Gå til innhold

Tråden


Molait

Anbefalte innlegg

Jeg dusjet! Makan.

 

På Ahus gikk jeg først til jordmor og så til lege. Begge to samme gang. Det som er dumt med ahus er at du får forskjellige folk hver gang, som gjør målingene og estimatene unøyaktige. Sånn sett får du nok mer kontinuitet på Riksen. Men er lengre vei da. Og jeg var forsåvidt fornøyd med oppfølginga på Ahus sånn bortsett fra det da.

 

Tror stor avdeling er kult. Gutta liker "store ungene" i alle fall. Har vært på besøk på stor avdeling og de nekta jo nesten å gå. Her begynner tilvenning til en dag i uka fra mai. Det er jo ikke lenge til... babyene mine!

 

A har bæsja i trusa en gang. Da ble han veldig trist.

 

Er det frekt å dra i barnehagen selv om han spøy?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også sprute ett eller annet!

Jeg bæsja i buksa, eller var det trusa, en gang jeg også. Er vel et år siden eller noe sånn. Hadde skikkelig spysjuka og spøy så hardt at det skumma ut i andre enden. Hehe. Bæsj er kult, herk:)

 

Herk, husker du vi spruta? Var vel mange som spruta på det bimboret?

Og noen har kanskje spruta på speilet hos ama? *plystre plystre*

 

Jeg spruta fortervann på sokkene mine med G. Og to døgn senere hadde jeg fortsatt samme sokker på...

 

Hva var det jordmora gjorde med deg som var så kjipt, Cat? Har ikke fått med meg det tror jeg. Var det hennes skyld at fødselen din var kjip?

 

2 like hadde sikkert vært kulere om man hadde plass til dem i bilen og fulltidsnanny som lagde mat og vasket tøy samtidig som hun passet ungene:)

 

Hvorfor i all verden hadde du puppen ute hos hs da?

 

Jeg tror G får det fint på stor avdeling. De er mye mer ute og leker og går på turer til lavvoplassen og gjør sikkert mye gøy! På småbarnsavdelingen er det veldig mange bittesmå. Tror han har godt av å få bryna seg litt på større barn. Også er det bare én gutt på hans alder på avdelingen han er nå. Håper han begynner på samme avdeling som en venninne av han går. Hun er vel 4 år og tok han til seg fra første dagen han begynte og de er masse sammen ute. Hun passer på han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha bæsj i buksa og uten truse?? Greit det gikk fort men..hæ? Var du naken og dro på deg bukse før du dro? Og hadde du da godt med pressrier før du fikk av buksa? Må ha vært et lekkert søl med alt sammen:)

 

E var full av sin egen bæsj han. Der han lå på meg. Litt sånn..ja det og i grunn. Tenker ikke på det først men etter en stund og når jeg løftet på lakensaken han hadde over seg og jeg hadde jo bæsjen hans over hele meg og. Ikke sånn bækelækk men bajs faktisk.

 

Hun hadde faktisk ikke hendene i nærheten av meg og så på meg og løftet begge hendene så jeg kunne se det..hehe. Jm mi var faktisk lite sadist. Veldig bra kvinnemenneske. Makan så rolig! Men har hatt min dose med sadistjm (sjm) altså!!

 

Er lov å melde fra om at man dusjer....

 

Tror G har godt av store barn. Hadde E hatt og tror jeg. Vaffal mer. Nå har de laget en kombogruppe de. Bra tiltak. Tiril er og med der. Tatt sørste på minste og minste på sørste.

 

Leit å bajse i trusa da. E tissa på sofaputa i dag han. Han var ikke lei seg.

 

Spist på restaurant i dag jeg. Ikke betalte jeg heller:D Var faktisk utrrolig godt å komme seg ut. Kjente jeg trengte det. Sminke seg og "pynte" seg og skravle.

 

Teit da svana! Skal jeg ikke tli jm her i Fet? Liker Nora jeg! Gjør du MtG? Vil heller det. Så det du sier er at etter ord ul så er jeg kun på ahus? Blæ da! Masse gåing og med sikkert pybekken er det ukult. Høre med Nora jeg. Hu jobber jo på Ahus. Kanskje jeg kan ta noe hos henne.

 

Skal bli greit å ha svana kjenner jeg. O store mentor:) Er faktisk ganske godt. Å ha deg nå:)

 

I dag så jeg noen som kjørte ut fr park i LS. I en toseter. Hun med ungen på fanget mens a røyka. Den var litt overdreven syntes jeg. En ting er fremovervendt lzm...

 

Kommer eiendomsmegler i morgen om jeg ikke har nevnt det her. Spennende.

 

Ber om at tærne mine får være i fred takk. Tror jeg blir nok sm fremover. Elllers kommer jeg gjerne senere jeg Herk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Nora:) Hun satt klyster på meg på ahus. Trodde jo jeg skulle føde når jeg fikk den 4. pilla. Hun var så søt. "Prøv å ligge så lenge som mulig før du går på do. Skulle du ikkeklare å holde deg så er det jeg som skal vaske opp". Hehe. Stakkars. Det gikk heldigvis bra. Kom meg på do før det skvala:) Synes du skal få gå til Nora altså. Det var faktisk hun som tok imot meg når jeg ble født!!!

 

Den var litt drøy, mols. Den med kjøre,barn,røyk.

 

Om ikke jeg husker feil så hadde Herk pressrier allerede på trappa hjemme?

 

Skal dere ha takst for salg?

 

Jeg skal tråkke på tåa di. Bare pass deg. Jeg vil at du skal være hjemme.

 

Noen som vil noe i morgen forresten? Jeg trenger å komme meg ut en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skulle gjerne tatt en tur til Herk, men jeg har ikke bil.

 

Ny bil blir forresten hentet den 20!!! Jippi! Gleder meg så masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, først tar a imot deg også noen år senere dytter a blå guffe i rompa di. Ække det cirkle of life så vet ikke jeg!

 

Ja jeg liker Nora. Hun er litt fra levra dame og ja. Bestille vaffal en time hos henne jeg.

 

Tja..vi er nå i ls på ettermiddagen, men har ikke helt oversikt på når og hvor da.

 

Grattis med kort ventetid på bil:)

 

Hvorfor legger jeg meg ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo...og nei. Bare verdivurdering og noe tips og sånn. Kjenner litt. Barndomsvenn av bror til M, og vært en del sammen med han vi og. Er mer sånn uoff. hjelp før evt tiltak.

 

Så nå kommer sikkert E inn rett rundt svingen her og vi fløtter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke blå guffe. Den var blank.

 

Når er ul i morgen da? Spent jeg:)

 

Siste linje i siste innlegg skjønte jeg ikke...

 

Du sitter oppe fordi du vil holde meg med selskap. Hvorfor sitter jeg oppe?

 

var en ting til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha spinningbukse, men ser for meg at jeg ikke vil se så lekker ut i en sånn en. Er det feigt å ha joggis utenpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var blå med begge.

 

E kommer inn i bhg rett rundt svingen for der jeg bor...og vi ender sikkert da opp med å flytte (teita)

 

For å holde meg med selskap.

 

Har jeg nevnt hodevondt i dag?

 

FEIGT! Sånn holder jo inn alt det kjipe dritbra bukser. Ha en litt lengre trøye over bare;) Des er du ikke så feit i beina. Eller menerdu sånn som stopper på kne? De ser alle fæle ut i... (nesten og de som ikke gjør det liker vi ikke)

 

Kl 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener de som stopper under kneet ja. Har så lyst til åspinne, men husker med død og fordervelse sist jeg prøvde. I flere dager kjentesdet utsom jeg hadde blitt voldtatt i rompa. Trenger litt polstring tror jeg.

 

Har du vondt i hodet i dag også? Håper det går over snart.

 

Jo! Var det jeg skulle si. Niesa til V fikk en liten jente i går! Fødselen hadde gatt fint og varte i 10 timer. Kjempesøt liten baby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh hu? med han der? og var det hans?

 

Kandu ikke ta en litt vid bukse og sy inn noe putesak? Stå å spinn hele tiden da vel;)

 

Må legge meg jeg ass. Hodet detter snart av. Skjønt det hadde i grunn vært å foretrekke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hu og han der og hans:)

 

vid bukse med padding? haha!

 

Kegg deg du. Hvile hodet ditt. Lykke til på ul i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gurioghuffogjaja hva sier folk da? Bor de sammen nå?

 

Stod opp med samme vondt. Girumega?! Trukke du aner hvordan det er å ha så mye og konstant vondt i hodet jeg MtG! ;)

 

Takker.

 

Ser ut som en dass og mann kommer om 20 min. Dusje før det kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK før jeg rydder;

 

Noen har tråkket på hode til Moll så da blir hun hjemme til uken og da kan vi finne en dag som passer for alle HA HA den var god.

Kom de som kan en dag da.

 

Altså. jeg satt hjemme i trusa så gikk vann, jeg kom meg utrolig nok inn på bad og vrengte av meg truse. og utrolig nok tunikaen (prøvde å sette meg på do o gden var i veien)

 

Jeg var naken og måtte på do føltes det som. Så kom panikken hvordan få PÅ meg klær jeg må jo på føden NÅ .

 

Så hang det en joggebukse på badekaret som jeg rakk fra der jeg sto.

Mamma kom og tredde på meg tunikaen.

 

Så i og med at jeg ikke klarte å gjøre så mye med hyperaktive rier så ble det som det ble.

Det var jo pressrier som kom (10 min etter at det begynte)

 

Ambulansemannen spurte om jeg hadde trykketrang og da jeg sa ja så kom blålysene på.

 

Jm spurte også også litt sånn "Du har vel ikke trykketrang`??" så når jeg sa jo så stoppet de med alt tull og kikka oppi der og sa "sett igang!"

 

Har spruta på speil ja:)

 

Lykke til med E inn dør :)

 

 

Ja tenk at du velger venner sånn med omhu Molle du finner en som venter twins også tar du og lager noen selv etterpå!! :)

 

 

Gå til din jm åkkesom du, det er du som bestemmer endel

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det hjemme dag på alle sammen. dvs mannen skulker skolen idag og snuppa er ikke i barnehagen.

mannen er flink og jobber i kjelleren :)

Snuppa har jeg akkurat trillet en tur med og hun sovnet som en stein, sover nå på den nye verandaen utenfor utgangsdøra vår! Får vel få en time på øyet før hun fortsetter å plage pappan sin i kjelleren!

 

Det var digg å få litt luft og gå en tur, men bekkenet synes ikke det var så digg..

 

Moro med ul idag da molle! Jeg hadde også gått til jm som jeg liker + oppfølging på ahus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er supertrøtt og har ikke vært så mye på dataen de siste dagene og har derfor nå bare skumlest-dere jabber fælt mye! Og alle har amatruser-bare ikke meg-og noen har sprutet morsmelk på speilet mitt og noen bæsjet i buksa-eller var det jordmor? Og UL meg her og der og litt trening inni mellom.

 

Jeg er trøtt!

 

(Mtg- buksa jeg kjøpte passer nå:))

 

Knøttet mitt har masse grønt snørr og hoster søte babyhost-sett bort i fra at jeg synes babyer ikke skal hoste. Og jeg vil gjøre ting-men lille knøttet forlanger å få ligge på meg dagen lang og jeg er sliiiiten. Men effetkiv slankekur da-ingen mulighet til å lage mat og mye gåing-jaudå.

 

Jeg er trøtt og jeg syter-bærre så dere veit det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på å høre resultat av ul. Tenker på deg, mol!!!!!

 

Du prøver fortsatt å lure ut lillebror skjønner jeg, Tiny! ;) Jeg vet jeg har sagt det mange ganger, men jeg har liksom vært der (ganske) nylig selv. Det er ikke noe vits å slite ut kroppen før en fødsel og dersom du har høyt blodtrykk så er det best å ta det med ro. Jeg lå på sofaen mer eller mindre i to uker. Var helt nødt ellers kunne det gå utover både Linus og meg. Men jeg synes seriøst du skal ta kontakt med en akupunktør. Jeg ble frelst. Når det funker på en skeptiker som meg så er det bevis på at det ikke bare er sånn snåsamannen-sjit! ;) (Jeg trodde forøverig mer på snåsamannen enn på akupunktur i utgangspunktet.

 

Jeg er opptatt på onsdag og vurderer være syk på mandag så nt kan være hjemme fra jobb (syk barnepasser). ;) Ellers tror jeg at jeg har det åpent de andre dagene. Leit å ikke treffe dere hvis dere først kommer ut hit liksom. Fint om noen sykemelder Mol og svana!

 

Jeg har plutt med helt nye rutiner... detta er gøy! I går spiste han plutselig 4 porsjoner grøt på mandag spiste han 1. Har begynt å bevege på seg i stor fart så han trenger tydeligvis påfyll av energi. Er mye tull på kveld likevel, men det er nok fordi han er litt små snørrete og at en tann presser på (tror jeg). I tillegg er Linea litt småsyk fortsatt. Satt på fanget og suttet på curamed i 22tiden i går. Helt greit at nt kommer hjem på søndag altså! Jeg har fått prøve meg som alenemor og synes ikke noe videre om det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg som aldri vinner noe har vunnet et Rørospledd i en konkurranse i Boligpluss! Artig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel, forsatt to, stor bil er dyrt, jeg har nå sovet i to timer, E har surva i to timer jevnt (mye blidere nå som han har fått mat-idiotpappa"jeg liksom glemte det") Straks dra til svana og ikke heeelt våken enda så mer utfyldene får komme senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra molle!

Trådtreff har aldri vært lett, men jeg kan på tirsdag etter at tannlegen har kødda litt med tanna mi.

Har fysio time 17.30 så om dere har tenkt til å bli enger enn 1720 så må dere si i fra så jeg får avlyst fysio, eller dere kan være her og passe barna mens jeg er der.

 

Jeg blir alenemamma på torsdag jeg da så da er det min tur..

 

Er klyster blått? Har ikke fått det jeg.

 

Jeg skal drikke rødvin i dag jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg puste rolig ut, Mol! Har hatt deg i bakhodet i hele dag. ;) Stor bil er dyrt, ja, men du får ha et søk inne på Finn så kanskje det dukker opp et godt tilbud. Dere har jo fortsatt litt tid igjen. ;) Hva synes M om å se to småttinger?

 

Jeg sitter i stua med baby i armene. Han begynte plutselig å brekk seg masse, men det har ikke kommet opp noe. Kan mer gå galt nå? Himmel og hav! Nest siste kvelden nå. I morgen stikker vi en tur til mamma og pappa for å slå ihjel tid. Phui!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ikke sliten, men har utrolig bekkenauaer, stikker i symfysen som et helvete!!!!!!!!!! Nesten så man tror at dåsa er stikki med kniv...

 

Nå er jeg lei av å ikke ha komfortable klær og gode sko. Har masse vann i beina så skoa mine er trange.. Også vil jeg se litt mer hot ut igjen (selv om realiteten er laaaangt unna hot mama)

 

Trøtt er jeg også, blir nok en tidlig kveld på meg og jammen meg skal jeg snike meg til å sove litt lenger imorgen.. Det er mannen sin tur til å stå opp med snuppa for det gjør jo jeg hver eneste dag... Og siden han skal på mc-messa så blir jeg jo alene en stund også på dagen...

 

Smoothie er digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, kniv i dåse er ikke noe å trakte etter!

 

Plutselig er du hot igjen, Tiny! Eventuelt får du fyre litt mer nå. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MILF :)

 

Har sinnsykt med kynnere nå... Så sitter her på pilatesballen min og rugger på bekkenet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...