Gå til innhold

Ny skravletråd for alle oss her inne =))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, takk for oppmuntring, har kommet over venninnekrangelen nå, men var ganske så sur leenge (håper det er symptom ja, men minner jo også om pms, sukk...). Ble litt sjokka over å måtte forvare at jeg ikke drakk ja, jeg trodde alle mente det var en selvfølge å holde seg unna alkohol dersom det er sjanse for å være gravid. Syns ikke jeg ofrer noe som helst med det, har jo tross alt hatt bare meg sjøl å tenke på i hele mitt voksne liv, og har gått på byen så mye jeg ville. Hehe, og som den fagidiot jeg er, glapp det visst ut av meg at siden jeg har hovedfag i toksikologi (dvs giftstoffers effekt på vår fysiologi) og har jobba 10 år med risikovurdering så burde jeg være kompetent til å ta den avgjørelsen sjøl...

Og ja, tenk at det skulle være vanskelig å bli gravid i jula/januar! Bursdag i oktober er ikke akkurat sjelden..?

Du tjorven er jo ihvertfall et eksempel på at det går an å bli gravid i mørkeste mørketida:-) Er formen fin forresten, ikke noe kvalme e. l.?

Dere andre med ikm rett rundt hjørnet, noen symptomer?

Jeg innbiller meg at jeg har vært litt kvalm de siste ettermiddagene, men det er det eneste, så har ikke det helt store håpet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM til helgen eller rett over, og for første gang på noen mnd har jeg INGEN symptomer... sukk. Så jeg kan nok bare belage meg på en ny pp neste mnd ;-)

Ja, ja... godt det er så gøy med selve prøvinga da.... det er jo litt lyspunkt i mørketiden :-D

Skrevet

Hipp hurra Tjorven!!!!! Måtte innom å sjekke hvordan det var med deg, og jammen er du blitt gravid!!! Fikk nesten tårer i øynene og ståpels på armene jeg!!!! Vi prøver fremdelse vi vet du, og denne pp har jeg prøvd med enkel pergokur. Ikm er mellom 31.- 02., så da er det bare å vente å se!

Er super glad på dine vegne! Stor klem fra meg!

Skrevet

=D åååååååååååå ønsker attpåklatt =D Har savnet deg..her kom tårene da jeg leste det du skrev...hormonell ja ; ) !!! Tusen takk!!!!

Håper virkelig pergoen funker som den skal!!!! Godt du får behandling fremdeles! Satser på at januar er en flott mnd å bli gravid i!!!!!!! mørketids kos er jo deilig ; )))

Her er sola så vidt begynt å komme, så dagene er lysere- så utrolig godt etter mørketiden =))

ellers har jeg lite symptomer...så lite at jeg tok en test til i dag ; D en digital. Sto så klart gravid på de =) godt å få det inn med teskje, for er ikke helt gått opp for meg enda....ingen kvalme eller noe...hmm..skal kanskje være glad for det, men man vil jo ha noe som bevis da....

klemmer i vei til dere alle =))

Skrevet

God morgen jenter!

Ja, da har jeg endelig fått temp-stigning, som vil si at jeg HAR hatt el! Rart hvordan folkus flytter seg. fra å håpe på pos. graviditetstest til å håpe på at el fortsatt er der! :)

ØA: Så kjekt å se deg igjen her inne! Du har vært savnet!

Ellers så merker jeg at jeg begynner å forsone meg med tanken på at det ikke blir flere egne barn. Nå er det faktisk nesten en uke siden sist jeg var skikkelig "grine-lei" meg.

Vi har funnet ut at vi egentlig har det veldig bra slik som vi har det. Sønnen vår er snart 14 år og om noen år er vi "fri". Vi har hverandre og vi føler ikke at vi mangler noe selv om vi ikke får flere barn, derfor tror jeg kanskje at vi dropper å adoptere også. Vi kommer ikke til å begynne på prevensjon igjen, men tar det som det kommer.

Klart det er sårt at vi ikke får flere, siden det var planen, men når det ikke blir slik så må man gjøre det beste ut av situasjonen og se de positive sidene. Vår største hobby er å reise og vi har begge jobber som medfører mye overtid og reising. Hehe, nå kan ego-trippen snart begynne for fullt! :-D

På fredag drar jeg til Oslo, for å delta i NM. Vinneren av NM går videre til EM. Jeg tror neppe jeg vinner NM i år, men satser alt på at neste år må bli MITT år. I slutten av februar er det ny konkurranse i London og i midten av februar står Dusseldorf for tur. I slutten av mars blir det muligens en tur til Sverige for å delta på et kurs. April blir rolig og så skal vi til Budapest en uke med jobben til mannen min. Mulig jeg klarer å skvise inn en uke til "syden" i april eller beg. av juni... :) I juli håper jeg på en tur til San Fransisco, med mannen sin jobb. Hehe, egentlig har vi ikke tid til flere barn....:)

Oj, i dag har jeg vært skikkelig positiv! Av erfaring vet jeg at humøret snur raskt i disse tider, kan ikke love at jeg er like positiv om noen dager/uker! :-D Huff, litt forvirret for tiden...:)

Klem

Skrevet

Så flott at du har hatt el, A1973, da funker kroppen fortsatt! Jeg må skaffe meg et termometer og begynne å tempe jeg også, men akkurat nå er jeg på "vent". Skal til gyn imorgen og få svar på diverse prøver så da får jeg høre hva han har å si...huff, har sommerfugler i magen men blir greit å få høre hans vurdering omsider, lang ventetid her jeg bor!

Høres ut som om dere har fått en veldig sunn innstilling til dette her, og heldige dere som kan reise så mye og få masse nye inntrykk hele tida!

Ikke at det kan erstatte en baby, men hjelper sikkert på humøret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...