Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?Ikke krangleside


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt sex med 7 stk siden jeg debuterte som 16 åring. Har nå vært sammen med samme mann i 6 og 1/2 år, og venter barn nr 3 med han.

 

Angrer desverre på noen av de jeg har hatt meg med, men som en skrev tidligere her, så har det vært med på å forme den jeg er i dag.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg har blitt penetrert av 11 menn (en av dem mens jeg var i et forhold), og har hatt oralsex med fem til (hvorav tre jenter). Jeg har også hatt noen trekanter og en firkant, og nå er jeg forlovet og lykkelig med en fantastisk jente. Med unntak av mitt første forhold (da jeg gikk på p-piller) har jeg aldri hatt penetrerende sex uten kondom, aldri vært gravid og aldri hatt en kjønnssykdom. Derimot har jeg hatt fantastisk mange herlige seksuelle opplevelser, og dessuten ligget med en håndfull ute-av-denne-verden skamlekre mennesker. Jeg debuterte med min første kjæreste da jeg var 17, og ble i forholdet til jeg var 21. Nå er jeg 24 år, og føler meg som verdens heldigste jente. Judge me all you want, jeg ville ikke byttet ut noe av dette (muligens med unntak av et par dårlige ons night stands, men en erfaring er en erfaring).

Lenke til kommentar

er snart 19, og har hatt sex med 11 stk . jeg tror ikke det er så mange hvis jeg sammenligner med veninnene mine på samme alder som har hatt seg med 20-30 og flere

Lenke til kommentar

hatt sex med 70-80 ca...noen menn noen damer..jeg er glad jeg har fått rast fra meg å hatt mye gøy:)) jeg elsker sex ,og jeg vet hva jeg liker å hva jeg ikke liker .jeg er komfortabel med at jeg har roet med totalt ned ...nå som jeg er i et forhold vil jeg bare være med han.jeg vet foresten hvem barnefaren er:)

Lenke til kommentar

Er 38 år og har hatt over 100 sexpartnere.... Frem til jeg var 25 hadde jeg kun en (som jeg var sammen med i 7 år). Fra jeg var 25 til jeg var 33 hadde jeg som sagt over 100 stk. I gjennomsnitt utgjorde dette 1 ny partner per måned, men i perioder (feks på sydenferie) kunne jeg ha opptil 4 partnere på en uke.

Jeg har nå giftet meg og er gravid for første gang i mitt liv. Og det frister IKKE å ha uforpliktende sex noen gang igjen. På en måte angrer jeg ikke på det jeg har gjort, på en annen måte hadde jeg en del one night stands som jeg kunne vært foruten. Jeg ødela nok mange muligheter for å bygge opp spenning og forelskelse med å la meg rive med alt for raskt. One night standene jeg hadde ble som en virkelighetsflukt for meg, en trance som ga meg en kontrollfølelse. Det var ikke så mye selve sexen, det var mer spenningen, «nedleggingen», bekreftelsene og noen ganger behovet for nærhet som drev meg. Blir faktisk litt trist av å tenke på det, ser det mye klarere fra utsiden nå enn jeg gjorde når jeg var midt oppi det.

Har kun hatt en kjønnssykdom, og det var ikke morsomt. Ble nok en oppvekker som gjorde at jeg innså at jeg måtte endre på ting. Tross alt har jeg hatt flaks som ikke har fått noe mer alvorlig som HIV med alle sjansene jeg har tatt.

Uansett ville jeg aldri i verden bytte mannen min i dag med noen av gutta jeg har vært sammen med, og med han ventet jeg et par måneder før jeg vågde å ha sex. Jeg vet også nå helt sikkert at jeg ikke går glipp av noe, at jeg har «levd» og fått rast fra meg. Og jeg vet nå hva ekte lykke er :-)

Lenke til kommentar

Eg er 20 og har vert sammen med forloveden min i 7 år, han er den eneste eg har hatt sex med og no venter vi vårt første barn sammen, kan godt vêr de er " ting " eg har gått glipp av men eg føler ikkje att eg har behov for mer enn mannen min, skåret jakpott på første forsøk! :D

Lenke til kommentar

Annonse

Gjest Antarctica

Bare en mann for meg! Er 32 år, møtte han som 17-åring. Vi har to barn sammen nå. Ikke religiøs eller noe slikt, ble bare tidlig forelska og kunne ikke drømme om å være utro! Og han har heller ikke vært det. Forøvrig: Alle dere som skryter av å ha hatt lange "ville perioder" som single, dere har nok likevel ikke hatt mer sex enn oss monogame! Bare tenk over det: Jeg har hatt KJæRESTE i 15 sammenhengende år nå! Vi var selvfølgelige mest ivrige de første årene, men også etterpå har vi vært ganske gjennomsnittlige med sex 2-3 ganger i uka helt fram til vi fikk barn. Da sank nok frekvensen ned til rundt 1-2 gang i uka, noe som nok tar seg opp igjen når vi får sove om nettene igjen. Men alt dette har vært fullstendig sikker sex med en jeg har vært veldig glad i. Ingen ubehagelige overraskelser, ingen ting å angre på. Massevis av muligheter til å prøve nye ting, til å forbedre oss, massevis av tillit til å fortelle partneren hva man liker og ikke liker, ingen ting å være flau over. Massevis av gode erfaringer og opplevelser!Dere kan si hva dere vil, men jeg angrer ikke og jeg føler IKKE at jeg har gått glipp av noe. Men det tror jeg mange av dere har. Et " seriøst forhold" bør være solid nok til å vare litt lenger enn de maks 2-3 årene man er biologisk i stand til å være stormforelsket.

 

Ja, det er helt åpenbart at du vil få en premie på begravelsesdagen din for at du har vært så flink. Kjempeflink har du vært. Og det er ingen tvil om at din Ekte Kjærlighet er så mye større og så mye mer verd enn de andres lusne følelser, for du har jo ikke kastet bort noe på andre enn mannen din. Flott gjort.

 

 

Merkelig nok eksisterer disse holdningene fortsatt! At det skal være et poeng i å telle antall sexpartnere, og at resultatet liksom skal si noe vesentlig om personen det gjelder. Syns nesten det er aller verst når det kommer fra folk som dette, som ikke en gang har en religion å skylde på, bare bastante gamle fordommer.

å telle sexpartnere var noe vi drev med i tenårene. Jeg aner ikke hvor lang min liste er, for en gang i 20-åra ble det faktisk ikke viktig å vite det mer. Jeg teller jo heller ikke hvor mange jeg har kyssa, hvem jeg har holdt i hånda, hvor mange jukk det er i hvert samleie, hvor mange orgasmer jeg har hatt i mitt liv eller noe som helst. Det er her og nå jeg lever, og den jeg er sammen med her og nå får 100%. Deri alle erfaringer og gode opplevelser underveis: de gjør meg til den personen jeg er, med alle de lyster og ideer jeg har. (Skal si han er en heldig mann, forresten!)

Lenke til kommentar

Bare èn mann på meg også...

 

Er 35 år, og har vært kjæreste med mannen min i over halve livet mitt! Ingen av oss er det minste religiøse, vi var bare så

(u)heldige å møtes tidlig. Sier uheldig fordi det rett og slett er mange praktiske hindringer i veien når man møtes når begge er bare tenåringer. Man skal jo velge utdannelse, få jobb, utvikle egne interesser, bli enige om hvor i verden man skal bo, osv. Men har heldigvis gått bra! Og nå er vi for lengst blitt en familie.

 

For min del kan jeg ikke lenger se for meg at det er "mulig" å ha sex med en annen mann. Det føles helt naturstridig liksom, kvalmt på en måte.... Dere erfarne skjønner sikkert ikke hva jeg mener. Dømmer ikke dere som har klart det, altså ;-)

 

Vi kjenner hverandre, det fungerer utmerket, og likevel klarer vi fortsatt å være litt kreative. Samtidig har vi funnet ut at det er lov å være sliten og lei i blant også, spesielt i småbarnsperioder, og at det ikke er noen krise om det kan gå et par uker i mellom vi har sex i disse periodene.

Vet ikke om han har vært trofast hele tiden, men tror det, og har han ikke det likevel så har ikke jeg merket noe som helst, og da er det jammen ikke noe å bekymre seg for i ettertid!

Lenke til kommentar
Gjest Antarctica

Jo, klart vi skjønner hva du mener - også serie-monogame kan være monogame... det er ingen andre enn kjæresten min som interesserer meg Nå, selv om jeg kan huske at andre har vært deilige før.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har kun hatt sex med mannen min jeg, han traff jeg da jeg var 16.Jeg er nå 28 og vi venter tredje barnet snart.

 

åå du er heldig. skulle ønske jeg hadde ventet til jeg traff samboeren min. *tommel opp til deg*

Lenke til kommentar

He he.., for en morsom diskusjon! Jeg vet veldig godt hvem som er far til mitt barn, men var innom denne siden mest av litt nysgjerrighet.. Jeg må nok innrømme at jeg har hatt over 40 stk.., men ser ikke på meg selv som "horete" fordet..Når man er singel i mange år, har det lett for å bli sånn, tror jeg. Jeg debuterte når jeg var 16, har hatt mange kjærester, noen av dem langvarige, og aldri vært utro. Likevel ligger vel antallet på ca 50 + vil jeg tro :-) Det er sikkert litt for mange, og noen av de 1-night-stands kunne sikkert vært unngått, men det falt seg naturlig der og da. Og ingen vits i å angre på ting man har gjort.Jeg Synes nå 5 stk er lite jeg da, om man er over 30 år..Men det er nå min mening.

Lite og lite... Jeg er snart 30 og har hatt sex med 4. For det første så debuterte jeg relativt sent (19 år) Har aldri angret på at jeg ventet, opplevelsen var fantastisk!... Forholdet varte i 7 år. Så et par jeg fint kunne vært foruten og så han jeg er gift med nå som jeg håper blir den siste! Så kunne egentlig klart meg lenge med 2! :) Uansett så har jeg alltid hatt et bra og trygt sexliv. Jeg tror man får bedre sex med mennesker man kjenner og blir kjent med over tid, enn de man bare "har seg med". Det er hvertfall min erfaring! Så jeg tror ikke antallet har noe å si....
Lenke til kommentar

Annonse

Synes det er trist å se når jenter snakker stygt om andre jenter :(Man må respektere andres valg og forskjellige livssituasjoner.Hvorfor skal de med 1 partner være noe bedre enn andre? De kan jo være noen ufyselige mennesker selv om! Debuterte like før jeg ble 18, har har hatt 10 partnere, vært i 3 lange forhold.

Her inne syns jeg heller at det snakkes stygt om de som har hatt få..... At man liksom er ubrukelig i senga fordi man har hatt 4-5 sexpartnere.... Selv om man har få sexpartnere betyr ikke det at man har hatt lite sex! Men kanskje vært i laaaange forhold med fri tilgang?? :) :) Mannen min klager hvertfall ikke, og han hadde hatt kortere forhold med flere damer. Selv har jeg et langt forhold bak meg og ble nok ganske godt oppdratt der :)
Lenke til kommentar

Jeg har kun hatt sex med mannen min jeg, han traff jeg da jeg var 16.Jeg er nå 28 og vi venter tredje barnet snart.

 

Jeg har kun hatt sex med mannen min jeg, han traff jeg da jeg var 16.Jeg er nå 28 og vi venter tredje barnet snart.

 

jeg også men jeg er 21 år har 1 barn å er gravid=D jeg er glad får det

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har hatt 6 sexpartnere før min nåværende samboer. årsaken til det er få men laange forhold. Har vært i langvarige forhold med to stk. Jeg er nå 30 år. Har ingen planer om å få meg noen fler partnere heller, føler jeg har fått den erfaringen jeg trenger og har det knall bra med samboer .

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

er snart 28 og har kun hatt én partner. debuterte når jeg var 15, vært sammen med han siden:) vi har barn nr 2på vei:) som ei over her sier, jeg var bare heldig å traff mannen i mitt liv på første forsøk:)

meeen, jeg tenker innimellom att det hadde vært spennende å prøvd litt fler, siden man jo ser for seg å være sammen resten av livet. men kunne aldri funnet på å være utro!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har vel hatt ca 30-35 fra jeg var 15-22 år... ganske mye, men det ble bare sånn... flere forhold og noen one night...

 

etter jeg ble 22 har jeg bare hatt 2 forhold, det ene i 6,5 år og det andre i 2 år still going strong

Lenke til kommentar

Bare mannen min.

Vi ble sammen da jeg var 16, og har vært gift i syv år nå. Er 28 år, og vi venter barn nr fire.

vi har i mine øyne både et aktivt og spennende sexliv, begge er åpne for å prøve nye ting og vi vokser sammen. Sexen blir egentlig bare bedre og bedre, det er moro :)

 

Heldige meg<3

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Debuterte da jeg var nesten 20, og har vel ligget med rundt 30. Ca halvparten av hvert kjønn, vil jeg tro. En del av dem har vært ONS, men det plager meg ikke. Så lenge begge vil skulle det vel være greit ;) Må ha vært innom litt flere for å bli sett på som laus, mener jeg. Men syns absolutt ikke det er noe negativt med få partnere :) Er jo ofte en fordel å ha sex med noen som har litt peil på hva man liker ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ligget med ca 100 stk. På det meste jeg og seks men. Utrolig herlig. Har ligget med begge kjønn og prøvd det meste.

Nå venter jeg barn og lever et rolig familieliv. Har det bra sammen med partneren min, men sexlivet er litt dødt i min øyne.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Er 28 år, og har hatt 5 sex partnere..... Jeg har opplevd å ha bedre sex med den på si,enn med min egen partner...!! Det blir stort sett det samme, og til tider kjedleg.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...