bibelbeltet Skrevet 8. februar 2009 #76 Skrevet 8. februar 2009 Jeg drakk meg nokså snydens nyttårsaften for et par år siden, gå litt blaffen siden vi tross alt var i 18 pp, og noen dager etter sitter jeg med positiv test i hånden! Var super stresset og tenkte alt som kunne gå galt, men både lege og jordmor sa at mest sansynlig hadde ikke egget festet seg og fosteret ikke hadde merket noe av fyllefesten, pheww. Har en frisk og rask unge nå Så tror nok dere trygt kan kose dere litt med ett glass vin:) Selv prøver jeg og feste litt eller lignende mellom mens og EL, men ikke alltid like lett... ...og ja, jeg SKAL bli gravid...bare et spørsmål om tid;p
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. februar 2009 #77 Skrevet 8. februar 2009 Bra bibelbeltet! Vi SKAL bli gravide!! ;-D
bibelbeltet Skrevet 8. februar 2009 #78 Skrevet 8. februar 2009 hehe, ja blir spennende å se nå. er vel en god uke til nå, godt jeg skal jobbe mye denne uken. Tar dere folsyre tabletter?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. februar 2009 #79 Skrevet 8. februar 2009 Jeg er 5 dpo i dag! 9 dager til ikm!! Håper uka går fort.... Nå er jeg syk, og skal være hjemme fra jobb imorgen... :-( Jeg tar folat, multivitaminer og omega-3.
SuperKlar86Gravid Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #80 Skrevet 8. februar 2009 Jeg tar ikke folat lenger, fordi jeg blei så innmari kvalm av det. Trodde jeg var gravid hver gang vettu- men så leste jeg et sted at man fort kunne bli kvalm av det. Så jeg tar det fram den dagen jeg har en positiv test. Men jeg tar EVELLE ( for hud, hår og negler) som er full av alle slags vitaminer, sink og selen. Thats it egentlig. Jeg er vell ca 2 dpo i dag. Vi hadde som tidligere sagt bare sex på dag 15 og 17. El var nok på dag 16. . . Men men- det er nå uansett på rette tida. Je je. God natt damer- ! :0)
Bare blåbær Skrevet 8. februar 2009 #81 Skrevet 8. februar 2009 Da er det akkurat 1 uke til jeg har ikm.... Gruer/glerer meg... :S
choette Skrevet 9. februar 2009 #82 Skrevet 9. februar 2009 nå, hvordan går det med snuppene?? Noen som er i pausemnd med pergo her eller? dele erfaringer??
Fru Hormonell Skrevet 9. februar 2009 #83 Skrevet 9. februar 2009 Heia;) Jeg har IKM 16 januar.Leeenge å vente synes jeg;( Noen som har noen sypmtomer eller?? Krysser fingrene for oss ALLE!!
choette Skrevet 9. februar 2009 #84 Skrevet 9. februar 2009 ikm 21 her! Enda lenger! Hadde akkurat EL, så er nok altfor tidlig med symptomjakt:p
Carasnella Skrevet 9. februar 2009 #85 Skrevet 9. februar 2009 Aahhhh!! Blir så frustrert!! Skulle hatt eggløsning sånn ca søndag 8 februar, altså i går. Bruker CB digital EL tester som jeg har gode erfaringer fra og som jeg har "blitt gravid på" før. Har testet siden onsdag til og med i dag morges, men har ikke fått noen positiv test. Så ingen eggløsning i følge testene. Men, fredag morgen når jeg skulle på do og tisse så kom det ganske mye slim med brunt blod i. Og i dag morges så kom det også litt slim, men da med rødt blod i. Men ikke noe mer i løpet av dagen eller noe, bare engangstilfelle. Noen sier jo at dette betyr at man er ekstra fruktbar når man blør sånn rundt EL og det er jo greit nok det, men burde man ikke fått en positiv EL test også?? Og når har jeg ikke flere tester igjen, så får ikke testet i morgen:(
Bare blåbær Skrevet 9. februar 2009 #86 Skrevet 9. februar 2009 Æsj.. fikk en sånn ekkelt tanke her nå... At jeg aldri blir gravid... Det er mitt største mareritt.... Og i går satt jeg og fantaserte om at jeg allerede har blitt gravid... Har en god følelse på denne pp... Så håper jeg får positive tanker igjen i morgen... tvi tvi damer!!!!!!!
SuperKlar86Gravid Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #87 Skrevet 10. februar 2009 El tidspunktet kan variere. Jeg fikk også masse EL slim denne gangen, ca 3 dager før positiv EL test.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. februar 2009 #88 Skrevet 10. februar 2009 Da har jeg hatt min 3. runde hos akupunktøren! IKM om 1 uke. Veeldig spent :-)
SuperKlar86Gravid Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #89 Skrevet 10. februar 2009 Så spennende pfeew! Håper virkelig det klaffer for deg! Da skal jeg jammen meg løøøøøøøøpe til nålene neste pp, om det blir et neste pp... ( Noe det heelt sikkert gjør. Virker ikke som om dette skulle være så lett). Det som jeg syns er litt rar, er at jeg sist ble gravid på 4 pp.(Sa uke 10). Uten EL tester og alt ting. Og nå er jeg i 6 pp, med El tester i 4 av de. mmm.. jaja. Den sitter vell når det er meninga at den skal sitte.....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. februar 2009 #90 Skrevet 10. februar 2009 Det tror jeg også..er meninga at det skal ta litt tid, for å få akkurat den babyen :-) Prøver i hvert fall å si det til meg selv...
SuperKlar86Gravid Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #91 Skrevet 10. februar 2009 Ja, jeg også prøver. Noen ganger så tenker jeg at ja, selvfølgelig, ting tar tid og jeg er IKKE alene om å bruke tide på det. Andre ganger føler jeg at "alle" får det til så raskt som de ønsker....mmm... Jeg vil vertfall ha!! VEDLIG veldig... Jeg begyner av og til å gråte, bare ved tanken på at vi ikke skal klare det. MEN- det SKAL vi. Og det SKAL dere andre også !!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. februar 2009 #92 Skrevet 10. februar 2009 Kjenner til den følelsen om at alle andre bare popper ut mager og unger her og der... De bare ser på typen sin, og så blir de gravide! Men, vi skal klare det vi også!! :-)
SuperKlar86Gravid Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #93 Skrevet 10. februar 2009 Ja, det er helt utrolig. Jeg var faktisk først ute i min vennegjeng om å begynne å prøve. Jeg har ikke lykkes ennå- mens en av venninnene mine som planla mye senere, har termin denn uka... jadda. Sånn er livet! Det skal bli stas den dagen vi har en positiv test, og at alt er bra !
bibelbeltet Skrevet 11. februar 2009 #94 Skrevet 11. februar 2009 hei, hvordan går det med dere? noen som begynner merke noe??? Jeg kjenner ingenting, bare mye trøtt, men det er nok mangelen på søvn som er grunn til det;) Kjenner jeg har lyst å teste, men er nok bare bortkastet... Skal jobbe ons-søn så tenker vel ikke så mye på det da. ikm mandag og da kommer jeg nok til å gå på do 1245 ganger og dagene etter helt til TR kommer;)
choette Skrevet 11. februar 2009 #95 Skrevet 11. februar 2009 Har sånn ekkel stikking nede i livmorområdet i dag.. på høyre siden! :s hmm.. Hadde EL på lørdag, så kan jo ikke være enda mer EL ute å går.. skjønner ingen ting jeg Gah! er så lenge til IKM!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. februar 2009 #96 Skrevet 11. februar 2009 har ikm på onsdag, guuud disse dagene før ikm er kjipe altså! Merker igrunn ingenting, annet enn økt utfold da...ekkelt! Prøvde solvipect hostesaft denne pp, så er jo litt spent på om det gjorde susen eller ikke :-) De andre pp så har jeg hatt MANGE falske symptomer, men denne så ser det ut til at selv de falske er borte gitt... Lykke til jenter!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. februar 2009 #97 Skrevet 11. februar 2009 I dag har jeg vært hos legen pga bihulebetennelse. Fikk samtidig avtalt at jeg skal ta blodprøver nå for å sjekke hormonene. Skal inn neste pp på dag 21-23 i syklusen. Håper det ikke blir noen neste pp...hehe... Men, vi ble i hvert fall enige om at om jeg ikke blir gravid denne eller neste pp, så blir det utredning :-)
bibelbeltet Skrevet 12. februar 2009 #98 Skrevet 12. februar 2009 Hva er det som skal være så bra med hostesaft???
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. februar 2009 #99 Skrevet 12. februar 2009 Hostesaft er slimløsende, så man får visstnok mer el-slim av den..pluss at hostesaften kan hjelpe de små svømmerne oppover mot egget...for i..jeg tror det var egglederne..så finnes det små flimmerhår slike som vi har i halsen..og de reagerer positivt på hostesaften..og beveger seg mer, slik at det blir lettere for svømmerne å komme seg fram.. Tror det var noe sånt..
SuperKlar86Gravid Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #100 Skrevet 12. februar 2009 I dag er det en uke siden pos el test. Er vell ca 6dpo i dag da. Kjente en plutselig stikking i dag, og i går var det litt murr. Men ikke mye. Har økt utflod, men har hatt det før også uten spesielt den store grunnen. I dag fikk jeg selvfølelig beskjed om 3 andre på min alder fra hjemstedet som er gravide... BRA for dem, men jeg blir så misunnelig. Hun ene fikk klaff på 1 pp, og var lissom ikke så begeistret for det en gang. DET hadde jeg vært vet jeg. Jaja- IKM onsdag 18. Da får vi se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå