Gå til innhold

c¨,) Tråden nr. 2


-MtG-

Anbefalte innlegg

Er det den oreo iskaken fra detsoteliv.no?

 

Sliten, akkurat kommet fra jobb. Spise litt og sove for skal opp igjen 6.30.

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet itte jeg. Er iskaken fra Tiny for meg:) Var vel der jeg fikk den først. Og god ble den. Ble vaffal borte. Gikk faktisk mye kake. Enda er det mye igjen. Ganske mye bløt. At det er kake igjen...hils Mr.T og si han har sunket i respekt altså!

 

Takker for gildt gilde:) Melvin er jo bare min da. Så god at. Og virkelig en puppegutt! (som sin far?) Utrolig nok på sine 3 uker klarer han å dandere puppene mine til god pute. Han ligner på W. Men Leo lignet en periode på E. Så da er det vel greit:)

 

W fikk da masse pakker og tror han ble fornøyd. Skal ut med mormor i morgen. Mulig det vanker ny mobil. Eller noe kule klær.

 

Jeg er så oppblåst og vel at blæ. Magen er ballong og jeg har virkelig ikke lyst på kake.

 

Tenk for et år siden hadde jeg allerede vært på SIA (hehe har født på sia jeg tenk) i 2,5 time. Dro inn etter nyhetene. Holdt på fra morgenen. Murr som var levlig fra kl 11 og tok seg SERIØST opp utover dagen. Meeen arte ikke lenge nok. SO?! Var da like forbanna vondt selv om de varte 10 sek for kort lzm. Kom in rundt 20 på kveld og han var ute 21:35 dagen ETTER! Rart å tenke på at den slampen har vært baby...

 

Sulle seg til sengs snart vel. Kropp og sinn sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen til W!!! *blåsemenner*

 

Ferdig med jobbehelg!! Wohooo!! Vaktene er lagt opp sånn at det ikke føles som om jeg er hjemme på 3 dager og da er det litt digg å være ferdig!! Er jobb igjen i morgen da, men alikevel;)

 

Vi er vel ganske synk på tr vi Molle. Gassballong er et passende uttrykk tror jeg.

 

Hyggelig at du tror du fødte på Sia for et år siden. Ikke for å knuse drømmen din, men i fjor på denne tiden het det faktisk Ahus;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til store gutten min osm har blitt to streker gammel:)

Stakkarn er syk i dag da. Feber og greier. Supert at mor er hjemme da. Klagde litt på halsvondt og tett nese i går og jeg fjasa det litt bort jeg da. Jeje, gå å legg deg nå. Isj da. dm.

 

Ja glemte et et da. 11 da. Dji..et tall til eller fra. En strek faktisk bare. Men ok, glisa litt.

 

Føler jeg omtrent ikke er hjemme hele uka hver uke jeg.

 

Hmmm..så jeg oppblåst ut i går da jenter?? hmf! Tror det var mest kakestinn jeg altså:) Eller noe i den sjangern. Syklusen min er ikke helt normal for tiden. Blødde jo bare par dager sist og litt for tidlig og sånn også blødd smått en stund etter det. Vettafan hva som er tr el jejeje. Blod har iaf kommet!'

 

SOL:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol ja :D

 

Sitter nå her på ræva og skriver på oppgave jeg, så flink atte!

 

mensen er det lenge siden jeg har sett, men den kommer snart igjen ja.. Blææ...

 

har kynnere som er småubehagelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt ekskludert av dib noen dager, noe på loggings feil.

 

Jeg har vært på fjesboka i staden og nesten alle jeg har kommet i kontakt med har vært gravide!

Så nå venter jeg på 4 sommerbarn .

 

Svana: mulig jeg ikke forsto hva du skrev. Ønsk det til 12 pers. og om du har liste på glassmagasinet så strykes jo ting etterhvert som det er kjøpt.

 

Om du da sjekker om hva som er igjen på lista kan du også føye til mer om du vil (om du ikke vil droppe å sjekke for å ikke vite hva du får)

 

Vi ønsket oss 12 middagstalerkner, dype talerkner og asjetter og så droppet vi kaffeservice fordi vi ikke ønsket å sitte med litt av alt, men heller mye av noe.

Kommer jo an på hvor mye annet som står på listen.

 

Tiny:Ja nå kan du jo begynne å tenke på å ønske deg fødsel Tiny.

 

sessa: mange ganger jeg skal kommentere noe men glemmer hehe

jeg skal låne symaskin så kanskje jeg blir sydame jeg også:)

 

Molle : hatt en fin helg? absolutt hyggelig ide å ha trådtreff en dag...

 

Cat: jobbet sånn i helgene i gamledager jeg også, jobbet jeg sent fredag(16-22), sent lørdag (fra 14-22) og tidlig søndag (7-15) så følte eg det gikk i ett.

 

ama: hører det er mange her som er keene på at frisørama kommer tilbake, er det mulig å høre med deg neste gang O trenger en klipp?. Han ble klippa nå for 3 uker siden, men har jo hårvekst som en voksen .

 

Skulle vel justert fjonene jeg også.....

 

Mtg: går det bra? Bruker de ferske gutta smokk foresten?

 

Alle hjemmeværende : om dere har lyst så hadde det vært hyggelig om dere kom på besøk en dag, vet jo ikke om dere er kommet inn i hverdagen enda men om dere orker så ja, Gjelder også den fødeklare selvfølgelig, jeg har stor sofa så man kan ha beina opp:)

Sessa kunne vist frem gutten sin også..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver å ikke være så mye på dib for tiden, får ikke gjort en dritt hvis jeg først logger meg på der. Er mye på facebook og bloggen min da. Prøver å bruke tiden litt fornuftig når Linus sover, enten på sying eller husarbeid. Har fått noen forespørsler om jeg vil lage ting og det er jo litt stas.

 

Treff her i nærheten hadde vært hyggelig altså. Bare rop ut.

 

Klemme på Mol!

 

Husker ikke om jeg skulle si noe mer.

Tenker på deg, Tiny, og håper knøttet vil ut snart så du får hvile kroppen. Ventetiden din blir liksom litt ekstra lang av at det er kommet til babyer nå nylig... De skulle jo komme en hver mnd og nå venter vi bare på din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåser på moll jeg også!

 

Sliten jeg, etter maratonmøte i helgen og syk gutt hjemme mandag og tirsdag så var det godt med en rolig dag i dag. E sov nesten 3 timer i strekk på formiddagen så da sov jeg en god time jeg også.

Gikk så god tur på 2 timer så svetten rant.

 

Ja enig i at man kan bruke tiden mer fornuftig enn å sitte på pc.

 

Feks ringe Nav ha ha ha det er i alle fall en vits. har ringt 3 g og ikke kommet noe nærmere.

 

Skal strikke litt jeg nå,

 

Gamle jobben min gikk konk i dag....

 

Lurer på hva jeg skal bli når jeg blir stor...

 

Har fulgt med på noen på bim som føder nå og da tenker jeg på deg Tiny

 

Ellers så er det ikke noen fødsler før til sommeren.

 

 

Mente at alle var velkomne, men om det var noen som har fri på dagen så hadde det vært hyggelig med besøk da....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss! Alt ordner seg for snille piker...og heldigvis oss andre også.

 

Dagen i dag har vært innholdsrik og lenge siden jeg har vært innom så mange følelser på en dag. Dagen endte vaffal bedre enn den startet, og da er det greit:) Takk for blows and hugs.

 

Jeg har litt fri til uka, om det skulle være treff.

 

Og mens jeg husker det Herk..tenkte spørre om du gadd kjøpe med asprina fra spain. Sånne brus. Har en boks du kan titte på. Er så gode (faktisk) også funker dem bra og..hehe. Selges jo ikke i Norge. Derfor jeg spurte når du skulle ned. Æsj kanskje jeg skulle snylte meg med ned en tur! DET hadde vært digg det. Tenk det a dere...en tur til solen i mars. *drømmesegbort*

 

Hvor mange uker får dere flytte over av arb.givern deres og må dere ta ut hvor mye sammenhengende og sånn? Bare lurer og sammenligner litt.

 

Og ler litt av gmalejobben din da Herk. Var en del rart der og du kan jo være glad du bytta når du bytta. Hvordan går det der du er nå egentlig? ift krisa?

 

Og hvordan går det med alle her og mannene deres? Ift jobb og krise og sånn?

 

M snakka i dag om å selge hele driten og kjøpe nytt. Hus altså. Frister jo litt.

 

Lei av å ha vondt i hodet. Hver kveld i flere dager nå. (kveld..dager..eh ja)

 

Godt å ha mor her. Lagd middag hver dag og vaske opp etter seg og greier. Vurderer finne ny slave når hun drar.

 

guuuhhh så trøtt man er! Legge seg? håååneiii er da rangler:D Hvem var med i faste ranglerklanen igjen?? Vi som satt oppe natterstid. Cat la seg 22:45 så den er grei:P 1D satt oppe...og jeg...og Ama og PT trur eg. Og MJ (men det sa mest 1D noe)

 

Kjeder meg og burde lagt meg. Synes det? :D sukk... Litt for gir i utslitt hodet. Rart man kan liksom være gira i hodet, men samtidig bøttetrøtt i det.Føler meg som en toåring speeda på sukker 2 timer over overtrøtt starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok ikke det rangle greiene helt, men rangler er jeg i alle fall

 

Spania ja jeg skal prøve å finne ut hva du skal ha og kjøpe jeg. reiser om ca3 uker

 

Jobb: Min bransje er jo sterkt rammet, jeg vet det er tøft for kontoret, vet ikke mer egentlig annet enn at man ikke gidder å sitte på jobb uten å tjene penger så det stopper seg selv for enkelte.

 

Manner: min tror jeg er trygg selv i sin bransje, de har det offentlige som kunder og de skal jo øke etterspørselen etter slike tjenester.

 

Jeg har snill jente, gulv, smokk snork.

 

Min hund sliter, det er så vanskelig å bæsje med all den snøen... Hun bæsjer ikke om det ikke er langt inne i et kratt ufremkommelig nok om sommeren så nå er det bra håpløs

 

Ferieuker: hva spurte du om igjen? 2 uker overføring i alle fall, Frihet under ansvar så vi tar ferie når vi vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...