Gå til innhold

Tråden


Molait

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser jeg dobbelt tro? Jeg vil og ha mer info :) Grattis forresten!!!

 

Uggen i kroppen idag, masse kynnere og en hodepine jeg egentlig ikke liker.. Skal jeg ringe føden tro? Har hatt utslag på proteiner og leucocytter + litt forhøyet bt og masse ødemer, så er litt engstelig for svangerskapsforgiftning.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal ringe jeg Tiny. Du skal jo ikke være bekymret og det med hodepine når du har proteiner i urinen er jo det du kan følge med på selv.

 

Når er du ikke på jobb neste uke da mols?

Noen som har lyst til å komme hit neste uke?

 

Jeg vil dusje, men vi har ikke vann, er det derfor jeg ikke har tenkt på annet siden kl 11 tro?

 

Jeg har sovedukke, men hun prater litt høyt om morgenen.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvaaaaaa???? Jeg synes også jeg ser dobbelt? Hvem, hva, hvor? Eller, bytt ut hvem med når.

 

Jeg synes absolutt du skal ta en telefon, tiny. Du kan jo også ta en urinprøve å stikke bort på legesenteret for å måle blodtrykket og sjekke urinen. Det klarer de å få til uten atdu har time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOI!!!!!! Det var noen som nevnte at de var litt oppblåst forrige dagen...

 

GRÆTTIS!!! Det må jeg si!

 

Jøye meg...

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sovet i hele dag vi:)

 

Det er gøy å ha baby, værre med 2 åring, neida men husket ikke hvor herlig babyene var jeg, Jeg har jo sagt hele tiden at O er i en fantastisk alder lærer noe nytt hele tiden.

 

Skal på middag til mamma og pappa T skal på byn så kommer ikke inn så mye i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snur mN RYGGEN TIL I NOEN UKER Bre også er det to på gang.... hmmm er bare jeg og 2 til som ikke får -10 barn da..... hihi

 

pin og poff

 

(sorry cl lenger oppe der....også GRATTIS!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en pt:

skulel også stå -09 barn da og 3 ikke to og nå gir jeg mens leken er god tror jeg ;)

klem til alle og håper du føler deg bedre tiny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skal jo alltid være litt sære :P Vel vel. Jeg kan i alle fall drikke og feste og rangle, hehe.

 

Synd jeg kvitta meg med ammeputa *klems*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

 

ammeputen min bruker jeg stortsett til mye annet enn amming perfekt hodepute for meg og pute for E og O bruker den som hest og båt.

 

T bruker den bak ryggen når han spiser ved salongen....

 

Skal jeg ta med meg dyna fra stua og inn på rommet tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

Grattis til Molle:) Det ser da virkelig ut som der er 2-gi oss litt info da berta.

 

Ammeputen min er ypperlig som pute bak ryggen-men til amming er den bare i veien. Så både dårlig og bra kjøp-hehe.

 

Kunne ønske jeg kunne trylle kroppen min tilbake jeg-er møkklei gravidbuksene mine!

 

Kontaktet du lege i går Tiny? Og hvordan er formen i dag?

 

Sol ute-men veeeeeldig kaldt. Hva skal dere gjør på i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn dere:) Post gravid-kropp er noe dritt ja.

 

Ja, jeg er også spent på hvordan det gikk med Tiny.

 

I dag er det Dennis-rennet på torvet i Lillestrøm klokka 12. Gå inn på www.lillestrombanken.no og meld dere på:)

 

Dere får ta en titt på bloggen min da, selv om den ikke er så fryktelig spennende. http://mtg-blogg.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

Kontaktet ikke føden igår da hodepinen gikk bort iløpet av kvelden. det har ikke vært sånn pannehodepine men sittet i tinningen som om jeg har sovet for lite. Og det er ihvertfall noe jeg mangler om dagen, det er søvn...

 

Sliter så vanvittig med å sovne, ligger lenge før jeg finner en god nok stilling og våkner HVER gang jeg skal snu meg. Og om jeg skal snu meg så er det et skikkelig prosjekt for jeg har driiiitvondt i bekkenet og det knekker i det hver gang jeg snur meg.

Også er det opp å tisse og da bruker jeg like lang tid på å sovne igjen.. Det har resultert i hele 3 timer søvn inatt kanskje... SLITEN!!!! (og StoreT har jobbehelg, så jeg kommer til å dø på meg...)

 

Ingen dennisrenn på oss idag tror jeg, har hørt rykter om ei snill svigermor som skal avlaste en sliten gravid!

 

Trenger virkelig et kjerringråd som setter igang rier nå altså! (eller kan man ringe føden å grine litt??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle:)

Tenkte la alle få titte selv først jeg da.

 

Din svangerskapsuke: 11

Fosteret er nå ca. 6,5 cm langt og veier 18 gram

(nuvel)

 

Fikk tr i januar, men bare i to dager og lite. Undret seg littog tok en test noen dager senere. Jepp da. Så i uke 7-8 hadde jeg noen småblødninger og dro til legen. Fikk ul der nede (men ingen av dem kunne gravidul, så var mer sånn vi kan jo se om vi finner noe. Og der så man en liten med bankende hjerte. Blødningene stoppet.

 

Så dagen før man startet uke 10 begynte jeg bkø ganske kraftig og morgnene 10+0 (på onsdag) kom det store klumper og slim og ja. Dro til legen og ble sendt på ahus. Ganske kjipern å sitte der alene og var jo sikker på at jeg skulle få se ingenting eller at det var dødt. Blødde masse. Kom inn og de skulle se på skjerm først. Tok litt tid og så sa jun ene "å ja, alt ser bra ut" til meg. Så sier hun til hun som styrer pinnen "du ser hvor mange du har der?" Begynte da bli litt gira på at de skulle snu den jævla skjermen. Hadde de glemt meg liksom?? Og ja da, der lå to å sprellet.

Mest sans var det nr 3 som hadde kommet ut. Må ærlig innrømme at man ikke er så lei seg for det altså! Alt så bra ut, og de har hver sin pose. Såpass tidlig kan man visstnok se på tykkelsen på den skilleveggen hvorvidt det er en eller toegga. Etterhvert synes ikke det sånn. De syntes det var veldig fasinerende å få inn twins på så tidlig ul. Vel den var tynn, så mest sans får vi to sånne like.

Blødde fortsatt ganske mye så ble tvangssykemeldt ut neste uke. Blødning roet seg litt i dag.

 

Så jeg trodde jeg skulle komme ut med 0 og kom ut med 2. Klart man er glad for det, men 4 barn er jo..kult..

 

Termin er 25/9. Gladnyhet for meg er at jeg kommer nok ikke til å gå overtid:) Des. er jeg sykemeldt hele sommeren..hehe. Altså grei tid på året når det først er sånn.

 

Snakket med jobben alt, og det gikk veldig greit. Ikke rart man har vært DRITTSLITEN en stund.

 

Har fått med meg at jeg skal ha to, men fortsatt ikke helt gått opp for meg. Er nå første tanken som popper opp i jodet om morran jah!

 

Så da er jeg i dag 10+3 og venter tvillinger i september. Begynner få bra med mage alt ja. Er litt sånn "hjeeeelp" enda, men går seg vel til:) Alle vet ikke enda, så ja.

 

 

Ellers eeeelsket jeg ammeputa mi begge gangene. (er stor forskjell på dem da) og kommer nok til å kjøpe meg slik dobbel nå. Ja den tanken slo meg på vei til bilen fra ahus svana, fan hu har solgt puta si..hehe.

 

I dag skal vi på Dennis-rennet. E sitt første skirenn:) gå sammen med Gabai. Blir så søtt at. Ellers i helgen vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes endelig litt info! Holdt oss på pinebenken du molle:)

 

Ja nok en gang grattis så spennende. Syns det er så kult med to jeg altså, er litt sånn blandet mellom ønske seg og ikke ønske seg tvillinger

 

Skjønner det har vært litt i det siste ikke rart du har vært sliten, men da kan du jo komme å besøke meg neste uke da.!!! Så fint!

:)

 

Har vært på fin tur

 

Hvordan har det gått med de kommende verdensmesterne på ski?

 

UFF Tiny skjønner du er sliten, nå er det ikke lett å sove lenger det vet jeg litt om . Har ingen tips om ting som setter igang. Tror mest på sex og det funker nok best om man er moden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte nå folk kunne få lov å se bilde og se hva de så først da vett:)

 

Verdensmestern her startet et kvarter før. så han gikk jo 2,5 runde. Da han gikk løpet var han så sliten at han ble bært over målstreken:) Han burde virkelig fått for beste innsats. Gikk alene hele veien og har jo ikke glid på skia, han "går" på ski. Så søt at:) Satt han i vogn og da satt han som slakt med armene ut til siden. Sovnet i bilen på vei hjem og sov 15 min. Mente da han var ferdig og supert humør i en halvtime. Så sov han og far i 2 timer..hehe.

 

hvordan går det Tiny? Hørt at hvis du heller i deg et glass kanel mens du løper opp og ned trapp og samtidig har deg skal gjøre susen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakkesalig barn i sengen sin.. Forteller og styrer skikkelig der inne..

 

Formen er endel bedre og humøret mer på + siden etter at jeg fikk sovet en time på sofaen og blitt skjemt bort med middag hos svigers. Har tatt det heeelt med ro idag og det trenger jeg jammen meg.. Ønsker meg en mann som er hjemme når barnehagen er stengt jeg..

 

Glass kanel utgår med høye kneløft... Trappa løp jeg opp og ned på torsdag for da ryddet jeg masse ned i kjelleren.. Sex er ikke akkurat det mest behagelige om dagen og med et bekken som knekker skremmer jeg nok mer enn jeg tenner mannen... hehe... Ikke sett noe til slimproppen heller så da er det ingenting som tyder på at ting er igang..

 

Nå sitter jeg å ser på in the womb :) Sett den flere ganger men den er like fasinernde hver gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du nå så jeg for meg det synet molle)

 

Ja det var jo litt av et sjokk å se det ul- bildet, ikke sjokk at du kanskje var gravid(altså du har jo ikke utelukket flere barn) men sjokk med to altså .

 

Du blir jo breiere enn du er høy med en så gudbedre godt du ikke skal bære 3 !!!¨

 

Så kult med skirennet altså! Si fra til meg neste gang da,

 

O er i lunefult humør for tiden , alt er så mye grin. Nesa renner og tenner kommer og jeg håper humøret kommer tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...