Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?Ikke krangleside


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg, du som er 32 år og har hatt samme kjæresten i 15 år. Du er utrolig heldig, hvem som helst kan misunne deg hvis de ønsker det samme! Men du sitter her aggressiv, og forsvarer deg selv og sier at du ikke angrer, du har det mye bedre enn oss andre som har hatt sex opptill 40 ganger, fordi at DU har tillitt og alt det der! Du selv har ingenting å sammenligne med. Noen liker og eksperimentere, mens andre ikke. Du liker ikke å eksperemintere, med noen andre enn mannen din. Greit det, er ingen som dømmer deg for det. Og folk kan ha ett seriøst forhold uten at det trenger å vare i 15 år, det kan være bare 3 år uten at det er useriøst! Synes du er frekk jeg. Vi angrer ikke vi heller, og vi står for det vi har gjort. Jeg har lekt meg siden jeg oppdaget sex, men for nøyaktig ett år siden møtte jeg min store kjærlighet, og er veldig glad for det, vi er lykkelige! Vi vet med hånda på hjerte at vi ikke kommer til å skille lag. Vi krangler som hund og katt av og til men vi elsker hverandre selvom. Men jeg angrer ikke på alt jeg har gjort. Jeg kaller det livserfaring. Og ikke lyv og si du ikke har gått glipp av noe. Det du føler er sjalusi.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg er 25, debuterte som 13(nesten 14)åring og har faktisk ikke peiling på hvor mange jeg har hatt sex med. 40? rundt der kan jeg tenke meg.

Har hatt 2 seriøse og to kortere forhold forutem det jeg er i nå.Vi er samboere på 2. året.

 

Synes ikke det er noe galt i å ha mange sexpartnere. Det er viktig å utforske, prøve å feile:)

jeg har lært mye om meg selv og sitter tilbake, trygg på meg selv og hva jeg liker og vil ha. Ikke har jeg noen sykdommer eller uønskede graviditeter bak meg heller.

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg høres jo kjempekjip ut, nærmer meg 30 og har "bare" hatt sex med 3 menn. Første var i et 5 årig forhold, andre i et 4 årig forhold og tredje (første gang jeg opplever helt vanvittig god sex) er min mann (og kommende far til spiren i magen). Vet at jeg ser bra ut, både med ansikt og kropp i og med at de aller fleste jeg går forbi sender lange blikk (hehe, digger det..), men har fått en kristen oppdragelse og har vel holdt meg litt igjen...

Lenke til kommentar

Jeg er 21. Debuterte når jeg var 12. Hadde sex med ca 30 stk fra jeg var 12-16år. og ca 10 stk etter det. Nå har jeg vært i et forhold i 3,5 år. Var utro i begynnelsen, men greid å holde meg i 3 år:))) SEX ER GODT!!!

Lenke til kommentar

jeg debuterte når jeg var 13 år gammel å er nå 20 år å har ligget med ca 40 stk. er ikke noe jeg skryter av, men når jeg var 19 giftet jeg meg å har vert gift 1 år nå å har ikke vært utro. er nå lykkelig gift. men som sakt man lever en gang, men er veldig glad jeg nå har truffet den rette og ikke trenge andre =)

Lenke til kommentar

Annonse

Er dere klare over hvor deilig det er å høre at det ikke bare er jeg som har en lang merittliste? Begynte å føle meg litt alene i verden på dette temaet ;)

 

Jeg har (dessverre) hatt sex med 28 menn fordelt over 15 år. Og det er litt mange med tanke på at jeg har vært i et forhold de 6 siste årene( aldri utro), så jeg har nok vært litt overaktiv på det planet i singeltiden. Hadde en periode fra jeg var 16-19år (og 24-25), hvor jeg var ei ordentlig flyfille :( Gikk sport i å nedlegge flest mulig menn. Er IKKE stolt av det i dag, men det var liksom så kult på den tiden........ Herregud, blir helt flau av å tenke på hvordan vi oppførte oss på den tiden :(

Lenke til kommentar

til 10:52: Er ikke hore, for jeg tar ikke betalt.. hehehe

 

Neida, fra spøk til side;

En kvinnekropp har like mye behov for nærhet og sex selv om man ikke er heldig å ha en partner. Så hvis man er alene, må man finne en mann som kan tilfredsstille dette behovet. Er ikke alle som (er så heldige og) har en pulevenn de kan ringe når de er nødne. Derfor blir det noen one-night-stands og dertil vokser lista.. Enkelt forklart..

Blir liksom ikke det samme å bruke en vibrator, den er liksom litt vanskelig å kline med.. hehehe

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har hatt sex med 28 menn, har ikke helt oversikt. Mulig jeg har glemt noen eller telt med noen flere ganger.. hehe.. Jeg var nesten 15 år da jeg debuterte, så hvis man trekker fra 2 forhold på tilsammen 10 år så har jeg hatt sex med 26 menn på 7 år.. Huff, ser selv at jeg har hatt noen hektisk år på den fronten.. hehe

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei jenter!

Jeg har hatt sex med ca 40 mennesker, og er 25 år. Jeg er glad for erfaringene jeg har hatt. Jeg har blitt et veldig seksuelt bevisst menneske, og det har jeg stor glede av i mitt faste samliv nå.

 

Jeg blir ikke overrumplet av "nye lyster og fantasier", jeg blir ikke sjokkert over nye ting jeg plutselig finner ut om meg selv.

Jeg har tenkt og gjort og sett så mye at jeg allerede VET!

 

....og det er en god følelse.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er 22 jente som debuterte når jeg var nesten 14.. Har vel hatt 45 sexpartnere, mest mannlige og noen få kvinnlige :) Er ikke noe jeg går å skryter av men ville aldri vært foruten de.. Jeg har vokst veldig seksuelt.. Sex er så himmelsk, og så forskjellig fra hvem man gjør det med.. Med en kunne det aldri falt inn å hatt litt røff sex mens med en annen er det helt naturlig og digg.. Har sett så mange sider av meg sjøl og jeg rett og slett elsker det!

Nå er jeg inne i ett forhold og den sexen vi har er jo helt fantastisk :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg er 27 år, debuterte når jeg var 13 år :o Det angrer jeg veldig på , altfor tidlig!Jeg har hatt sex med 7 stk. Har vært i forhold siden jeg var 16 så to av de var elskere. Selfølgelig angrer jeg på "eventyrene".

 

Jeg fikk aldri "rast fra meg" før jeg bindte meg, og det har nok hjemsøkt meg desverre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Er 29 år og hatt en sexpartner og det er han jeg er gift med :-)

Debuterte som 23 åring...

Ville bli stemplet som løsaktig og lett på tråden så derfor hoppa jeg ikke til sengs med hvem som helst... :-) Angrer over hode ikke på dette.. Får oppleve mer enn nok med han jeg er gift med ;-D

Lenke til kommentar

Er 38 nå, og har vel hatt 12 partnere, noen var jeg i kortere eller lengre forhold med, noen bare "ble sånn" - blir så lett revet med ; ). Har vært sammen mannen min i 12 år, og ikke vært utro, selvfølgelig. Debuterte da jeg var 14, han var 18 og vi hadde vært sammen i to måneder første gang, det ble slutt litt mer en 5 1/2 år etter. Har lært meg at anger er bortkasta energi, men det er ikke alle jeg er like fornøyd med å ligget med, nei... Hadde et par "ludrete" perioder mellom første kjæresten og han jeg gift med, men husker jeg ble ganske skuffa de første gangene jeg lå med noen etter han første - jeg hadde aldri før hatt sex uten å få orgasme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...