tjorven- nr 3 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #26 Skrevet 6. januar 2009 hvordan går det anki?? kjennes det ut som mensen er på tur eller??? : ) spennende !! tatt test i dag????? Her har jeg masse murringer, så bare å få på seg bind å være forberedt på at mensen kommer! Kjennes veldig som den ja!!
Hillbillie Skrevet 6. januar 2009 #27 Skrevet 6. januar 2009 Æsj og uff, dumme mensen da mizzie og aube! Hvordan går det med Tjorven, omsider fått mensen? Og veldig spent på deg anki; hadde ikke du diverse symptomer her?? Fått mensen?? Testa enda?? Veldig nysgjerrig!! Her er el-test positiv idag, så egentlig har jeg ikke tid til å være på nett idet hele tatt.....he-he..;-D
tjorven- nr 3 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #28 Skrevet 6. januar 2009 Neida....ikke en dråpe her...går rundt med bind, men ingenting skjer..fatter det ikke...hatt sinnsyke mens smerter i dag i magen og nedover lårene!! MÅÅ jo komme hvert øyeblikk.....renner på toalettet i ett for å sjekke : / Aldri opplevd slike mens smerter FØR mens... Hopp i køya Hillbillie ; ))) Kos dere!! Og opp med rumpa, ikke nys og ikke le etterpå : D JUHU...
*anki * Skrevet 6. januar 2009 #29 Skrevet 6. januar 2009 Ingen dråpe her heller enda, men negativ test i dag tidlig. Forbannet ÆSJ og ÆSj... Så det er vel bare å vente på tantebesøket. Går med bind her også og drar på hyppige dobesøk for å sjekke ståa... Men så lenge ingen tante har dukket opp er det vel håp??? Eller hva??? Har du testet siste dager tjorven?? du hillbillie må bare hoppe i køøya og kjøre på.... tut tut... He he og lykke til. Måtte de små rumpetroll svømme godt rundt og treffe det riktige målet.
aube Skrevet 6. januar 2009 #30 Skrevet 6. januar 2009 Ikke mye gode nyheter her inne nå! Men året har akkurat begynt. Vi får være litt tålmodige. Vi har fortsatt mulighet til å få baby i 2009. Jeg har vært på andre runde med akupunktur og håper virkelig det hjelper. Det hjelper i alle fall litt på humøret. Ting ser litt lysere ut nå i dag. Kanskje det var akupunkturen som gjorde at syklusen gikk fra 42 til 34? Tenker at jeg kanskje da kan få det til denne måneden. Lurer veldig på om jeg skal el-teste. Greit å vite når man har eggløsning, men forferdelig slitsomt når den ikke slår ut.. Valgets kval.. Tjorven: du testet ikke denne perioden, gjorde du? Har du fått mensen nå foresten?
tjorven- nr 3 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #31 Skrevet 6. januar 2009 kjennes det ut som du får mensen anki?? Enda mens smerter her...men ingen mensen...vurderer å ta den siste gravid testen i morgen....skulle egentlig vente til lørdag men....ingen tro på at jeg er gravid men håpet er vel ikke helt ute alikevel...men med tanke på at forrige syklus var så lang som dette...så kommer nok mensen denne gangen og : / skal bestille el tester og flere grav tester så fort mensen kommer....aldri prøvd el tester før, men innbiller meg at det er litt slitsomt.... Høres kjekt ut med akupunktur..synd vi ikke har sånt her da!! Tror nok de kan fixe syklus kluss ja!! Gjorde jo det med ØA ! Hun fikk 28 dagers! noen andre som driver med testing for tiden?
*anki * Skrevet 6. januar 2009 #32 Skrevet 6. januar 2009 Vet ikke helt hva jeg skal si ang mens denne periode. Bruker ha veldig vondt i brystene, men de var liksom litt tunge for en ukes tid siden og etter det er de vanlige igjen. Hatt litt stikninger i magen idag ellers ingenting. Føler egentlig veldig lite... Rart. Er litt kvalm og har vært det noen dager, men det kan være etterskvulp etter syken jeg har hatt. I og med jeg har hatt masse feber og vært litt utafor, kan jeg ikke si sikkert når jeg ca hadde EL. Har EL-tester liggende, men som deg tjorven tenker jeg på det som slitsomt og masse jobb. Men det må vel til. Denne perioden har jeg lenger syklus igjen, så skal kanskje ta meg en tur til akupunktur jeg også. Hatt mange behandlinger aube? Satser på at den sitter for din del denne periode... Jeg har også en test igjen... Prøver den fredag dersom tanta ikke har dukket opp. Da er jeg på dag 32.
aube Skrevet 6. januar 2009 #33 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har bare hatt to behandlinger, så det er vel kanskje ikke helt sansynlig at det er det som har hjulpet? Vet jo ikke helt om jeg får vanlige sykluser framover heller. Blødde lite denne gangen. Homeopaten sa det kunne være fordi syklusen ikke er helt i orden, så det blir spennende å se hva som skjer framover. Har hørt om flere som har fått syklusen i orden med akupunktur, så det kan jo hende. Syns uansett at jeg fortjener å bli gravid snart :-) i stedet for å få mensen.
tjorven- nr 3 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #34 Skrevet 7. januar 2009 Fatter ikke at jeg orker...tok enda en test...som selvfølgelig var blenda hvit....dag 46...og enda ingen mensen...helt sykt !!!!! Skikkelig frustrert her nå at mensen ikke kommer og lei av å bruke bind uten at det er vits.....litt murringer i dag og, men ikke så vondt som i går. syns du har mange symptomer anki- stor tro på deg denne gangen =D Spennende!! aube, jeg har tro på at akupunktur kan hjelpe på mye, så bare fortsett. sikker på at syklusen din blir flott snart =) vil se noen med positive tester her snart!!!
josef Skrevet 7. januar 2009 #35 Skrevet 7. januar 2009 Hei damer - skulle gjerne satt meg på lista her, men jeg er helt i det blå om hvor jeg er! Fjernet hormonspiralen i dag og er "litt" oppskjørtet - litt optimist, men føler meg veldig gammel når jeg ser alderene deres! I følge legen min har alderen stor betydning for noen, andre ikke! Hva skal en voksen verpesjuk dame tro??? Ønsker dere alle lykke til! Er så godt å ha dere der ute - siden gubben og jeg er enige om å ikke involvere omgivelsene i våre planer. (Kanskje jeg sprekker litt på den..) Jeg blir 41 år til sommeren. Bor i Akershus med en nydelig 7 -årig gutt og verdens flotteste mann... Hilsen "gamla"
tjorven- nr 3 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #36 Skrevet 7. januar 2009 Forventet IKM: - anki: 5 jan, 37 år, 2 gutter, sunnmøre, 1 MA/2SA, 20 pp -Andrea: 5.jan, 39 år, 1 gutt, akershus, 1 pp -Wanda 71:14.jan. 37år, 1 gutt på 5 mnd. 3.pp. -Rugesjuk: 27. jan, 36 år, ei jente -Hillbillie: 25. jan, 39 år, ingen barn -Tjorven: 35 år, ca 24.desember, 4pp. 2 barn- nord- norsk ....og skikkelig ustabil for øyeblikket ; ) - A1973: 26. jan, 35 år, 1 gutt på 13,5 år. - Galathea73, 30 jan, 35 år, ingen barn, Oslo, 2pp - aube, 1.feb, 37år, ingen barn, Oslo, 2Ma/1senabort, 6pp (28pp alt i alt) josef, 41 år, Akershus , 1 gutt på 7 år, IKM ca 4. februar satte deg på lista Josef ; ) Du er IKKE gammel!! som regel kommer syklusen i orden etter spiral ganske fort, så vi får vente å se=) I mens gleder vi oss til å bli kjent med deg også =) Hvis du vil tilføye noe på ikm lista eller ta bort noe, så lager du bare en ny =D
tjorven- nr 3 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #37 Skrevet 7. januar 2009 Hvordan går det med Andrea forresten???? Hva skjedde på IKM dagen??? spent her =)) jeg er gretten og sur over at ingenting skjer...enda ingen mensen....Forstår ikke dette!!
Andrea3 Skrevet 7. januar 2009 #38 Skrevet 7. januar 2009 Hei! Så koselig at du spør, jeg har ikke tørt å teste enda. Skal ta en CB på fredag, men ingen tegn til mensen foreløpig. Er utrolig spent, har følt meg VELDIG gravid, men nå er jeg ikke helt sikker lenger. Skal klare å vente til fredag )
tjorven- nr 3 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #39 Skrevet 7. januar 2009 ojjj =) Høres lovende ut =)) Jeg er desperat etter gode nyheter nå!!! Du må skrive å fortelle her inne så fort du har testet !! ***krysser fingrene***
*anki * Skrevet 7. januar 2009 #40 Skrevet 7. januar 2009 Spennende Andrea. Lykke til med testing. Vi håper med deg på positivt resultat fredag. Josef - go go... Kjekt å ha alle jentene her inne å "tyte" med. Da trenger en ikke involvere så mange andre. Selv har jeg hatt SA og MA og da var det godt å tømme seg her inne. Tjorven: skikkelig frustrerende med den lange syklus. Begynte å blø litt jeg da idag, men ikke så masse enda. Så det er vel tantereket som kommer... Blæh! Hadde bestemt meg for å teste fredag, men får se hvordan det går i morgen, om det blir skikkelig mens ut av det her... Men er faktisk litt kvalm og uvel. Sikkert psyken min som spiller inn... Neste EL-periode er mannen borte tror jeg. Deprimerende. Lurer faktisk på å prøve de EL-testene jeg har liggende, for å sjekke at jeg har EL når jeg tror jeg har det...
tjorven- nr 3 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #41 Skrevet 7. januar 2009 neeeeiii anki...ikke få mensen nå!!! Har jo så stor tro på deg nå!! Om det ikke blir mye, så er det jo fortsatt mulig vet du =)) håper på positive tester hos dere nå!!!! =))) du har jo alle de rette symptomene anki!! Satt å leste om el tester.....sto at om man har lange ustabile sykluser kan testene slå ut med 2 streker hver gang...så da tenker jeg : er det vits for min del? kanskje bedre å få en legetime...men de gjør vel ikke noe før det er gått 1 år...?? ååååååååååååååååå....
*anki * Skrevet 7. januar 2009 #42 Skrevet 7. januar 2009 Kor mange pp har dere hatt tjorven? Har du hatt noen SA eller MA? Dere har nok skravlet mye før jeg dukket opp på denne tråden. Vært mye inne på "oss over 30 skravletråd" inne på "bli gravid" jeg... Går over i min 22 pp dersom det ikke er noe no... Deprimerende. Men når jeg er gravid igjen får jeg ul tidlig pga 3 aborter på et år. Så jeg blir no gravid, men spiren vil ikke være der... Har hatt to gullegg og av de ble det to kjekke gutter
tjorven- nr 3 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #43 Skrevet 8. januar 2009 skal jeg regne pp før eller etter SA ? Vi begynte å prøve i mars/april, ble gravid med en gang men mistet i uke 13+3- 6 mnd siden. Prøvde ikke på nytt den mnd jeg mistet, men ventet til jeg hadde hatt 1 menstrasjon ( kom etter 34 dager) så sånnsett er det 10 mnd siden vi startet prøvinga...med en humpete vei fremover., Kunne hatt termin denne mnd.....Ellers har jeg regnet dette som 4 pp...men blir kanskje ikke helt rett egentlig...Takk og lov for mine 2 gullbarn ja =) men gu så kos det hadde vært med en attpåklatt!!! Blør du mer nå? huff..håper at du er gravid nå!!! og får en positiv test snart!! Dag 47 hos meg her i ingenmannsland.....
Galathea73 Skrevet 8. januar 2009 #44 Skrevet 8. januar 2009 Hallo jenter som venter på mensen og håper den kommer /ikke kommer alt ettersom! Slenger meg inn med noen spørsmål til dere litt mer erfarne prøvere; Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å være helt avslappa å tenke minst mulig på eggløsning og syklus, men etter noe uplanlagt (men ikke uønska!) graviditet i august med påfølgende MA i oktober ble visst babytønsket veldig sterkt. Så da var det fram med kalenderen og telle dager når vi skulle begynne på’n igjen :-) Og i går kom jeg i skade for å bestille eggløsningstester på nettet gitt, ups… Jeg er kjemperedd for å bli stressa og opphengt og også for å presse stakkars samboeren til å ha sex på kommando, prøver å holde datotellinga mi hemmelig, men han gjennomskuer meg og bare flirer (han har visst ikke noe imot sexpress...) Jeg skylder på min naturvitenskapelige utdanning, at jeg pga denne har et spesielt sterkt behov for å gå vitenskapelig til verks, eh... Dere som har prøvd eggløsningstester, hvilken dag begynner dere på? Jeg tenkte at dag 10 var sånn passelig? (28 dagers syklus)
aube Skrevet 8. januar 2009 #45 Skrevet 8. januar 2009 Lykke til med å ikke stresse med å telle dager, sjekke utflod, teste etter el, teste før IKM, etc., etc. (he, he :-)). Tror dag 10 er passe på 28 dagers syklus ja. Du har vel EL på dag 14 så da slår den vel ut på dag 12 eller 13. Tjorven: Jeg fikk ikke positiv test den syklusen som var på 42 dager, i alle fall ikke de 14 dagene jeg testet. Tror ikke EL-tester slår ut hvis du ikke har EL. Men jeg vet det ikke.. Noen andre som vet? Jeg har begynt testinga nå på dag 10. Evig optimist. Må vel gjennom to om ikke tre pakker med clearblue digital.. Håper inderlig at den slår ut til slutt i alle fall. Er det noen som vet om man kan bli litt "premenstruell" før EL. Jeg er så utrolig hissig for tida. Akkurat som pms. Merkelig!
*anki * Skrevet 8. januar 2009 #46 Skrevet 8. januar 2009 Jeg bruker være endel mer hissig under eller rett etter EL. Det bruker egentlig gi seg når tanta dukker opp. Værst ca 5-6 dager før ikm. Her blør jeg mer idag, men skikkelig slimete og merkelig mens. Tror uansett jeg skal ta den siste testen min i morgen. Er så fryktelig trøtt også... Har endel symptom, men er nok bare tilfeldig... Jeg regner pp fra den mnd vi starta og prøve og så har jeg no hatt SA og MA inne i denne perioden. Blir pp nr 19 no... Har skrevet feil i ikm-lista. Retter opp lista i morgen etter jeg har testet. Stiller meg i rekken av å ønske lykke til med ikke å stresse....(husker ikke nicket ditt... ) he he... ikke lett å la være å telle dager,sjekke utflot, teste mange ganger når ikm nærmer seg og føle på alle symptom... Og ikke lett å holde seg unna BIM heller. Blir litt avhengig.
tjorven- nr 3 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #47 Skrevet 8. januar 2009 masse lykke til Galathea...( ? ) : )) godt at gubbene er lett å forføre da ; ) Og bra han ikke f¨år prestasjonsangst midt oppi dette =)) Jeg kan ingenting om el tester...vurderer frem og tilbake om jeg skal prøve.....men funnet ut at det kanskje ikke er vits med disse syklusene mine....tror det er lurt å bli mer stabil først...??? huff...dilemma... er spent på testen din i morgen anki!! Rart at mensen ikke er normal....jeg hadde mensen de 3 første mnd med nr 1- så det er fortsatt håp ja =))) Husker desverre ikke hvordan den var, pga jeg ikke fulgte med - viste jo ikke jeg var gravid selv om det var planlagt!! jeg har veldig mye utflod for tiden...ikke i trusa men på papiret- sjekker jo etter mensen, så derfor har jeg oppdaget det....merkelig...kan vel ikke være el på dag 47....gal av dette ; ))
mumagain jan10 Skrevet 8. januar 2009 #48 Skrevet 8. januar 2009 Forventet IKM: - anki: 5 jan, 37 år, 2 gutter, sunnmøre, 1 MA/2SA, 20 pp -Andrea: 5.jan, 39 år, 1 gutt, akershus, 1 pp -Wanda 71:14.jan. 37år, 1 gutt på 5 mnd. 3.pp. -Rugesjuk: 27. jan, 36 år, ei jente -Hillbillie: 25. jan, 39 år, ingen barn -Tjorven: 35 år, ca 24.desember, 4pp. 2 barn- nord- norsk ....og skikkelig ustabil for øyeblikket ; ) - A1973: 26. jan, 35 år, 1 gutt på 13,5 år. - Galathea73, 30 jan, 35 år, ingen barn, Oslo, 2pp - aube, 1.feb, 37år, ingen barn, Oslo, 2Ma/1senabort, 6pp (28pp alt i alt) josef, 41 år, Akershus , 1 gutt på 7 år, IKM ca 4. februar -mumagain: 43 år, gutt 13,5 år, jente 9,5 år, gutt 2,5 år, bor i Oslo, dobbel pergokur siste måned, 6 pp, IKM ca 18. januar
Andrea3 Skrevet 9. januar 2009 #49 Skrevet 9. januar 2009 Hei jenter! Jeg har desverre ingen gode nyheter, det var bare 1 strek på testen i dag ;o( Men jeg har ikke noen tegn på mensen..... God helg til alle sammen, vi gir oss ikke!
Galathea73 Skrevet 9. januar 2009 #50 Skrevet 9. januar 2009 Alt håp er vel ikke ute før mensen kommer, krysser fingrene ;-) Hehe, dere har rett, vanskelig å ikke stresse, jeg har resignert og veit at tankene kommer til å surre og gå når el nærmer seg. Testene kommer vel i posten i dag, kommer vel til å slite med å vente til over helga med å starte testomanien, tenker jeg... Har forresten nylig fått konstatert stoffskifteproblemer (høyt, struma), skal visst være ganske vanlig og jeg har lest noe om at det kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Noen som vet/har erfaringer? God helg alle! Jeg teller timene til jeg skal synke ned i sofaen med rødvinsglasset og nytt-på-nytt (-å ikke være gravid har jo noen fordeler også da!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå