Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?Ikke krangleside


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 35 år, har kunn hatt sex med 1 person. Så min samboer er vel far til mine 3 barn. Debuterte når jeg var 21 år.....Her er det jagu meg mange "horer" eller løsaktige jenter... nei, jeg er ikke en relgiøs fanatikker... eier dere ikke skam i livet her? ikke rart mange får kjønnsykdommer..

 

Og neste emne blir: hvor mange har du fått kjønnssykdommer av?? :P

Lenke til kommentar

Er 34, begynte som 16, kun hatt en de siste 8 årene. Fra 16-26 var det ca 35. Aldri blitt gravid eller fått noen sykdommer, så selv om ikke alt var fantastisk har jeg ingen stor anger på noen.

 

Anonym poster: 8a511fd2ad5abaaa569810d4468db6f1

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Jeg har faktisk ikke peiling på hvor mange jeg har hatt sex med. Hvorfor telle egentlig? Hva skal det være godt for?

 

Anonym poster: 09cb389af329ca7e7ffe93d970ec8ae1

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Annonse

har vel teknisk sett hatt 2 stk, men første gang var ikke akkurat frivillig, så jeg teller ikke med det i det daglige. møtte mannen i mitt liv noen få mnd senere, var 18 da, og er 28 nå. er sammen med han enda, og venter vårt første barn.



Anonymous poster hash: 1b924...a4f
Lenke til kommentar

Jeg er 20, har pult 15. Debuterte når jeg var 15 år. Da med min jevngamle kjæreste. Varte i 32måneder. Ble sammen med min samboer 9 måneder senere. De 9 månedene hadde jeg en fuckfriend, som var fast. Resten var "one night stand". Var venner med alle sammen, så har ikke bare tatt med meg random hjem. Angrer jeg? Muligens kun på min første. Selv om det varte nesten 3 år. Han var en smule psykisk. Han mishandlet meg fysisk og psykisk, men mest psykisk. Kalte meg stygg, feit, dårlig siste året av forholdt.så de 13 stykkene mellom min første og min siste ble fordi jeg ville ha en bekreftelse på at jeg ikke så helt forjævlig ut. Var også en del alkohol med i bildet disse månedene.

Lenke til kommentar

Skulle etter rett ha debutert som 16 åring, men da jeg nektet uten kondom så gikk det fløyten....Da ble det rett før jeg ble18 år i stede.

Nå er jeg 35, og har hatt sex med 6 stk.

4 av dem i fast forhold. 1 spontan greie etter god kontakt pr mob/nett som jeg angrer fælt på, for han viste seg å være eiesyk, og siste var en fast greie med en kompiss bare for sexen...

Jeg fikk han jeg sparte meg til, og angrer ikke. Giftet meg med min 2.sengepartner, og etter vi ble skilt flippa jeg ut litt, og slo meg litt laus....

Kunne våre flere, men jeg er redd for sykdommer, og vet hva jeg vil.

Nå er jeg i fast forhold, og har mere enn nok med han selv om jeg synes vi kunne hatt sex vær dag minst ;)

 

Anonymous poster hash: cd753...258

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da jeg var liten hadde altså 14/15 alderen hadde meg og venninnene mine en sånn teit ide om at det var kult å ligge med mange mange mange folk så før jeg var 15 hadde jeg ligget med 35 folk... Jadda, største hora du kan finne og ryktet mitt ble jo bare dårligere og dårligere... Dette endte med en ganske ulykkelig meg og en positiv test og abort i uke 9, hadde selvfølgelig klart å bli utrolig glad i fosteret (?) så det var skikkelig ille... Etter det hadde jeg bare sex med 10 før jeg møtte kjærstn min... Huff, litt flau! Håper virkelig ikke min datter blir som meg!!

Lenke til kommentar

Debuterte som 19-åring, er nå 23 (snart 24), og har ligget med 10 menn. Den tiende blir den siste ;)



Anonymous poster hash: 81640...946
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Mellom 20 og 30 et sted vil jeg tro... Og debuterte som 13-åring.

 

Anonymous poster hash: 0d131...408

Og er 32 år nå.

 

Anonymous poster hash: 0d131...408

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sluttet å telle for mange år siden, men må nok være godt over 50 stk. Sannsynligvis enda mer... 

 

Synes ikke jeg har hatt spesielt mye sex heller, selv om tallet høres høyt ut. Singel i enormt mange år - blir fort noen da, uten at det betyr sex mer enn et par ganger i året. 

Flere jeg kjenner som sier de har hatt sex med 2-3 stk totalt mener jeg må være ren løgn. Vet de har vært mye single, men har også hatt noen forhold innimellom (fler enn 2-3) . Har man ikke sex når man er i ett forhold engang da???

 



Anonymous poster hash: 869be...b48
Lenke til kommentar

Er 27 år og har hatt sex med 19 stk. Nå er jeg i ett forhold som har vart 4 år og som jeg tror varer livet ut :) Synes one night stand er noe skvip



Anonymous poster hash: 1ffd9...558
Lenke til kommentar

Er ca 40 og har hatt sex med ca 30. Begynte veldig tidleg sidan eg berre var 12 første gongen. Hadde då sex mange gonger om dagen med ein som var 16. Var berre sex som stod i hovudet på oss og vi nøt det begge. Det gjer eg framleis og har sex minst kvar dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...