Gå til innhold

Tråden


Molait

Anbefalte innlegg

Så flinke skiløpere da, flotte bilder på fb. Har også vært på ski i dag, men gutta er ikke så utholdene som G og E. Ikke har de så bra utstyr heller forsåvidt. Tror vi tar det til neste år, får satse på at A kan arve skiskoene av E i alle fall. Jammen glad jeg ikke er eneggede, da er det i alle fall liten sjanse for å kunne benytte seg av arv ;) Hva skal vi gjøre i morgen da? Meldt snø. Sett Rambo, plutselig var den ferdig. Godt du føler deg bedre Tiny. Det må være fint å ha familie i nærheten som kan avlaste litt i blandt. Rambo og Rocky ja, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mm, kjekt med toeggede når de ikke har eldre søsken eller en hel tråd med kusiner og fettere;)

 

I morgen? M skal ta med E en tur opp i løypa rett bak her. Evt hente Tiril på morgnen så mor kan puste en times tid dersom det trengs. Kom på det etter deres leggetid og dem søv gjerne lenge om morran, men vi får vel vekke noen der rundt kl 9.

 

Skal sies at det var veldig bra spor der svanine..

 

Rambo og Rocky er kult:)

 

Sett The Pledge jeg. Enåååing slutt!! Han hadde jo rett men fremstår som en tulling. Argh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor har sovet litt mer enn gjennomsnittet de siste dagene (altså 5 timer eller noe) og er mer "opplagt" og klar for dagen, men om noen vil leke med Tiril sier jeg ikke nei :)

 

Tror Tiril vil ha lillebror ut snart :) Hun "tok" han ut av magen igår og la han i en bolle og snakket og koste med han også puttet hun han tilbake! Hun er så søt om dagen med magen!!!

 

Rambo og Rocky er jo tøffe navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville hun ikke..

Så nå har hun somla rundt inne på rommet sitt med musikk og ei dukke :) Blir nok en liten lur om ikke lenge for hun ser rimelig trøtt i trynet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg servere svigers og mor i dag??

 

Middag. Tenkte avansere litt fra fiskepinner, men ikke lage mat en hel dag. Ikke for dyrt, men trenger ikke være graut heller. så....hjelp?? Er bare helt tomt i hodet.

 

E våknet 7 helt fin. Etter 10 min begynte han surve og ha vondt i magen. Etterfulgt av nesten en time med grusomme smertehyl. Seriøst ikke hørt han grine sånn. Og kålorm. Jeg skal jo helst ikke bære han. Kom å tok han og 2 sek etter sprutspøy han på meg og gulv. Fortsatt like vondt. Kom å tok han i sofa og sprutspy på meg og gulv. Ga han til M, men tok han tilbake så M kunne tørke og så sprutspy på meg og sofa. M har holdt i 50 min jeg i 10. Jeg har fått 3 spy...

Bare sånn vann. Skreik og skreik men så sovnet han han brått sittende på stelleborde. bare støtta hodetpå hånda til M og sov?! Fikk lagt han på sofa og heeelt utslått. Stakkars stakkars gutten min! Håpe det er over når han våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da, stakars E:( Og stakars mols som har blitt spydd på tre ganger. Får håpe gutten er bedre når han våkner, spy er jo bare helt forferdelig -jeg har litt trening i det siste året. Ingen aning om hva det kan være?

 

Middag ja, Kan du ikke bare steke pannekaker? Steke masse gode pannekaker og sette frem litt diverse syltetøy og sukker og sånn? Billig og veeeeeeeeeeldig godt:D Jeg liker pannekaker og pannekaker liker meg.

 

Mols, jeg lurer på om jeg vil ha Rambo jeg, så kan du få Rocky? Digger egentlig Rocky da, men Rambo er jo bare helt rå:) Men vil IKKE ha den med neglelakk, den kan du få, som tross alt kler gutta i lilla pysj;)

 

Nei, går kle på ungen og gå i parken, vi er i grunn litt sent ute. Sånn går det når man sover lenge.

 

Ha en fin dag everybody, pass på så dere ikke snør bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lenge siden jeg spiste pannekaker, des tenkte jeg noe mer nårr middag enn det.

 

Tja..du kan jo kalle han Rocko? Eller Ramby?

 

E sov fra 8-10. Litt tufs men. Spisernå, så ser bedre ut. Men typisk og da, når jeg skulle plukke litt her og handle og sånn. Litt mer pes med barn på slep, spes når du ikke skal bære.

 

Du er allerigisk mot Mr.T. ? Tåler ikke mat? Bare rett og slett er oppmerksomhetsyk dramaqueen med sterke hypokondertendenser?

 

Ja da snør det. Skal jaggu bli kos med litt vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg mente jo ikke hva det kan være ang meg, men mer om du hadde noen aning og hva som feilte E;)

 

Ja, det er SÅÅÅÅ kos med vinter altså, jammen på tide at det ble skikkelig vinter 2. mars...

 

Godt poden er bedre.

 

Rocko vil jeg ha meg frabedt, men en Ramby kunne vært bra? Hva om det blir en Ramboline eller en Rocka? Hvem vil jeg ha da lissom?

 

Ikke pannekaker? Fiskepinner i hamburgerbrød? Er visst den nye trenden. For guds skyld bruk masse ketchup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noe pitafylte greier da? Ta en titt på matprat.no, der er det masse gode tips. Kanskje en pai med salat til?

 

God bedring til E (og håper han ikke har smittet Tiril...) kjedelig når de små spyr.

 

Inatt har jeg sovet! Hurra!! Tok en paracet før jeg la meg for jeg hadde så hodepine og sov fra 23-4.30, tisse og sovna igjen med en gang! Men jeg har fortsatt litt hodepine så vurderer kanskje en telfon til sykehuset sånn for sikkerhets skyld..

 

Jeg er MØKKLEI magen, bekkenet og formen... NÅ MÅ han komme snart altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må jo for guds skyld følge trenden! Mor komer tidligere så da handla hun på veien. Blir fløtegret. kottiser med snacks i. Beste av alt er at mor lager sikkert meste. Også bare "slenger hun sammen en kake" Så kjekt med slike.

 

Ja håpe han ikke har det. Om ikke hun bar med seg noe da. har bare vært i nærkontakt med henne og G...

 

Har surva litt og hatt au, men viker ganske grei altså. Sikkert etterdønninger bare. Var grusomt å se og høre på. Litt bæsjflækk tilbake til det som egentlig er Amadritt.

 

Kjøp tisselaken eller sånn tenableie. Kan du bare tisse på deg og sove enda mer.

 

Gi yd om hva som skjer om du ringer lege da Tiny!

 

Sikkert bare noe magevirus cat. Var mer moro å stille diagnose på deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du stilte vel i grunn nok diagnose når du påpekte hvor godt jeg passet inn på et mongodisco;) Men det var moro da.

 

Alt som er fløtegratinert er godt, men er ikke så glad i kottiser da. Her blir det svenske kjöttbullar til middag. Ikke noen höydare akkurat, men er da vomfyll.

 

Trenger det virkelig å snø mer nå?

 

Tisselaken kan være noe ubehagelig for store T, men en bleie til å tisse i kunne jo ha vært en løsning. Kan ta med fra jobben jeg. Hjelp til rompevask medfølger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet inn og passet inn..jo..du skilte deg nok vaffal ikke ut.

 

Fått svar fra forliksråd. Nabo er helt mental!! Jeg flytter og ringer broren min. Så nå er jeg bare SÅ dritthumør og alt er fanhelvetesfittegrusblææææ også skulel det liksom være så fin en dag.

 

Skal fortelle svigersene i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whaaaaaaat??? Ja naboen din er mental, mentalcase!!! Han er syk i hodet sitt og burde vært lagt inn! Men om han er mental, så burde han jo også være i stand til å betale det han skylder. Da er det jo ingen unnskyldninger lenger!! Nei, selg dritten og flytt!! Gåkke an å dele bolig med en slik retard! Om han så er aldri så mental!!

 

Ja, hva trur du reaksjonene til svigers blir da;)

 

Greit jeg sklei rett inn i settingen på mongodisco, men får da være måte på;) Burde i grunn ha møtt naboen din der. Skulle nok ha satt et par stesolid på jævelen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E fortalte vi om på bursdagen til svigermor. Hun fikk bursdagskort med 3 på. Inne stod det nå kommer nr 3.

 

Nå tenkte jeg bare gi dem et kort hver uten tekst. Med tallet 4 på ene og 5 på andre. Så får vi se hvor kjappe i fletta dem er. Printa ut ul-bilde og så da kan dem få titte på det om de bare sitter der liksom.

 

mente mental som i case da. Bare lyst til å drepe jævlen! Jaggu bra vi har vitner på det ene og det andre, men mye har vi jo ikke det da. M kommer til å klikke helt. Lurer på å gjemme brev til ette middagen.

 

Orker liksom ikke tanken på å flytte heller.

 

E er sååå kje! Og ville jo ikke sove mer. Blæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, gjemme brevet til etter middag du! Så kan han heller rase litt i kveld. Hold meg oppdatert på hvor kjappe i fletta de er da;)

 

Det _er_ slitsomt å flytte, men det er bare slitsomt en liten periode. Men den crazymotherfuckernaboen så kommer det til å være slitsomt hele livet!! Tenk så digg å bare kunne flytte fra hele helvete!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, I know. Pakke og alt med stor mage er supert vetjæ. Og hvor flytte og hvordan og når og blæ. Passer så fint midt i twinpreg og fødsel. Skal sikkert ikke sjaue så mye i sommer tenker jeg..om jeg ikke vil ha sommerbarn.

 

Må jo helst flytte til rundt her mtp skole og w. Jada barn tilpsser seg, men han har et godt miljø og mange venner og det er faktisk ikke bare bare for tiden. Heldigvis har begge faste jobber, det letter jo litt på lånebiten. Sjekke hva vi kan få i lån...også er det jo ikke bare å få solgt for tiden heller.

 

Nei nå var livet jammen meg rotete gitt. Urk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UGh nabodriten burde jo sperres inne!!!

Ok så sier forliksrådet at typen er Loco men hva mener de så at skal skje videre da? Var vel ikke helseundersøkelse dere spurte om?

 

 

Ja ja og du og cat er enige i at cat er noe for seg selv.

 

Spennende med gode nyheter i kveld da!!!!

 

Jeg har som vanlig klart å ordne meg noe hver dag, tannlege i morgen og fysio i yberimo rgen

Vi lurer på å bytte bil vi ,Er litt sånn frem og tilbake, men kunne tenkt oss god plass til 2 barn og hund og bagasje og vogner.

 

 

Tiny hur går det gi oss oppdateringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eksisterer og det er nok kjenner jeg..

Ingen mer hodau, så bare tatt det med ro idag og fått skrevet endel mer på oppgaven min (nei, den er ikke ferdig enda men ganske snart).

 

StoreT jobber nattevakt så jeg har heeele sengen for meg selv inatt og da skal jeg jammen meg kose med ja! (kan jo banne på at det er da man får vondter, når man er alene liksom)

 

At naboen er psycho kunne vi ha fortalt de for lenge siden... Hva skjer videre nå da? Nada?

Og hva sa svigers???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer!

 

 

Ja da er det ny dag og jeg skal til tannlegen jau jau,

Jeg har litt sur gutt, er usikker på om det er formen eller trass.

 

Er trass like mye iping når de ikke får til ting selv også eller er det bare protester som er trass? sukk

 

O er veldig begeistret for lillesøsteren sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått bekreftet av forliksrådet at mannen er spyko i hue sitt, men har fått motsvar fra nabo. Jævlig irriterende egentlig, at han visstnok er så oppe nå. Kunne jo godt ha vært i den perioden som han ikke åpner posten sin. Hadde det vært løst greit. Bare svara hans som er så på trynet og en del som er vanskelig å motbevise. Argh altså.

Videre blir innkalling til samtale med begge parter trur eg. Vet ikke om vi kan komme med mer tilbake på det han har kommet med. Tror ikke jeg kan bli med på den samtalen...Kommer til å drepe mannen. Tror ikke det gagner saken.

 

Trass er alt. Trasstid er tiden alt er feil og det som ikke er feil blir feil og hvis ikke sørger man for at det er feil. Som å se på barnet på feil måte...ta på feil sko først..legge potet 5 cm for langt til høyre på tallerken...prøve å hjelpe på ting de ikke får til... Mene at de skal gjøre noe som ikke passer dem akkurat da...de er så søte disse små at!!

 

Joda, de tok den de. Bestemor vaffal. Vi kunne da ikke mene dette og sånt. jabbedibladdedi. Føler liksom ikke den store gleden over å fortelle jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He h e håper bare hun ble litt overveldet!

 

Jeg tror likevel om jeg kommer med gravidbudskap igjen at min far kanskje vil begynne å bli sånn halvfornøyd. Mamma har bestilt minst 3 barnebarn hun så der er det greit.

 

Da har vi trass . Skjønner ikke at noen gidder å gjøre ting til at det er feil. O ville IKKE bæres i går og ble satt ned. han gikk demonstrativt tilbake til start for å GÅ SELV!!!!!!

 

Skal trass i ALT vare en evighet eller kan jeg se lysere tider i møte???

Blir litt høyt under taket her når far og sønn krangler om alt.

 

Jeg prøver å tilrettelegge så jeg ikke må ta alt som kamp jeg da.

O og jeg hadde et koselig kveldsstell og en kjempehyggelig leggestund i går. Mens T og O hylte om kapp kvelden før....

 

Det er ikke det at jeg er bedre enn pappan assa..!!!! ;-)

 

je je skal være litt husmor jeg nå da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trass er kult. Ihvertall når far ikke skjønner at det er liten vits i å si det samme gang på gang. Gabriel har forelsket seg i ordet IKKE!

På kvelden: Dyna! Ikke dyna!! Dyna! Ikke dyna!!! Dyna!

Rett etterpå: Pyyyyysj!!! IKKE pysj! Pyyyyysj! IKKE pysj!

Og så: Flaska! IKKE flaska! Flaskaaaaaa!

 

Jeg haroppdatert bloggen min for de som er interessert i å betrakte min nydelige mage..

 

http://mtg-blogg.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he trass er morsomst når det fortelles om:)

 

Når legger så Pysj ikke pysj gutten seg da??

 

O er nå meget fasinert over Dora

 

Jeg har laget middag for 3 dager i dag, det er deilig

Jeg har laget Chiligryte som jeg kan fryse i passe psjoner.

 

Så har jeg hjemmebakte skikkelig grove rundstykker i fryseren som jeg bakte forrige uke.

 

Har vondt i hode jeg. Skal være mer husmor kanskje?

 

Må vaske litt tøy i alle fall.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dora er kjempegøy! G sitter klistret til skjermen når det går.

 

Har du oppskrift på chiligryte eller? Jeg trenger noen nye retter i reportuaret. Lagde hjemmelaget lasagne for første gang her om dagen og skal kjøpe sånne aluformer å lage opp noen å putte i frysern.

 

Tar gjerne imot oppskrift på grove rundstykker også:D

 

Pysj-ikke pysj-gutten legger seg som regel mellom 7 og halv åtte. I dag la han seg rett etter barne-tv. Host og feber. Han var nesten 3 timer i bhg i dag før jeg måtte hente han. Gikk for første gang til barnehagen med baby i sjal. Måtte ha G i vogn hjem fordi han var dårlig.

 

Ta det litt med ro du, om du har vondt i hodet, herk.

 

Mols, var svigers så kalde som du fikk det til å høres ut i det innlegget ditt? Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...