så gla' Skrevet 9. februar 2009 #201 Skrevet 9. februar 2009 Gratulere med prinsen Giina! Vi gleder oss til å høre mer Noen som har hørt noe om tussemor? litamora; Hvordan går det med deg? Huff, ikke kjekt å gå sånn og ikke vite. Jeg synes du skal få deg en time så fort som mulig. Det er mange som blør litt de første 3 mdr., så håper spira de har klora seg fast *klemme* Cara og Anki; Hvordan går det, har tanta holdt seg borte? Snorkefrøken; Hvordan går det med deg, har det kommet noe tantebesøk? Håper spira sitter snart! Så du er hestejente du:-) Det er datteren min også. Hun rir 1-2 dager i uka, og hennes høyeste ønske er nok egen hest. Men, herregud. Vi kan jo ikke ha den hjemme, og det koster jo flesk å sette den bort. Nei, kanskje hun kan bli forrytter etter hvert. Hun må bare bli litt sikrere på hesteryggen. Hun hadde et stygt fall før jul, og ble litt satt tilbake en stund. Men, heldigvis, nå er hun på god vei igjen. Jeg har vurdert selv å ta noen ridetimer. Jeg er litt småredd de store dyrene, og slapper ikke akkurat av når snuppa er i stallen... Hvordan går det med dere nybakte mammaer da? Dere har vel hendene fulle med de herlige små! D&G; Hvordan trives turbo i ny barnehage? Ellers har tantebesøket kommet og er på vei bort igjen. Denne gangen for lang lang tid håper jeg. De nye blodtrykkstablettene mine har hjulpet, men føler meg ikke helt i slag. Dog ikke værre enn at vi prøver for fullt igjen denne pp. De som ikke er nevnt, er likevel ikke glemt. Håper det står bra til med alle sammen. FORVENTET IKM; - Snorkefrøken; har ikm i månedene fremover (36 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler. - Maddemor Ikm 01.feb, samboer,1 gutt-07, sørlandet, 5. pp. - anki: ikm 6 feb, gift, 36, to gutter 5 og 8, sunnmøre, 1MA&2SA 19pp - Cara: ikm ca 5.feb (gift, 33, jente f. 05) - Dotten ikm ca 18. februar (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo) - så gla': ikm ca. 3. mars. (40 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold) IGANG MED IVF; -Eva76 spraystart 02.02.09 (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag) GRAVIDE; - tussemor5: Termin 31.01.2009 (gift, gutt 07, møre og romsdalen) - Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet - Sanna32, termin 21.mars. (Sambo 0 barn fra før og bor i Oslo) - Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud) - Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal) - Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg - 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo) HAR DE FØDT? - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - nr3hososs: termin i slutten av november... - myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten - Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før) - BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen HAR FØDT; - Skrekkblanda fryd, (fått jente!!). - Snart 4 barn? (fått gutt!). - D&G-the one (fått jenta si ;-)) - Rose:-) (fått gutt :-)) - Pappalille (fått jente) - Giina (gutten har kommet) He, he....ser dere mønsteret hos de som har født...jente, gutt, jente, g....
Giinaღ Skrevet 10. februar 2009 #202 Skrevet 10. februar 2009 Innom en kjapp tur for å sladre litt om Tussemor. Hun fikk en gutt den 4/2 og alt står bra til med dem. Hun kommer nok HELT SIKKERT innom for å si hei om kort tid Her går det i pumping, mating og bleieskift hele døgnet for tiden. Lillegutten min har ikke helt forstått at han må gape litt høyere når han skal ta puppen, så vi jobber fortsatt med ammingen. Derfor prøver jeg å pumpe så ofte som mulig for å holde melkeprod. eller aller helst øke den litt. Puh, slitsomt! Er selvsagt innom og leser, men blir ikke så mye skrablerier fra min kant akkurat i disse dager. Tipper dere forstår hvorfor Håper alt er bra med alle flotte damene her inne. klem fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå