raffen Skrevet 15. april 2009 #101 Del Skrevet 15. april 2009 Hei!!! Kom meg ikke på nettet her jeg så jeg bomma litt på stedet i kveld kan man si.kom litt senere så da får man jo ikke vært med på morroa....ikke har jeg betalt tel regninga heller så jeg fikk ringt...hm..men menfår følge med bedre hvis vi rekker en gang til da!!!! ooops Therese ..de lydene er ikke så gode nei ..husker veldig godt hva jeg hørte da jeg gikk rundt i gangen nesten uten veer og ante fred og ingen fare ..må inrømme at jeg får litt panikk her nå innimellom...håper det går bra med deg!!! toooooooo dager igjen på jobb og i morgen blir det maraton løp med svømmekurs x 2 og to personer på kurs yiiiiipppiiiiiiiiiii tar en"fødsel i vann"på lamberseter.....hehe Håper dere hadde en fin kveld hvertfall og de som sender meg nr sitt får de jeg har nr til , tilbake send nick og navn til 93485713 så får vi holde hverandre oppdatert når vi sklir sakte men sikkert inn i de siste uker/dager..........................fra neste uke er jeg ledig på dagtid !!!! Flere som er klar for et formidagstreff neste gang eller????vi utelukker kanskje de som ikke er i perm enda forresten...hm Ha en fin dag da girls Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139965681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathilde og mini Skrevet 16. april 2009 #102 Del Skrevet 16. april 2009 Heihei. Synd du gikk glipp av treffet, Raffen.. Ikke lett å få gitt alle beskjed om flyttingen. Har satt opp nytt treff jeg. 28.april på Santions, om vi får bord. Håper så mange som mulig fremdeles er i form til å komme seg ut av huset. Blir det flere enn en baby med denne gangen kanskje? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139965923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessa og Bebbis Skrevet 16. april 2009 #103 Del Skrevet 16. april 2009 Håper jeg har født før den tid!! :-) Lurer på om en del av slimproppen gikk i natt jeg faktisk. Men jeg er jammen ikke sikker. Hvis det ikke var det så lurer jeg på hva det kan ha vært. Men siden den ikke gikk helt og bare en liten del så tenker jeg ikke så mye på det. Den kan uansett gå leeenge før fødsel. SUkk! Men har hatt ordentlige heftige kynnere i hele natt! Litt trøtt idag ja! :-) Ny sjekk på Ullevål imorgen! Spent... Kjempe dumt du gikk glipp av treffet da Raffen! :-( Vi trodde kanskje du var å fødte vi :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139967759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
scoobydo Skrevet 16. april 2009 #104 Del Skrevet 16. april 2009 Heihei! Thessa: trur min gikk forrige torsdag... iallefall dela av den. Og at resten kjem litt no og då... skjønnakje ka det kan være for noko heller om det ikkje var den. Men ingen tegn te fødsel her enda... med mamma starta begge fødslane med at den gikk... Men tydeligvis ikkje her i gården! Satse på at eg får med meg neste treff...helst med baby.. Men har ikkje store trua på at han har tenkt seg ut før termin... virka som han har det fint inni der ja! :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139968089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessa og Bebbis Skrevet 17. april 2009 #105 Del Skrevet 17. april 2009 Da har jeg opplevd å bli strippet!! Det var ikke godt! Men nå kjennes det ut som ting skal skje hvert øyeblikk!! :-) Jeg var veldig moden fra før. Nesten utslettet livmorhals og 2 cm åpning. det var veldig bra for førstegangsfødende! :-) Wuhu!! Så nå blør jeg faktisk.. hehe.. Slimpropper og alt går i alle kanter! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139973429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemaiblomst Skrevet 17. april 2009 #106 Del Skrevet 17. april 2009 Hei Thessa, Må innrømme at jeg misunner deg at du er en så "moden" kvinne! Skulle ønske jeg var kommet så langt, eller i allefall visste hva som skjer der nede. Jeg har faktisk ikke anelse om hvordan det står til lenger syd, den eneste smerten jeg opplever under navelhøyde er fotavtrykket etter sparket i hekken som jordmoren gav meg etter kontroll sist onsdag. Synes jeg får DÅRLIG oppfølging av helsevesnet til å være såpass nære termin! Men hvorfor strippet de deg egentlig? Det er vel greit at lille gutten din kommer nå, spesielt med tanke på at du selv sliter sånn i svangerskapet? Jeg krysser fingrene for deg, og gleder meg til å se junior på neste BIM møte ) M. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139974289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessa og Bebbis Skrevet 17. april 2009 #107 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg hadde +2 på protein og BT er så utrolig opp og ned. Så de vil veldig at jeg føder snart! :-) Hehe. Og det vil jeg også. Er så lei av å ikke være i form! Når BT er høyt blir jeg helt utslitt og får så vondt i hodet at jeg egentlig bare vil dø. Og når det synker igjen blir jeg svimmel og kvalm. Det er ikke noe moro. Føler ikke at jeg kan gå ut mer da jeg er redd jeg skal svime av eller hyperventilere når som helst. Baby er normalt stor pluss litt, og helt ferdig. langt nede i bekkenet og helt klar han og. Sovnet i 3 timer og våknet nettopp.. Fortsatt masse murringer og rare vondter, men føler kanskje at det har dabbet litt av. Har en følelse av at det kan ta dager før det skjer noe her. Men det er godt å vite at jeg er på vei ihvertfall! :-) Synes det er veldig synd at det er så forskjell på hvordan folk blir behandlet på slutten. Hadde ikke vært noe fornøyd om de ikke hadde gitt meg såpass mye oppmerksomhet som jeg får nå. Men nå er jo mitt tilfelle litt spesielt da. Hehe.. Uansett, om ingenting skjer nå så skal jeg på Ullevål igjen senest på Torsdag. Da blir det ny mishandling eller eventuell igangsettelse. Alt ettersom hva prøver viser og hvordan min form er! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139974484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
wowo Skrevet 18. april 2009 #108 Del Skrevet 18. april 2009 Hei Jeg er et sendebud i dag:) Maggs fikk en jente i går natt, hun var 2539 gr og 47cm. Hun ble tatt med hastekeisersnitt, alt er bra med de begge:) Hun hadde ikke nummeret til alle, så hun skrev at jeg kunne spre ordet. Forsøkte å sende det som innboks meld. på facbook men fikk det ikke til!!!!!!!!!!!!!! Da er det allerede to i "mai" klubben som har fått april barn. Er både spennede og skremmede at vi nå er/begynner å bli så fødeklare. Thessa blir du kanskje den neste?? Jeg har begynt å få de stikkingene nedover og murringer så jeg er nok der mange av dere var for 2/3 uker siden. Det er forsåvidt helt greit da det er lenge til termin min og at mannen min igjen har reist bort med jobben, buhu!! Han skal komme tilbake om en uke eller to og da er det ikke mer reising før etter lillegutt har kommet. I går var jeg på Sandvika storsenter og fant ulltøy til halvpris på den ene babybutikken, supert å kjøpe for å ha til vinteren, i tillegg hadde de sengehimler til lave priser på barnas hus!! Nå skal jeg komme meg ut snart, nyte vårværet og stikke opp å hilse på min nye nevø som kom til verden i går kveld:) Ha en fin helg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139976546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
scoobydo Skrevet 18. april 2009 #109 Del Skrevet 18. april 2009 Heihei! Gratulerer til Maggs! Hennar termin var vel egentlig i april? Er så misunnelig på alle som føde no... 11 daga igjen te termin... og skal sjå denna april ungen blir en mai unge! Ikkje lenge igjen før alle har fått nei Då kan vi ha trilletreff Gratulerer som tante igjen Wowo... meinte og lese noko om det på facebook Og såg plutselig at du hadde skreve det her og I går var eg faktisk ute på byn en tur... kom heim kl 2 i natt.. Hadde et lite håp om at dansing kunne sette i gang mini, men den gang ei. Ikkje orka eg og danse meir en 1 dans heller så ...kanskje litt optimistisk Var til aku i går og ho sa at eg har ingen fødepuls enda...så ingen fødsel like om hjørnet her meinte ho.. Ellers så skulle eg og gjerne visst korleis ståa var Lillemaiblomst... Mn har ei jordmor som ikkje sjekkar sant... det er vel litt forskjellig fra jordmor til jordmor? I dag skal vi ut og kjøpe hagemøblar også e det grillings i fineveiret Kose dokker i sola Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139976604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessa og Bebbis Skrevet 18. april 2009 #110 Del Skrevet 18. april 2009 Åh, så koselig med Maags! Ei jente hun fikk da :-) Så bra alt gikk bra med mor og barn! Vi er alle snart mamma'er! Jeg ble egentlig kjempe deppa idag når jeg våknet og ikke hadde vondt en plass. Hadde bare lyst å grine og gi opp! Ble sååå spent igår med takvise VONDE menssmerter og kynnere og full pakke! Også GIR DET SEG!! :-( Men jeg må bare huske på at han er der inne fordi han trives der inne, og da må han få lov til det!! Skulle bare ønske jeg ikke var så plaga sjøl. Idag skal jeg ha sex! (om mannen går med på det) Og da håper jeg noe kan skje :-) Det kommer fortsatt endel rare greier fra oppi der. Jeg vet ikke helt hva det er jeg. Men ser ut som litt blod og slim. (SORRY detaljer) Hva er dette for noe a? :-P Hmmm.. Kos dere i helgen jenter!! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139977539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maren og snella Skrevet 18. april 2009 #111 Del Skrevet 18. april 2009 Hei hei! Så koselig at 2 alt har blitt mammaer!!! Jeg også vil!!!!!! (om litt over 2 uker ;-)) Thessa, jeg titter stadig innom face for å se om du er på vei til sykehuset snart... Spennende å se hva de nærmeste dagene bringer :-) Scoob, det er vel ikke mange dagene igjen til termin for deg også?? Samme for lillemaiblomst... SPENNENDEEEEEEEEEEEEEEE! Her er formen bra i dag... takk og lov... var helt invalid i går :-( ryggen og bekkenet holdt på å ta knekken på meg også hadde jeg en halsbrann som ikke lignet grisen natten før, sannelig ikke gøy å våkne opp av sure oppstøt... Funderer på om jeg skal begynne å skrive ned hva jeg spiser, så jeg får litt bedre oversikt over hva jeg reagerer på. Må jo passe på så jeg ikke blir avhengig av Gaviscon ;-) Vi skal feire 25årsdagen til gubben i dag... vet ikke heeeeeeeeeeeeelt hvor lurt det er å ha fest med det energinivået jeg har for tiden, men men, han ønsket seg dette og verden vår har gått veldig på mine premisser de siste månedene så vi prøver :-) Men nå må jeg få bakt litt brownies (sjokoladevrak!) Ha en deilig helg chicas! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139977892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
scoobydo Skrevet 18. april 2009 #112 Del Skrevet 18. april 2009 Heihei! Seiast at sex skal funke ja... Trur ikkje eg klara og lure sambo med på det lenger, etter eg var sååå dum og fortalte han om ei historie eg las her inne der mannen kjente noko han ikkje hadde kjent før... !!! Sann kan det gå Er ikkje mange dagane igjen no nei...11 daga til termin Max 25 daga te han er ute Weee! Var på plantasjen i dag og kika på hagemøbla...og der var det et par som gikk rundt og bar på en liten baby i bilstol.. Sambo kom og henta meg fordi eg måtte sjå hehe Trur han e litt klar for at han skal komme no... Han håpa like mykje kvar gang eg ringe han når han e på jobb at eg ringe fordi fødselen e i gang... Håpa dokke får ei fin feiring Maren! Greit og sosialisere seg litt sjølv om det e fryktelig slitsomt!.... Var det fin baby Wowo? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139977930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
wowo Skrevet 18. april 2009 #113 Del Skrevet 18. april 2009 Hei. Fødeklare damer her inne:) Sex skal hjelpe, sa svigerinnen min da jeg var på sykehuset i dag. Det har hjulpet på alle hennes tre;) Å Scoob. så på jordmødrene at noen ringte inn og spurte da mannen mente han hadde truffet noe under akten. Var mye latter der og noen som sa at han måtte i så fall være veldig STOR eller tro stort om seg selv, for det var ikke mulig.. Du får si det til mannen din!!! Maren feiring, er det fest på gang? Kan jo være godt å gjøre noe annet enn å gå å vente. Halsbrann er helt håpløst, har lest at det kan hjelp å ligge litt høyere med overkroppen om du klarer. Jeg har vært på Ullevål i dag, nydelig gutt med masse hår, 4700 gr og 55cm.... Har lovet han at fetteren hans kommer til å være mye mindre!!!!!!! Veldig bra med de, var hennes tredje. I kveld er jeg i Asker hos søsteren min, har sendt hennne og mannen på middag mens jeg passer mine små nevøer og niese. Scoob. har nok lest på facebook jeg, jeg har blitt tante to ganger nå på kort tid.. Kose dere alle i kveld, så snakkes vi nok fort igjen.. Er litt ofte innom her nå i disse fødetider!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139979289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maren og snella Skrevet 19. april 2009 #114 Del Skrevet 19. april 2009 Hihi! babyfeber på Plantasjen! Ble det noen hagemøbler da? Thessa, er fødselen i gang snart???? Gratulerer som tante Wowo!!! Spennende med så mange nye tilskudd til familien i løpet av såpass kort tid :-D... Du har termin mot slutten av mai? føles leeeeeeeeeeeenge... nesten halvannen måned! Bli med å føde sånn rundt grunnslovsdagen? passer meg fint iallefall... Var koselig med party i går! Kom en masse folk som jeg ikke har sett på lenge... Utpå kvelden innførte gubben en 10sekunders grense for hvor lenge det var lov til å klappe på herculine, hehe, tror ikke han syns det er så stas når det står noen gutter og tar på dama hele tiden... gutter altså! Er litt festlig hvordan de ler av jenter og babydille, men så er det de som hviner av fryd når de kjenner spark i magen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139980871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
scoobydo Skrevet 19. april 2009 #115 Del Skrevet 19. april 2009 Hehe...10 sekunders regel faktisk Morro! Er heilt utrulig kor mange som skal ta og kjenne på magen...! Blei hagemøbla ja I natt drømte eg faktisk om hagemøbla, så spørs om vi brukte litt mange tima på og leite i går Går fort fram til termin no Maren PLutselig er ho ute Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139980970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessa og Bebbis Skrevet 19. april 2009 #116 Del Skrevet 19. april 2009 Gleder meg til skattepengene kommer og jeg også kan kjøpe utemøbler. Jeg fant kjempe billige og fine på IKEA jeg. Som jeg har planer om å kjøpe. Har ikke så stor veranda så er ikke mye jeg trenger! :-) Men vi har sol hele dagen og kvelden! Helt fantastisk!! :-) Maren, nei.. Tror legen skremte gutten min lenger inn hvis det er mulig. Har mindre kynnere nå enn før jeg var der ihvertfall. Men noe skjer jo oppi der da. Bare usikker på hva. Tror jeg driver å modnes ennå mer. Men jeg tenker, hvor mye kan man egentlig modnes før ungen lissom detter ut? :-) Hehe. 3 cm blir fort 4 lissom. Og vips så var hodet ute! Litt vel optimistisk kanskje, men det kjennes seriøst ut som noe skal dette ut! :-S iiiik! Ny time på Ullevål på torsdag, så får vi se hva som skjer da... :-) Får vel forberede meg på en ny stripping. Kan ikke si jeg gleder meg sånn masse, men hvis det kanskje kunne hjulpet så får de vel bare sette igang! Så bra festen var vellykket da Maren, sikkert koselig å få litt sosialisering. synes 10 sekunders regelen var fin jeg! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139981194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemaiblomst Skrevet 19. april 2009 #117 Del Skrevet 19. april 2009 Hei hei! Håper dere andre damer har kost dere i vårsolen! Vi har hatt en avslappende dag, og spist lunsj ute på cafe. Var en tur hos mamma I ettermiddag og spiste middag, og da fikk jeg så latterkrampe at jeg trodde jeg skulle føde. Pappa hadde kjøpt en elg-figur som han hadde pyntet stuen med uten at mamma har sett det (helt grusom, han eier ikke smak). Fra før av sto det tilfeldigvis en rosa tøy-ponny på den samme kommoden som lillesøsteren min fikk som tullegave til jul. Sammen var de dynamitt, og jeg måtte bare nevne for mamma at jeg håpet de ikke parret seg og lot avkommet dekorere resten av huset, for det så seriøst grusomt ut. Mamma ble så flau overfor samboeren min at hun løp avgårde med ponnien, og gjemte den. Og hun har informert meg via sms om at det nå er fellingstillatelse på elgen ) Uansett, jeg lo så jeg hadde kynnere i en halvtime etterpå. På tross av design-fremstøtene til faren min har jeg ikke fått noen forvarsel om fødsel enda, og jeg prøver å tenke så lite på det som mulig. Jeg gleder meg til jeg kan følge Scoobys eksempel og sette "10 dager igjen på facebook".. Det er liksom litt magisk å telle ned fra 10 ) Det er så spennende å se hvem som blir nestemann ut... Er inne og sjekker face og BIM flere ganger om dagen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139983890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
wowo Skrevet 20. april 2009 #118 Del Skrevet 20. april 2009 Hei Jeg er med Maren:) Morsomt at han laget en 10 minutters regel, er jo kos med de gutt og slik de duller og tar vare på! Jeg vil også ut å kjøpe hagemøbler, trenger å ha en liten veranda eller uteplass!!!!!! Ja ja, kommer kanskje etterhvert. Det er litt gøy hva de foreldrene kan finne på å kjøpe!! Fikk deg en god latter da lillemailblomst!! Nedtelling fra 10 dager kan vel du starte med på onsdag? Nå er vi snart i mai mnd, blir så spennede å følge med. Jeg kan starte å telle ned fra 40 i dag, juhu;) Men som jeg har sagt tidligere så kan han holde seg i magen i noen uker til ja!! Ha en super uke da jenter:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139988529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
wowo Skrevet 20. april 2009 #119 Del Skrevet 20. april 2009 fant denne på 3 trimester virket ok.. Den tasten en skal trykke på en mellomrom tasten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139988585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oieoie Skrevet 20. april 2009 #120 Del Skrevet 20. april 2009 Hvis du har 40 dager igjen i dag er du vel offisiellt høygravid i dag? Grattis! Skulle det være en link i innlegget ditt under her foresten? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139988706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessa og Bebbis Skrevet 20. april 2009 #121 Del Skrevet 20. april 2009 Nå er det lissom litt moro å telle ned ja! :-) Grattis med høygravid-status wowo! :-) Åh, som jeg angrer på at jeg fortalte så mange om strippingen og alt det andre! Uff, bare lyst å grine hver gang noen spør meg om det har skjedd noe! Jeg vet jo at noe skjer snart, men trodde ikke det var muuulig å bli så utålmodig. DUMME legen! Jeg skylder på henne! Hun hadde ikke trengt å gi meg så høye forhåpninger! :-) Hehe.. Anywho, sitter nå her med magen og lille krabaten på innsiden. Prøver å nyte de siste dagene. Men nå er bare alt så jævlig vondt og ubehagelig så det er ikke lett. Dette bekkenet mitt tar seriøst knekken på meg snart! Jeg får jo ikke sove, da blir man jo ikke noe særlig sliten og sur da. Uff. Jeg føler meg som en tikkende bombe! :-P Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139989059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maren og snella Skrevet 20. april 2009 #122 Del Skrevet 20. april 2009 Ellå :-) Det er så deilig med vår!!!! Lukter så godt... blir i det hele tatt optimistisk av årstiden... Ponni-Elg comboen høres ut som en slager... Godt det har blitt innvilget fellingstillatelse utenfor elgjakta... ;-) Herculine og jeg var hos JM i dag, later til at hun har det bra... Hodet har festet seg og det hele. Dårlig deal for henne det der, hun bor i en passe trang hybel og så bestemmer hun seg for å sette hodet i en skrustikke diverse uker før hun skal ut av hybelen. Måtte le litt, JM kjente på henne og konkluderte med at herculine er passe stor, så fikk hun ett litt rart uttrykk i ansiktet da hun husket at det fortsatt er 5 uker til termin... Siden jeg var nesten 5 kg da jeg ble født så er det høye odds for at min lille prinsesse også kommer til å bli stor baby... yaouuzaaa! Men jeg tror ikke det er så farlig, aberet blir uansett å få ut hodet... Har dere pakket sykehusbaggen enda? Føles litt tidlig for min del, men sikkert like greit å gjøre det... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139989071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
raffen Skrevet 20. april 2009 #123 Del Skrevet 20. april 2009 Hei alle girlsa er det songbride og Maggs som har fått???!!!!! Håper vi sees 28 kan vi ikke bare bestille Bord nå da så vet vi at vi får plass? eller?? ikke noe føding her men jeg trodde nesten du hade fått Thessa ....har skikkelig kynnere i kveld ..kaaanskje jeg skulle pakke bagen min..... den hikker ..i tillegg og skikkelige stikke greier nedover men ikke noe slim eller noe annet såååååå da blir den vel forhååpentlighvis 10 dager til hvertfall....må legge meg nedpå litt eg..... snakkes da!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139989101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
wowo Skrevet 20. april 2009 #124 Del Skrevet 20. april 2009 http://www.varktimer.se/ Å her var linken, bare noen er våkne;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139990072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
scoobydo Skrevet 21. april 2009 #125 Del Skrevet 21. april 2009 Heihei! Den linken kan absolutt være grei og ha til seinare ja Wowo Er ikkje så mange som har meldt seg på treffet enda, så er vel litt tidlig og bestille bord? Sist eg sjekka var vi bare 4 stk... Thessa: eg er lei og utolmodig eg og.... har så lyst at det skal starte snart. Kjem sikkert ut 13 mai eller noko, akkurat no føles det som han ikkje kjem ut i det heile....Bortsett fra når han prøva og bryte seg gjennom magen...! I dag skal eg til jordmor, også til akupunktør i ettermiddag. Spent på om ho no meina eg har fødepuls (?) Korleis kan dei kjenne det egentlig?... Nei, får vel springe sann at eg ikkej blir forsein! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139713481-skravletr%C3%A5d-for-oslo-jentene/page/5/#findComment-139991130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå