Gå til innhold

c¨,) Tråden nr. 2


-MtG-

Anbefalte innlegg

Jippi!!!! Snøøø!!! Gabriel har gleda seg så masse til det skulle kå nø. For da skulle han Gå siiii! Får se om vi får til noe skigåing utenfor i ettermiddag.

 

Så bra at det skjer noe med naboudyret, Molle. Det var på tide!

 

Og Herk, blir helt sliten jeg, av å tenke på den turen din...

 

 

 

I morgen tidlig klokken 8 har vi fått overtidstime på sykehuset. Blir spennede å se om de vil sette igang. Har litt blandede følelser for igangsetting, men vil veldig gjerne ha ut fjotten. Merkelig å liksom ha en dag hvor det kanskje skal skje. Må pakke litt saker i dag og sette her hjemme og sende med G husnøkkel i bhg i morgen i tilfelle bestemor må hente han og han skal sove der:) Får tårer i øynene jeg, av å tenke på at lille snuskegutten min snart skal bli storebror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åå mtg du virker jo ganske ved godt mot. Deilig med en time og skikkelig vurdering i morgen da! I alle fall det jeg traktet etter den siste tiden, at jeg fikk skikkelig sjekk om alt var bra inni magen.

Det var ikke det at jeg ville settes igang.

Kan jo være greit å få sjekket modning og ev. bli strippet - tøyd litt.

 

Håper du får en fin fødsel.

Har du vært på ul i det siste???

 

Hadde ikke du vektnedgang på G og burde bli fulgt litt ekstra på slutten??????

 

Nå har altså vi 3 som har fått nr 2 gått godt over termin alle sammen. Rare greier.

 

Molle:

Skjønner godt den følelsen når du leverte og han bare sto der. Har lett for å få klump i halsen om jeg opplever lignende.

Har ikke opplevd det samme, i vår barehage er de veldig til å ta i mot. De tar han nesten fra meg. Det er litt mer avgrenset og samlet hos oss så det er kanskje lettere.

'

 

Kjenner ikke detaljer i nabosaken annet enn at han må være en dust.

Får spørre når vi møtes så slipper du å gå i detaljer her om du ikke vil:) Er litt nysgjerrig.

 

 

Her har jeg kommet hjem til den sykestua. O har hatt 40 i feber og vært rimelig uttafor. T har spydd som en julegris (spyr de?)

E hylte så sårt og hadde slim som kom opp, om det kom av hylinga eller om hun hylte pga det er vanskelig å si.

Hennes beste sove/trøste stilling er inntil puppen gjerne med pupp i øye og smokk i munn.

 

Sittet mye med barn i fang

 

Selv våknet jeg med vondt i halsen.

Rart vi er så forskjellig syke?

 

Ha ha om det er snø ioioioiioioioiooi!!!! He he elsker snø.

Ute og måkte litt med baby på magen i sjal jeg.

 

Luftet Tilla i masse ubrøyta løssnø Så deilig!!!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Herk. Enda mer slitsomt hjemme enn på tur jo:)

 

Jo, G gikk ned i vekt, men det var fordi jeg hadde svangerskapsforgiftning så morkaka ikke funka helt. Denne gangen er alt fint tror jeg:) Har jo vært ganske ofte hos jordmor på slutten. "Problemet" nå er at babyen kanskje er ganske stor:)

 

Håper det er litt modent nå da. Var jo ikke det i det hele tatt på fredag så JM fikk ikke strippet:(

 

Også har jeg bare vært på ordinær ul denne gangen. Litt rart for jeg hadde vel 4-5 ul tilsammen sist. Blir ul med vektestimering i morgen da, men vet ikke hvor mye jeg stoler på den. Tok jo en kg feil på G dagen før han var ute.

 

Jeg skjønner godt at du var litt nervøs på slutten da, du kjente jo ikke så mye liv. Jeg er ikke bekymret for om han har det bra. Her er det fortsatt liv og røre. Heldigvis:)

 

 

Har du brodder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema har brodder:)

 

Jeg krysser fingre for fødsel i morgen, mtg!! 20. er en fin dato. Masse fine tall:)

 

Molle, jeg håper den nabofaen virkelig får svi på pungen!! Håper han må betale, flytte og rydde med seg all dritten sin og flytte til helvete! Møkkadrittpikkgubbegrisefaen!

 

Hei til alle andre og velkommen hjem til Herk og jenta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brodder Har brodder til krykker.

 

ja på halvtårsdagen min er en fin dag og dato. 20. er flott.

 

Ja godt du kjenner liv. At du er trygg er jo alfa og omega.

 

Takk cat:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier være ganske bra taimot i bhg. m.m det er lite folk. Var jo en gang det ikke var noen der!! Ble der til nesten halv ti den gangen. Sykt! men pleier jo ikke det da.

Og pleier jo være på sin avd. da. Eller to er slått sammen på morgnen, men de ligger liksom litt sammen. Og da er det jo opptil 4 voksne på ikke så mange barn enda. Jeg stod der en stund. Prøvde å få han til å leke med noe men han bare stod å holdt hånda mi. Prøvde liksom få noe kontakt med de voksne, men ble nå stående midt på gulvet alene. (ganske stort rom der, så han så så veldig alene ut)

 

Aner ikke hva som skjer med nabofaenskap. Lurer på å selge å flytte uansett. Få seg ENEbolig. Lyt sjå.

Historien er laaang og mye og alt Herk, kan gi referat en dag:) Mannen er vaffal syk i hodet sitt, og tror alt vi foretar oss er mot han og at verden generelt er ute etter han og har SYKT reaksjonsmønster og er helt på trynet!!!

 

20 er fole fin dato:) MtG..om noe skulle brått skje eller på natt eller noe og sånn så er det bare å lempe G hos oss altså. Eller vi kan evt hente han eller noe. Om noe skulle skje fort liksom. Kan jo bare levere han til mor di, eller hun hente han hos oss. Er såpass innkjørt på 2 åringer (og på G..hehe) at skulle nok fått han i bhg med alt som trengs og fora og stelt ham:) Des har jeg alt som trengs hjemme;)

Spennende i morgen da!!! Ser lite på den ul. På bilder altså. E så ut som Snoopy!! Seriøst han gjorde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper nabofaen pådrar seg svartedauen i løpet av dagen! En type som ikke smitter og som bare han får!!

 

Drømmer også om enebolig, men må flytte såpass langt utpå landet for å få råd:( Kunne man bare vunnet noen mill på lotto... Skulle gjerne arvet noe penger altså, men er ingen i slekta jeg ønsker hinsides for øyeblikket, så det spørs vel. Og er ikke alle det er så mye å arve fra heller, så da kan det være det samme.

 

Sukk, og har fått strømregning på 6300,- før fikk jeg regning hver måned, men har glemt å bestille det etter at vi flyttet. Nå skal jeg sørge for å få hver måned etter dette!! Også kom den fæle nrk lisensen også. Hater å betale over 2 tusen i året for en kanal jeg aldri ser på!

 

Dagens klag fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snes 21 er finere dato jeg men. 19. hadde vært enda finere.

 

Så kjipt at han ikke ble tatt ordentlig imot. Det er så viktig for både barna og mammahjertet! Heldigvis er de kjempeflinke på det i bhg til G.

 

Hoho, ja Snoopy ja. Han så ikke så veldig ut som snoopy når han kom ut da.

Jeg er ikke så opptatt av å se no på den ul'n. Jeg får jo se ha snart uansett, men de får jo sett om alt står bra til og målt størrelsen sånn nogen lunde:)

 

Naboen til molle er en dumming..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 er ingen bra dato mtg, sånn er det bare! ;) Jeg får nesten angst av å tenke på sånne datoer!! Alle tall med 9 på slutten er desidert verst. Unntatt 99, det går liksom an. Men er litt vanskelig å bli født den 99. januar da;)

Jeg synes jo som sagt at den 20, er en fin dato. Og 21 er et "godkjent" tall av oddetallene. Oddetallene er best på et tidlig stadie, altså 21 er bedre enn 23, og 23 er bedre enn 27, og det eneste som slår 27 er 29, det er verst. 25 er et supert tall, for det er et rundt tall i mine øyne.

Som dere forstår så har jeg store issueses med tall!! Kan ikke noe for det, har alltid vært sånn;)

 

I parken blir spaden alltid tatt godt i mot:) Parktanten løfter opp alle barna og klemmer og koser:) Og alle står i porten og hoier når det kommer noen. Men så er de ikke så mange heller da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den naboen deres hadde hatt godt av å få seg en skikkelig "can-of-whoop-ass"......

 

Her rejeres heimen av sykdom. Dvs mann og barn er sjuke... Tiril har hatt skikkelig feber fra søndag morgen, høy feber inatt (40,7) og litt bedre nå idag. StoreT har influensasymptomer og sliten.. Så her sitter jeg og styrer heimen med et ødelagt bekken og en sliten kropp... Herlig..

 

Hadde jeg ikke jobbet i den barnehagen, så tror jeg jammen meg ikke Tiril hadde gått der jeg, men så søker jeg overflytting for harde livet også da (til bhg i Lillestrøm).. Dumme kommune som påstår at de har full bhgdekning! My ass.. Mest fordi det hadde vært vanvittig praktisk med gangavstand til barnehagen...

Var forresten en dag her forrige uke hvor det ikke var noen av de faste på jobb på avdelingen til Tiril, alle var syke.. Da var det en liten snupp som var skeptisk ja. Og er enig i at det er flere der som er skikkelig dårlig på å ta imot (jaja, litt dritt må man ha på arbeidsplassen sin også)

 

Må du se å få ut denne pluggen din da mtg :) Vil så gjerne treffe han snart jeg altså!!! Håper det skjer noe inatt da, siden du liksom skal settes igang (kanskje?) imorgen!! Lykke til ihvertfall, snart er han her!

Og det er bare å svippe G innom om du trenger en mellomstasjon for oppbevaring (hørtes ikke bra ut den setningen der...). Jeg er nå hjemme stort sett hele tiden jeg..

 

Jeg har fått lovnader av legen min at jeg ikke skal gå over termin pga bekkenløsning. Men om føden synes det samme vet jeg jo ikke... Skal ihvertfall ha en samtale nærmere termin, med legen min ang dette.. Litt deilig å tenke på at jeg ikke skal gå så lenge som 14 dager over :)

Men det er bare 46 dager igjen til termin.......

 

Vi har forresten endelig fått oss ny trapp!!! Men den døra jeg bestilte var plutselig tatt ut av produksjon og ingen igjen på noe lager, derfor måtte en ny (lik) dør bestilles og da tar det 6 uker... Litt for lenge synes jeg, men da konsentrerer vi oss om å få gjort mest mulig ferdig i kjelleren.. Blir lagt varmekabler på gulv og støping iløpet av et par dager ihvertfall. Og da kan vi kanskje legge nytt gulv i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Naboen til Molle høres ut som en kar som ikke burde hatt lov til å bo for seg selv.

 

Usj og æsj til sykdom. Her er ingen syke,bare jeg-men graviditet er som kjent ingen sykdom-men en tilstand som fører med seg mye usj og blæ. Så velger å påstå at jeg er syk. Menmen-er 38 uker på vei nå-det meste er nogenlunde klart til lillebror ønsker å melde sin ankomst. Har vaska madrassen til sprinkelsenga-trekk og overmadrass går i vaskemaskinen i morgen. Å skru den opp er sambo sin jobb-men det haster ikke-det kan fint gjøres når jeg er på sykehus. Men soverommet må vaskes.

 

Barnehagen til Leo er en drømmebhg-bortsett fra at de ikke lar unga sove ute så har jeg ingenting å være misfornøyd med. De tar i mot når jeg kommer med blide fjes og hei-slår gjerne av en prat også. Vet avdelingslederen nok kunne tenkt seg at jeg kom med Leo før kl 10-men han sier ikke noe om det. Bare ser det på blikket hans-hehe.

Leo sov hos bestemoren sin i natt så jeg og sambo var ute og spiste på Chi i går. Det var koslig. Og så mye snø da gitt! Digger snø-men til helga er det meldt mildvær og regn/sludd og det synes jeg ikke noe om!

 

Da satser vi på at i morgen er dagen din da MTG. Får håpe du får den type fødsel du ønsker-at det ikke drøyer ut eller at det ender med keisersnitt. Du må holde oss oppdatert! Og ja-vi har en avtale-denne uka er din-neste uke er min;) Jeg er klar som ett egg til å bli ferdig å få igjen bevegligheten min.

 

Bruker ikke føden å høre på legen da Tiny-hvis legen anbefaler 0 overtid så er jo den saken klar. Synes jeg ihvertfall. Grattis med ny trapp:)

 

Jeg tenkte å ringe legen min i morgen-hodepinen er litt mer framtredende for tiden så kanskje greit å få sjekket blodtrykk. Og så fikk jeg svar på blodprøvene i dag- ingen antistoffer mot bebbisen i magen-og det er jo finfint:) Jeg er en rhesus minus berte-så derfor sjekker de det gjennom sv.skapet.

 

Velkommen hjem til Herk!

 

Og Cat- har du fortsatt øye på noe?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang siden 15. desember går ingen i huset på antibiotika!!! JUHU!!!! Alle er friske og unga virker. Mener ikke å gni det inn altså, men synes liksom vi fortjener det nå!

 

Mye snø, ja! Herregud. Fant nesten ikke trappa da jeg skulle ut i dag. Måtte trå ned i nts fotavtrykk og lete etter trinn, snø opp til knærne. En unge i sjal, en hengene under arm og sekk og akebrett i andre armen. Følte meg ganske sprek da jeg gikk på ubrøytede fortau med baby i sjal og unge på brett. Kom hjem, la baby, måkte trapp... tok EN time. Riktig nok mange trinn, men likevel. Ble bra i hvert fall! Bakte muffins, spiste altfor mange og tenkte jeg måtte bli kvitt kaloriene så gikk opp til bhg igjen. Tok vogn og fikk jo ikke trillet gjennom hagen så jeg måtte ta den opp trappa... Fortsatt ubrøytede fortau. Kjenner at jeg har bekken igjen.. eller kropp generelt. Au i ryggen også! Crap! Tror ikke jeg skal være like mye flinkis i morgen, men om det er like mye snø i morgen, så orker jeg ikke kjøre... Vi får se.

 

Er forskjell på legen og føden ja. Legen min mente jeg burde igangsettes en gang, fordi hun syntes det var på høy tid å få ungen ut, med de økte verdiene jeg hadde og all ting. Men føden testet alt og fant ut at jeg kunne vente litt til. Så lenge barnet har det bra er de veldig restriktive her. Kan gå tre uker over på det meste. Hva med 23? Linus har halvtårs dag og broder'n bursdag. Fine dagen!

 

Jeg har våken baby så må gå... jeje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sms av mtg nå:

 

Hallo. Nå er vi på føden. Skal settes igang/få sånn kateterdritt snart. Kan sikkert ta flere dager dette...

 

Nå skjer det endelig noe og vi får snart alle møte lillebror!!! Gleder meg til fler oppdateringer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere:) Nå er vi hjemme igjen. Har fått satt inn kateter i livmorkhalsen som skal modne/sette igang rier etterhvert. Så nå er det bare å vente på riene, eventuelt at kateteret detter ut.

 

Har masse auer da. Modningsrier. Kjenner at jeg ikke gleder meg så veldig til de skal verre. Ikke var det digg å få satt inn driten heller, men jeg overlevde da det også:)

 

Det er en liten gutt inni her da, eller en litt stor gutt. Ble esetimert til 4125 g. Det var jo ikke så avskrekkende mye. Jeg hadde fryktet verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er spennende altså!!!!! Kan en av snellene oppdatere meg på fb når lillebror er ute? Tror du kan regne med at det går fort når det først setter i gang og at det er voooondt! Men så får du babygutten i armene og så er alt glemt!!

4125 er stort sånn jeg ser det. ;) Linus var 3500 på 11 dagen med overtid!

 

Jeg har vært på kjøretur som ble bomtur i snøværet. Driit! Trøstespiser muffins og manner meg opp til å måke trapp igjen... Fikk kjøpt noen stoffer på Åhlens på salg som trøst. Vet ikke hva jeg skal sy, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- jeg gjetta jo 4150-så kanskje jeg får rett? Lykke til MTG- håper det går fort når det først kommer seg i gang:)

 

Jeg er sliten jeg-vil legge meg litt-men nå er det takstfolk her og skal takstere de forskjellige leilighetene. Så må nok pent være i oppreist posisjon:)

 

Og makan til møkkavær da- kan det ikke holde seg på ett par minusgrader da?

 

Noe mer da? nope- livet er ufattelig kjedelig når man går og venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du skulle kjøre til da, Sessa?

Og rett over 4 kg er ikke så mye når jeg har hatt skrekkdrømmer om 5,5:D

 

Hvorfor skal de taksere huset? Skal det selges, eller er det bare en slags formalitet?

 

 

Nå har jeg sovet litt. Det var deilig. De vonde modningsriene ga seg etterhvert. Men så sprakk den ballongen på kateteret da. Lå i sengen og hørte et smell, så rant det ut litt vann. Var med ett ikke sikker på om det var den ballongen eller om det var fostervann, men fant ut at det var kateteret. Så nå skal vi straks inn på sykehuset ugjen så skal de se om de setter inn nytt kateter eller om de begynner rett på sånne prostin-piller. Håper det er modent og åpent nok til å slippe kateter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten IKKE svangerskapsforgiftning da. Målte blodtrykket til 85/55 i sta! Jordmor trodde ikke helt på det så hun målte tre ganger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 4050 gram jeg, men det er bare fordi at det var det jeg veide når jeg ble født:)

 

Jeg driter i hvem som oppdaterer hvor, bare noen informerer meg på sms;) Skal jobbe dagen i morgen og kvelden torsdag, så hvis det skjer noe mens jeg er på jobb, så får jeg det ikke med meg.

 

Og den naboen til molle.. jeg trur vi har et ledig rom på jobben. Det er et sånt sted han hører hjemme!

 

Hvorfor skal dere ha takst på leilighetene, ama? Skal dere flytte?

 

Må ikke ut å kjøre i sånt vær, sessa! Bare å holde seg inne og hjemme, spise sjokkis og drikke te:D

 

Lykke til mtg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,vi skal ikke flytte- men 2 leiligheter skal leies ut-den ene nyoppusset. Og så bråker revisoren med at vi har så lav husleie og det ikke er lov og blablabla. Men takstdama virka grei og skal holde den så lav som overhodet mulig- + at jeg nå er registrert som vaktmester-hehe.

 

Jeg veide 4150 så derfor jeg tippet det:) Vi er så like jeg og du Cat- vi ser bort i fra at jeg er litt mer fargerik/"alternativ" i alle klær og ikke bare trusene-hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, nå skal dere høre! Nt har en mobil som er urgammel (type 6 år). Den skrur seg av når noen ringer og radioen har sluttet å virke og i det hele tatt. Så på lørdag kjøpte han en ny i Asker. Vi fikk kjempeservice. Selgeren sørget for at vi fikk billigere abonnement begge to, frifamilie og han skulle ordne med operatørlås og all ting. Vi kom hjem blide og førnøyde til vi oppdaget at det var en knusningsskade på displayet som må ha skjedd før telefonen ble pakket i esken. Vi sa i fra med en gang og jeg skulle egentlig bytte den i går, men orket ikke kjøre i været. Tenkte at jeg fikk gjøre dette i dag. I dag var føret verre, men jeg måtte bare få det unna. Turen var blæh og da jeg kom frem så hadde de ikke en ny telefon til meg. Jeg måtte levere telefonen og så skulle det komme ny i løpet av dagen eller i morgen. Spurte om jeg kunne hente i Sandvika, men det gikk ikke. Bomtur! Jaja, så gikk jeg for å kjøpe bleier. På veien til matbutikken klarte jeg å miste det nye simkortet til nt. Gikk tilbake til butikken, men kunne ikke få nytt kort før porteringen er klar om ca to uker... Så da var det hjem med uforettet sak og et simkort mindre! En halvtime etter at jeg kom hjem så ringte de og sa i fra at telefonen var kommet. Blæh!!!!

 

Også har jeg vondt i bekkenet pga måking. Sånne sideslengebevegelser er uffe for bekkenet mitt. Klarer ikke gå opp til bhg og kommer ikke ut med bilen nå, så nt drar tidlig hjem for å hente.

 

Ama etterlyste bilde av plutt, så jeg har lagt ut et av gladgutten på profilen min.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

SÅ SPENENDE MTG!!!!!!

 

Her er alle nede for telling med høy feber, untatt lillesnuppa krysser fingrene for at hun kommer unna

 

Sessa det føltes ikke som du gned det inn faktisk, syns virkelig dere fortjener litt friskdom nå

 

Jeg er så spent på mtg og fødsel jeg nå så jeg må skru på orken og sjekke innimellom

 

Jeg er så dårlig........

Må kommentere mer senere, fint bilde sessa.

 

 

4000 er ikke så gæærnt når sf målene har vært så høye.

Jeg har jo en liten og en stor (i mine øyne var Eline stor 1 kg mer enn broren ;3,9)

 

Var jo ikke noe jeg merket under fødselen.

 

Fikk vite jeg hadde stort bekken. Hun kom ut med begge skuldrene samtidig. Hodet var 37 også så ja

 

 

Stakkars gutten min som sitter på fanget og er syk. TYPISK akkurat d e dagene m snø

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om det ble mer kateter jeg nå :)

 

Feberen i huset er borte, men snupp er slappfisk. Drikker bra, spiser lite og sover endel. Var noe våken igår kveld, men sov da ihvertfall til 8.30.

Jeg skulle vært på bassengtrening idag 8.30, men jeg orket stå opp for jeg sover så elendig for tiden at det er helt grusomt... Ønsker meg en god natts søvn jeg nå... Og en tryllestav som jeg bare kan svinge når jeg vil ha ting gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det sikkert action for mtg!!!

 

ja den tryllestaven skulle jeg hatt også her ser det rimelig bomba ut med så syke folk.O har fått alt han har ønsket seg av mat og drikke. Resultatet er at det står 5 forskjellige kopper og flasker med melk, cola, saft mm og halvspiste kjeks osv.

 

Tiny det er så mange som sier at det er bare å nyte de siste dagene uten ungeskrik og våken netter, men jeg bytter gjerne bort de dårlige nettene man har som gravid på slutten med ammenetter.

(Jeg har ikke hatt så gærne netter med nyfødte jeg da. Merker det jo likevel med nr to når hun legger seg 2 og O våkner 8 )

 

For en drittdag sessa,

 

Gikk tur med vogn i ubrøytet terreng i går fy flate hund og vogn og feber blæ.

Hadde tenkt å ta med frøken i sjal også, men glad jeg ikke gjorde for der det var brøytet så var det såpeglatt.

 

Hvorlenge skal han gå med feber rundt 39 (fra 38,8- 40,1) før man kontakter lege egentlig.?

Vi må utansett kontakte lege om T ikke er frisk i morgen for da må han ha sykemelding.

 

Håper å kunne få en øyeblikkelig hjelp-time. Det er ikke mulig for oss å gå på legevakten det nekter jeg.

 

Nå sovnet O i sofaen så da tror jeg at jeg skal ta tempen på ham og få ham i seng

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars alle syke. Er glad vi bare er forkjøla jeg. Ille nok det, men vi fungerer fint.

 

G erhos bestemor og bestefar og koser seg så masse. Bestefar har kjøpt egen snøskuffe til han så de har skuffa snø sammen:) Også har de basa i snøen og laget snølykt. Og badet i balje:) Heldige lille gutten min. Nå sover han der og blir levert i bhg av bestemor i morgen.

 

Vi har kommet hjem igjen. Det første jeg gjorde når jeg kom inn døren var å gå på do for å tisse. Tror dere ikke den ballongen/kateteret datt ut allerede dere? Det er kjempebra. Liten ballong som er fylt med saltvann. Blåst opp inni livmoren på en måte for å irritere og fremkalle modning og kanskje rier. Nå når den har falt ut så betyr det at det funket og at jeg har 2-3 cm åpning(ellers hadde den ikke kommet seg ut).

I morgen klokken 10 skal vi inn igjen å få piller. Forhåpentligvis setter det ordentlig igang da så det blir fødsel i løpet av dagen. Nå er jeg glad. Deilig å få en natt hjemme å slappe av på uten barn også:)

 

 

 

Og sessa, jeg tror jeg hadde rivi av meg håret om jeg hadde opplevd det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...