Gå til innhold

TRÅDEN

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei svana det hørtes jo fristende ut. enkeltrom det var jo sært he he ja altså ikke kritikk av din fremdragende jobb altså, men :)

Vet du foresten om det lar seg gjøre å legge madrass på gulvet?

Enig med over at man kan bo på samme sted.

Vi ordner nok med E et sted vi og, var litt i ørska når vi snakket sammen og så var det litt vanskelig å se frem i tid.

Så nå står det på om jeg skal prøve å gi henne mme eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste du ikke innlegget mitt altså, hehe. Man kan sikkert legge en madrass på golvet. Det er enkeltrom fordi det er internat, ikke spør meg. Bygningen skal rives tror jeg, så det sier litt om standarden. Men det er rift om disse plassene tror jeg, ikke så mange som vet om de enda, men flere av vennene våre sikler nok på de. Vet ikke om det er dyner og sengetrekk heller, får forske litt på det.

Du kan jo pumpe?

Skrevet

Jo jeg leste, men lurte på om du hadde sett rommene, egentlig sånn om det var plass.

Ja jeg kan pumpe, det jeg tenkte på var om jeg skulle prøve meg på mme nå i nærmeste fremtid og så ha det som backup, eller om jeg skal gå for ren mm

Ja jeg melder oss på de rommene jeg da så får vi ta det derifra,

Skrevet

Høres veldig fristende å tusle fra fest. Regner med vi og slenger oss på. Snus på madrass a svana. Er det SÅ smale senger der da? Jeg leste prompe. Og var overrasket over hvordan Herk klarte å svare så greit på det. Mulig fordi promp har vært en isju her i det siste.

Inne på det...vet dette ikke er privat samtale mellom cat og meg men jeg får fan ikke bajsa! Satt omtrent en halvtime og grein i stad. Meds og jern gjør alt hardt, og altså...er vondt om luft er på vei ned og ut. Luft er jo ganske mykt liksom. Gjør vondt i mage å ta i og så sitter man der da..Man blir jo rent fortvilet til slutt. Makan å mye drit man må gjennom og ja bokstavlig talt!

Og ja cat..jeg tenkte på deg..ppffttt..jeje

Fikk gjort om timen på tirsdag til samtaletime. Fikk ikke tak i lege. Kø og blæ og gadd ikke vente også stengte de 14:30 og jeg trodde de stengte 15. Får ringe mandag kl 8.

Har time hos begravelsesbyrå på mandag. Itte moro altså. Jeg gruer meg veldig. M kan jo ta det, men føler jeg må være med.

Skrevet

Gratulerer til V'n min som er 30år i dag!!

Skrevet

Kanskje ikke så keen på noe som skal opp og inn og sånn, men jeg hadde seriøst tatt klyster hvis det er vondt å bajse. Så får du tømt tanken liksom!

Jeg har fått masse oppdrag, jeg! Gøy!!! Skal skisse i påsken og så blir det å produsere etter på. Deilig med litt inntekt. ;)

Huff, skjønner det blir dritt å dra til begravelsesbyrået, men sikkert lurt å være der så du kan si hva du vil skal skje, selv om M sikkert vet det sånn nogelunde...

Nevner den ul timen igjen, jeg... vil jo ikke at du skal få det tøffere enn nødvendig. ;) Klem

Skrevet

Glad du tenker på meg når du bæsjer molsa mi:)

Skjønner du gruer deg til møte med begravelsebyrået:(

Tiny: Er det klokken 12 det var ridning i morgen? Og hvor lenge holder de på med ridining?

Ang bryllup: Jeg vet ikke helt om vi klarer å få tak i barne-og hundevakt. Jeg har jo frihelg og det vil si at mamma jobber. Og svigers har jo flyttet. Og er liksom de det er aktuelt å spørre. Men skal forhøre meg, og kanskje mamma kan bytte en vakt eller noe, men det fikk hun ikke svar på akkurat nå. Men, vi kommer uansett i kirken og ser på, DET skal vi få til. Tar evt med meg den ene niesen min på snart 13 til å se etter spaden og hunden mens vi er i kirken.

Og overnatting til oss trenger du ikke tenke på svana, hvis det blir sånn at vi kommer på kvelden. Enten så kjører vi hjem, eller så har jeg funnet et hotell ikke så langt unna, som så veldig koselig ut:) Så da kjører vi evt bare dit og sover for natten. Jeg kan jo uansett ikke drikke så mye, for kroppen min tåler det jo ikke:( Så da kan jeg ofre meg for mr.T i såfall.

Og grattis til V med dagen!!!

Skrevet

Grattis med de 30 V :)

Hatt grusom natt med masse mareritt og vondt og drit. Kl 5 klarte jeg tenke på å ta tempen. Som da var 40,1 og stigende. Tok pills og fikk den ned i 37,5. Kl 12 steg den igjen og ny runde pills fikk stangnert den. Ikke forkjølet eller noe annet. Snakket med ahus og etter en del settover kom jeg til vakt gyn. Viste seg at var hun som tok imot meg den 24. Hun husket meg og det var litt godt. Skulle vente en 3-4 timer til pills var ute av kroppen, ta en temp i baken og om feber fortsatt må jeg inn en tur. Masse feber 2-3 dager etter inngrep tyder jo på en form for infeksjon. Nå synes jeg at jeg kan få være ferdig!! Fan å mye man skal da!!

Og om jeg må inn er det kø og barnevakt og drit og om noen skal krafse mer nå spyr jeg.Solen skinner og jeg kunne tenkt meg å være ute og kose meg med familien min og sånn. Formen er jo helt pyton så har bare ligget meste av dagen.

E sov bare 3 timer ute i vogna si da! Virket veldig uthvilt der han satt å titta:) Trodde far hadde vekket han jeg men. Blir vel sen kveld i kveld da. Sov jo til etter 15.

Kl. 12 er E ganske trøtt. Evt får vi komme tidligere og dra litt etter tur på hest. Litt avhengig av formen min og hva som skjer der da.

Skulle vært på apo og kjøpt noe "mykgjørende" i dag, men timene løp av gårde. Går litt bedre i dag da. FIkk tatt en liten runde på toan i stad:) Tror jeg dropper jernpiller til over helgen. Greit å ikke sitte på søndag med jernklump.

Jepp, detaljer er fint.

Skrevet

Detaljer? Farge, lukt og konsistens er detaljer. Synes du er beskjeden foreløpig, Molle! ;)

Hvordan går det med feber o.l.? Om det er infeksjon bør du komme deg så sykehuset så fort som mulig. Ellers kan det jo oppstå enda flere problemer. Synes det holder nå altså! Herregud! Kan ikke forstå hvorfor alt skal skje deg.

Skrevet

Sliiiiten. Orker ikke skrive. Skal bare informere om at jeg har en flaskelakser olje i kjøleskapet om det er interessant, men den må i såfall hentes i kveld.

Skrevet

Runderidning starter klokken 12, vi drar herfra klokken 11 så vi er der litt før. Tar med oss kakao og sikkert no kjeks, men vet kafeen er åpen der på søndager.

Flere som skal være med eller?

Flaske lakserolje ja, den ble vel ikke brukt den mtg?

Forstoppelse hørtes ikke bra ut... Jerntabletten hadde motsatt effekt på meg, jeg hadde konstant løs mage og bajset hver dag og flere ganger om dagen.. Men vet den kan ha effekt begge veier.. Drikk mye vann og ta ei flaske med lakseolje du :)

Idag har jeg fartet rundt alene med 2 barn og bare en vogn.. Først gikk vi bort til et vennepar som har flytta rett borti her, lekte der et par timer, så bort på butikken med 5 barn!!! 2 i vogn, 2 på ståbrett og en på sykkel.. Gikk overaskende bra med så mange barn faktisk (men hadde aldri klart så mange alene)

Tiril har gått masse og kosa seg, slokna på 2 sekunder etter et bad ikveld :)

Nå er det film og godis :) Død snø skal vi visst se..

Skrevet

Molle er på sykehuset med smerter og feber og er i veldig dårlig form!!

Jeg må slutte å jobbe har jeg funnet ut, for det kommer bare den ene mer deprimerende sms'en enn den andre inn på mobilen min fra molle hver gang..

Dette har du så ikke fortjent altså!!

Skrevet

Ish altså! Det får liksom være grenser for hvor mye en person må gå igjennom. Men bra hun er på sykehuset. Fortalte om feberen til nt og han sa at hun måtte komme seg på sykehuset! Han jobber med pasientskader og har lest en del saker hvor ting ikke har gått som det skulle...

Dritt altså! At man skulle måtte gå igjennom et helvete fysisk også på grunn av dette er jo helt for jævlig!

Vi tenker på deg Molle.

Reiser i morgen, men mulig jeg wap'er så jeg får med meg hva som skjer med Molle.

Skrevet

Stakkars Molle-nå har du jaggu fått nok lass å bære på syns jeg!

Jeg tar turen med Tiny i morgen-håper på sol. Det er vel rød snø den filmen heter? Eller var det kanskje død snø...hmmm.

Trøtt jeg-vil sove-men litt kvalitetstid skal vel gubben få først. Selvom han har klart å forårsake at minstemann har fått en blå kul i panna. Små babyer er veivete med hodet sitt-det er derfor det er lurt å holde litt godt fast i dem-da slår de ikke panna i bordkanten! Dumme mann...

Skrevet

Nei nå får det da være nok molle, nå håper jeg du slipper pirking, men bra du dro for som sessa sier det kan fort bli værre huff.

Enig med noe annet sessa skrev . Ja enig i at detaljer er farge, konsistens mm S du er så beskjeden atte:)

Cat, ja det er din skyld, du må nok slutte å jobbe så blir verden et bedre sted for oss andre! :)

Håper ellers du overlever jobb da

.

Jeg kan ikke huske at jeg har vært så sliten som jeg er i kveld.

Eline har fått sin første tann!! He he artig.

Mulig derfor hun har kranglet så med smokken i dag.

Prøvde å få med meg T til ridning i morgen, men han har ikke respondert så voldsomt på det.

Jeg har en sprengt pupp!

Skrevet

Hei hvem skal til sørum_?

Jeg aner ikke hvor det er men kunne tenkt meg å finne på noe i dag, skal dere ha med dere 2 barn hver og mann ama og tiny?

Hvordan går det med molle?

Skrevet

Molle ble lagt inn på ahus i går kveld og har vært der i natt. Har vel vært delt opplevelse tror jeg..Har i hvertfall sendt litt meldinger frem og tilbake i natt. Fikk melding nå klokken 09:12 om at ble trillet inn til ny utskrapning.

Blir ikke noen tur til sørum fritidsgård på henne i allefall:(

Skrevet

Gidder noen å dra på Ahus å banke dritten ut av de som ikke gjør jobben sin skikkelig der? Kjenner jeg blir pissesur! Skjønner de ikke at Molle har vært gjennom nok? Faen altså!

Nt sovna på sofa'n her, våkna i et kjempe rykk så leker skvatt ned fra bordet. Noen holdt nemlig på å søle i drømmen hans så han måtte redde situasjonen. hehe, rare mannen!

Har forresten helt glemt å kommentere nusse-pusse-susse-søte valpen Cat! Veldig fin altså!!!!

God påske!

Skrevet

Vi kan dra sammen sessa! Også kicker vi litt ass på sykehuset! DET hadde vært noe å fått med i tv-serien det!

Vi har tenkt oss på sørum gård herk. Har ikke to barn å ta med, men tar med det jeg har;) Og mann. Men vi er nok ikke der før klokken 12.

Bissevovven er helskjønn:D

Gooood påske ja!!

Skrevet

Solen skinner, jeg skimter den såvidt bak skilleveggen..

Jeg ville og på sørum i dag:( e har kosa seg da. Vært den store påskejakten på Lensne. MtG var der og i fjor:)

Er i bedre form nå, tydligvis rester som skapte feber og au. Har drit i hånda og pes å skrive sånn, så kan heller preke litt mer hjemme. Men jeg lever vaffal! Foreløpig..som svana sie..vi bør nok komme oss hjem før de gir oss adgangskort her.

Leit å tenke på at babyne mine ligger ikke langt unna. Vet de ikke er noe mer. At det bare er et skall, men er bare det jeg har kjent og ja...de er her og jeg holder dem ikke...

Drar nok hjemover snart.

Skrevet

Var jo ikke meningen å være anonym. Møkka pc og skjerm på ahus.

Sliten jeg.

I morgen kl 8 er det møte hos begravelsebyrå. Som jeg gruer meg:(

det som er er at med felles gravlund blir de kremert. M kjenner han der nede da (jobbet sammen annet sted før) og han sa at de vil bli kremert sammen og lagt ned sammen.

Jeg liker ikke tanken på å kremmere dem. Vet det bare er et skall, men skallet er alt jeg har kjent. Med far ble det anderledes. Han kjente jeg jo levende. Slik gjøkungene er nå er alt jeg har sett de som, kjent de som. Vil helst ikke kremmere dem:( Men da må vi ha egen gravsten og sånn og det blir jo egentlig for dumt synes vi å bruke så mye penger og stell i årene fremåver på det. Heller bruke de pengene på barna vi har i live. Men sårt likevel.

Også er det om man orker vite tidspunktet de kremmeres. Jeg tror egentlig ikke det:( Samtidig vil jeg vel da hele tiden lure på "er det nå?" Og så kan vi være der ved nedsettelse. Har vært litt usikker på den og. Blir jo helt grusomt, men kanskjje en del av sorgprosess...jeg vet ikke. Kunne kankje vært like fint å bare komme til fin lund og vite de lå der.

Jeg har det vondt jeg. Man skal da ikke være i kontakt med begravelsesbyrå når det gjelder ens barn. Enten de er fullbårne eller ei:(

Skrevet

Hvordan har det gått i dag, molsa mi?

Tiny: Jeg er litt spent på bildene storeT tok i går jeg. Ble det noe fine?

Me like vår!

Skrevet

Var uff og æsj og hadde på en måte bestemt oss for en del som visteseg at ikke var mulig. Man får ikke være med på nedsettelse, for man får ikke vite hvor de ligger. Er en del av minnelund, at man ikke vet hvor de ligger. Skjønner det litt, men likevel ikke. Hadde vært godt å vite hvor de var liksom. Er jo et avgrenset område, men likevel.

Og om man ønsker kan man ha minnestund på ahus. Men vi har jo liksom tatt farvel da, så jeg vet ikke. Om s¨nn minnelund blir de lagt sammen i liten hvit kiste, fraktet fra ahus, kremert og urne sent til kirken. De setter ned, og man får beskjed når alt er ferdig. så alt av minnestund e.l. foregår da på ahus. De blir kremmert i kisten og jeg sa til han at da er det jo mest aske av en kiste vi faktisk gravlegger! Jo det var nå det sa han, men var slik det gjordes og tradisjoner i Norge og bla bla.

Rent praktisk dekkes såpass mye av staten at det ikke koster oss noe. Det koster oss faktisk ikke noe å ha eget gravsted heller (som da blir vår lokale gravlund) da det de gravlegges sammen, men vi får støtten ganger to...siden de er to stk.

Men er noe med det å komme seg videre og. Ha et eget gravsted man skal stelle med i alle år fremover...jeg vet ikke jeg. Fordelen da er at man kan velge om kremmering eller ikke. Jeg sliter litt med den biten da jeg føler de blir mer borte. Jeg vet ikke jeg, men det er bare sånn jeg har kjent dem og da føles det feil å kremmere dem. Samtidig er det kanskje bedre for videre liv at de er på minnelunden.

Vi ordnet en del papirer også dro vi opp til minnelunden, M og jeg, og så oss rundt. Kjenne litt på hva vi følte. Greit nok der altså,men vet ikke hva vi skal gjøre:( Blir i grunn mest opp til meg å bestemme. Uff dette er vanskelig og sårt!! Vil jo ikke gjøre feil. Altså føle det feil etterpå. Vipper fra det ene til det andre....Vi skal bare stikke innom eller ringe å gi beskjed om hva vi ønsker.

Hva skal man gjøre tro....

Har timen hos jm i morgen. Jeg som gledet meg så til den kontrolltimen. Nesten like mye som ord.ul. Fikk gjort den om til samtaletime, men vet ikke helt hva samtalere om. Hva si...eller..ja. Hva be om...hva spørre om...er så tom nå i grunn.

Drar på påsketur etter timen. Gledet meg til å vise frem mage og se på strikkeoppskrifter med mor.

For noe helvetes drit!

Skrevet

Blæ og trist og fått time til samtale med no folk onsdag over påske. Får se.

Nu drar vi til fjells.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...