Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff i dag fikk eg desverre mensen på rugedag 12, ja dettan e litt av en berg å dalbane.. litt opp og masse ned no desverre.

Men no e det sommer og sol også får vi håpe at vi klarer det på egen hånd eller på andre forsøk.. Skal være optimist:-)

Ønsker dere andre lykke til å håper dere ikke er like uheldig som meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette var triste nyheter. Ble så lei meg, Senjajente.....har skrevet et langt brev til deg på den tråden du lagde....trösteklem....

jeg har ennå ikke fått noe mens,skulle hatt den i går, og kjenner ingenting de to siste dagene, har jo hatt mensmurringer för det. nå kjenner jeg liksom ikke noe lenger....

bortsett fra at jeg har svettetokter, eller hva jeg skal kalle det, blir liksom så "het" hele tiden, og senga gjennomvåt....fatter ikke hva det er.

kan det väre progeseronet, noen som vet?

Skrevet

Da var graviditetstesten kjøpt. Skal ta den i morgen. Gruer meg noe helt sinnsykt. Så jeg får håpe det går like bra med meg som med deg MK73.

Skrevet

ja det ser ikke ut til at det er vits å kjöpe noen gravtest for meg.

begynte å blö i dag litt. men har ingen menssmerter, så jeg fikk veldig sjokk, som å få en knyttneve i trynet. gråt i en time minst.

kan man fortsatt väre gravid selv om det kommer pittelitt blod?

synes det er rart at jeg ike har noen menssmerter...

Skrevet

Man kan blø selv om en er gravid. Så hvis ikke tr kommer for fult så hadde jeg testet. Var det fredag du skulle teste?

Skrevet

jepp, fredag. men tror jeg tester i morgen isåfall, hvis ikke det kommer orntlig i gang. :/

Skrevet

Jeg er GRAVID!!! Endelig har vi klart det etter 3 års prøving. Jeg er helt i sjokk akkurat nå samtidig som jeg er den Lykkeligste jenta i verden.

Har så lyst å ringe hele verden for å fortelle det, men vi må vel holde det for oss selv litt til.

Ønsker dere alle sammen lykke til videre, så håper jeg alle sammen skal få oppleve akkuat det jeg føler nå.

Lykke til

Skrevet

GRATTIS LIVK!!!!!!!!!!!!!

helt fantastisk!!!! dette må väre så utrolig for deg!!

Skrevet

Gratulerer livk. Kjempe kjekt :-)

Mamma 10: testet du i dag?

Skrevet

ja da ble det game over. testet negativt i dag.

nå er jeg så trist at jeg orker nesten ikke å skrive her....

Skrevet

hei mamma10

Jeg føler veldig med deg, og de andre som har testet negativt. Jeg gjorde også det... Jeg testet for en uke siden og prøver så godt jeg kan å legge det bak meg, og ser frem til fryseforsøk i juni.

Har du hatt mange forsøk?

Klem til deg

Skrevet

nei det er det förste forsöket. visste ikke at det skulle bli så töft.

ja, lightblue, dette er helt jävlig, ingen vet hvordan det er om de ikke har värt igjennom det. kan tenke meg det blir värre for hvert mislykket forsök...

hvor mange forsök har du hatt?

skla du försöke allerede i juni? tar de ikke ferie i norge? her har de stengt i juni-juli:( så må vente til august...:(

(bor i stockholm)

jaja, da får jeg kanskje et vår-barn, det har jeg alltid ville hatt;)

neste gang skal jeg sykmelde meg i ruge-tida, orker ikke å gå gjennom det presset fra jobben igjen, som jeg gjorde denne gangen.

så deilig for deg å begynne allerede i juni, lightblue!

må bare si at vi et noen orntlig töffinger , alle sammen!

Skrevet

Uff, mamma 10 dette var triste nyheter. Føler med deg. Du får prøve å nyte sommeren og samle krefter til nytt forsøk i august. Det er sikkert lurt å sykemelde deg neste gang. Jeg har vært det i tre uker nå, var helt utslitt etter mange uker med spray. Så da gikk jeg til legen, er ikke bra å stresse å slite seg ut i denne tiden. Krysser fingrene for et vår-barn for deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...