Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. februar 2009 #126 Skrevet 15. februar 2009 søt du er pfeew :-) Er jo helt grusomt å ikke vite heeelt sikkert hehe, men utrolig spennende også da! Håper du kommer etter med positive tester snart :-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. februar 2009 #127 Skrevet 15. februar 2009 Huff ja...det å ikke vite er drepen! Jeg håper virkelig for din del Samsyn!! Jeg håper også at jeg kan joine deg på 1.tri.... Jeg er heeelt rar i dag og håååper så inderlig at mensen ikke kommer denne gangen!!!
Carasnella Skrevet 15. februar 2009 #128 Skrevet 15. februar 2009 Ser ut til at vi kan gratulerer deg da, Samsyn:) Jeg tok en test i dag morges og det resultatet var omtrent like hyggelig som å ringe kontofonen.... Jeje, men er en uke til ikm da, så hva annet kunne jeg forvente liksom. Men testoman som jeg er, skal ta en test igjen om 2 dager!
bibelbeltet Skrevet 16. februar 2009 #129 Skrevet 16. februar 2009 bra jeg kan telle... trodde IKM var idag, men det er først imorgen!!! tok test til morgenen idag, den var hvit så fortsatt ingen orhåpninger for morgendagen... håper det slår utnoen positive tester hos dere andre da:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. februar 2009 #130 Skrevet 16. februar 2009 fortsatt bare skyggestrek på testene mine, så får vel smøre meg med litt tålmodighet tenker jeg. Håper at den er litt sterkere om et par tre dager iallefall, ikm på onsdag. Ser den tynne tynne streken tydelig nå som testen har "tørket", men det er jo egentlig ikke helt gyldig da. Kunne skimte den før det var gått 10 min da, så håpet er jo der. Håper bare ikke det bare er et lite streif innom livmoren og at det ikke har festet seg....men men tiden vil vise. :-) masse lykke til jenter!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. februar 2009 #131 Skrevet 16. februar 2009 Nå begynner det å bli spennende her jenter! NÅ er uka vår her!! Nå skal vi endelig få svar snart..enten eller... Jeg har ingen følelse i det hele tatt...har ikm i morgen...
Carasnella Skrevet 16. februar 2009 #132 Skrevet 16. februar 2009 Jaaaa, nå er uka vår her, selv om jeg må vente til helt i slutten av uka!! Maaaange og laaange dager til altså!! Men lykke til alle sammen!
atsjo Skrevet 16. februar 2009 #133 Skrevet 16. februar 2009 Negativ test her 13dpo. Den var veeeldig negativ også så får følelsen av at jeg ihvertfall ikke er gravid. Men tempen steg igjen idag heldigvis, men føler meg litt snufsete og tung i hodet så er redd for at jeg bare har blitt smitta av litt omgangssyke. Håper det er tegn istedenfor. Min chart: http://www.fertilityfriend.com/home/246fa4 Er jo så spent på å tempe hver dag nå at jeg ikke får til å sove skikkelig, hehe.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. februar 2009 #134 Skrevet 16. februar 2009 Hehe..utrolig for en spenning det er å være prøver :-) Ønsker deg lykke til blueberry, og håper på spire til tross for negativ test i dag.
atsjo Skrevet 16. februar 2009 #135 Skrevet 16. februar 2009 Takk for det pfeew.. og masse lykke til du også!! Jeg tenker å teste ons igjen så får se nå da:) klarer ikke vente lenger, hehe..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. februar 2009 #136 Skrevet 16. februar 2009 Ventetiden nå er fæl! Og jeg har begynt å kjenne murringer...som kan bety både det ene og det andre....
SuperKlar86Gravid Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #137 Skrevet 16. februar 2009 Uka er her ja! IKM på onsdag. Kjenner ingen verdens ting. Men det har jeg gjort de andre månedene ( da altså PMS)... Kanskje er det bra at jeg ikke kjenner noe??? Jeg pleier som regel å kjenne TR komme... Men men- noen ganger gjør jeg ikke det heller. Jeg vil ikke teste før onsdag. Kommer TR da, så er det jo "greit". Venninna mi fikk en nydelig jente i går natt. HUN VAR SÅ FIIIN!!!! Og jeg kjenner faktisk at jeg ikke er sånn "kynisk misunnelig" lenger. DET er godt. Nå er jeg bare sånn at : jeg SKAL også ha bebi. Jeg vet bare ikke helt når ennå. Gleder meg til å se den lille jenta faktisk! ( og jeg må innrømme at jeg var redd for at jeg ikke skulle føle glede over det, siden jeg har prøvs lenge før hun ble gravid...). Onsdag- da får jeg se hvordan dette pp gikk. Og kommer TR skal jeg kjefte på henne, for så å hive med oppi boksen med Damiana tabeletter. Rett og slett.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. februar 2009 #138 Skrevet 16. februar 2009 Fillern, nå kom mensen hos meg ((((
SuperKlar86Gravid Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #139 Skrevet 16. februar 2009 UFF..So utrolig kjiipt pfeew..... :( :(
Carasnella Skrevet 16. februar 2009 #140 Skrevet 16. februar 2009 Å nei pfeew!!! Kjøp en billett til henne og send henne på en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang ferie!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. februar 2009 #141 Skrevet 17. februar 2009 ååååå så kjipt pfeew!! Prøv solvipect slimløsende hostesaft neste pp om du ikke har gjort det før :-) Selv så sitter jeg her med nok en svakt positiv test, blir jo sprø her....3 dager med like svake tester lover jo ikke så bra da....ikm i morgen. Lurer litt på om jeg skal ringe legen for å høre om å få måle en evt. hcg stigning.... Ser streken tydelig men den er veldig svak, men trenger ikke vri på testen for å se den da.... Tror kanskje jeg også skal dra innom et apotek på vei hjem og kjøpe en vanlig cb og en cb digital...bare for å ha sjekket andre typer liksom hehe Jubler ikke før jeg ser dem blir sterkere.....har dårlig erfaring med svake tester over flere dager tidligere......
Bare blåbær Skrevet 17. februar 2009 #142 Skrevet 17. februar 2009 Hadde ikm i går, men ingen tr enda.. har hatt mensmurringer siden i går, så tror desverre tr er på vei... buhuuu.. men håper fortsatt, siden tr ikke har kommet enda.. Kan forresten ikke stille tr etter klokka heller, så kan godt gå over tida uten at det betyr noe... Håper så indelig de mensmurringene ikke er mensmurringer... :S men tror det ikke før jeg får opleve det... Huff synd tr kom på besøk til deg pfeew.. Hadde håpet at det klaffet for deg denne gangen... Men får satse på at det blir baby i magen snart nå...
Bare™ Skrevet 17. februar 2009 #143 Skrevet 17. februar 2009 Vi la prøvingen litt på hylla etter flere måneders prøving og en sa i oktober. Vi har sex når vi har lyst nå, og ikke når en kalkulator sier det. Men igår hørte jeg en mor i bhg fortelle at hun var gravid, og da måtte jeg snu meg for å ikke vise at jeg fikk tårer av det. er SÅÅ touchy på gravide mager og barnevogner om dagen!!! Så, helt pause har vi ikke. Vi var veldig på å pause for å slippe vinterbarn. Mest pga at jeg antagelig blir plassert i rullestol pga sterk BL.. Men nå driter vi i det og.. Har IKM på søndag, og ingen tegn til noe som helst. Vært sengeliggende med influensa og feber i nesten 40, men hadde sex rundt el, selv om vi ikke prøver.. hehe
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #144 Skrevet 17. februar 2009 hei! Jeg blir også litt ekstra lei når jeg hører /ser andre jeg kjennr som er gravide... Men den siste måneden har jeg klart å slå meg litt til ro med at det ikke har skjedd med oss ennå... Prøver å tenke at et ikke er krise om jeg ikke blir gravid ennå, og at jeg helt sikkrt blir det en gang i livet... Planleggerogså bryllup... kjenner at det hjelper mye å ha noe annt i tankene!!! Dette har egentlig vært min beste medisin... Nå tror jeg egentlig at jeg ikke har el. eller har hatt det siden oktober 09.... Tappen min er den samme nesten gjennom hele syklusen... men har el. slim da... skjønner ikke noe... men men.. da er det vl ikke min tur ennå..! IKM til fredag/natt til lørdag... tror den kommer på riktig tid
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. februar 2009 #145 Skrevet 17. februar 2009 Møkkamensen altså!!! Neste pp blir det hostesaft, det kan jeg love dere!! Nå sitter jeg her med oppblåst mensenmage og furter...i dag skal jeg unne meg noe godt til Frustrerte Fruer og Privat Praksis!! Og kjøpe meg en stoor kaffe latte!!
idamamma-00 Skrevet 17. februar 2009 #146 Skrevet 17. februar 2009 Buuuuhuuuuu.... DRITT DAG!!!!!!!! Hater mensen!!!! Hmmmmm.... Leter etter fordeler.... Ok, det blir enda en periode med mye kosing (synest faktisk dagene rundt el er koselige og litt spennende), kan fortsatt nyte et glass vin. Nå er jeg så innstilt på å bli gravid, er heeeelt oppslukt. Visste ikke at det gikk an å bli sånn. Var ikke sånn sist... Da blir neste IKM i uke 12 (en heeeel evighet til...)
atsjo Skrevet 17. februar 2009 #147 Skrevet 17. februar 2009 Så kjedelig at mensen kom hos dere. En stor pose smågodt er vel fortjent på en sånn dag:) Håper det blir full klaff neste måned!!! Jeg har Ikm idag. Sitter her helt tett i nesa, tung i hodet. I tilegg har jeg mageproblemer (hatt lenge) så må egentlig på do, men det gjør så vondt. Sorry for informasjonen, men begynner å bli litt rådvill. Tempen holder seg på det samme som igår og det er positivt ihvertfall, men klarer ikke helt tenke positivt siden jeg føler litt influensasymptomer. Guttungen har hatt det så ligger nok i lufta. Men jeg er veldig uviten på luteafase å sånt siden det er så lenge siden jeg har hatt mensen. Hvor lenge lutefase kan man ha?
malla85 Skrevet 17. februar 2009 #148 Skrevet 17. februar 2009 E ikke helt sikker på lutefase. kor lang den kan være, men det vanligste er 14 dager..... Ellers er det bare å vente på lørdagen for meg.... Kjedelig....
atsjo Skrevet 17. februar 2009 #149 Skrevet 17. februar 2009 hmm.. får bare vente å se.. Mente foresten hvor lang lutefase, hehe:)
idamamma-00 Skrevet 17. februar 2009 #150 Skrevet 17. februar 2009 Lutealfasen skal være fra 12 til 14 dager (og da regner man ikke med den dagen man har el og dagen man får mens) Da har jeg enten hatt tidlig el denne mnd eller hatt altfor kort lutealfase... hmmmm... Får følge godt med nesten gang. Er mer deppa enn jeg trodde jeg kom til å bli i dag - ramla liksom helt ned i kjelleren.... Hadde så mange symptom som jeg gikk og kjente på. Ømme pupper fra el til tr, er det vanlig hos dere?? Ja, ja.... friskt mot neste periode. Det må vel klaffe snart!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå