Gå til innhold

Tråden


Molait

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hipp hurra og gratulerer, Tinyfamilien! Veldig glad på dine vegne at han kom nå, Tiny. Håper du kommer deg fort i form igjen.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse alle T med nyeste medlem:) Litt forskjell på vekten fra sin søster ja:) Glede seg til å hilse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille store Truls Leander var en skikkelig luring ja! Lot vente på seg uhyggelig lenge..

 

Vitale mål: 4130 gr, 50 cm og 37 cm ho. Så en litt større enn sin søster!

 

Fødselen var langdryg med maserier/modningsrier fra 7 om morgenen på mandag til det satt virkelig igang klokka 1 inatt. Jeg har ligget og pustet og pustet i hele natt med barnesanger på hjernen... Ikke fått sovet stort og verdens beste jm kom på vakt imorges!!! Men snälla du, har inte du fødd endå? neej, det måste vi gjøre nåt med :) Sjekket åpning klokken 8 (første sjekk av åpning) og 10 cm med bitte liten kant og stooor vannblære foran hodet!

 

Får skrive en skikkelig fødselshistorie senere, tenkte jeg skulle ta igjen litt søvn nå er jo helt herpa i kroppen!

 

Blir på barsel frem til torsdag om noen skulle komme innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luringen:)

 

Gleder meg til å høre resten av historien og til å se det lille vidunderet:)

Får nok ikke kommet på sykehuset, men tar en tur en annen dag. Du får slappe av å kose deg med ny baby du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja spennende å høre resten. Jobber sent i dag så er ikke ferdig før 20. Så blir vel litt sent å komme i dag. Og jobber dag i morgen, men du har vel dratt innen jeg er ferdig vil jeg tro. Må jo føde i helgen, så folk rekker komme! :)

Kan evt stikke innom i kveld, vi får se og meldes.

 

Solen skinner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt dag. Dagen i dag startet med at jeg måtte ringe pappaen min og fortelle at bestevennen hans var død. Stakars pappaen min:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars pappan din Cat og stoor kos på deg :( triste nyheter å overbringe!

 

Ja det blir spennende å høre om fødselen.

Kos dere og slapp av på barsel.

 

Jeg kommer ikke på sykehuset fordi heg rett og slett ikke får tid, har hatt full dag i dag og får barselgruppe på besøk i morgen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa Cat. Dritkjipt å måtte gi slik beskjed. Men bedre for han å få den fra deg enn mange andre kanskje? Hvordan går det med han?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fikk vi høre Michaels første latter! 6 uker og 3 dager gammel.

 

Gaaaaaa, *hikst*, gaaaaaaa, *hikst*, gaaaa,*hikst*.

 

Så søt atte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt:) Må filme da!

 

Helt utrolig hvor sliten man kan være og fortsatt være oppe.

 

Lurer på om jeg lekker fostervann jeg...finnes ikke noen strips eller noe sånn ph-papirgreier man kan teste det ut selv med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke man får hjemmetester på det, moll.

Ta en telefon til noen(?) i kveld eller i morgen du. Kanskje du bør ta det litt med ro? Ikke at det hjelper da, om du først lekker...

Får håpe det bare er vannaktig utflod. Kommer det mye da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert ikkeno. Bare reagerte siden det var så vannaktig. Helt gjennomsiktig. Kommer bare litt nå og da. Type "fylt" et truseinnlegg i løpet av en dag. Se an i morgen. Litt vel sært tidlig å lekke slikt vil jeg tro.

 

Nå får det være natten kjenner jeg. Sykt..kl er elve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle sammen? Jeg følger med, selv om det ikke ser slik ut....

 

Jeg vil ikke skremme deg, molle, men det går an å lekke fostervann veldig tidlig, det har jeg sett på "Jordmødrene". Jeg ville hørt på mtg;-)

 

Hos oss er det ting som går bra, og noen ting som ikke går fullt så bra, men det ordner seg nok. Kjenner at det blir litt mye innimellom, med dårlig form i tillegg til altfor mange tanker i hodet.

 

Klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, MtG! Det er verdens beste lyd altså!!!! Blir jo så full av glede og energi av den lyden at man nesten sprekker. Når frøkna fikk plutten til å le i bilen en gang så glemte vi hvor slitne vi var, det var så herlig å høre på!!!! Ble litt inspirert av deg og måtte legge ut litt skrykt om min tass på fb også. Han har lært seg å vise hvor han er og det er bare såååååååååå søtt!!!! Er nt som har terpet på det med han så han er dårlig stolt nå. ;)

 

Mol, det er fullt mulig å lekke så tidlig så jeg synes du skal sjekke det opp med en gang. Bedre å sjekke en gang for mye vet du... Er det tilfelle at du blir sykemeldt fra uke 20 uansett? Ting jeg ikke vet om tvilling svangerskap altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få litt oppdatering på LH snart da Simba:) Alt ordner seg skal du se. Nå er alt litt lettere å takle om man er pigg og i form, men ting har en tendens til å ordne seg selv om man ikke er det og:)

 

I følge Hegglund har de gått tilbake til det. Noen sier uke 24 og har hørt uke 26. Jo tidligere jo bedre da. Er flere som har brent seg på at de var jo i så god form og blitt liggende med ristoppende i flere uker på sykehus. Lite fristende. Etter at de begynte sykemelde såpass tidlig har % for bra og nærme termin økt masse. Så vet ikke jeg. Har jo ikke så stressende jobb om jeg dropper kveldsjobbing. Får sjå når den tid kommer.

Altså de tvinger deg vel ikke til å slutte å jobbe. Setter seg ikke på deg liksom, men man blir vel "tvangssykemeldt" fra uke 26 vil jeg tro. Som Hegglund sa, de private næringsdrivende vil nok sikkert jobbe litt uansett, men selv med "rolig" jobb kan det bli for mye.

 

Roet seg med lekking i dag.

 

Så kos med litt snø da! Det trengte vi nå... Nei men gøy med snø, bare så dritt å kjøre bil og måke og sånn.

 

Uh, sulten igjen ja gitt. Keiko here we come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra lekkinga er bedre!

 

Ja, jeg er egentlig den som er mest glad i snø, tror jeg, men det kan stoppe nå! Skal straks gå og hente G i bhg og det er ikke noe deilig å gå ute i sånnt vær. Ikke er det vel brøyta heller. Jaja, det blir dagens trim. Har sovet/slunret hele dagen så jeg trenger vel det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme!!!!!!!! Deilig :)

 

Nå har jeg 2 sovende barn ved siden av meg og gubben er på butikken for her var det ikke mye mat.

Og Truls blir smukk-unge! Jeg har blitt brukt som smukk i 2 dager og lurte i han smukken idag (på barsel, dm) og han sovna med en gang..

 

Imorgen må jeg ut å handle litt småting kjenner jeg.. Må vel ha et lammeskinn til han og bleiebøtte-plast. Kommer sikkert på masse mer etterhvert.. Melk har jeg nå ihvertfall fått og det er poden meget happy for.

 

Har lest, men orker ikke kommentere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem:)

 

hehe er ikke som med første hvor alt var klart og litt til. Også vet man nå og at det er ikke så farlig:)

 

Hvordan ser dagene fremover ut da Tiny? Må jo få hilst på plutten! Passer jo veldig greit på dagtid på lørdag/søndag, men da er kanskje huset fullt av familie? Og hvordan kake vil du ha?

 

Jeg putta også inn smokk på barsel..hehe.

 

Lei av å være utslitt etter jobb:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det går nå bra med pappa og gjengen nå som det største sjokket har lagt seg. Døde til og med på bursdagen sin han. Trist sak:( Blir vel begravelse til uka.

 

Velkommen hjem Tiny. Det er digg med smokkunge.

 

Jeg lakk mye med Linea, men var ikke fostervann i følge jm. Men hold et øye med det du.

 

Jeg og L har vært på 2 "barselbesøk" i dag. Først var vi hos broren til stefaren min som har fått jente nummer 2 (de som bor like ved deg Tiny). Knøttet var en uke i dag og hadde MASSE hår. Hun spøy meg ned med fostervann (?) men bortsett fra det var det hyggelig og hun var riktig så søt:)

 

Også var vi en tur innom amadama og hilste på PM. Siden han straks vokser utav gaven jeg hadde kjøpt før han ble født så var det greit å stikke innom med den. Men når Leo kom hjem og hun og lilleL begynte å leke så fint, så ville jo ikke ungen min hjem da!! Var rimelig misfornøyd med å bli lempet inn i bilen! Men så fikk hun de nye drømmehagen figurene til å leke med og da var alt bra igjen:)

 

Så har i bunn og grunn vært på farten i hele dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, den første tiden hjemme med baby og storesøsken er magisk! Jeg gikk i den rusen, jeg. Han sov jo hele tiden og jeg hadde endelig kropp til å leke med Linea og så var det den rare følelsen av at vi var en familie på 4. Linea hadde jo ikke begynt i bhg da og det var noen av de varmeste dagene i sommer. Mmmm, herlig! *drømme seg vekk fra snø og to unger som stort sett maser hele dagen* ;)

 

Bra med mindre lekk Mol! Det liker jeg! Men sikkert lurt å takke ja til sm fra uke 20. Du er jo sliten når du kommer hjem fra jobb nå også, ikke sant. Ingen vits å slite seg ut om man ikke må. Du er jo ikke akkurat store saken og du skal bære mye...

 

Klemmer på Simba og sender en tanke til faren din, Cat. Ish, så leit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...