Gå til innhold

Skravletråd for Oslo-jentene :-)


Vero85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Maren og lille Herculine, skal dere være med på treffet? :-)

Jaaa!

 

Jeg gleder meg til å se dere alle sammen igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer :-)

Gleder meg til å se dere! er en stund siden sist for min del nå! Blir hyggelig å treffe andre med flodhestform, redusert lungplass og hovne føtter ;-) føler meg så gedigen i forhold til venner og kolleger for tiden...

 

Men men, nå er det middagsbesøk hos opphavet!

Sees mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter og takk for i går. :)

Jeg stemmer for Raffen's forslag lengre oppe her, om å samle litt mobilnumre slik at vi på en fin måte kan få varslet hverandre om at fødselen er i gang eller at nurket har kommet til verden. De som vil ha litt privatliv trenger selvfølgelig ikke gjøre noe, men jeg personlig har lyst å dele med dere andre mai-damer om at jeg er på tur inn på føden. :D Så kan man videre legge ut en liten notis her, eller på facebooksiden om at xxxx har reist på føden osv. :)

 

Kopi av Raffens tekst: Skal vi lage en sms liste ?kan ikke de som vil sende mob nr til meg så kan jeg gjøre det???nick og nr til 93485713 Hehe ikke 100,-pr sms!!!!!!!!!men det kunne jo vært en ideee!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle på facebooke eller? I så fall så kunne vi bare ha lagt ut en liste der med tlf nr, ig og med at den gruppen er sperra?...

 

Men helt enig..vi må ha tlfnr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, nå har jeg hatt maserier i 26 timer, og det har i gjennomsnitt vært 6 min mellom hver:s (I hele går kveld var det bare 4 min mellom). Detter er en mellomting mellom kynnere & rier, altså er det som menssmerter i korsryggen og under magen, bare ikke like vonde som rier..

Trodde det begynte med rier med en gang jeg, med rundt 20 min mellomrom, for så å bli tettere og tettere..?! Noen andre som har kjent vonde kynnere/maserier enda?

 

Ble strippet for andre gang i dag (første på mandag), siden jeg har høyt BT og det allerede satte litt i gang av seg selv på søndag, men da stoppet det etter noen timer.. Blir gal hvis det skal holde på sånn i dager/uker, spesielt når hun spreller som en gal mellom maseriene, så må jo dopes ned hver natt jeg har det for å få sove:s

Det har blitt sjeldnere nå etter kl.20, så d gir seg sikkert (dessverre), for nå VIL jeg bare ha henne ut! Fikk jo beskjed av legen at det beste hadde vært hvis fødselen startet av seg selv nå, og i felleskatalogen er hun ikke prematur lenger fra uke 36, ikke 37, så nå vil jeg bare bli ferdig med det! Slitsomt å ha vondt i hodet hver dag, når jeg burde samle krefter til fødselen..

Hvis ingenting skjer, noe d mest sannsynlig ikke gjør, blir jeg sendt hjem i morgen, men hadde vært så greit å bare føde nå som jeg allerede er her og blir overvåket!

 

Men jeg får bare holde ut, det er jo selvfølgelig bra at hun blir inne litt til, hadde ikke trodd jeg skulle ende opp med å VILLE ha henne ut, hehe:)

 

Beklager syteinnlegget, men bare måtte få det ut! Andre som har fått maserier enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, høres ikke ut som du har det så greit nå.

 

Jeg har ikke hatt no maserier ennå ihvertfall. Noen kvelder har jeg skikkelige mensmurringer på grensen til smerter, men de kommer ikke i tak. Men kynnerene blir mer og mer ubehagelige, men mest fordi magen blir så stram at det kjennes ut som den skal sprekke!

 

Jeg er drittlei nå!! Jeg er sur, og griner og kjefter for alt og ingenting. Synes enkelte folk kommer med så mange DUMME kommentarer! Folk burde vite bedre!! Du kommenterer ikke en gravids vektoppgang lissom. HALLO, alle vet vel at gravide legger på seg, og alle vet vel også at man er SÅRBAR med stoooore bokstaver når man er høygravid og sliten. Man føler seg lissom ikke som Jessica Alba når man står opp om morgenen og omtrent ikke får plass i den ellers gigantiske morgenkåpa. Men når folk sier sånn "ååååå, nå har kiloene kommet litt ja. Normalt når man er gravid det da." (nei, sier du virkelig det? Takk for den fantastisk smarte infoen. NEK) og "sikker på at det ikke er 2 inni der?" "du kan vel ikke bli noe større enn det der nå?"

Så føler man seg snarere ENNÅ mer ufresh og jævlig hvis det er mulig.

Ser for meg selv som en koselig mix av Pavarotti og Moskva Marit nå. Ja, akkurat sånn føler jeg meg.

 

Men, her er det fremdeles 35 dager igjen. Jeg har allerede avtalt med Vero09 at vi skal føde 1. Mai og møtes på føden, men jeg tror jeg må fremskynde det litt. Tatt i betrakning at gutten min er "ferdig " da :-)

 

Jeg håper riene dine setter seg ordentlig i gang, Susanne. Må være en skikkelig tålmodighetsprøve å ligge og ha "rier" uten at de er gode for noe. Stakkars, føler med deg!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, skjønner hva du mener, men prøv å tenk at de fleste som sier "å, så stor mage du har fått!" mener det positivt, det kan bare virke negativt noen ganger..

Men det var veldig unødvendig sagt det med kiloene, for det hørtes jo ut som hun mente overalt...

 

Jeg syns du ser kjempeflott ut i hvert fall!

 

Jaja, maseriene stoppet som tenkt, så nå blir jeg sendt hjem og skal komme på sjekk i morgen igjen... Men det blir litt deilig å komme hjem også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, det er nok jeg som overreagerer :-) Men det er vanskelig å la være. Pluss at dette er gjerne personer som har irritert meg lett før, men nå tar det bare helt av lissom :-P Hehe.. Får holde meg unna vedkommende den siste tiden så jeg ikke gir henne en real skyllebøtte. Hihi..

 

Det ga seg igjen ja, æsj. Kjedelig. Men sikkert godt å komme hjem og få slappe av litt i eget hjem. :-) Er spennende å høre hva de sier etter sjekk imorgen da!!

 

God helg til alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ha ha ha! Blanding mellom Pavarotti og Moskva Marit - Thessa, du er for slem med deg selv! *ler*.. Men jeg kjenner meg ufresh selv om dagen, det er tights, tights, tights over hele linja, og torsdag var jeg så sliten at jeg ikke orket å sminke meg engang. Jeg lå på sofaen hele dagen med bustehår og likblekt ansikt og så på kanal 5.

 

Angående mase-rier så har jeg lurt litt på hva som skjer i det siste. Jeg merker visse forandringer i kroppen, og tror jeg har gått inn i en ny fase av svangerskapet:

 

- Jeg sover minst to timer hver formiddag.

- Jeg har veldig lavt energinivå. Alt er et ork, og hvis jeg overanstrenger meg en dag, så kollapser jeg nærmest den neste.

- Jeg har mye "mens-smerter". Det er ofte sårt og murrende der nede.

- Jeg har mange og lange kynnere som er så sterke at jeg nærmest kan se avtrykket av babyen utenpå magen.

 

All denne aktiviteten i mageregionen har fått meg til å lure på om det nærmer seg, selv om jeg ikke har termin før den 02.mai.

 

Var forresten på kontroll på fredag, og lillebaby har festet hodet sitt. Jeg synes han er en veldig klok og dyktig liten gutt!

 

Synes synd på deg Songbride, som er ut og inn av riksen hele tiden. Jeg håper babyen din kommer så fort som mulig, og seff helt smertefritt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!!

Håper dere hadde det koselig mandag på treff og jeg håper vi rekker et til hvertfall før vi sprekker!!!!

1.mai..god idee jeg er med på den føde greia.

Søstern min fikk en liten jente i går og hadde jeg ikke vært så saaaabla forkjøla hadde jeg vel bodd på Ahus....søøøøte små babyer daaaa...spiser for mye men har egentlig ikke lyst på noen ting..eh...annet enn "grisemat"..ostepop, cola..nugatti..uff ....tenke seg til at det er 5 jobbe dager igjen..herlighet...kanskje vi skulle gå for formiddagstreff neste gang eller???eller det er vel noen i slutten av mai ja...ego-raff...ellers er jeg bare så sikker på at selv om jeg vil ha epidural så kommer helt sikkert jordmødrene til å klare å presse meg til det går så langt at det er for sent å sette den og DA kommer jeg til å klikke....bare min lille angst om dagen....jeg har bare bestemt meg for å si at de Skal sette det og DE MÅ vite når...resten kan vi ta som det kommer...har ikke fått noen mob. nr men jeg finner sikkert den facebook gruppa ,,hvis folk heter det samme der inne..hadde vært ålreit å visst om det var andre på "huset " av kjentfølk..lykke til songbride ..høres ut som du blir første-kvinne!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupper!

Hvordan er det med dere alle?

Noen som har nedkommet snart??? Tiden begynner å nærme seg for de fleste her!!! Sabla spennende! Skal bli så hyggelig når de er ute alle sammen! blir nok verdens nydeligste bebiser alle sammen ;-)

 

Nå har jeg blitt 100% sm... Det var noe som plutselig sa pang på tirsdag, klarte ikke komme meg ut av leiligheten og på jobb, kom ingen vei onsdag eller torsdag heller. Fredag sa fysioterapeuten min at nå var det nok jobbing og der var legen min enig. Så nå skal jeg sitte hjemme for å pleie bekken og være dedisert rugekasse frem til Herculine melder sin ankomst... Litt rart å tenke på at det er søndag i dag og jeg skal ikke på jobb i morgen... NØØØTTTTTTTTTTTTS

 

Raffen; jeg har sendt deg nummeret mitt :)

 

Håper dere har det bra i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Mange "fødeklare" nå, blir spennede å følge med fremover!! Ååå misunner deg Maren, jeg vil ikke på jobb i morgen. Den lille har i helgen vekket meg 4/5 ganger på nettene, og siden jeg ikke har lagt meg før ved 00.00 tiden og stått på i 08.30 tiden, pga. storinnrykk av famillie hele helgen, er jeg drit sliten og trøtt nå!!!! Ja ja, har noe å se frem til også da, i morgen kommer mannen min hjem igjen og så er det hjemmekontor på tirsdag før påskeferie:)

Vet ikke om jeg fortalt godhistorien fra nevøen min på 4 år. Han satt med hendene på magen og kjente på spark, og snakket om baby.Plutselig så han opp og at det var to( han er tvilling selv), nei sa jeg er bare 1. Nei tante sa han det er to, så la han hand på den ene puppen og sa der er hode til den ene og så neste pupp der var hodet til den andre, hahahaha!

Så det var flere forslag i forhold til telefonnummer, kanskje vi skal utveksel på treffet 16 april? Sånn for at vi kan ha enda en mulighet;)

Håper dere alle får en fin påskeferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei! :-) Ja, nå nærmer det seg med stormskritt for oss alle her!

 

Haha, nevøen din er søt wowo!! Unger sier så ufattelig mye kult! :-) Gleder meg!!

 

Joda, idag har jeg måtte ta turen på Ullevål igjen. Jeg våknet og følte meg helt ødelagt. Hadde dundrende frontal hodepine som ikke ga seg med paracet, i tillegg hadde jeg masse vann i bena og ansiktet. La meg på sofan og trodde seriøst hjertet mitt skulle banke seg ut av brystet. Skjønte at jeg måtte komme meg til sjekk fort. Så vi fikk komme rett inn. Og BT var høyt. Ikke SKYhøyt, men nesten 170/90. Snakk om puls. Himmel og hav! Spor av proteiner i urinen. Og hevelser. Alt indikerer på at jeg har svangerskapsforgiftning, men at den er i startgropa og kan kontrolleres med HVILE! Ikke bare fysisk hvile, men den psykiske var ennå viktigere. Så ingen fler telefoner til NAV, Tele2 eller andre baller før jeg har født nå! :-P

 

Må komme igjen på sjekk på Tirsdag allerede, pluss to ganger uka etter påsken. Går ikke BT ned er det snakk om igangsettelse. Men de vil vente til jeg ihvertfall er over 37 uker. Men det er jo ikke lenge til!! :-S Kjenner jeg blir litt stresset av dette her jeg. Jeg håper formen min blir bedre fort. Hodepinen har begynt å dabbe av nå, men jeg er helt utslitt.

Det er ikke mye moro å gå rundt sånn! :-(

 

Det positive var å få sjekket at gullet mitt har det toppers inni magen da! :-) Absolutt helt gjennomsnittelig i forhold til vekt. Så enten har han jevnet seg ut, eller så har de andre målt feil! :-)

Godt å vite jeg mest sannsynlig ikke må presse ut en 5 kilo's unge! :-) Hehe.. Han var super aktiv som vanlig og ville hikke og sparke mest mulig! :-) Vi fikk se to små testikler som ristet hver gang det kom ett hikk! :-) Haha.. Gutten til mamma'n sin det tenker jeg!

 

Så nå er det ro og hvile og gjøre bare koselige ting frem til termin. Resten av ryddingen får kjæresten min gjøre. Ellers får det rett og slett vente. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

 

Ja...nærma seg no... mange som er høygravide og fødeklare :) Er 37+0 i dag, så no er vel kje mini prematur lenger :)

 

Eg hadde "berre" 130/90 da, så mitt BT er jo ikkje høgt i fh til ditt Thessa og Songbirde. Men har hatt 110/70 stort sett heile svangerskapet så det har jo steget.... Har hevelsane gått ned og eller? Fikk og plutselig mykje vatn i beina her om den veka som var, men syns ikkje det er så ille no. Legen tok ikkje urinprøve når eg var der... skal på ny sjekk i morga.

 

Vi er så og seie ferdige, så no kan mini berre komme :) Må rydde og vaske litt og sann... men berre sann småplukk. Begynte og pakke fødebaggen i går, og i dag skal eg ut og sjå om eg finn amme tskjorter, og ei linbukse eller noko som eg veit passa etter fødselen. Innsåg plutselig her om dagen at eg har brukt samtlige av joggebuksene mine te målingsarbeid. Og bula buksa mi e for lita no! Jaja... lenge leve flodhest faktoren :) Satse på at vekta går ned igjen fort etter fødsel...

 

Trur nok absolutt at den psykiske faktoren spela inn på blodtrykket ja... merka fort når man blir stressa/sur oppgitt .... da kjem haudverken snikande og.

 

Wowo: misunne deg ikkje som måtte på jobb i dag. SYns det var veldig godt og kunne sove lenge, og sleppe og stå opp kl seks.. Slit med og sove på kveldane no...syns det e vanskelig og finne ei skikkelig liggestilling. Og i går kveld blei eg liggande og stirre på barnesenga som stod ved sia av meg...gleda meg sann te han kjem :)

 

Er laga ei telefonliste inne på facebook sida vår også, men seff er 15 april en gylden mulighet te og utveksle tlf nr... det er 15 wowo, ikkje 16 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Off av meg thessa, ikke bra med det bt ditt!! Nå får du la mannen overta og slappe av frem til fødsel!! Men kjekt å se at alt er bra og at han er i grei størrelse. Var på svangerskapskurs på onsdag og der var det ei som trodde det var en gutt (fra ul i uke18), men som nå hadde fått vite at det var en jente..... Glad vi har hatt en senere ul, håper den stemmer eller så blir det mye blått på en evt. jente!!

Scoo. tenk 3 uker igjen, tiden går så fort. Bra du retter på dato, går litt i surr for meg:) Var hardt på jobb i dag, men i morgen er det hjemmekontor så påskeferie!! Får håpe bl ditt ikke stiger så mye. Jeg har kjøpt støttestrømper (nok en sexy "ting" å tre på seg) da jeg er ganske hoven i beina. Koster ikke mindre enn 195 kr for ETT par, men nå har de tilbud ta to for en på apoteket, løp og kjøp!

Nå skal jeg slappe av på sofaen med min kjære som kom i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouffa Thessa, det høres ugreit ut!! Nå er det bare å ta det kuli og vente på at småen skal melde sin ankomst...

 

Godt å høre at du høre at du har fått hjem mannen wowo :)

 

Nå skal vi ut på bøljan blå!!!! jeg har lurt mannen min litt... han tror vi skal bo på "vanlige" lugarer, men siden det er midt i påsken og det finnes noe vidunderlig som heter revenue management, så har jeg fått kloa i noen sånne super ultra luksus lugarer til omtrent samme prisen... muahahahahahaha!!!!

sees snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blodtrykk vet jeg ikke hva er ..110/60 sist...men jeg har skjønt at det er forskjell om man måler med bredt eller smaltarmbind ...digg da Maren he he...en liten tur til skogen blir det fra torsdag men,,,jeg tror det blir hjem lørdag...tissetusen ganger på utedo...mmm..nei...tror jeg okkuperer en bøtte....treff igjen kuuuuult im in..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, da jeg ble innlagt igjen i går var BT 160/105 (selv om jeg i tillegg går på BT-medisiner, som forklarte hodepinen:s)

Er rimelig lei av og måtte inn og ut av Riksen, og så i påsken og greier..

Jaja, hun ser i hvert fall ut til å storkose seg der inne, for hun vil IKKE ut med det første nei, men prøver å overbevise meg selv om at det jo er KJEMPEBRA! (?!) Joda, det er jo bra, men blir bare sykere nesten av å være innlagt, så gråter ikke akkurat hvis de til slutt velger å sette meg i gang, men vil for all del hennes beste da i bunn og grunn..

 

Hadde bare tenkt at torsdag ville vært en fin dag for oss begge å føde, 09.04.09 liksom, veldig enkel dato for henne og meg, tihi... Sånne ting er det jeg får tenkt på her jeg ligger, innimellom litt latteranfall & maserier. Var så flaut, da JM skulle inn og måle BT tidligere i dag, fikk jeg skikkelig latteranfall, så hun måtte si til meg at jeg ikke måtte le mens hun målte da målingen kunne bli feil! Føler meg virkelig som en fjortis for tiden, jeg får anfall som virkelig ikke går over samme hvor mye jeg prøver, men det er jo bare morsomt egentlig da. Blir et lyspunkt i hverdagen! Noen andre som har det sånn? Vet ikke om det er fordi jeg er gravid og reagerer med latter i stedet for tårer, (har ik grått noe mer enn vanlig i sv.skapet), eller om d er fordi jeg ikke får sovet like lenge nå?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Oj da...det var høgt når du går på BT medisiner Songbride. Eg hadde 125/90 i går, så skal ikkej klage her i gården da nei!

 

I morga er det fullmåne...eller i kveld? Kanskje ho kjem då :) Hehe har ikkje hatt latteranfall i svangerskapet, men merka tårene pressa fortare på av teite såpeoperaer osv osv :)

 

I natt våkna eg kl 2 av at eg hadde veldig vondt nederst i magen, etter ei stund skjønte eg at det var nok menssmerter ja... Låg våken fra 2-halv 7, men kynnara og menssmerter også dabba det av... jaja! Eg som hadde håpt det kanskje var starten på noko... Syns godt dei kan komme eg no Songbirde...påskebabya :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt BT var nede i 130/85 igår. Hadde +1 på proteiner da. Men jeg tror det var forrurensing siden jeg absolutt ikke fikk tatt prøven riktig.

Så da hjelper det med ro og hvile for min del. :-)

Det er bra. Begynte å få litt panikk når de snakket om igangsettelse her. Kanskje jeg ikke er helt klar ennå likevel. Kjenner nå at han godt kan vente et par uker til ihvertfall! :-)

Her er det også mye kynnere og mensenvondt om dagen.

Det er nok modning jenter! ;-) Og det er jo fint det.

 

Jeg har heller ikke opplevd latteranfall, men anfall av alle andre slag har jeg vært innom :-P Det er nok normalt :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hytteturen over for i år tenker jeg.....ikke noe særlig søvn 1.natt men med en tisse-bøtte klart for natt 2 og 3 + hundre puter gikk det nesten bra!!!

tror også vi er i modnings periode nå altså..det er jo i grunnen ikke mange uker igjen.....ikke mange meterne en skal gå før en får vondt både i rygg og foran..ikke akkurat blitt en tur påske....deilig å være hjemme igjen...Hadde en dust kjerring på visning i dag. Vi skal leie ut. Hadde vasket så intens at jeg trodde ryggen skulle brekke i en time etter at vi kom hjem fra hytta ..og det eneste hu gikk rundt og sa var at alt var gammelt her....helvete ta jeg sa jeg hadde malt for to år siden og det trodde hun ikke på!!!!! Jeg måtte jo si at det vet jeg faktisk for det er jeg som har malt her!!!!!!!!!!!!! Det endte med at jeg og Herman nå legger til "den er gammel" etter annenhvert ord!!!!! noe morro må man jo få ut av en slik opplevelse....sees onsdag dere!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blargh!!!

Herculine er hyper hele tiden og jeg har vondt overalt. Det resulterer i lite søvn og meget gretten maren! Nå er jeg 34 fullgåtte uker, har bestemt at hun skal komme om 3 uker... Håper det er muligheter for det, har mye murringer og tak i både rygg og mage for tiden (ber en stille bønn om at det er modning på gang)...

 

Gubben har fått fødselsangst, underlig. Akkurat nå ser jeg frem til fodselen med stoisk ro. Funderer på om det endrer seg. Egentlig er det like greit at gubben har angst i stedet for meg, noe må jo han også ta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha Maren, vet hva du snakker om. Oliver har tatt helt av og til tider har jeg så vondt at jeg må snakke med streng stemme til han.. Tror kanskje jeg har fått i meg for mye godt mat og godis i påsken:) Har dere hatt en fin påske? Vi har vært i Sverige, handler inn masse babystuff, så nå begynner vi å bli klar. Har ikke montert og satt opp alt, skal gjøre litt i dag. Ellers har det vært mye familie på besøk her, veldig koselig, men i dag ser jeg frem til en rolig dag med bare mannen min og litt take away mat!!

Sees på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello ladies! :-)

 

Godt å høre flere sliter :-P Neida. Hehe.

Har vært innlagt på Kristiansand sykehus i påsken jeg. Jippi! Det var DEN ferien lissom. Følte meg ikke helt fresh så dro på legevakten. Og hadde 160/110 i BT! Da ble jeg lagt rett inn! Og måtte ligge i 3 døgn, noe som føltes som en hel evighet!!! Har fortsatt 140/100 i trykk, men jeg tror det vil være lavere når jeg måler det hos JM imorgen. Det er noe med at jeg var drit nervøs og grein hele sykehus oppholdet. Var jo liveredd for at jeg ikke skulle få dra hjem. Og min sambo måtte ha dratt hjem idag for å jobbe denne uken. Pluss at svigers reiser til London imorgen. Så tanken på at jeg skulle måtte ligge der alene tok helt knekken på meg. Og dte skjønte de heldigvis :-) Så nå er jeg hjemme igjen! Fy søren så deilig!!

 

Jeg trodde jeg var HELT klar for å føde forresten. Helt til jeg satt 3 timer på fødeavdelingen før jeg fikk rommet mitt. Jeg fikk panikk!! Det var mye uhyggelige lyder for å si det sånn! vil ikke føde ennå!!! Selvom jeg er utålmodig og vil se gutten min. Og er plaget med det ene og det andre så er jeg vannvittig glad for at jeg ikke ble satt igang. Alle CTG målingene viser jo at han har det helt supert inni magen. Han ligger å øver seg på å puste med lunger som aldri har vært i bruk før. Helt utrolig rart egentlig! :-)

Som jordmødrene sa, så har bebbisene utrolig godt av disse siste ukene inni magen :-) Så HÅÅÅÅPER at mitt BT er lavere igjen imorgen slik at vi slipper både innleggelse og igangsettelse! :-)

 

Vet ikke helt om jeg kommer på Onsdag, men jeg sier ifra iløpet av Onsdagen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...