mays76 Skrevet 17. februar 2009 #151 Skrevet 17. februar 2009 Åh jeg er hoppende glad, har testet positivt idag! Men tok en quick respons og det lyste to streker,men er fortsatt litt usikker..Må liksom ha det bekreftet fra legen! Lykke til alle jenter, håper dere kommer etter fortere enn fortest!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. februar 2009 #152 Skrevet 17. februar 2009 Gratulerer så mye!!! Har selv tatt en del stavtester med relativt positive resultater, men har en CB digital liggenede som jeg skal ta i morgen tidlig på ikm dagen min :-) Tør ikke juble før jeg ser om det står gravid der eller ikke... lykke til og kos deg masse i svangerskapet :-)
SuperKlar86Gravid Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #153 Skrevet 17. februar 2009 Tok test i dag, bare en strek. Ikke krysset jeg venter så inderlig på. Har IKM i morgen, og kjenner det begynner å knipe i eggstokkene.. Så nå kommer nok TR uønsker for 6 gang.................................. Men men... Den er ikke her ennå. Men den kommer nok. tror jeg. føler jeg. men håper jeg så inderlig ikke.... huff... dette er ikke noe morro i det hele tatt egentlig........
Bare blåbær Skrevet 17. februar 2009 #154 Skrevet 17. februar 2009 Huff... den ventingen.. Hadde ikm i går.. fikk mensmurringer i går, og hatt det i dag.. men ingen mens.. Løper på do hele tiden, for jeg tror tr har kommet... men nei.. Huff, så spennende, men jeg hverken tror, eller føler at jeg er gravid.... vet ikke om jeg tørr å ta en grav test i morgen... har en liggende... men har aldri før tatt en grav.test etter at vi ble prøvere... skummelt... Tvi tvi folkens, for at dette er vår uke.....!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. februar 2009 #155 Skrevet 18. februar 2009 Tok en CB digital i dag og før det var gått 1 minutt så lyste GRAVID mot meg :-) Tok jo selvfølgelig en vanlig en også....har en del liggende hehe...og streken der var betydelig sterkere i dag enn i går, så nå er jeg litt optimistisk hehe Lykke til alle sammen, håper å se mange av dere inne på 1 tri i løpet av uken!!
Bare blåbær Skrevet 18. februar 2009 #156 Skrevet 18. februar 2009 Tok en vanlig cb her i dag, og det blå krysset kom med en gang, før test streken faktisk:) men heldigvis kom test streken rett etterpå.. Har ingen flere tester, men bestillte 2 CB digitale fra billige tester i går, så de kommer vel til helga.. Så siden jeg har bestillt dem, så er det jo bare å ta de da.. hehe Gratulerer til dere andre nygravide!!! Og lykke til til dere andre... ************************ Strør vilt rund med babystøv... Håper alle kommer snart etter!!!!
SuperKlar86Gravid Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #157 Skrevet 19. februar 2009 Gratulerer dere som har blitt gravide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :0):0) Jeg hadde IKM i går, men fortsatt ingen TR. Jeg har ingen mensmurring, ingeting...Eneste jeg har er ømme bryster. Ikke såre brystvorter, men ømme bryster. Jeg har klart å reise til foreldra mine, og glemt testene hjemme.Så får ikke teste før i morgen..... Men jeg tviler. Tr kommer sikkert i dag, jeg har sikkert bare telt feil. I går var det 14 dager siden EL, og jeg har aldri hatt flere dager tror jeg. Time will show.
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 19. februar 2009 #158 Skrevet 19. februar 2009 Jeg hadde også ikm i går, har hatt mensmurringer i noen dager, men ingen mens. Tok test i dagmorges, men den var negativ... Fremdeles ingen mens. Forstår ikke dette, jeg er jo alltid på klokka. Sist mnd når jeg testa fikk jeg mensen senere på kvelden en dag før ikm. Den dukker vel opp, men jeg får teste igjen iløpet av helga hvis ikke mensen kommer. Jeg tror ikke jeg er gravid, men da kunne vel bare mensen kommet så vi kan sette igang igjen om noen uker Gratulerer til alle nygravide! :)
malla85 Skrevet 19. februar 2009 #159 Skrevet 19. februar 2009 Hei igjen folkens!!! Gratulere til dere som har klart det (som virker) utrolige!! Kos dere i tiden fremover og med den voksende magen Selv går det nok ikke veien for meg....Føler på meg at tr kommer, men tviholder fremdeles på et lite håp om at den kanskje ikke... Har så lyst på en liten en!!! Men dere vet jo alle hvordan det er... he, he Har prøvd ganske lenge nå 14 mnd så jeg føler jo liksom at vi "fortjener"¨å bli gravid nå, hvis dere skjønner hva jeg mener... Spes etter alt som har vært i avisa i det siste med 13 - 14 årige foreldre. hvis gud er der ute, hvorfor får de barn? etter å hadd sex en gang, og ikke vi som har prøvd så lenge? vi ville nok vært bedre forledre og gitt barna det de trengte.... Men det er nok ikke sundt å tenke sånn. Blir bare så oppgitt av all ventinga hele tiden.... Blir jo ikke noe yngre heller.... Lykke til alle sammen!! ps. synd det ikke klaffet denne gangen heller pfeww
Carasnella Skrevet 19. februar 2009 #160 Skrevet 19. februar 2009 Gratulerer til dere som har blitt gravide:) Bare nyt det:) Kjenner jeg er super misunnelig:(
atsjo Skrevet 19. februar 2009 #161 Skrevet 19. februar 2009 Jeg hadde ikm tirs så er 16dpo idag. Det vil si hvis jeg i det hele tatt har hatt el. Begynner nesten å tvile nå. Får blendahvite tester og heller ingen mens.. Jeg som var så glad for å endelig ha fått el igjen.. sukk. Men forstår ikke dette med tempen da.. uff, tenker alt for mye på dette...
Carasnella Skrevet 20. februar 2009 #162 Skrevet 20. februar 2009 Æsj, nå er jeg deprimert og sur og drittlei og alt er bare bæsj!!! Vet jeg ikke har ikm før om 2 dager, men mer negativ test enn det jeg fikk i dag morges skal man lete lenge etter (jeg har alltid testet positivt flere dager før ikm)!! Så nå er jeg brennsikker på at det ikke har klaffet denne måneden og jeg er super skuffa:( Var så brennsikker på at vi hadde klart det denne gangen, men neida, dritt og møkk:( Jeg skulle jo egentlig hatt termin i mars/april, så det har liksom vært ekstra viktig å bli gravid igjen før termindatoen, for da hadde det liksom vært en liten trøst når den dagen kommer. Vræææææææl!! Det var dagens surmuling fra meg. Var godt å lette litt på trykket.
SuperKlar86Gravid Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #163 Skrevet 20. februar 2009 Den forbanna Tanta alså! Kom i går... En dag senere en vanlig..jadda. Så da var det over i pp 7. Vi brukte 4 pp sist, men ente med SA. Så hadde vi en lang pause, men brukte ikke prevensjon, men hoppa av i svingen. Så nå har vi da prøvd i 6 mnd. Syns dere at jeg burde vurdere å gå til legen? Eller burde jeg holde meg til vi er oppi 12 pp ?..... Har Damiana i skapet da. Tar det fra i dag. Og skal drikke hostesaft. Nå gjør jeg alt av det jeg selv før har dømt nor og ned som dumme kjerringråd. Jeg ser jo at for mange så virker det muligens. I helga skal jeg kose meg med VIN. Det er vertfall sikkert. SÅ blir det full fart igjen fra og med 2 mars til 7 mars. jeje
atsjo Skrevet 20. februar 2009 #164 Skrevet 20. februar 2009 Så kjedelig da dere.. Men Mamadona: du kan jo fortsatt være gravid. Mange tester jo ikke positivt før ihvertfall ikm:) så ikke mist motet ennå. Selv om jeg forstår deg veeeldig godt. Superklar: Du gjør helt rett i å kooose deg med vin ikveld:) Jeg droppa en fest forige helg for jeg hadde så stort håp og nå angrer jeg som bare det. Tror nok ikke jeg har hatt el likevel så nå er jeg dritt lei alt som har med graviditet å gjøre. Hiver snar temp måleren i dass. Ikveld er det taco på menyen. Elsker fredagskvelder:) Kanskje jeg tar meg en tur ut på byen i morgen?? frister veldig akkurat nå.. Ha en fin kveld=)
Carasnella Skrevet 21. februar 2009 #165 Skrevet 21. februar 2009 Takk for oppmuntrene ord:) Så lenge tr er vekk er det håp og hun har ikke vist seg enda. Men har jo ikke IKM før i morgen heller da. Hun pleier å være ganske presis +/- en dag, så da er det abre å krysse fingrene for at hun holder seg vekke! Selv om jeg ikke helt har trua..
Carasnella Skrevet 21. februar 2009 #166 Skrevet 21. februar 2009 Hehehe, jeg har jo ikke tenkt på at mange av dere sikkert har flyttet over på skravletråd for uke 12 eller inn på 1. tri. Ikke rart denne tråden så og si har dødd ut da;) Sånn er det å ha ikm i slutten av uka;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå