Gå til innhold

c¨,) Tråden nr. 2


-MtG-

Anbefalte innlegg

hehe-lagra litt fort her ja...

 

Det er en møll på badet-liker ikke møll. Selvom man kan ha litt sympati for de siden de ikke er vakre som sommerfuglene:) Men den har gjemt seg nå.

 

MTG- du må oppdatere hver dag du nå eller så tror jeg at du ligger og føder.

 

Leo digger bursdagsgaven sin fra E. Driver og styrer hele tiden med at dukken skal sove og så våkne og sove igjen. Håper E er i bedre form i dag.

 

Har ikke så mye spennende å skrive egentlig så avslutter med at jeg håper alle har det finfint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke født ennå:)

 

Håper jeg gjør det i morgen. Det passer meg fint.

 

Kjedelig med våkenetter, Molle:D Huff, gruer meg til det altså.

 

Møll er ekkelt. Men er egentlig møll og nattsvermere det samme?

 

Jeg er i godt humør:) Er deilig å være over termin synes jeg. Nå har jeg sluttet å vente sånn og tar det litt mer som det kommer. Vet jo at det uansett ikke er lenge igjen. Kroppen jobber masse da, mye kynnere. Det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E er ikke mye bedre. Ikke noe mer sånn bajs, men det var nok mest sans oppsamling fra flere dagers dritstopp. I går var han sååå sliten, prøvde å "tvangspusse" litt i sofaen. Ikke lurt. La han i seng og spyyyyy. Stakkarn sa jo nei:) Han hoster så mye at han brekker seg. Trodde han var en del bedre i går jeg, men var visst ikke det. Han får være hjemme i morgen. M får bli hjemme, jeg har jo ikke vært på jobb i år jeg. Han var der vaffal torsdag og fredag.

 

Fint gaven falt i smak da:)

 

Skal på kino med w etterpå. Han storgleder seg. På tide med noe mor og w ting, litt forsømt stakkar. Se den yes man, tror den er moro.

 

Føde i morgen er fint MtG:) Overimorgen er og fint:) Dagen etter det og:) Han kommer som du sier nå snart uansett, og lite annet du får gjort enn å bare slappe mest mulig av og kose deg som best det går.

 

Se å få laga det barnehagebilderammesaken i kveld! Vet Tiny...treeeg. Kanskje printe ut et bilde til bursdagstoget og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust litt fødestøv på meg a folkens. Nå har jeg masse halv-vonde kynnere og det hadde vært innmari allright om de utvikla seg til rier og ikke stoppa igjen sånn de har gjort i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel strengt tatt jeg som som må gjøre mtg så da gjør jeg det, Flyr over deg i morgen jeg med en dose

Reiser til Gran Canaria en svipptur jeg og Eline.

 

Når jeg er tilbake har du fått baby sikkert:)!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS PÅ DAGEN 1D !!!!!

Blåsemennerogblåsedamerogblåsepåauogblåsoveraltpåaltmedalt:)

 

 

 

Svipptur:)) Så deilig da Herk. Selv om svippen kanskje er av ikke fullt så deilige grunner. Kos dere masse og god tur!!

 

Føder nok snart MtG. Du kunne jo ikke føde før vinterposen var i hus. Kroppen vet slikt vettu. Så nå kommer'n straks:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis 1D!!! *blåserbådemeddeteneogdetandre;)*

 

Vet ikke om jeg har så mye fødestøv å blåde, men har funnet frem en hybelkanin eller tre som jeg puster over til deg nå. Men om du kommer hit og tar en skikkelig husvask, så skal du se fødselen setter i gang. Men om du ikke har kommet i gang med fødsel nå, så kan du jammen meg knipe igjen til den 14. altså. Det er en sånn fiiiiiiinfiiiiiiin dato vettu :D

 

Svipptur til grandis ja, det hadde vært noe.

 

Kjøpt meg nye truser i dag, har vært litt vel dristig i fargevalget for å være meg... Måtte tenke på ama når jeg skulle bekle underlivet mitt. Har sånne små hull foran i nesten alle trusene mine oppdaget jeg her... På samme sted til og med. Tok ut tre truser av skapet med hull i, måtte gjøre et fjerde forsøk før jeg fant en som var brukanes. Ja, det var info for de som måtte bry seg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutte å gnikke deg mot alt da vett, så blirre ikke høl forran. Evt så får Mr.t lære seg å ta av _alle_ klærne først.

 

Stille her da...alle er visst på fb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det tirsdag 13. januar.

Du går nå i 38. svangerskapsuke og har 23 dager (3 uker) til termin torsdag 5. februar 2009.

 

Jeg prøver og rydde... det ekke lett.

 

Jeg liker når folk tenker på meg ved kjøp av undertøy-hehe. Trenger nytt jeg og-men det får vente litt. Har en mage i veien akkurat nå.

 

Skal dere se etter andre vovvover da Cat? Jeg og vil ha.

 

(og Mol-du har fått kjeft av mora mi på traaden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når du går og skvetter etsende væsker cat:)

 

Vi skal få nye bil vi! V er og kjøper nå. Får den vel i Mai, tenker jeg.

Nye Skoda Oktavia stasjonsvogn. var og prøvekjørte i helga og den var perfekt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav har endelig skjønt hvor jeg jobber og slike ting og har innvilga min søknad om foreldrepenger..det var da fole fint av dem. Og jeg fikk sambo sine 6 uker også-finfine greier! (og jeg har mistet tålmodigheten min en plass-både jeg og Leo leter etter den...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det endelig er i orden da. Kjedelig når de roter sånn.

 

Jeg har dessverre ikke sett tålmodigheten din, Ama, men jeg mistenker at den ha gjemt seg sammen med deler av min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann lefser og boller:-)

 

Jeg gleder meg såååå til bollen er ute av ovnen!

 

 

Jeg har meldt på Leonora på dansekurs jeg:) Tenkte det kunne være en finfin storesøsterpresang og en ypperlig anledning for ho å kunne ha kvalitetstid alene med en av foreldrene sine innimellom. Tror hun vil synes det er morro.

 

Jeg har dobbelhake-sånn til info. Og han rare,koslige legen min syntes jeg hadde fin kontroll på vekta-hehe. jaudå-21 kg opp-kontroll? nåja.

 

Jeg drømte at Molle meinte jeg burde fettsuge overarmene mine for dem var så dvaske-hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, 21 kg er jo ingenting, Ama:) Melder meg på fettsuging jeg også. Heldigvis sier jordmor at vekta mi også er helt fin. Det bare er litt mer å prøve å kvitte seg med etter fødsel.

 

Sånn dansekurs har jeg hatt kjempelyst til å melde G på også, men jeg tror ikke vi får kabalen til å gå opp. Det begynner klokka 5 (det er i klubbhuset her borte) og da er kanskje ikke V kommet hjem fra jobb ennå. Det hadde vært kjempemoro da, men jeg kan ikke ta med baby på dansinga. Styr å komme seg dit og styr å skulle være sammen med G med baby på slep. :(

 

Ja, nå er jeg i svangerskapsuke 42 da:) Ama sa han skulle komme 15., men jeg tror du tok feil altså. Jaja, får kome til helgen.Skal til jordmor i morgen ettermiddag og da skulle hun strippe meg om det var klart. Jeg har ikke lyst til å gå langt over helgen altså. Sa det til jordmor så hun skulle prøve å få det igang. Synes det er litt skummelt. Har hørt at etter 11 dager etter termin stiger sjansen betraktelig for at noe galt kan skje. Det vil jeg jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager over gir økt risiko... hmm... jaja, flaks det ble 12 og 11 dager for meg da. ;) Bare sånn at du er forberedt så er stripping VOOOOOOONDT! Men bare der og da, etter på føler du deg litt voldtatt og litt som en nyåpnet tunell. Jeg ble flytta oppover benken da jm gjorde det på meg. Hun kan ikke sette noen nåler også da? Jeg har veldig tro på det altså!!!!! Men du vil ikke vente til 31. da. Gjør ikke noe å gå tre uker over vel? ;)

 

Ser på how clean is your house mens jeg sorterer alle klærne jeg var og hentet hos svigerinna mi i går (har full garderobe i 4-5 år nå). Pleier å takle kvalme ting bra, men da de viste frem et glass med skittent vann og klumper med kattehår fra tepperenseren (1 av 100 klumper!!!) begynte jeg å brekke meg gitt! Føler at det er møkkete her nå, men det trengs i grunnen bare en liten gulvvask så er mye gjort. Fatter ikke at folk klarer å leve under sånne forhold altså.

 

Linus begynner endelig å virke ganske bra igjen, men jeg tror det kommer noe tenner etterhvert nå. Ser hvite prikker ved hjørnetennene. Så da er det vel en vampyr jeg har da. Ikke vil han spise så mye for tiden, så kveldene blir der etter. Sover heldigvis ganske greit om natten, men han havner alltid i senga mi i løpet av natten... aner ikke når eller hvordan, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet stripping er fryktlig vondt. De gjorde det når jeg kom inn for å settes igang sist. Tårene spratt da ja, men hva gjør man ikke. Dessuten er selve fødselen langt vondere så hvis man ikke tåler litt stropping... ja.

 

Æsj, orker ikke se på det programmet jeg. Er så sinnsykt ekkelt!

 

Og det er rart det der, sessa. Unga har en tendens til å bare plutselig havne oppi senga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haisann svaisann:)

 

Jeg har gapt over mer enn vanlig jeg da............. her er det prøver og prosjekter og alt mulig hele dagene på skolen OGSÅ sitter jeg i elevrådet (styret for å være enda mer presis) og vi skal jo ha NYTTÅRSBALL om 2 uker og i dag skal jeg lage plakatene som skal henges opp i morra........ (heldigvis bare å sende på mail til trykkeriet som ligger vegg i vegg med skolen) OG jeg skal finne ut priser til mat osv.... OGSÅ sitte jeg i festkomiten på jobben......her planlegges julebordet!!! Jeg må komme på noe som er annerledes men ikke så jævlig dyrt som vi kan gjøre før feks..... hepp

 

Jeg lever fortsatt forresten:D

 

Jeg AAAAAAAAAAAAAner ikke hvem min hemmelgie julevenn er!!!!!!!!!!!

HVEM ER DU?

Jeg trodde det var ei med gutt (blå sløyfe rundt en marsipangris) men hilsenen var fra 3 stk..... og det er "bare" 3 damer på feita som venter gutter.............................

 

HAHA til Mols og cat og alle andre morsomme kommentarer!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tjukke og fine dere er, hehe. Eh, ja, dere med mer enn mat i magen tenker jeg på. Nå kan det da ikke være lenge igjen mtg? Dansekurs høres ut som litt av en utfordring, E nektet å gå rundt juletreet på juletreefesten på lørdag. A ville, men begynte å gråte etter en halv runde med "så gjør vi så".

 

Er nesten ferdig med bryllaupsinvitasjoner. På lørdag drar jeg til Østerrike. Må finne barnevakt til et par timer på lørdags em for har et ørlite problem det begynner å haste med.

 

Jeg har kjøpt meg fjortisboblevest som jeg skal sprade rundt med i alpeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle som en, og Ekstra klem på mtg!

 

Ja sessa, vi kan i alle fall ikke tenke på det med økt risiko nå!

 

Har jeg sagt at jeg ikke kunne tenke meg å jobbe som modell?

 

grunnen til at jeg er på GC er fordi jeg ble spurt om jeg kunne være med på et prosjekt.

Vi er samlet på GC folk fra hele verden faktisk, vi vært på ulike locations og blitt fotografert. I tillegg har jeg blitt filmet fra jeg ankom. Jeg ante ikke om filminga og når jeg ankom med E i sjalet så jeg plutselig et kamera og når jeg passerte så kom de løpene etter ha ha hadde lyst til å le.

 

I går startet vi dagen kl 8 og av en eller annen grunn skulle jeg fotograferes sist på dagen, men SELVFØLGELIG rakk de ikke det før solen gikk ned Har sånne ting noen gang tatt den tiden man har trodd? nei! at de aldri lærer.

Vi var ikke hjemme igjen før 20.

Syns litt synd på E i vi var ut og inn av bussen hele dagen , følte jeg vekket henne hver gang hun sov. OG halve dagen til ingen nytte.

 

Ikke er jeg noe god på å være primadonna heller. Siden det gikk litt skjeis i går så skulle alt kretse rund meg i dag Jeg bestemte og kunne beordre som jeg ville, men får jo bare dårlig samvittighet.

Ellers har vi kost oss. Det har vært hyggelig med en mor - datter- tur selv om jeg savner gutta mine.

 

Alle spør om hun sover om natten og jeg tenker at de forventer at hun ikke spiser, men jeg har skjønt at de mener noe annet.

Så det de spør om er om hun er våken om natten ut over litt mat.

Hun har aldri vært våken om natten så det er mulig det er derfor jeg ikke skjønner hva de spør om.

 

 

Dansekurs var jo en kjempeide!!! O elsker og danse. En dag han var litt plagsom i en klesbutikk så sa jeg kan du ikke danse litt siden det var musikk. Han glemte alle pøbelstreker og bare danset og showet. Han var litt av et syn.

 

 

På juletrefesten må han ha vært den tøffeste. O gikk rundt juletreet alene han mellom noen voksne han ikke kjente. Dypt konsentrert om det hele. Når julenissen kom var han svært ivrig og stelte seg i kø. Så sa jeg at han kunne gå bort til nissen og da sneik han jammen meg foran alle og julenissen tok o først.

Jammen meg var det en jente som ble redd for nissen, hun hylte så stygt at jeg var redd for å få migrene av henne.

 

 

je je

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar dere bryllupsreisen på forhånd, svana? Skal dere reise hele familien? Skiferie? Haha til fjortisvest:D Men du er jo så ung at du kan være litt fjortis.

 

Og Herk, det hørtes ikke ut som en avslappende ferie. Synes også du er tøff som reiser avgårde alene med lillejenta. Er det noe familie der nede nå eller er du heeeelt alene?

 

Jeg var hos jordmor i dag og skulle kanskje strippes, men her var det umodent som en eplekart så det ble det ikke noe av. Hun skulle ringe meg fra sykehuset på mandag(jobber på føden) og gi meg overtidstime kanskje på tirsdag, selv om jeg egentlig ikke skal ha før på fredag. Magen er blitt kjempestor, går snart utenfor skjemaet, så hun syntes det var på tide at han kom ut snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern da mtg *trøste* Satser på at du ikke trenger den timen, man kan vel bli moden i en fei? Eller?

 

Ingen bryllupsreise dette, jeg skal på tur med jobben. H holder fortet, barnevakt for i morgen ordnet seg forresten. Synes det er litt kjipt å være borte, men er deilig da. Godt med en liten ferie som koster omtrent nada. Så om det skjer noe i løpet av lørdag - onsdag er sms påkrevd!

 

E maser om kemmetin, synes heller han skulle spist mer middag. Det er så dårlig gjort å ikke spise noe særlig av middagen når man har laga den. Utakknemlige små krapyler, det er det de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåseblåase blåseblåse fødestøv på mtg og snart mtb(baby)

 

Jeg har ikke noe familie men har fått hjelp av de andre deltakeren om det har vært noe. Har jo i grunn klart oss fint vi.

Greit med noen "bestemødre" som har higet etter å holde henne under middagen når hun har hatt mageknip.

 

Puttet henne inn i sjalet før sminking en dag måtte bare jogge en runde så hun sovnet før jeg ble sminket. Mange rare kommentarer og blikk av forbipasserende. så sikkert rart ut at jeg sto midt på en plass (utkikspunkt) og ble sminket med klump på magen.

 

Spist mye tapas og drukket pittelitt vin hver dag. Deilig med god spansk rødvin igjen.

 

Svana; ja man styrer og ordner og så skal de ikke ha sukk.

Kult at dere skal på sånn tur med jobben, Det er jo deilig med noen dager avgårde håper du koser deg.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres slitsomt, interessant og koselig ut Herk. Uansett, du har vel SOL..vi har SNØ!!

 

SNØ!!!!

 

I morgen går frist ut for nabo til å paye 115.000,- og evt komme med saker som skal med eller om han mener vi skylder og sånn. Så da blir saken endeliiig meldt inn til forliksrådet og da kan det kanskje gå litt kjepphet i sakene. Han møter ratt ikke, men like greit for da får jo vi medhold:) Nesten så man driter i penga...mannen skal tas!! Vet jo ikke om man får noe penger heller, men hadde vært jevt med en 100.000. Er jo regnet uten renter. Kanskje vi og får bort noe biler fra plassen.

 

E er i bhg igjen og koser seg. Maser mye om Tijjijj. Tror han har et godt øye til den jenta. Og hver gang han skal ha på seg..hmm alternative klær, altså fargerike og litt sånn så er han overbevist om at det er noe han har fått av Nona;) (Bruker faktis Leonona av og til, spørs hvor god tid han har..hehe)

I dag stod han alene på gulvet da jeg gikk. Vinket hade, men var liksom så sårt å gå fra han. Var på Mummi (for de som er lokalkjent) Fikk god dag og sånn da, men var liksom ingen som tok tak i han. Han spurte om å få leke med tog, men måtte vente for skulle snart på Snorkfrøken. Greit nok, men han stod liksom bare midt på gulvet og så litt trist ut. Da jeg gikk forbi ute stod han fortsatt der alene. Kan de ikke sette han i gang med noe da?? 2 stk stod jo bare å prata ved kjøkkenbenken lell. Kjente jeg ble litt irritert. Må helst grine el? HMF!

LB er flink da:) Og A. Sånn om morran. (den siste der ble vel litt intern til Tiny oh MtG men..)

 

Ryggen er fra helvete for tiden. Skal bli bra å få kommet igang med trening igjen. Pleier hjelpe bra. Lenge siden så kjip.

 

Er det nor som skjer snart eller? Bortsett fra at folk skal føde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...