Gå til innhold

;-) SKRAVLETRÅD FOR IKM UKE 8 (-;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir spennende å se på onsdag da, om det har klaffet :)

Å, jeg blir også supermisunnelig hver gang jeg hører om noen som har blitt gravide eller har født.... Og de fleste har ikke prøvd lenge engang....

Krysser fingrene for oss jeg Superklar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her krysses både armer og bein, og alt jeg har. MEn jeg har mistet den positive gløden jeg hadde de første pp`ene. Nå tror jeg det ikke før jeg ser det for å si det sånn.. Men når jeg ser det, skal jeg bli så GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD !!!

Skrevet

Samme her..har sluttet å lete etter symptomer osv osv... Den dagen jeg står uten mensen og en positiv test i hånden, da kommer gledestårene til å trille og jeg kommer til å sprudle :-D

Skrevet

Ja, det kommer virkelig jeg også til å gjøre!! Men jeg VET at de første ukene kommer jeg til å være shit nervøs for at jeg skal begyne å blø... Men sånn er det jo bare- men jeg GLEDER meg til positiv test, gruer meg litt til de første ukene, og GLEDER meg da igjen til å være forbi uke 12.

DA kan jeg slappe heeeeeeeelt av og bare glede meg og kose meg med magen og alt som er i vente!!:)

Skrevet

Huff ja..vurderer nesten å holde meg unna bim i 1.tri pga alle de nervøse innleggene der..

Skrevet

Enig med dere over her.. Blir super missunelig når noen rundt meg blir gravid... Og som dere sier, ihvertfall når de ikke engang har prøvd..

hehe...

Håper uke 8 blir en glad uke for oss, med bare positive graviditets tester... :)

:) Lykke til folkens!!!!!!!! :)

Skrevet

Lykke til du også Babybell :) Snaaart er det uke 8 :D

Skrevet

Ja IKM er så leeeeenge til!! Over en uke:( Men har bestemt meg for å ta en test i morgen tidlig, for jeg klarer ikke vente lenger! Men så har jeg gode erfaringer med å teste positivt flere dager før IKM også da.

Er litt testoman veit jeg... tihi:)

Skrevet

Hvordan gikk testingen Mamadona? :)

Noen som har noen planer på Valentines Dagen i dag da?

Skrevet

Æsj, dritt testen virket ikke!! Kom ikke opp noen kontrollstrek!! Tisset og tisset og tisset på pinnen, men den ble av en aller annen grunn ikke våt nok, så det kom ikke opp noen ting.

Kjøpte den ACO testen på apoteket, og den skal jeg aldri anbefale til noen i hvertfall. Den vattpinnen man tisser på hvoe jeg fire ganger så bred som de vanlige jeg har prøvd før, så ikke rart at den trengte mye fuktighet!!

Men jeg testet med morgenurin da og da tisser jeg MYE, så jeg synes det der var veldig rart!! Møkkatest!

Skrevet

Æsj, det var kjedelig Mamadona! Da ville jeg klaget på den og fått en ny!

Skrevet

Melder meg inn her jeg:)

Er 11 dpo i dag og tok en test, men den var negativ. Har ikke hatt mensen siden fødsel for snart 17mnd siden. (annet en da jeg gikk på p-piller et par mnd).De sluttet jeg på i sept. Har begynt og tempe og det er utifra det jeg tror jeg har hatt eggløsning.

Er såå spent.. Føler på mange måter at jeg er gravid. Har kjent mye på tappen for å finne el og den har vært så merkelig nå etter el. Høy og veldig myk så plutselig langt nede og hard. Kjenner litt småstikking i magen også. Men er sikkert ikke gravid, skal nok noe til siden vi bare hadde sex 5 dager før el og en dag etter.

Men er så spennende likevel:) Har akkurat fått vite om to nye som er gravid. Og ble såå misunnelig=)

Når har dere ikm? Jeg har forhåpentligvis Ikm tirs 17. Bør ikke en test vise positivt snart da? Første gang jeg har kunnet tellt dager etter el så er litt uviten her.. Masse lykke til dere alle:)

Skrevet

Hei blueberry!

Jeg har også ikm på tirsdag, så jeg er også 11 dpo i dag... Vil bare at den dagen skal komme nå!! Men, har dessverre INGEN følelse av at jeg er gravid...snufs... Vil bare vite nå!!

Skrevet

Sist jeg ble gravid hadde jeg ingen symptom så ikke fortvil. Men vet det er lett å tenke sånn. Ømme pupper feks som er et av det største tegnene på graviditet merket jeg ikke noe til før langt ut i svangerskapet. Når skal du teste deg pfeew??Klarer du holde deg til tirs?

Hører om så mange som får positiv test før ikm så tror ikke jeg klarer å holde meg til da. Har en del billigstrips liggende så taper jo ikke så masse på det heller.

Krysser fingerene:)

Skrevet

Jeg har ikm den 22, så er enda en uke til!!!!!! Men er litt usikker på el, så kan godt hende jeg har ikm noe før. Men jeg er testoman, så jeg skal nok finne utav det:)

Men ble så sur på den dritt testen som ikke funket i dag morges, så jeg har kjøpt en ny!!

Jeg har et begynnende svangerskap med lite symptomer og et begynnende svangerskap med MASSE symptomer, så alt er mulig:)

Men er vel mest normalt å ikke ha så mye symptomer før ikm.

Lykke til!!

Skrevet

Hei blueberry!

Takk for oppmuntringen :) Jeg er bare litt negativ, for ingenting føles annerledes enn det pleier før mensen kommer. Så jeg har ingen forhåpninger, og gidder ikke å teste før heller. Har ingen tester liggende, og kommer ikke til å kjøpe heller..med mindre tanta plutselig ikke dukker opp iløpet av tirsdagen..

Skrevet

Jeg er 10dpo, og kjenner heller ingen verdens ting. Forrige pp var jeg full av pms... Ømme pupper, dårlig humør, osv... Dette pp har jeg ingen av delene.... Så hvem vet. En ting er sikkert at jeg ikke føler meg gravid på noe måte. Så da får vi se på onsdag gitt...

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

weeeeeeeeeeee... :S

Jeg har ikm i morgen.. og eneste jeg kjenner er litt sviing midt i nederst av magen. den sviingen er litt merkelig, og minner meg om uvi....så håper det ikke stemmer... :(

Skrevet

Hei jenter

I dag morges fikk jeg en tynn tynn strek på testen som jeg tok, klarer nesten ikke vente til i morgen med å teste på nytt hehe

Har ikm på onsdag så enda litt tidlig å si helt sikkert, men det er iallefall farge på denne "skyggestreken" og det har jeg ikke hatt tidligere :-)

håpe håpe

Skrevet

TO dager til ikm...kjenner ingenting kroppslig, men føler meg veldig hormonell i dag!! Har veldig kort lunte..... Og de siste nettene har jeg sovet så lenge...men det kan jo være fordi jeg er syk også...at kroppen trenger mer søvn....

Skrevet

Samsyn og lille kamilla

Det hørest jo veldig positivt ut da siden det var farge på streken:)

Har du noen symptom?

Skrevet

haha. jeg testet meg med EL test i dag... bare for å sjekke.. Har hørt at de kan slå ut om man er gravid. Men den slo ikke ut. Men jeg har ikke IKM før onsdag, så det skulle vell kanskje litt til med en EL test...

Begyner å bli rar jeg altså. Men men- man blir litt rar av all denne prøvinga...

Skrevet

Heisann

Har ikke så mange symptomer egentlig....pleier å ha mange falske hehe, men ikke denne gangen.

Men om jeg skal oppsummere må det være følgende:

Økt utflod - fra el og frem til idag

Stikkinger i brystene - fra ca 3-4 dager etter el, men det har jeg hatt før også.

Plutselig fryser jeg, for så å bli god og varm igjen - begynte vel ca 1 uke etter el

Blir spennende å se om streken fortsatt er der i morgen tidlig :-)

Skrevet

jo og så har jeg av og til stikkinger i nedre del av magen - mest på høyre side. Og kjenner det også om jeg strekker meg - da får jeg vondt...hmmm

Skrevet

Tipper du er gravid jeg Samsyn ;-) Blir spennende å se!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...