Gå til innhold

c¨,) Tråden nr. 2

-MtG-

Anbefalte innlegg

Heia MTG!(OM):)

Jeg håper virkelig ikke det blir så mye styr når det er min tur på Ahus! men i dag er vel dagen for deg MTG-de kan ikke sende deg hjem mer nå?

Jeg har 11 dager igjen til termin-har ikke noe tegn på at noe er i gang- eller hvis man ser bortifra at jeg er småkvalm,vondt i noen nerver på rompa og på innsiden av lårene som gjør meg temmelig stillestående,konstant er trøtt,hodepine, hoven "der" og morsomme hemorider på vei-så er ståa den samme her. Jaudå. Vakre gravide-føles ikke sånn!

I går satt jeg barnevakt for en 11 åring+ en hund og så mitt eiga barn da selvfølgelig. Både sambo,svigermor og svigerbror var på fest-så sann sett greit at fødselen ikke startet i går (eller i dag for den sags skyld-sambo ligger i koma-han var temmelig full da han krøyp opp i senga kl 04:30.)

Når jeg tenker på det-hadde noen sagt at jeg måtte ta KS hadde jeg syntes det hadde vært supert- jeg har ikke lyst til å føde. Men litt seint å angre nå-hehe.

Håper alt er bra med alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10:30

I dag blir det baby! Nå ligger jegg med kateter og sånn kanyle i hånda med veske. Veit ikke når det blir da. Enten snart eller seinere.

10:38

Regner med det blir om en times tid.

Så om 3 kvarter har vi fått nok en trådnevø:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12.13 kom endelig Michael til verden!!

Dette har dere ventet (og ventet) på!!!!!!!! Gratulerer som 2 barns mamma mtg og mannen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart vi vet!

Gratulerer Mtg Ja dere har jammen ventet og det har vi også.

Gratulerer hele familien som nå er blitt 4! Kose dere masse og V pass godt på Mtg!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis MTG, endelig var ventetiden over :o)))

1 minutt tidligere nå så hadde M og A vært født samme klokkeslett :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også ama... Visste jo at du hadde termin etterhvert, men først med det innleget over her fikk jeg med meg at det var rett rundt svingen... Du må ha masse lykke til du også de neste dagene!! Så får jeg snikfølgemedlitttil :o) Åssen er Leo født a forresten i forhold til termin?

Når har du termin Tiny?

Herk: Vi har det bare bra. A begynner i ny bhg neste mandag. Blir deilig å få han til bhg her i dalen, men det blir litt trist også at han skal slutte for han (og vi) trives utrolig godt med han på den avdelingen. De som jobber der er super engasjert og flinke. Det er alfa omega...

Nå begynner han som eneste "lille" på stor avdeling (var bare på stor det var plass), men da slipper han jo bytte avdeling til høsten også blir han sikkert litt ekstra godt tatt vare på i og med at han blir aller aller minst. Ingen andre 2006 barn der før til høsten, men det tror jeg går veldig fint.

Han er ikke bleie tørr enda, men vi får starte med det om ikke så lenge da... Han var ivrig på do og hadde tørr beie ofte i høst, men vi gadd ikke følge opp på det med vinteren i anmarsj, men mulig han kunne vært tørr allerede om vi hadde gjort det - ikke godt å si... Spiller jo ingen stor rolle, det kommer når det kommer.

Ellers er han blitt en reser på å prate. Det kommer "klart" og tydelig og spesielt ved middagsbordet kan begge ungene fortelle hva de har gjort i løpet av dagen, det er veldig hyggelig synes jeg - at man kan ha en litt ordentlig samtale...

Nuvel, får ta fatt på søndagsmiddagen - 2 stk grandis i kveld, urk kreativiteten og giddalausheten lenge leve (kanskje ta noe brokkoli til for å lette på samvittigheten, hihi)...

Ha en fin søndag kveld dere alle og igjen - kos deg masse MTG :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens termin 6 mars og ul termin 11 mars. Men ble flyttet nøyaktig samme antall dager som sist, så går ut ifra mens terminen min jeg.

DVS 40 dager til termin og HØYGRAVID idag!!!

Nå er jeg lei mann og barn hjemme og gleder meg til at snupp skal i barnehagen imorgen og mannen skal på jobb (men han snakket på en sykemelding, så kanskje jeg ikke slipper unna likevel?).. Skal bli godt å få litt mer tid til egenpleie og skoleoppgaven som så sårt trenger en liten dytt...

Tiril har nå sovet 4 netter uten bleie og mor er stolt :)

Hva med et fellestreff snart? Ikke så lenge siden stortreffet her, men hadde vært hyggelig å gjort noe sammen snart?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gratulerer mtg her også! Må ha vært fantastisk å (endelig) få skjønne bebisen ut. Bilde bilde bilde!

Hei pt! Du er her altså :)

Flinke Tiril da. A går uten bleier i helgene og på ettermiddagen fortsatt. Men ikke i barnehagen. Teit at det ikke er lov til å ha potte i barnehagen synes jeg.

Vi var ute og aka i dag. Hadde besøk av søskenbarna, så morsomt så.

Nå må jeg bryllupsplanlegge litt. Har et sånn elsk-hat-forhold til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei PT- har A fortsatt å gå på samme bhg som den Leo gikk på-eller skiftet dere?

Jeg har termin 05.februar. Med Leo fødte jeg vel 9 dager over termin tror jeg. Håper på å føde før nå...

Hipp hurra for Tiril som er flink:) Leo har hatt en pottenekt periode nå-men i går fikk vi av ho bleia igjen-hehe. Men bleia om natta skal ho få fortsette med.

Jeg er svært lite bevegelig for tiden-så fellestreff tror jeg må vente til etter jeg har født eller noe sånt. Eller klarer å bevege meg litt-men har mange vondter gitt.Noen dager er kjipe og noen dager så funker jeg bra:)

Men har veldig lyst til å se bebbisen til MTG- så må vel karre meg ut av huset i nærmeste framtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har knapper på magen :) Herlig med vann i kroppen som gir etter og setter avtrykk av alt på huden min :)

Ama: skal jeg ta med deg når jeg drar på Ahus imorgen? Blir det fellestur forresten? Og når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal dere dit da? Og er den besøkstiden fra 18-19?

Jeg skal på jobb i morgen, og må hente E. Så blir uansett ikke dagbesøk herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding fra mtg igår kveld og hun mente det var best med besøk mellom 11 og 14.

Tenkte jeg skulle dit en tur i 12 tiden jeg da, så kan de som vil være med henge på :) Jeg plukker ihvertfall opp ama om hun orker å være med?!

Det er besøkstid mellom 18 og 19 tror jeg, men om man har enerom er det bare siestaen som er hellig.. (det er jo forresten mor som bestemmer hva hun orker)

Frokost, dusj og slappe av litt jeg før barselvisitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos tannlegen i dag cat!! Skukke vært lov å ta så mye penger!! Ikke når det er noe man må!!

Om du er på nett MtG..melder deg senere jeg. Høre om når du vil ha mer besøk. Kanskje mye i dag og om fler kommer på dagen, så hører med deg på ettermiddagen jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har MTG fått baby???? Sier du det anonym?? Har jeg ikke fått med meg...

Han lignet på Stanley, han fra tegneserien;) Så god atte.

Jeg kommer på hjemmebesøk jeg.

Vondt i munn. Verste er at jeg må tilbake. Hvorfor går det ikke an å gjøre seg ferdig?

Du skylder meg mail, molle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jassåjahaja Se om jeg får gjort det i morgen da. Nye skiftdritenfrahelvete starta den uka her. Vet ikke helt hvor på nett jeg er i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo gratulere her også!!! Føler at jeg har gratulert 1000 ganger, men det er jo bare fordi jeg gikk rundt her og jubla i hele går. ENDELIG LIKSOM!!!!

Han ble født på bursdagen til en av mine beste kompiser så da vet jeg at han blir en herlig fyr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...