Gå til innhold

c¨,) Tråden nr. 2


-MtG-

Anbefalte innlegg

var egentlig ikke det at det var de værste navnene på T det var vel mer det at han slang ut noen forslag etter å ha sett Nytt på Nytt hvor det var mye Trym.

 

Jeg er vel litt kjip når jeg gleder meg til hverdag, men kan bli litt sliten av O og T som bråker sånn.

Eller altså jeg klør så jeg blir gal Jeg klør over alt og skjønner ikke helt Klør jo steder jeg ikke trodde jeg hadde utslett som oppi derduveit---blir gal og sur av det Desperat.

 

Du må slappe av litt i helgen også Moll!! vanskelig det med sykdom og bhg/jobb

 

Hvor mye sove deres barn på dagen nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rydding ER kjedelig Mols! Skulle egentlig ha ryddet ut av gjesterommet jeg, som er fullt av pappesker ++++ som har stått der siden vi flyttet inn for et år siden. Jeje TTT sier jeg bare!! Men vi får se da, mamma ha rtilbud seg å spandere skap på rommet og da må det jo ryddes utav først.

 

Grattis med båt Herk:) Hvor mange fot er det?

 

Og grattis med separat inngang tiny. Blir deilig kan jeg tenke meg! Er kjelleren deres i faresonen hvis det blir mye vann i ls til våren? Tenker på flom og sånn? Eller ligger dere i et nogetlunde trygt område?

 

Hmm.. det var et eller annet jeg skulle kommentere, men har glemt det. Skjer stadig vekk det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydding er kjipt, men guh så digg når man er ferdig da!!! Gleder meg til å ta fatt på det rotet som finnes OVERALT her. Særlig i kjellerern der det er kasse på kasse med ting som må sorteres og kastes/gis bort.

 

Kjelleren er ikke fuktig i det hele tatt, og den ble enda bedre etter at vi installerte et EPS system i kjelleren (elektroimpulser som skal holde grunnvannet borte fra grunnmuren). Vi bor jo i en mye, men det skal vel endel til å få flommen helt bort til oss tror jeg..

 

Blitt kjøla jeg.. *snufs* Snørr, tett neste og tårer konstant. Ser helt jævlig ut egentlig.. Mangler bare at nå starter fødselen liksom sånn at jeg kan ligge å nyse og kose meg med rier...

 

18 dager igjen til mens termin, 23 til ul termin og om 2 dager går jeg ut i permisjon... Juhu!!!!

 

Soving: Sover lenge om morgenen (til mellom 8 og 9) og sover i bilen på vei hjem fra barnehagen (da mellom 1/2-1 time). Igår sov hun ingenting, men da slokna hun i armene mine kl 18.45... Så trenger en liten power nap enda ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeehhh blir det store forskjellen for deg å gå ut i perm? :)

 

Har rydda masse ja, men hvorfor er det da rotete her?? Og hvordan klarer kjøkkenet å bli så forbanna jævlig så og si hver dag??!! Til og med om jeg allerede har shina det en gang i løpet av dagen.

 

E sovner rundt 20. Hender det blir borti 21, men legger seg sjelden så sent. Hender han sliter med å sovne, selv om han er stup.

I det siste har han begynt sove lenger, men også våkne på natten/morgenkvisten. (les 3 og 5) Sover til 7-8. Nå blir han gjerne vekket i uka da. Sånn litt før 7.

I bhg sover han fra 1-2 timer, legges rundt 12. Hjemme kan han glatt sove borti 3 timer om han får. Har vært sløve på å vekke han, men i det siste har han vært halvsjaber og sutrete og da lar man barn sove. (for slikt orker man ikke høre på tenk) Sovner som regel senere hjemme, ofte ikke før 13.

 

Så konklusjon blir ca 10-11 timer på natt (evt med en oppvåkning) og 2 timer på dag. Lite sovedyr:)

 

Når skal du til Spania neste gang Herk? (eller spank land evt:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spania ; midten av mars.

Sving: omtrent som E blir det nå da.

Han har begynt å trasse ved legging om kvelden nå, så nå er legging slitsomt

 

Ja jeg skrev at sessa kunne komme og rydde, men det virker som Tiny har stor glede av rydding også så da kan hun også gjerne komme hit for å rydde.

 

Tok kløstillende tablett i går. og har vært i koma halve dagen, burde kanskje ta den tidligere på kvelden.(Er sånn med rød trekant så man blir sløv av)

 

Ja ikke lenge igjen nå Tiny.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipings med kløing da Herk. Og grattis med båt, hva heter den?. Vi har to båter vi da, Kruse og Tråle heter de.

 

Soving? I dag måtte jeg vekke de, lå og dro seg som to tenåringer. Vanligvis våkner de rundt sju. Sover en time-halvannen i barnehagen fra tolvisj, i helgene sover de som regel ikke før 13-1330. Ikke alltid A har lyst å sove, han må være ute på formiddagen for å bli sliten nok. Som regel er ikke det noe problem siden de stort sett alltid er ute. Sover som regel 1930.

 

Skal ut og spise to dager på rad nå jeg. Og bryllupsreise bestilte jeg på lørdag. Nå har H kjøpt seg dress også, så hva mangler man da? Strømper og strømpebånd? Hadde det bare vært så vel.

 

Dere som er gifte, ønsket dere dere servise til 12? H er redd for at vi skal ende opp med suppeterrin, tekanne og ingen asjetter. Vil derfor at vi bare skal ønske oss til seks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da høres det ut som dere har kontroll på en evt. flom tiny:) Men skulle kjelleren deres fylles opp med vann så får dere bare setter på varmekablene, så kommer vi og tar en dukkert;)

 

Soving: Her er det ingen soving på dagen lenger, det kuttet vi ut etter jul. Vi legger henne mellom sju og halv åtte om kvelden og da sovner hun som en stein på 2 sekunder uten hyl eller vræl. Faktisk så går hun inn i sengen og legger seg selv og hvis vi ikke følger med så sovner hun før vi får funnet frem tannbørsten. Sover til alt mellom 8-9. Veldig sjelden det er noe tull.

 

Svana: Vi hadde giga-ønskeliste til bryllupet vårt, og enda klaget folk på at den var for liten. (vi hadde lagt ut liste hos glasmagasinet). Tror dere trygt kan velge servise til 12. Legger dere ut listen hos tilbords eller glasmagasinet så krysser de jo av på listen hver gang noen har kjøpt noe til dere, så derfor minker sjansen for å få dobbelt opp. Egentlig helt genialt:)

Hvor går bryllupsreisen hen da?

 

Er vinterferie i parken denne uken, så jeg og spaden skal ta oss en tur på triaden:) Blir kos:)

Har kjøpt ny trille også, så slipper å drasse med meg svære, tunge vogna! Ble en sånn maclaren trille, quest tror jeg den het.

Blir pytteliten sammenslått og veier like mye som en promp. Supert altså!! Synes den var litt dyr jeg da, kostet egenlig 2 lapper, men var tilbud på babyshop så fikk den for 1400.- Det hjalp litt på min skakk kjørte regningshelvete disse månedene.

I

kke det at hun vil sitte så mye i vogna, men noen ganger så er det veldig greit å ha og da er det kjekt med en sånn liten sak når bena blir slitne! Den var faktisk ganske grei å trille ute på holkesnøen også. Ikke optimal selvfølgelig, men er jo ikke det den først og fremst er laget for heller da. Men var overraskende grei å trille ute i vinternorge.

 

Men sitter deres små i vogn lenger? Sånn innimellom?

 

Nei, får gå å gjøre oss i stand jeg.

 

Snakkes!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye snørr kan egentlig en nese produsere?? Er jo helt sår den stakar nesa mi etter utallige papirtørk...

 

Vogn ja, den må man ha med! Siden vi som oftest går til senteret eller på tur så er den gull å ha, men hun tusler nå ofte alene også. Når man tar bilen til senter er det nesten tull å ha den med, men for mamma er den jammen meg fin å lesse ting på :)

Skal kjøpe ståbrett til vogna nå som det kommer en til ja!!!

 

Vi la også ut ønskeliste på GlasMagasinet. Fikk noe dobbelt, så da byttet vi bare til det vi trengte for å få komplett servise. Tror vi har alt som trengs til 12. Også fikk vi ufattelig mye annet fiiiint!!! Tror vi bare byttet en gave som vi ikke likte...

 

Eneste forskjellen mellom perm og sm er lønna :) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er nicket ditt?

 

Sett deg i dusjen med varmt vann på puppa og masser ovenfra og ned. Evt kan du og prøve pumpe lit, men det gjør nok vondt om det er vondt å amme. Evt ta med pumpa i dusjen og prøv hvis du får det til å renne/dryppe først. Evt håndpump i dusjen. Hold varmt, Passe på så det ikke utvikler seg til brystbetennelse, for DET er vondt det! Gjerne med ull ammeinnlegg. Har noen her om du ikke har. Send V:) Mest sans. er du bedre innen 1-3 dager, om det er noen trøst:) Føler med deg, been there done that.

 

Ja ønsk deg til 12 du svana, med mindre du synes det er greit å bare ha til 6 da. kan være greit å ha til 12, og kjipt om det går ut av prod før dere bestemmer dere for å samle opp til 12. Som Cat sier så krysses det jo av. Hvor ligger listene deres? (har ikke sjekka ut jeg) Og om dere får flere sausenebb (hehehe minnes mangel på sånn) kan dere jo bare bytte i en tallirk. Greit å ikke ønske seg kunst o.l. vaffal, m.m. det er et speifikt bilde. For da kan man få mye rart og er liksom mer leit å bytte..tenker på om mormor kommer på besøk og vil se hvor dere har hengt det og sånn...

 

MYYYYE snørr!! (kort enkelt svar)

 

Kjenner trening utgår med lave kneløft. Dritlei å være så utslitt.

 

I dag har jeg hatt opplæring i ting jeg ikke vil drive med. woho. Meeen som siste fast ansatt inn og i disse tider gauker man ikke for høyt, men gjør seg heller til litt potet så det er lettere å ikke bli nedbemannet. Tror ikke det blir det hos oss, men likevel. Og er litt frivillig tvang over det hele. Får nå se. Mest observere og sånn i dag også skal jeg ut i "praksis" på torsdag. Kanke si jeg gleder meg, men går vel det og,

 

Har masa så lenge på M om vi ikke kan få tatt en tur i bakken. I dag dro han med en kamerat i bakken. Kanke nekte han det, men kan bli litt sår. Synes nå jeg. Kan bare hente barn og lage middag og fore barn mens han kommer hjem til ferdig middag jeg...hjalp liksom ikke.

 

I dag er det tirsdag, det betyr at i morgen er vi halveis til helg. Det er bra:)

 

Mor kommer på fredag, og her er ei vasket (les ingenting av gulv bad kjøkken) på det jeg kan huske. Det er ikke like bra. Og selskap på søndag. Lurer påhva gi poden altså.

 

Han var på dobbeldate på fredag, valentinesgreie. Søtt altså. Kino og Peppes. Ga kjæresten lite smykkeskrin med hjerte på (typen Nille) og fikk noe hjertesjokolader av henne.

Sendt han til brutter i vinterferien. Tok tog alene til Kongsvinger. Var litt skeptisk, men ville ikke helt vise det:)

 

Begge guttene mine har likt for langt hår. Virker som de ble klippet samtidig sist. reine kaktus og baktus. Noen som vet åpningstider hos frisør bak messa?

 

Ble lang denne:)

 

haha ja og snakket på jobben i går, om fødsel og forbytting og sånn. Kom på den historien til PT. Ganske kul den altså:)) Hvor hun fikk feil unge til amming på natten.

 

E er endelig i bedre form. Spiser mat igjen og sutrer ikke hele tiden. Stort sett blid og fornøyd:)

 

Vogn: Ikke alltid vi gidder ta med på senter. (nå går ikke vi til senter eller butikk) Ligger trille bak i bilen så har om vi trenger. Nå går turene gjerne med akebrett. Han sitter en del i vogn om vi har den med. Men såklart bare om han selv har bestemt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-hva i alle dager har skjedd med nicket ditt MTG:)

 

Svana- ikke har jeg peiling på gavelister og ikke har jeg peiling på hvorfor man trenger ett sausenebb. Men er nok kjekt med servise til 12 vil jeg tro:) Men-no er jeg ei berte som alltid har 2 forskjellige sokker så om vi får 12 gjester så får de 2 forskjellige typer tallerkener på bordet:)

 

Ang. soving på dagtid så sover Leo lite i bhg-ca 45 min. Tror det har noe med at hun må sove inne-for når hun er hjemme så sover hun 2 timer. Da sover hun ute.

Hvis vi skal ut å gå tur så har vi som regel med vogn. Hun er fortsatt glad i å sitte i den,men også glad i å gå. Nå fortiden så har vi ståbrett på lillebror sin vogn siden den røde er i barnehagen. Akebrett er også mye brukt her for tiden:)

 

Bra E er i bedre form Mol-var kanskje på tide? Har han ikke hangla ei god stund nå? Og jobbgreier er kjedelig, men det er bedre å ha en jobb enn å ikke ha en. Og åpningstider bak messa; passer neste uke? Savner deg jeg så vi får finne en dag:)

 

Au til tett pupp. Har ikke hatt det selv,men høres vondt ut!

 

Herk: var det så at du hadde fått behandling på ryggen til snuppa di? Jeg lurer på om lillebror kanskje har ett eller annet au i ryggen- ligger ofte spent som en banan-men kan jo være pga mye luft i magen også.

 

Så på kalenderen min i stad og på torsdag står det "overtid". Tenk det-jeg kunne fortsatt gått gravid! Glad jeg er ferdig gitt:) (såså tiny-du er snart ferdig:))

 

Noe mer da? sikkert-men ikke som jeg kommer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er den r'n bak nicket ditt da?

 

MtG er ikke tett i pqppen...men tett i puppen. haha

 

Neste uke jobber jeg..hmm.da jobber jeg vaffal. Ikke på fredag. Tror jeg. For jobber seinvakt nå. Og tror da ikke jeg har ettermiddagsvakta. men..hmm..gidder jo ikke reise meg for å se på ilsta heller da. Må se når mor drar, vet ikke hvor lenge hun blir. Jeg er klar for Kaci-spenne snart. Jeg kommer nysvaska uten dill så kan du kanskje vise meg hur få til noe som helst? Litt smågal i hodet av hodet jeg.

Jepp, blitt lite sosialisering i det siste. Med jobb og føding og sånn blir det vel slik:) Har jo pakkesang og. Vet ikke helt om den er til deg eller til han, men du hadde ikke fått den om du ikke hadde han så da passer det sikkert fint:) I begynnelsen av uka har jeg kakerester da:D

 

Rart å tenke på at du kunne vært gravid enda. Selv om jeg så for meg litt ut i februarbarn da.

 

Jeg tok med E til kiropraktor i LS. Over Rimi. Synes det hjalp en del. Han jeg gikk hos synes jeg var veldig flink og rolig og hjalp meg masse. (gikk selv og) Også kjenner M han for gått i samme klasse hele grunnskolen, uten at det egentlig har noe å si da men. Og det, eller ostemann hjelper mest vet jeg ikke, men prøv noe:) I Kina eller østen der el no er det faktisk vanlig at både mor og barn får massasje og knekk og alt sånn etter fødsel. Og skulle det ikke hjelpe, skader det ikke og skulle det hjelpeer det jo supert for lillen.

 

Vet du Ama...du har faktisk så lite system så sett at det blir et form for system ut av det:)

 

Ble noget langt innlegg til egentlig bare et medlem det her:)

 

Om folket er hjemme og orker en liten snarvisitt blir sikkert mor glad om hun får titte på de nye nurkene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat slumret/sovet på sofaen i 2 timer, er helt død etter en natt med masse kynnere og drømmer om fødsel. Var nesten sikker et minutt at jeg var igang og ble skikkelig redd/ville ikke dette her...

 

Kake? Ja takk! Når skal jeg komme?

Jeg er ikke sosial om dagen what so ever... Orker nesten ikke være sammen med andre folk for da kan jeg ikke slenge meg på sofaen når jeg må det. Vet det er skikkelig teit, men kroppen er dum og sliten...

Men om noen vil leke på lørdag hadde det vært veldig koselig for StoreT skal holde på i kjelleren hele dagen og da trenger jeg seriøst en lekekompis til LilleT... Og en skravlebuddy til meg :)

 

Kiro hørtes digg ut...

Må snart til frisør jeg også. Vil klippe og farge... Ser ikke ut, men det er vel en stund til jeg ser ut igjen tenker jeg.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes godt ut:) Like greit å sove om man ikke funker lell. Kan du ikke ligge selv om du er sosial? Er man hjemme er det jo bare å slenge seg ned og skulle du vært hos meg ser ikke jeg stygt på deg om du tipper over på sofa. Tviler på mange gjør det.

 

Hehe, blir nok ikke etterpålag lik i gamledager. Ellers er det fam.bursdag for W søndag kl 16, så du er fri til å stikke innom en tur og snappe tårta;)

 

Vent til etter fødselen med hår da vel. Er veldig godt med sånn nygreie etterpå. Om du ikke ser ut vil jeg tipse deg om vindusvask... evt ta på deg linsene.

 

Lørdag er mor på besøk og baking til søndag, så da blir det lite platdate.

 

Nå skal jeg ned i praksis. Altså sette den teorien jeg lærte på tirsdag ut i praksis. Gleder meg bare virkelig ikke! Meeen men går vel bra. Alt nytt er jo litt farlig. Også får jeg litt hetta. Også går det fort over. Også måå jeg jo prøve (presse meg) til alt dette som er nytt og farlig og. Stemmer ikke det sånn omtrent Ama? ;)

 

Jepp, hefd alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke så bra ut å ligge med beina høyt og ynke/uffe seg på besøk da :) Men kanskje vi tar oss en tur en dag! Lenge siden nå..

Så deg i bhg idag. eller jeg så gamle amabilen og tenkte at den var kjent... hmm... JA, det er jo molle og E som er her.. hehe.. Vi var på mummi og kledde på sammen med Mia vi for hun ville være med Tiril ut idag..

 

Da er en oppgave sendt og neste oppgave er påbegynt... Men jeg har ikke lyst til å jobbe mer med den idag kjenner jeg..

 

Lykke til i praksis idag da molle :)

 

Håret skal få være til etter fødsel ja, orker ikke sitte hos frisør i flere timer og freshe meg opp nå nei.. Vinduet trenger en vask og linsene sitter der de skal... hehe..

 

Nå må naboen bruke den nye døra si for brodern var her igår og reiv toppen av trappa og satte opp lekter til gulv7tak. Men naboen hadde ikke montert håndtak så det gjorde han igår kveld etter jobb (var vel nesten 23 når vi hørte han styra) Idag skal det lukkes og resten av trappa inne skal rives!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet aaalt om duste naboer!!

 

Var M som kjørte Amabil:) Var på jobb 7:30 i dag jeg. Trodde jeg skulle kjøre E, men det skulle jeg visst ikke. Selv om det var det siste m sa i går. I dag mente han at han ikke sa det. Tosk! Kunne sovet lenger jo! Men greit å få jobbet inn litt. Ligger en del i minus. Og godt med en rolig start på jobben. Rekke feise litt og sånn først;)

 

Gjør litt på oppgave du, så føles det så meget bedre. Og brått føder du, så mer som er ferdig jo bedre. *strenglærermineogpekefinger*

 

Du må ha levert ganske sent i dag... også har dem rota bort fellen til E som han har i vogna. Og av en eller annen grunn har han sovet med teppet til Tiril siste 2-3 ukene. (ved innesovinga, han har jo teppe selv og da men. søtt og rosa:) )

 

Sak er løst!§ Vawsk vinduene og du vil se bra ut:D

 

Kan man ikke uffe og akke seg på besøk? Til og med sovna på besøk jeg. Men det var hos Ama da, og der bor jeg jo litt til tider:) Tar ikke sånn så tungt jeg, vaffal ikke om jeg er høygravid.

 

Klart meg greit i dag. Mye uproduktiv tid, men blir vel gjerne sånn. Løst min første sak da:) *flink*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld i stova:)

 

Vi har endelig fått hengt opp vugga og det virker som lillebror liker den:) Og magevondten har gitt seg litt- på formiddagen er han i rimelig god form-men utover ettermiddagen kommer det litt knip. Var og veide han i går- han veier 4,9 kg- hehe. Tydelig at han får nok å spise ihvertfall!

 

Du kan sove lenge i morgen Molle. Hvordan har uka gått da? Med nye oppgaver og fargestifter tell:)

 

Kanskje vi får tid til en tur i morgen Tiny- vi skal til ei venninne kl 17-men mulig vi tar en tur på formiddagen. Og det er bare å ligge på sofaen og uffe og akke deg- er ikke så lenge siden jeg gjorde det samme:) Og jeg har hatt gjester som har sovna på sofaen-hehe. (enten er jeg veldig kjedelig vertinne eller så er det gjestene som føler seg veldig avslappet i mitt selskap...)

 

Så-hva skal folket i helgen da? sex,drugs and rocketroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge og lenge... M jobber så må jo opp med E. Men klarte legge meg ganske tidlig i går så våknet relativt uthvilt. Hvordan uka har gått? Nei har fått farga masse jeg veit du:) Tar det litt som det kommer bare jeg. Er så mye endringer nå hele tiden at jeg bare jabber med, så får vi se hva det ender opp med.

 

Tror ditt sovende besøk kan være en komb. av trøtt før man kom, blandet med beroligende atmosfære og du var sikkert litt kjedelig og! For var to stk som sovna samme kvelden-haha ;)

 

Her er da mor. Skal bruke helgen på å plukkeryddebakedille. Selskap på søndag.

 

Vil tro det blir lite sex, lite drugs og mer rockekanin (ala hybel) enn noe troll. Har trollunge, tels det? Ja han skal jo bare hele tiden ligge på tvn da!! Oppe på tvn altså! Ser aldri han krabber opp, men så hengern der på magen å dingler og klasker med henda på skjermen. APE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye SDR&R her heller. H er på vei ut døra og kommer tilbake i morra en gang. Gutta sover, vi var ute lenge i snøen. Vet sannelig ikke hva vi skal finne på når de våkner. Nå har jeg kaffe i alle fall. Greit å slappe av forsåvidt, for var ute to kvelder denne uka. Det tar litt på når man ikke er vant med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Molle:

 

Oreo Iskake.

 

50 gram smør kjøres i mixmaster til en fast masse

20 kjeks sett i kjøleskap mens du lager resten.

 

4 eggeplommer

100 gram sukker

3 dl fløte

1 vaniljestang

 

Pisk egg og sukker luftig, og pisk fløte til krem. Del en vanlijestang i to og skrap ut så mye du klarer av de små sorte prikkene og ha den i egg/sukker blandingen. tilsett så krem

 

Pønt:

knus 6-10 kjeks over blandingen

 

Putt i frysen og enjoy (når den har stivna da seff)

 

Takk for besøk Ama, godt med litt besøk selvom det ikke ser ut her og jeg ser ut som et takras selv.

 

Idag har vi fått ny dør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kaka hørtest veldig god ut, skal jeg også prøve ;-)

 

Har noen spørsmål...

 

Blander du alt til slutt eller er det bunn og "fyll"? Og hvis det er bunn, blander du smør og kjeks?

 

*Kakemons(ter)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym:

 

Bland kjeks og smør til en bunn og klem den sammen, la den stivne i kjøleskapet mens du lager isen. Når isen er ferdig blandet sammen heller du den over og pynter med knust kjeks oppå. Deretter i fryser til den er kald og stivnet!

 

hadde nesten glemt den kaken her jeg!!! Må snart bake den igjen for den er jo dritgod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så når jeg printa ut at den var skrevet litt rart Tiny. Men nå har jeg jo laget den før, så tenkte ikke over det først.

 

Nå fikk jeg helt anderledes bunn?! Den var mer lysegrå og så klissete at det var nesten håpløst å dytte den ut til kanten med fingrene (ja med andre ting og forsåvidt) Men tror den vil bli mykere, for det som har vært prob ellers, gåkke å skjæra gjennom bunn jo!! Fuckings knekk liksom.

 

Jepp den er dritgod. Ikke lagd på lenge selv. Liksom blitt litt trådkake:) (Det har i grunn den mislykka til svana og, og tenk jeg har klart å lage mislykka mislykka jeg!) Nå kommer det brått veldig mange da, så sprs om det blir mer enn en liten flik til hver. Kanskje ikke det engang. Har nok annet kakings da.

 

Oreo, sjokkis, bløt, rullade, vaffel. Og har igjen noen boller om barn vil ha det.

 

Begynner 16 ja. Eller fra 16 da. Ikke sånn at døra låses 16:05 lzm. Eller jo det gjør den for den sklir opp. Men tenker vi skal sette en nøkkel i på utsiden jeg..og innsiden. Så kan folk bare låse inn seg selv:)

 

Ikke hørt noe om A Ama. Tror W enkli synes han er viktigst av alle tråddamerogmenner;)

 

Kanskje vi skulle ta et trådtreff snart? Sånn uten manner. Tenkt litt på det. En søndag eller no. Kan ha potettreff her:) Da kommer kanskje PT og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...