Gå til innhold

;-) SKRAVLETRÅD FOR IKM UKE 8 (-;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig positiv EL test:)

Får bare håpe vi ikke får besøk inatt også, ikke så greit å komme i det romantiske hjørnet når det er ei lita som ikke vil sove.

Skulle nesten tro hun ante det var noe på gang;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har for FØRSTE gang fått masse EL slim. Så morro !!! ( hihi- herregud, jeg er RAR:..)... Tok EL test i dag, dag 14, men negativ. Regner med at den blir positiv på Fredag, det er det den pleier å gjøre....

Denne mnd er SÅ stressende på alle fronter, for både meg og sambo. MYE på jobb.... Merker at stress + det at vi prøver blir mye for tida. Håper likevell han orker å ha sex... Er jo ofte sånn- spesielt med menn tror jeg, at stress minker sexlysten...

Jeg får kle meg i noe sexy i kveld, og prøve å friste friste!!! Tenker det er lurt å ha sex i dag, siden jeg hadde så mye EL slim. Selv om EL testen ikke har slått ut enda, kan det hende at det magiske slimet fanger godt opp sædcellene, og lagrer de der i flere dager :)

Skrevet

Heldige dere som har menna deres hjemme... Håper cellene lever lenge nok til å treffe på egget..

Lykke til:( Nå begynner den kjedelige ventetiden

Skrevet

Ja, en tar vel enkelteting for gitt av og til...

Jobber med saken, jobber mannen din skift kanskje?

Krysser fingrene for deg og håper de klorer seg fast!!!

Skrevet

Hei hei alle sammen!! Jeg er på dag 14 i dag.. men har enda ikke positiv el-test.. Tester med strimmel. Fikk en svaak strek der i går, men håper den er positiv i dag, eller iallefall sterkere, slik at jeg ser at el er på vei iallefall!

Hvordan ligger dere an med prøvetiden? prøvd lenge eller? er i min 4pp..

Skrevet

bibelbeltet: jepp, han jobber litt her og der. vet aldri helt når han er hjemme og når han er på jobb. Litt slitsomt igrunn:)

Vi skal forresten kanskje gifte oss snart!! JUHU!! skal være helt hemmelig!! så da må jeg bare "få" sagt det her!!

Skrevet

Jeg er vel og her... har el i dag eller i morgen.

har prøvd i over et år nå, så jeg krysser fingrene for at den sitter denne gangen :)

Skrevet

Hei hei!

3 dpo i dag...ikm tirsdag 17.februar... Håååper på spire!!! Jeg har vært to ganger hos akupunktør nå. En gang før el, og en gang etter.. Skal tilbake dit på tirsdag.. Jeg håper nålene og fotsoneterapien hennes gjør underverker for meg :-)

Skrevet

Hei jobber med saken

Så morro dere kanskje skal gifte dere snart da:) Skal ikke si det til noen;p Regner med dere ikke har satt noen dato da...

Er uansett gøy å ha noe å se fram til. Greit å tenke på noeannet enn dette babystyret hele tiden. Kanskje det er det som skal til for at du blir gravid, glemme det litt;)

Får planlegge sånn at bryllupsreisen blir rundt EL, hehe

Nesten litt misunnelig, (neida) men bryllupsdagen min var fantastisk så unner andre det virkelig.

Skrevet

Jeg fikk positiv EL test i går! Så da fikk vi kost oss i går :) Har hatt lite sex denne pp gitt... Bare på dag 10 også i går( dag 15). Men El testen var negtiv i dag, så da har egget vertfall sluppet! Så om vi har sex i dag også, har vi gjort det på de rette dagene.

Men; det gjorde vi sist også, og gangen før der, og der... Sist gang hadde vi mye sex, så kanskje det er rett å prøve "lite" med på dette dager denne gang bare. Mannen min er jo 38 så spermene hans svømmer jo kanskje ikke like raskt, eller holder seg der like lenge som andre yngre sine lissom...

Håper det går nå altså. Er 6 pp etter SA dette.... Føler lissom at vi har holdt på veldig lenge nå. Men når jeg sier 6 så er jo ikke det sånn heeelt rett, for i 3 av de brukte jeg ikke EL test, så jeg vet jo ikke om vi traff på dagen. Men er jo like vell 6 mnd med prøving. Og da 3 pp av de 6, hvor jeg VET at vi traff EL. Uten at det hjalp gitt.

Men kanskje KANSKJE denne gang? Håpe håpe. Jeg vil ha BARN I MAGEN. . . . . .NÅ !!!!

Hehe... Så da er det sagt for N`te gang.

Så spennende med deg pfeew! Tenkte selv at om jeg må inn i et nytt pp at jeg også skulle prøve akkupunktur. Også har jeg skaffet med Damiana tabeletter om det skulle bli et neste pp. Så da er det jammen meg å prøve det man kan.

Lykke til, damer :)

Skrevet

Vi hadde egentlig satt dato, men så var det alt dette byråkratiet. viste ikke at det tok mellom 2 og 3 uker for å få en prøve attest.:( så da spørs det:(

Håper jeg slipper å vente på neste el...

Skrevet

Legen min sa at med alder å sånt var det helst jenta det hadde betydning for. At mannen min var eldre enn meg gjorde ikke noen ting:) Og at jeg var i veldig bra alder:) (26)

Fikk det plutselig for meg her om dagen at jeg ikke blir gravid. For en merkelig tanke, og klarer ikke bli kvitt den... Hmmm... jaja...

Skrevet

Det er helt normalt å få slike tanker bibelbeltet:) Det er kan være mange grunner til at slike tanker oppstår. Er et stort ansvar å få barn, mye forandringer som skjer. Tankene går som regel over etter en stund:)

håper du er gravid:)

Skrevet

Er vel det...sukk...all denne ventingen som tar på sikkert. Blitt lite søvn de siste nettene også, ei lita ei som er skikkelig forkjølet stakkars...

Snakk om sola, nå hostes det etterfulgt av gråt....

Skrevet

Ja, tungt å bli skuffet gang på gang:(

Stakkars liten:( Håper hun blir frisk snart:)

Men det har du kanskje grunnen da. En syk unge som krever masse oppmerksomhet, lite søvn osv. Blir jo ikke noe bedre med to unger. Er lett å tenke slik når man er sliten. Men det går over:)

Skrevet

Det ble ikke den hardeste prøvinga denne gangen gitt... Hadde sex på dag 12, fikk utslag på el test dag 15 og hadde sex den kvelden. Men ikke noe i går, og i dag.... Men men... Er jo uansett en tjans da. Sist hadde vi mye sex, og det hjalp ikke det heller.

Nå er det vertfall bare de HERSENS ventedagene da... Men tviler at der går når vi bare hadde sex de to gangene.....Ikke alltid man kan styre mannen som en robot akkurat.....

Skrevet

Er bare til å vente å se superklar86:) Så lenge du treffer de rette dagene, så er det det som er det viktigste.

Kjedelig med denne ventingen:(

Skrevet

Superklar:

Jeg prøver å la sambo spare opp litt i tilfelle han har dårlige svømmere..for hvis man har sex ofte "bruker man opp" kruttet... :-P

bibelbeltet:

Du er jo i din beste alder :D (26 år jeg også..hehe..) Vi SKAL bli gravide! Du må tenke sånn! Min akupunktør sier at jeg aldri må si HVIS jeg blir gravid..jeg må alltid tenke NÅR! Det er viktig å være mentalt innstilt, for da fremmer man de rette hormonene... ;-)

Skrevet

Ja, sånn sett har vi gjort det mer rett denne gangen enn sist. Hadde sex i dag også. Selv om det muligens er litt sent. Vet ikke helt? Fikk pos el test på torsdag- så da var vell kanskje EL på Fredag, og da lever muligens egget i dag også? Så da med sex på Torsdag og Lørdag, så burde det jo kunne gå da.....

bare å vente da. . . mmm

Håper det klaffer for oss ALLE !!

Skrevet

Bedre med noen runder for mye enn for lite..i tilfelle egget ligger der og venter :-P

Lykke til!!!

Skrevet

Hvordan går det jenter? Her er el over og nå er det bare å vente, å vente...å vente. Har ikm 18. feb, føler det er en eeeevighet til!

Skrevet

Vi har IKM samme dag Mamsen og litjen ! :) Ventetida er så laaaaaaang. Men jeg skal PRØVE å ikke tenke for mye på det fram til uke 8. Nå er det 6 pp, og jeg er faktisk litt lei av å "leke" gravid i lutefasen. Jeg skal på konferanse i 3 dager, og jeg kommer faktisk til å ta meg et glass vin altså. Jeg kan bare ikke sette alt på pause. Selv om jeg vet man ikke skal overdrive, men søren heller... Ja, då blandet jeg mye inn i innlegget mitt på en gang gitt.....

Hvor lenge har du prøvd Mamsen og litjen?

Skrevet

Vi er inne i 2. pp nå, og stresser ikke med det i det hele tatt. Vi vet det kan ta lang tid, selv om førstemann satt på omtrent første forsøket. Vi blir kjempeglade hvis jeg blir gravid nå, men egentlig passer det best å bli gravid i mai/juni. Pappa skal feire 50års dagen sin i syden utpå høsten en gang, og jeg vil jo gjerne være med.

Det er vel ganske strenge regler når det gjelder flyturer i siste trimester vil jeg tro.

Kos deg med et glass vin du :) Jeg tar meg også et glass hvis det er noe som skjer, jeg føler at jeg ikke er gravid før jeg står med testen i hånda.

Skrevet

Ja, jeg kommer til å gjøre det.

Av og til tar jeg megselv i og tenke at vi i kke kommer til å klare det.. Men det hjelper faktisk å være her inne, og faktisk ser at det er veldig mange ( sunne og friske) mennesker som bruker lang tid på å bli gravide. . . Det å skulle bli mor er veldig veldig viktig for meg- vet ikke hvordan jeg hadde tatt det om det skulle vise seg at vi ikke kunne få....

Men jeg har jo hatt en SA; og på et vis er vell det "positivt" i den forstand at jeg faktisk ble brefuktet da..

Hadde aldri trodd at dette skulle være vanskelig lissom.

Men men- dagen jeg blir gravid ( og det holder seg der) kommer bare til å bli EKSTRA fantastisk når man har strevd litt, på en måte...Da er det lissom så utrolig ETTERLENGTET.

Skrevet

Jeg har slutta å "late" som jeg er gravid mellom el og ikm... Gjør akkurat som jeg vil da..men, hvis det er en fest jeg må på like før ikm (3-4 dager før ikm eller mindre), tar jeg en test just in case... Ellers lever jeg som normalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...