Gå til innhold

;-) SKRAVLETRÅD FOR IKM UKE 8 (-;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir bare SÅ DEPPA av og til... Min største skrekk er at vi ikke skal få det til...Nå er vi i 6 pp.. trodde aldri jeg skulle skrive det, eller være i det...

Men siden jeg har blitt gravid en gang, ( etter 4pp) men mistet da, i uke 10, så er det vell ingen grunn til å bekymre meg over at vi kanskje ikke KAN får barn eller? mener å huske at gyn sa noe i den duren.....Men de tre siste pp har jeg brukt El test, og vi hadde jo sex rundt den rette tiden... hvorfor i alle dager biter den ikke på da ?...mm.....

Jeg vet det er mange er inne som har prøvd lenger og mye lenger enn meg... Jeg blir bare så redd for at vi faktsik ikke får det til...

Men sånn er jeg- noen dager er jeg kjempe positiv andre ikke...

Da fikk jeg sagt det. puh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg så tråden blir litt mer synlig.... :)

Skrevet

Kjære dere...

Jeg hadde IKM 27. januar og meldte meg på her, for jeg var rett og slett bombesikker på at TR var i anmarsj... Jeg hadde akkurat samme smerter som TR og måtte sjekke stadig vekk om hun ikke var kommet... Hadde aldri trodd det skulle kjennes sååå likt, men i dag er jeg 5 dager over IKM, ingen TR har vist seg, og jeg testet positivt i morgest...

Vi er selvfølgelig utrolig spente på om det kommer til å gå bra, vi håper det ihvertfall!

Ønsker alle UKE 8-damer massevis av lykke til og sender kilovis av babystøv!!! Stå på! :-)))

Skrevet

Gratulere så masse:)

Gøy at folk får det til hehe, er sikkert ingenting å bekymre seg. Går jo som regel veldig greit.

Sånn ellers er det en fin tid å få unge på:)

Lykke til videre, du har en spennende tid i vente!

Jeg gleder meg til vår lille er lagt ikveld, da skal vi jobbe med en liten bror eller søster...

Skrevet

SÅ hyggelig å se at det klaffer ! :0) Håper det gjør det for oss andre snart også ! :)

Uka som kommer nå er UKA. Fra 2-7 februar. Jeg tenkte egentlig å droppe EL tester denn pp, for å "stresse ned". Men jeg merker at jeg faktisk blir MER stressa av tanken på å ikke vite. Så for meg er EL testing blitt en mer beroligende ting. Kjøper de i morgen tenker jeg. Er på dag 11 i dag ( av 28) og har stort sett alltid EL rundt dag 15-16.

Egentlig skulle sambo på kurs den helga som kommer, men det ble avlyst! :-) :-) Så da blir det sex på akkurat de rette dagene.

Håper håper det kan gå denne gangen. Har så lite lyst å gå inn i pp nr 7........ Men sånn er det jo for alle da! :0) Men det hjelper å lese om alle de som er i pp 12-13-14-15 osv oppover, som BLIR GRAVIDE !!:0) Har jo sett her inne om ei som ble gravid etter flere år med prøving. Så jeg sier til meg selv at dette skal bare ta den tiden det tar, det får vi rett og slett ikke gjort noe med. Ikke annet en å ta ulike vitaminer o.l

Om de ikke skulle klaffe denn pp heller, skal jeg prøve damiana+wild jam .. . .

JEG VIL HA BEBIS !! :0)

Andre her som EL rundt 5 februar ? :)

Skrevet

melder meg inn her jeg også... :)

Jeg har testa positivt på el test i går og i dag, så da er det bare en ting å gjøre... hihihi

Så spennende tid altså...

Har IKM mandag i uke 8...

Lykke lykke til alle sammen, og kos dere denne uken!!! :P

Skrevet

Melder meg på her eg :)

Har litt uregelmessig syklus, men sånn ca så er ikm søndagen i uke 8. eller lørdagen. hehe. Så ska no snart begynne prøvinga for nok en mnd no ja.

Fikk vite i dag at en venninne av meg er gravid igjen... og det bare 3 mnd etter fødsel ca. så blir bare 1 år mellom ungene.. og da har hun tvillinger fra før.... *sukk* er noen som har det,.. og d var ikke planlagt heller.. :P

Så håper på å hive meg på gravid bølgen snart ....

Lykke til alle sammen....... satser på uke 8 er vår uke ;)

Skrevet

Bumper denne litt opp, og informerer at jeg (håper på baby 09) har byttet nick..

før jeg hoppet til køys med min kjære... ( pos el test... hihi)

Skrevet

Ja, spennende uke dette dere:)

Regner med det blir mye sengekos her, hehe

Så bra kurset ble avlyst da superklar:) så lenge man gjør det på de rette dagene, så er det liksom ikke mer man kan gjøre:)

Jeg venter bare på posten nå, har bestilt EL tester og ifølge EL kalkulatoren har jeg EL 4feb og IKM mandag uke 8, blir spennende. Men føler også det blir mindre stress hvis jeg vet nøyaktig når EL er, slipper å tenke om vi bomma;)

Mannen min snakker også mer og mer om en sønn, for det vil han ha hehe

Lov å håpe ihvertfall...

Skrevet

har ikm i midten av mnd nå..hadde el den 1.(igår) dette er 2pp.hører jeg til her eller?:)

hvor stor er sjangsen for graviditet hvis en har samleie 1 dag før el, eller samme dagen?

Skrevet

jo flere jo bedre;)

skal visst være bra hvis spermen ligger klar nåe egget løsner, men alt er vel bedre enn ingenting;)

Hvor gammel er din første mamma_for_2_gang?

Skrevet

bibelbeltet:min første ble 3 år i desember ifjord:)

jeg hadde ganske mye udflod hele lørdagen,regner med at det er det vi kaller EL-slim?!hehe,så jeg var sikkert ganske fruktbar da..!er så spent!har så lyst på en til vet du!

Skrevet

skjønner godt du vil ha en til, er vel full fart hjemme hos dere da:)

vi har ei som ble ett i september. Ville ikke ha de for tett, men nå kjenner jeg meg veldig klar for familieforøkelse.

Testet meg idag, men EL testen slo ikke ut...men gjør nok det snart.

spennende nå og hakket værre blir det nok i uke 8

Kommer nok noen positive tester da tenker jeg:)

Skrevet

Apotek i distriktene altså!!! Var tomme for EL tester!! Hallo? Sikkert bare jeg som kjøper vettu... De siste gangene har det minka, og minka. Forrige mnd tok jeg den siste- og nå hadde de ikke fler! Hallo? Man må vell passe på at man har varer !! jaja.. Jeg er på dag 12... Har somregel ikke El før dag 15-16.. Så jeg får kjøre til et annet sted i mårra....

Irriterende...

Men men- vi får bare ha oss i dag også, for sikkerhet skyld :) Og det gjør jo ikke noe- så lenge han "orker"... :)

Skrevet

hehehe, ser det så altfor godt for meg:)

Får håpe de får bestilt inn mer snart, eller at du rett og slett ikke trenger flere:)

får hoppe i seng, har fri imorgen:)

Skrevet

Er det ikke denne uken vi har el?? Klarer aldri å følge helt med på dette her:(

Sambo har selvsagt reist på jobb igjen, så da får vi håpe at el er i disse dager.. eller kanskje jeg nettopp har hatt el.. Er jo lov til å håpe

SÅnn passe lei av å ikke bli gravid:(

Skrevet

Jeg kjenner på kroppen al el nærmer seg.... Får altid sånne murringer rundt el.. Så vi få vel begynne senge kosen i kveld kanskje? :P

Skrevet

Da tok jeg en el test til, og den var negativ... hihihi... så da hadde jeg sikkert el søndag kveld, eller mandag.. hadde jo positive el tester lør og søn...

Så nå er det bare å krysse fingrene!!!

*håpe*

Tvi tvi folkens!!!!

Skrevet

Hei :o)

Har ikke vært her på en stund, men kjenner igjen noen av navnene fra før jul. Har prøvd siden sept 08. Forsøker jo å la være å tenke så mye på det, men det er ikke enkelt...!

Lykke til alle sammen :o) Håper vi kommer oss inn i en terminklubb snart!

Skrevet

Da har jeg testet positivt på el test :):) Kjenner murring i magen og korsryggen, så vi får satse på at det klaffer denne uka.

Det værste er å gå frem mot ikm...det er lange to uker det!

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Da har vi prøvd like lenge..

Det tæk tid denne gangen merker jeg (prøver på nr 3)... Har sikkert noe med tempoet ellers i hverdagen å gjøre ;-)

Satser på terminklubb nå på våren :-D

Skrevet

Når på dagen pleier dere teste EL?

Har ikke fått utslag på stripsene enda, men mener jeg har rundt dag 16 så er jo ikke før fredag...koser oss bare for å være helt sikre...

Første gang jeg prøver disse stripsene...

Skrevet

Melder meg inn her jeg også! Har IKM i slutten av uke 8!

Vi går inn i vår 2 pp etter MA (uke 12) i desember. Hååper det kan klaffe denne gangen, å at spiren klamrer seg fast!:)

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

OJ! EL i dag!

Vi snakket sammen om dette med en til i går (vi har to).. Og jeg fikk ene og alene avgjøre om vi skulle ha fler... Hmmm, jeg vil, vil, vil, men synes også det er veldig behagelig med de to vi har - yngstemann blir snart 2 år og livet begynner å gå litt mer på skinner ifht. babyverdenen ;-) Jeg er LIVREDD for at nr 2 blir "glemt" (ny baby som trenger masse oppmerksomhet og eldstemann som begynner på skolen til høsten, dermed er det bare nr. 2 som er litt på "standstill"). Men vi er jo veldig fokusert på at det IKKE skal bli sånn - det hjelper vel litt.. Pluss at vi må gjøre om på hus og jobber hvis vi får en til (jeg pendler :-P). Men likevel vil jeg liksom ha en til - mannen min var med samme hva jeg ønsket meg :-) Puh, det aner meg at det blir sengekos likevel, satser på at sjebnen bestemmer hva det ble til :-D

Skrevet

Da har den grusomme ventetiden begynnt for min del... hehe.. Vi har gjort vårt denne pp ihvertfall... Så håpe håpe håpe.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...