Gå til innhold

Skravletråd for Oslo-jentene :-)


Vero85

Anbefalte innlegg

Ja ser veldig godt at du blir oppgitt Thessa!

 

Hehe...godt og høyre at det e fleire som har et stort matinntak! :) Eg har knekt i meg 3 saftisa i dag... (sanne mini isa)...+ en vanlig is.. Kanelbolle, yogurt med sjokolade og taco! Fortsatt lyst på meir :)

 

Trur ikkje den potetgullen utgjer so veldig masse på vekta i lengda :) Han har jo ikkje vondt av det.. EInaste er om du e veldig plaga med vatn i kroppen så er det ikkje bra med for mykje salt!... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det scoob:) Hjelper "å få lov";) Nå har jeg vært flink å stryke på de nye klærn til gullgutten, satt opp himlingen på kurven og så har jeg stryke et par av min skjorte og til mannen min( han er bortskjemt). Nå er det tv og så tror jeg det blir litt chips:) Juhu, ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, takk! Dere er gull verdt! :-) Hjelper faktisk stort å vite at jeg har noen som forstår meg. Er så lei av alle som sender meldinger og ringer til enhver tid for å spørre om jeg har født! Er det vanlig lissom? Jeg sier jo ifra da. Himmel og hav til mas. Og når jeg sier at babyen fremdeles er i magen er det som folk blir skuffa!

 

Aaaaarg!

 

Jeg VET at jeg er litt urimelig nå, og fryktelig hormonell.

Jeg og min kjære gikk is-tur ista og han hysjet litt forsiktig på meg ved flere anledninger.

Da jeg lot meg selv bli provosert av noe jeg fortalte om som hadde skjedd for flere uker siden. Hehe.

Men det var en bil som ikke viste tegn til å stoppe når vi gikk over overgangsfeltet.

Ga han finger'n like så godt. Samboer ble flau da! :-)

Men makan! Synes det er utrolig unødvendig å være et sånt rasshøl i trafikken, ihvertfall når ei sprekkferdig gravid dame går som ei gås over veien.

Uansett, sambo ble flau. Men ennå flauere da jeg kom på en liknende situasjon for hundre år siden og lot meg selv igjen hisse meg opp, igjen! Jeg er så stygg i munnen min om dagen! :-( Jeg må jo slutte med sånt, får jo snart bebis! Ser heller sikkert ikke veldig sjarmerende ut da jeg kommer vaggende med stor mage og serverer gloser på gloser med banneord som jeg ikke engang viste jeg kunne!

 

Hehe. Velger å skylde på at jeg har hatt en tøff dag :-) Jeg er bare litt sliten. :-) Imorgen er det håp igjen! Hihi..

 

Wowo, spis og kos deg! Du har jo forbrent nok kalorier for i dag ved å stryke og holde på! Og den mangoen er slankende! Vannet også!

Så chipsen tells ikke faktisk ;-)

 

Selv har jeg spist en halv kylling og hvitt brød idag! Suuuper slankende har jeg hørt. 1 cola, 1 sjokomelk, 1 liten is, 1 stor bolle is med bringebær og en appelsin! :-) Siden jeg avslutter med appelsinen velger jeg å synes at jeg har hatt en passelig sunn dag! :-)

 

Nattinatt chicas! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg blir så glad når jeg leser de andre innleggene her!

 

Thessa - Det er lov å være hormonell nå. Jeg merker selv at en feil kommentar kan være nok til å ødelegge humøret mitt fullstendig om dagen. Tror jeg hadde blitt GAL hvis jeg hadde fått foråpningene mine hadde blitt knust som dine ble på torsdag. Og Maren - jeg skjønner at du reagerer på vekt-kommentarene. Litt under beltestedet kan man si...

 

Det med fingeren er jo bare morsomt, Thessa, ha ha ha! *stolt av deg* Audi-oter i trafikken trenger å få tilbakemelding på elendige kjøreegenskaper.

 

Ang kurset vi var på (barselperioden, og det nye barnet e.l) så var dette ganske bra. Ingen banebrytende nyheter, men mange gode råd og tips for den første perioden, soving, mating, hvordan ting fungerer på barselhotellet, og en god amme-demonstrasjon ved hjelp av dukke og en heklet tøy-pupp. Vi sjekket hotellprisen i går på kurset, og det var faktisk kr 875 pr natt for far med helpensjon. Fasilitetene bør være bra til den prisen ;o)

 

Ellers er det herlig for samvittigheten min å høre at det ikke bare er jeg som skeier ut med kostholdet. Jeg har følt meg så skamfull og alene med sjokoladen min, men nå er alt mye bedre! :o)

 

I går gjorde jeg noe jeg tror er litt selvdestruktivt. Jeg satte kameraet på selvutløser, og tok bilder av meg selv fra alle bauger og kanter. Så samlet jeg bildene i en mappe på pcen som jeg kalte "Skremselspropaganda - 9 mnd gravid". Jeg måtte bare ha et bilde av måneansiktet mitt, og ikke minst underhaken,, for nå har jeg MASSE vann i kroppen. Kan ikke bruke ringer el klokke, hendene mine er som bjørnelabber.

 

Ser ut som om solen titter frem fra skyene nå - ønsker dere en strålende dag ute i solen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!

Så hyggelig forslag Therese! Er helt klart med på den jeg også :-) Is og frukt er det besteste som finnes om sommeren *njam*

 

Thessa, jeg skjønner godt at du er frustrert nå... Er fryktelig når man får opp håpet om at noe skal skje og det bare ikke skjer... Tærer virkelig på humøret... Har du ringt JM enda? håper det løser seg asap zulu... krysser fingrene for deg... Begynner allerede å bli litt lei alle telefonene selv, er en måned til termin, så jeg kommer til å slutte å ta telefonen om de samme folka skal ringe hver snabla dag for å høre hvordan det går... Folk kommer til å bli informert fort nok når noe skjer...

 

Hehe, føler litt forventningspress om alle jentene skal komme først! Håper for alles skyld at det ikke stemmer ;-) Herculine har portforbud frem til 5 mai og innen den tid er det en del gutter på overtid...

 

MAT! Njam... Gomler på brødskiver med leverpostei støtt og stadig... Sikkert ikke det værste jeg kan stappe i meg... Drikker sinnsvakt mye vann for tiden, er så tørst at jeg holder på å forgå... Har tatt en stoooooooooooor bolle frossen frukt ut av fryseren, skal kose meg med den etterpå, ikke umulig at det må suppleres med litt krokan is...

 

I morgen skal vi hente vognen!!! wihuuuuuuuuuuuuuuuu! Da er alt i hus, inkludert bleier og bleiebøtte av typen gratis... bring on the baby!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :-)

 

Åh, deilig å våkne opp i bedre humør idag! Etter jeg fikk lagt skuffelsen bak meg igår fant jeg ut at jeg MÅ få opp humøret mitt, ellers blir de neste dagene/ukene fryktelig lange og destruktive.

Idag kommer mamma, bestemor og tanta mi på bybesøk! Utrolig koselig at de tar turen. Trengte seriøst litt sosial omgang nå. Snakker mye med meg selv om dagen, og jeg er ikke den letteste å snakke med om dagen!

 

Skal vi se...

 

Lillemaiblomst: Måneansikt du lissom! Du er jo så fin! :-) Men den følelsen av at ting strammer når vannet inntar kroppen er ikke digg, så jeg skjønner deg! :-) Du får tenke på at ingen andre ser på deg som du ser på deg selv. Sånn prøver jeg å tenke. Har nesten vært på nippet til å dekke til speilene her hjemme da jeg synes dobbelthaka mi har blitt litt i overkant og kløfta mi lissom aldri stopper. Æsj! Er så lei av disse JUGGS'A mine! Og større skal de lissom bli? Hjeeeeelp!

Og du må for all del kose deg med sjokolade! Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for den. for DEN fortjener du! :-) Og disse kiloene raser av igjen når babyen kommer og vi kan begynne å amme! :-)

900,- for far på hotellet pr natt???! KØDDER DU?

Det er jo dyrere enn et enkeltrom i Oslo sentrum på et middelklasse hotell jo! Seriøst, det synes jeg var vel stivt!

Da spørs det om vi benytter oss av det. Det er jo utrolig synd da! :-(

 

Maren: Håper noen av gutta har kommet innen 5. Mai ja! Inkludert min lille Filip-Jonas-Lothar-Jonathan! Han er 3,2 kilo ca nå. Han kan få lov å ligge til 3,5. Etter det synes jeg han skal komme ut FØR han legger på seg noe mer! :-)

 

Siden jeg reagerer på jordbær plutselig, kjøpte jeg en pose med frostne bringebær igår! Det var faktisk enda bedre på isen enn jordbær! :-) Anbefales! Og er ikke bringebær lissom fint for tisselura? :-) Wuhu!

Denne ungen kommer jo bare til å skli ut! :-P

 

Kos dere i solen små, lekre babes! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

 

Da er det kun minutter igjen før jeg går ut i permisjon! Er veldig stolt over å ha holdt ut helt til nå, til tross for at jeg har jobbet bare 80% de siste ukene.

 

Jeg ler godt når jeg ser holdningene deres til mat, "appelsinen spiste jeg tilslutt, så da synes jeg at jeg har vært sunn i dag". Hehehe, Akkkurat sånn jeg tenker også. De 30 twistbitene jeg spiser i løpet av arbeidsdagen telles ikke de heller, siden jeg drikker vann, og sjokomelk er kjempesunt, det er jo nesten bare melk med litt pulver i. Hehehe. Det er herlig å være gravid, og egentlig slippe å bekymre seg for at det faktisk snart er bikinisesong. Liten sjans å få den perfekte sommerkroppen i år uansett! :D

 

Siden jeg er ute i permisjon nå er jeg tilgjengelig for kaféer og is-spising på Aker Brygge på dagtid, om noen skulle ha tid til overs.

Har forresten problemer med internetten hjemme, så det er muligens best å kontakte meg på Facebook, evt mobil (nummeret ligger på Facebookgruppa vår).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

I dag er det freedag...det er helg :) Enda ei unnskyldning for og stappe i seg godis :)

 

Sjokolademelk e jo berre melk med litt anna farge ja :) Kan ikkje kjøpe oboy her i huset for eg drikk berre det da! Bikinisesongen blir ingen glanssesong i år uansett... Ei venninne av meg brukte 4 mnd no til og komme tilbake til normalen... men det gikk veldig mykje lettare no sa ho når veiret var så fint og det var så greit og trille tur :)

 

Bestille mini ut før 5 mai her ja... sjølv om eg trur han ligg der og godta seg og blir tjukkare og tjukkare. Han var 3,2 kg for to veke sida...så tørr ikkje tenke på kor feit han e no!

 

Eg har no plans framover.. (bortsett fra at eg gjerne skulle født) om det e like fint veir ute neste veke e eg gjerne med på is på aker brygge :)

 

Det har faktisk godt med hus forbi at vi må betale for at pappaen skal være der... alle har liksom berre sagt at det e SÅÅÅ bra med pasienthotellet for der kan man være i lag. Men ingen som har nevnt at det kosta 900 kr natta!! En vesentlig ting då! Men vi har lyst og være i lag så om det e mulighet for det får det bli luksushotellet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg er solbrent!! :-) For en fantastisk følelse egentlig! :-)

Meg, mamma, bestemor og tanta mi har sitti på en benk og spist rundstykker med alt mulig godt av pålegg på. Unnet meg SALAMI idag! :-) Det var godt!! Spist is, sjokolade, pottis og drukket iskaffe! :-) Det var deilig med en sånn dag! Kjenner at jeg MÅ ut i solen oftere!

Jeg er med på istur til uka!!! :-) Kjempe koselig!!

 

Fikk meg en ny "venn" ista. En dame i 40 åra med en sånn mini-lassie hund kom. Og hunden løp rett bort til meg! :-) Fikk lov å gi den resten av pålegget våres. Og hun damen synes bare jeg var SÅ flott! Hihi.

Hun er nesten naboen min fant vi ut. Hun ble stående å prate med oss 30 min. Familien min er av det VELDIG sosiale slaget! :-P

Men koselig da! :-)

 

Rart å si at jeg har 13 dager til termin... Steike!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for sist selv om det var veldig lenge siden nå...Fikk et tips om at dere var online her... "Hei hei" :)

Har meldt meg på til tirsdag, så skal se om jeg ikke får stavret meg avgårde for å treffe dere igjen da. Hadde vært koselig! Skjønner at alle går mer eller mindre og teller ned nå - JEG OG! ...selv om jeg er "siste mann ut" (og Marita da) Jeg er overbevist om at her skjer det noe hver dag... men så skjer det ingen ting. Men, utrolig deilig å ha fri hele tiden!!! Må se det positive ;) ;):)

 

.. jeg er og blitt solbrent. Nå går det i faktor veldig høy! Noen som soler magen forresten? Jeg vet ikke om jeg tør jeg??

 

Snaps ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen lenge siden jeg har sett dere jeg håper det blir tirsdag kveld 18.00 fordi jeg har litt dårlig med internett tilgang om dagen ..Nå har jeg sittet og lest innleggene sammen med en venninne som var med når Herman ble født og vi har ledd godt !!!!Ja til alt!!!

Gratulerer til vero daaaaa..koooos...Vis dem fingern Thessaaaaaaaaa...Heia alle oss vi er best!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Godt å lese at jeg kjører riktig linje når det gjelder næringsinntaket for høygravide! :P Syns litt synd på småen som blir foret opp på sukkerlake og annet godt, men men... Får bare håpe han ikke legger på seg like mye som meg :S

 

Nå ar jeg bare 4 dager igjen på jobb, og gleder meg enormt til å få styre dagene selv!! Hadde vært godt å ha fra fra denne uka kjenner jeg, for kroppen blir bare mindre og mindre beboervennlig.

 

Hagetreff i sola høres utrolig deilig ut, så der er jeg med såfremt jeg ikke er i fødsel. Litt optimistisk kanskje - jeg har 4 uker igjen til termin og det er mange i "køen" før meg, man alt kan jo skje ;)

 

Lykke til til alle fødeklare, så sees vi på tirsdag :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Hatt en fin helg? Jeg har vært i barnebursdag, igjen, er jo tante til et fotballlag!! Har også fått "snust" masse på min 1 ukers gamle nevø, nå gleder jeg meg masse til Oliver kommer. Men etter denne helgen tenker jeg også på at jeg skal nyte denne tiden, ikke bare stresse. Er jo virkelig nå jeg bare kan sove når jeg vil, surfe på nette, gå på cafe, slappe av og ta det med ro. Er nok ikke så dumt med noen ukers permisjon får den nye sjefen kommer til verden. Jeg er på den tanken at så snill jeg er med han, med tanke på alt det gode han får tilført i matveien nå om dagene, bør han være så glad og fornøyd når han kommer ut;) Bilder av seg selv lillamaiblomst er jo ikke noe snilt, se å slett de med en gang!! Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt over ei på jobben som hver gang jeg er der er så opptatt av å si, å nå er du fin, håret ditt er så glansfult og du er jo bare så flott høygravid.... Tuller hun eller, håret mitt har jo aldri vært så flatt, sminke og fiksing ingenting hjelper synes selv jeg ikke kler dette i det hele tatt. Blir litt provosert av henne jeg!!!!! Det var dagens utblåsing!

Nå skal jeg ta meg litt lunsj, skive med nøttpålegg, nam og så slappe litt av:) Sees på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle! Håper virkelig jeg får sett dere i morgen - prøvd de siste gangene men.... ;) Glemmer denne gruppa litt denen gangen, skjer så mye med storesøstra og greier hjemme - var mer fokus på magen forrige gang merker jeg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!

 

Må melde om dagens drama. Jeg var ute og handlet med mamma da jeg plutselig ble "blendet" på det ene øyet. Det var akkurat som om jeg hadde sett på solen, og sidesynet forsvant på høyre øye. Jeg måtte ta på meg solbriller inne for å forsøke å få synet tilbake, og sette meg på et mørkt sted på senteret. Mor og jeg ble enige om at vi burde kommme oss hjem for hvile øyenen mine (som vi trodde var blitt blendet av det skarpe lyset på Lindex).. Vi skulle bare en rask tur innom H&M da jeg plutselig fikk "hukommelsestap", samt at høyre hånd og høyre side av munnen min dovnet bort... Jeg klarte nesten ikke fullføre en setning, og den stakkars moren min måtte kjøre meg til Ullevål i en fei enda hun er livredd for å kjøre i byen..

 

Jeg fikk CT og ultralyd, og lillebaby hadde det helt nydelig. Han er fet og god og lykkelig, 3600 gram allerede, og ser ikke ut til at han har tenkt seg noen steder, han slappet altfor godt av der inne til at terminen er på lørdag.

 

I følge nevrologisk avdeling hadde jeg hatt en "aura" anfall. Det er rett og slett migrenesymptomer uten hodepine, og kan inntreffe i slutten av svangerskapet. Jeg har aldri hatt migrene i hele mitt liv, og godt er det. Priser meg lykkelig over at det ikke var blodpropp eller noe annet skummelt.

 

Skikkelig creepy altså, jeg er litt redd for å legge meg faktisk. Vi ble sendt hjem fra sykehuset etter testene var tatt med et klapp på skulderen og et "lykke til". Jeg var litt skuffet over at gynekologen ikke spanderte på meg en innvendig undersøkelse - jeg er så spent på om det er noen som helst modning lenger sør.... man begynner å bli rimelig desperat når alt man ønsker seg er fremmede folk som graver en i underlivet, eller hva??

 

Uansett, jeg skal spare kreftene mine i morgen formiddag, slik at jeg får kreket meg på treff senere. Se etter jenta med blindestokken! :o)

 

Vi prates!

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa meg!! Stakkars!! Jeg hadde blitt livredd.

Det kan ikke ha vært noen koselig opplevelse. Men godt det ikke var noe alvorlig da, og at "lillegutt" har det bra i magen! :-) Min gutt er også en tjukkas, men synes det er litt koselig jeg! Valker på armer og bein er bare herlig. Så lenge han ikke har kjempestort hode! :-P

Er noe i det du sier altså. Alt jeg lå og tenkte på sist legesjekk var at den gamle mannen skulle be meg ta av meg buksa! Men det gjorde han altså ikke. Han var ikke hypp på det nei :-S Til min store skuffelse! Håper jeg får hun dama på Torsdag! :-)

Men godt å høre at det er bra med deg, tross dramaet som var!

 

Jeg har altså hovnet opp noe så HINSIDES nå!

I ansiktet, lårene, leggene og føttene. Fingrene er kjempe stramme også! Det er bare så ekkelt! Og vondt! Kjennes ut som neglene er på vei til å dette av! Utrolig ubehagelig.

Nå skal jeg til jordmor imorgen tidlig, så får sjekke om det er noe annet som tilsier en sjekk på ullevål før torsdagen.

Men det er jo normalt å hovne opp på slutten så. Alt annet er sikkert fint.

 

Idag har jeg hatt en skikkelig rar smak i munnen. Besk på en måte. Alt smaker rart! Noen som har opplevd det?

Hmmm.. Og jeg som lissom skulle nyte litt iskaffe. Smaker jo bare gammelt lommerusk :-P Puh!

 

Vi sees imorgen jenter! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Godt å høre at det gikk bra med deg lillemaiblomst. Er så skummelt med migreneanfall, når man ikke vet hva det er. Har hatt det noen ganger, fikk det på en gang jeg var uten med en pasient!! Fikk sikkelig flimring foran øyet og i løpet av et par timer spydde jeg og var helt kake. Er godt at du har vært inne å få sjekket, og godt at alt var bra med den lille.

Litt morsomt med trangen til å bli sjekket sør nå om dagene. Jeg skal til jordmor den 7 igjen, og har tenkt å spørre om hun kan sjekke meg da!! Man kan vel spørre om det?? Time hos jordmor i dag Thessa, kanskje du kan spørre henne!! Hmmm tror om man kan tjene seg rik på bare å sjekke om gravide er modne!!:)

Thessa her smaker det mest nydelig, spesielt det som har masse sukker i seg! BLir nok ikke en så liten gutt her heller!!

Blir hyggelig å sees i kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :-) Spør jordmødrene deres om de kan sjekke.

Min jordmor gjorde dette gladelig for meg idag! :-)

Men, de pleier vanligvis ikke strippe før man er i uke 40.

Men de kan jo sjekke hvor moden dere er.

 

Jeg har +2 på protein, 140/90 i BT og bebbis har 120 slag i minuttet. Og nå er det ihvertfall ingen tvil. Han er festet! :-)

 

Jordmor tok han på hodet! :-) Hvor kult er ikke det!!! :-)

Hun tøyde meg godt og jeg er faktisk 3 cm moden pluss mer. Altså hun får tøyd meg godt! :-) Og ting er sentrert. Det var visst veldig bra! Og det var det ikke sist. Så den strippingen hjalp ihvertfall! :-)

 

Men men, vi sees nok ikveld! :-) Gleder meg til å sjå døkk att! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for nok en hyggelig kveld! :)

Har alt satt opp nytt treff jeg. Onsdag 6.mai hos meg, på dagtid. Sier fra klokken elleve og utover. Hagefest med is og frukt og slikt. Ta gjerne med noe selv også. :)

Påmelding på BIM-treff siden.

Kollektivinfo:

Buss 34 - Ekeberg Hageby, holdeplass RYENBERGVEIEN

Buss 74 - Mortensrud, holdeplass RYENBERGVEIEN

Buss 70 - Skullerud, holdeplass KVÆRNER

T-Bane linje 4 - Holdeplass RYEN (litt å gå)

Trikk 18 og 19 - Ljabru, Holdeplass OSLO HOSPITAL (litt å gå)

 

Adresse Ryenbergveien 52 A (mellom Gamlebyen og Ekeberg)

 

Vel møtt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og takk for en fin kveld!

 

Så utrolig koselig at du inviterer hjem Terese! Jeg vil gjerne komme :) Mulig jeg kjører bil... så Tøyen folket, skal vi suse avgårde sammen? (er det godt om parkerings muligheter der du bor Terese?)

 

Link til ammeforkle som jeg viste i går:

 

http://www.thenursingapron.com/

 

eller

 

http://kvinneverden.no/barn/vis/artikkel/4/ammesjalet-b.html

(dette er vel den beste siden tror jeg)

 

Ellers så er det ikke så vanskelig å sy dersom man har tilgang til symaskin.... eller noen kyndige mødre, tanter, svigermødre osv :)

 

Ha en fin dag alle sammen, og spent på å høre om eventuelt nye bebiser som har kommet til verden :)

 

Kjersti ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er greit med parkeringsmuligheter her. Har flere gjesteplasser, og det er i det hele tatt lett å parkere på dagtid når folk er på jobb. :)

 

Nå skal jeg sjekke ut ammeforkle. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sier ikke nei takk om du uansett skal kjøre :)

 

Da er det bare å bestille stor sol og deilige plussgrader! (og en baby eller to for de som er mest utålmodige). :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for i går jenter!!!

Flir flir ...sjekket i sør lol...den var god....i dag har jeg økt kreditt grensa på kortet og hatt "plei en Raff dag" !!!! begynte å planlegge dette 04 tiden!!!! men da var det ikke annen velvære å skaffe enn kaffe og frokost

Etter en tur til Kalbakken for å skaffe skruer til barnesenga, lunsj på jobben dro jeg til frisøren.Striiiiiping og klipp for 700,- ...nå har jeg jo ikke mye hår da men det syns jeg var bra pris!!! Holmlia senter ved puben,,,350 dameklipp....SÅ ..kjøpte jeg litt sjokolade kjeks og kuula`n i heimen før...jeg hadde time til voksing av legger..!!!!!!!250,- i Prinsdal ..anbefales også..men hadde voldsomt mange rare stillinger underveis !!!! alt fra knestående til beina på bordet varianten.. Så etter å ha skrudd og fylt opp barneseng koooooooooooooooooooozzzzzzzzzzzzz,,,,skal jeg videre på jentekveld i Ski sammen med noen barndoms/ ungdoms venninner...godt en har fri uten planer i morgen hehehehehe

legetime mandag og dobbelbooking onsdag ...må begge deler så først Therese og så skal jeg møte en dame jeg søren ikke har sett siden Ålesund brant !!19 år faktisk Vi var på leir sammen og fant tonen kan man si!!!!så..facebook..har æren for at vi fant hverandre igjen..det blir nesten like stilig som å møte Bim gjengen for første gang!!!!

Kult oj ja så kommer jo gubbe mannen min hjem ..nok et høydepunkt...tror jeg kommer til å være sååååååå beroliget når han står i døra at veene bare kommer til å strøøøøøøøøøøøøøøøømmmmme på,,,,,good luck a jenter ..sorry det ble litt mye men nettet er litt ustabilt så da må jeg skrive når jeg kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!loooool Ha en fiiin dag!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bare så deilig ut med frisør da!

Her er det litt trangt om dagen, så jeg skal stripe håret selv tenkte jeg. Og heller koste på meg en klipp og mer striping når skattepengene kommer i Juni! :-) Har sikkert like stort behov for å føle meg fin og nystelt da som nå! Føler vel egentlig at antall kilo sminke jeg påfører det store stygge fjeset mitt lissom ikke hjelper uansett! Men jo, frisør er alltid digg!

Nermeste jeg kommer spa om dagen er Dove kremen jeg kjøpte på RIMI her om dagen med et hint av selvbruning i. Men den gir faktisk ganske fin farge altså. Og det hjelper jo litt å ikke føle at man blir snøblind av å se sine egne legger.

 

Tusentakk for sist forresten, alltid koselig å treffe dere jenter! :-)

Gleder meg til neste gang!

 

Ellers, fortsatt ENORME føtter. Ble ennå værre igår. Har sovet 2 timer i natt. Våkner av en brennende følelse i bena. Det er helt forJÆVLIG. Unnskyld uttrykket. Men blir helt rødflammete og glovarm i begge bena og leggene. Det virkelig sprenger altså. Hva skal jeg finne på for dette da? :-S Hmm..

 

Tid for ny checkup på Ullevål imorgen. Får jeg den gubben igjen lager jeg leven! Jeg er ikke interessert i å bli bagatellisert nå som formen er på sitt verste når legene igjennom flere uker har skremt meg med igangsettelse og diverse annet.

 

Menmen. Får være litt optimist og prøve meg på litt søvn! :-)

 

Nattinatt jenter! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, da drar jeg på Ullevål for 2. gang idag.

Denne gangen for å bli satt i gang! :-) Jeg tar med pcen min men vet ikke om jeg får inn nett på den.

Får modnings tablett ganger 2 ikveld. Så får vi se. Men de forbereder meg på at det kan ta tid siden jeg er 1.gangs, men ja.. vi får se! :-)

Er drit nervøs nå!!! Herreguuuud!!! Jeg skal føde!!

Hadde undertrykk over 100 idag, og pga hevelsene mine osv tar de ikke noen sjanser! Er egentlig ganske glad for det! Nå blir jeg jo fulgt opp under hele fødselen, så føler meg veldig trygg! :-D

 

Vi snakkes jenter!! Tenk litt ekstra på meg idag! :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...