Ellers kan jeg fint jobbe ogha normal daglig aktivitet. Kiss my...orker ikke mer jeg. Er nå sm ut neste uke (standard pros. ved blødninger...mest for psykisk sa hu...)så får jeg ta videre med fastlege.

 

Så alt i alt var jeg veldig fornøyd med akutten jeg. Tok jævlig lang tid,og var så susete så jeg sovna et par ganger og hode dundra men servicen ellers var da bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg jaggu ei støkk når jeg gikk inn for å lese.. Har jo ikke lest siden fredag og her er det full action på Molle!

Ta det nå med ro og prøv å kose deg med graviditeten!

 

Frokostblanding under balla, tror jeg dauer.... Har mye å glede meg til med en lillebror ser jeg :)

 

Var ute å gikk laaang tur igår vi :) Først flomvollen bort til obs, men der var det ikke noen gakk gakker, så da gikk vi inn til torvet og spiste lunsj med mamma og pappa. Deilig i sola!

Etter lunsjen gikk vi flomvollen bak varemessa og fant noen gakk gakker der, men de ville bare sove... Tiril var megaskuffa.. (vi kom ikke helt ned til vannet). Tiril gikk kjempelangt og var utslitt etter en lang dag ute :)

Kan nevne at kroppen min er støøl idag og sofaen frister idag...

 

Truls har også tatt flaska :) Slukte 70 ml mm som jeg hadde pumpa og ville gjerne ha enda mer.. Hvor mye spiser de egentlig av flaske til et måltid?

Lurer på å suplere med mme for han kan ligge i 3 timer på kvelden å spise før han legger seg.. Har nok melk tror jeg, men han blir jo aldri fornøyd...

 

Tiril sitter på potta og bæsjer, og krever et pondusblad hører jeg... Lært av sin far..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uGH BLIR HELT KVALM JEG, KLART DU BLIR REDD!

Skal man ikke blir redd av masse blod blærk!!!

Så godt det går bra inni der til tross for all aua og gørr og blod.

ja kjenner til den der sm kun for psykensskyld, men det er jo ikke riktig for deg,.

Har du så vondt og lavt bt at du får vondt så kan du jo ikke jobbe.

 

Slapp av denne uka og ligg mye og hent det inn, så får du som du sier ta det med legen din til uka.

 

flaske 70 tror jeg er bra mye jeg Tiny til å være så liten.

E har ikke spist mer enn det noen gang fra flaske eller kanskje 80 og hun er jo mye eldre.

 

Du velger jo selv om han skal ha mme,men at de spiser leeeeeeeenge om kvelden når de er så små er jo helt normalt. du får gi det litt tid og heller droppe det om du blir møkklei.

 

Hvordan går det med plutten til sessa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så lettet av oppdateringen til MtG i går. Var bra bekymra her en stund. Phui! Bra de tok deg på alvor til slutt og at du har fått svar som du kan slå deg til ro med. Du skal fortsatt til legen mandag? Få deg sm!! Det er en ordre. Hva er viktigst? Helsen din eller feriepengene? Det med penger får ordne seg på et annet vis. Du skal tross alt komme deg gjennom noen mnd til...

 

Linus er bedre. Allmenntilstand er bra og fått i han både medisin og litt mm. Men crp er fortsatt høy da. Hadde vel steget om han ikke hadde fått medisin. Skal tilbake og måle crp i morgen. Men han har både lekt og smilt i dag. Hurra!!

 

Gårsdagen din hørtes sweet ut, Tiny. Skikkelig idyll. ;) Jeg har baby som snart sovner i fanget og helst vilo sove der, frøken som vil ut og mann som sovna på sofaen nå... Typisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for all bry seg om:)

 

Drar ikke til lege påmandag, tar det senere i uka. Er jo sm hele uka nå.

 

Bra de følger opp plutten da. Lekt og smilt liker vi:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra plutten virker litt bedre, sessa! Sånt liker vi.

 

Og, tiny, det hørtes deilig ut med flomvoll og sånt:)

 

Hvilke farger vil du ha på sparkebukser moll? kanskje vente til du vet kjønn og sånn? Her er fargene du kan velge mellom:

https://nostebarn.no/sites/webbutikk/Enterprise%20Portal/CITP_EPCSSItemDescription.aspx?WTID=939&WREC=43727790604&WKEY=%5b65534%3a43727790604%5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke helt frem jeg, men du kan vise meg en dag.

 

Alle tips til smertelindring mottas med takk, sex utgår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magen murrer jo men den overleves. Er hodet som gjør at jeg ikke vet om jeg skal spy eller grine. Nærmer meg punktet tørnehelt!

 

Prøve spise litt også holde ut til i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise, drikke, sove.

 

Jeg har klart å lure i M flaske igjen. Drakk 70 ml og sovnet som en stein i senga si:D Har sovet i 35 minutter nå og regner med han sover litt til. Håper ihvertfall:) Tror nesten han begynner å bli litt lettere å ha med å gjøre altså! (Bank i bordet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da mtg! Godt, da får du jo litt pause.

 

Moll; jeg vettaf... men altså, om det henger sammen med bt. så er det muligens ikke stivhet som gjør det.

Et migrene- tips jeg har fått er å smøre mentholatum i tiningene. Om man orker lukta.

 

Sove er et annet tips.

 

Sykehuset gav meg paralgin forte når ejg var gravid og hadde anfall.

Mulig du kan høre med noen leger om det finnes NOEN mulighet for smertelindring .

 

Har hatt sovedukke her i dag altså, hun sov til 8.30 og fra før 11 til ca 13 og så sov hun fra 1530-1830. Nå ligger hun på gulvet og skravler. Leker så fint med seg selv.

 

Hadde bare vært fullkomment om hun ike skravlet sååå mye kl 04.00 men sovner jo igjen da bare litt smokkedytt som gjør at jeg angrer på hele smokken i blant. Nok våken om natten til å ikke være fullkomment, men klager ikke

 

Fikk nå sp om jeg skulle dusje elller.... Vel jeg lukter svette og har fett hår så ø, tja m skal vel dusje (mulig det var et hint )

 

 

Må skryte litt av T . Første dag på "jobb" så E bæsja ut klær og håndklær og så kom han til meg å lurte på om jeg kunne vise ham vaskemaskinen. Han hadde allerede hatt på flekkfjerner og lagt i vann.

 

Fint at han tar ansvar på alle felt:) Han har ryddet og ordnet etter alle måltider og i følge ham selv ryddet etter meg hele tiden Noe som sikkert ikke er umulig.

 

Ha ha ja og så har jeg fått tante på besøk til min manns stoooooore skuffelse Hadde regna med mye ekteskapelig aktivitet her ......

 

En annen ting, var på gu 10 dager før jeg startet og da sa damen at her var alt lukket eller no husker ikke hvordan hun sa det, men jeg forsto det slik at hun kunne se at jeg ikke hadde fått tilbake mensen (og da el) Syns det var veldig rart at hun ikke kunne se at jeg for 4 dager siden hadde hatt eggløsning?????

Hva vet dere om dette?

Jeg sa også at jeg hadde slima til den store gullmedaljen, snakker omtrent som molle har nå tror jeg.(slimer like mye nå men nå er det rødt)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flekkfjerner og alt også blirreikke noe pån?! akk ja.

 

10 dager før du startet med hva? sa hvilken dame? At hva var lukket? hvorforslimer du nå? Hva jeg vet om dette? skjønner ikke hva du spør om engang:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det ikke var så tydelig:)

 

Det jeg mente var: gynekologen sa at her er alt lukket (eller noe sånn) og mente at jeg da ikke var kommet tilbake i syklus, og sa også at det var vanskelig å vite når jeg ble frutbar igjen.

Jeg begynte å blø 10 dager senere og det betyr jo at jeg var 4 dager over eggløsning når jeg var hos gyn.

 

Trodde hun da kunne se at jeg nylig hadde hatt el og at jeg kunne vente mensen igjen

 

Hvorfor jeg slimer? ja det lurer jeg også på og det var enorme mengder i flere dager før legebesøket over en uke tror jeg og så fortsatte det også helt til mensen kom og igrunn fortsetter det nå også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg sitter igjen med de samme spørsmålene som molle:D

 

Ekteskapelige greier ja. Får fortelle V at det er derfor det bare har blitt to ganger siden fødsel, for vi er jo ikke gift!

 

Jeg har laget vaffelrøre jeg. Skikkelig sunt. Håper V har lyst på vafler. Ellers må jeg spise alle selv...

 

Også var det lillestrømjentene da. Noen av dere som vil gå tur/få besøk i morgen klokka 10?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, for du glemte inv. megserru. Hadde jeg bare klart røremegskulle jeg jaggu kommet på vafler ubedt og jeg:)

 

Og du var hos gyn nå for bare litt siden eller snakker vi om 6ukern? Ville du gjerne bli fruktbar igjen fort da? Skal dere gå for 09 dere og? Er du gravid kanskje? Jeg har slima mye i det siste....

 

kl 10 var grusomt tidlig da...

 

Lurer på hva jeg skaltiluka jeg. Fint lite men noe må jeg jo gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...