Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?Ikke krangleside


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym 10:52 --> Du burde kanskje meldt deg på et gramatikk -og rettskrivingskurs heller, mye skrivefeil i en alder av 35! Sånne tåpelige og usaklige kommentarer kan du holde for deg selv. Kan du kanskje ikke lese heller? Innlegget heter: Hvor mange har du ligget med? IKKE krangleside - så det er faktisk ingen som er interessert i din mening!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

jeg er 27 år, gift, og ligget med 34stk. Har bare vært i 2 seriøse forhold og har derfor drevet på å utforska terrenget litt og fått en del erfaringer. Angrer IKKE. Er glad for at jeg gjorde det for nå har jeg overhode ikke tanker og lyster på andre. Jeg har rett og slett rast fra meg;)

DEEEILIG følelse skal jeg si dere

Lenke til kommentar

Oi, ble litt overraska over enkelte her inne, tenkte : oi, så mange :-) he he. Men jeg dømmer ingen,enkelte har hatt veldig mye moro :-)

 

Jeg er 28, hadde sex for første gang da jeg var 16. Og har kun hatt en sexpartner... Å vi er sammen enda, gift og et barn på 2 år.

På en måte skulle jeg ønske jeg hadde hatt fler, bare for liksom å ha "prøvd" flere. Men men, amors piler traff meg før jeg hadde fylt 16, så da blei det bare sånn.

Lenke til kommentar

Har hatt sex kun med mannen min. Eneste jeg angrer noe forferdelig på, er at jeg ikke ventet - som jeg hadde lovet meg selv - til etter vi var gift. Første gang var en uke før jeg fylte 29 år. Er nå 39 år. Han har hatt flere, men ikke mange, 4 tror jeg, inkludert meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er 18 år og har hatt sex med tre personer. Har vært i forhold med alle tre, ikke randoms liksom... Debuterte første gang som trettenåring, faktisk.

 

Jeg vet godt hvem som er faren til barnet mitt, har bare surra meg inn hit pga nyskjerrighet...

 

http://mammasilje.blogg.no

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg er 21.. Ble sammen med kjæresten min som 15åring, og har bare hatt sex med han. (han hadde to før meg) Var slutt i 7 måneder, men ingen av oss hadde sex med noen andre alikevel. Vi hadde jo hverandre vi var trygge på. Nå er jeg gravid i 6 måned, og vi har aldri hatt det bedre :)

Ikke vet jeg, men for noen så klaffer det vel med en gang :)

 

..men, jeg vet om ei jente på 16 år fra nabobygda. Hun har ligget med 46 stykker før hun ble 16. Nå er hun oppe i 60.. Alle vet om henne. Til og med foreldrene mine og andres foreldre. Det er noe jeg kaller kvalmt. Stakkar henne den dagen hun finner den rette.

Lenke til kommentar

Jeg er 25. Debuterte da jeg var 16, og har hatt sex med 4, 3 i forhold og en one-night. Kunne godt ha vært flere, men den ene one-night var så skuffende at jeg fant ut at jeg ikke ville gjøre det igjen så da ble det ikke flere!

Lenke til kommentar

Jeg har ligget med 6 stykker, og faktisk bare 1 av den i et forhold, og det er han jeg er sammen med nå. 2 av dem var bare en begynnelse på et forhold, men blei aldri noe mer.. De andre er bare noe jeg angrer fult og helt på.. Det er noe eg skulle ønske aldri skjedde.

Hvor mange man velger å ligge sammen med er opp til hver enkelt. Jeg mener selv jeg har ligget med for mange og angrer på det. Kunne ønske det bare hadde vert han jeg er sammen med nå.. men jeg kan jo ikke gjøre noe med det som er gjort..

 

Jeg er veldig klar over hvem som er faren, og det er han jeg er sammen med nå. Vi har vert sammen i 2 år og skal vere sammen veldig mye lengre :)) Jeg er foresten 20 år, venter barn i august.

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg er 35 år og har hatt sex med nesten 60 stk. 10 av de har vært forhold, 5 av de elskere og kun en håndfull huskes med et lurt smil om munnen. Antallet økte betraktelig i mine to lengre perioder som singel..(ca 4 år tilsammen).

Debuterte som 15 åring.

Har alltid praktisert sikker sex, og har aldri vært syk. (ref til noen over som kritiserte dette) Alltid gått til GU før og etter forhold.

Som noen sa tidligere i tråden..så har jeg også fått mange gode OG dårlige opplevelser, men ville ikke vært foruten. Det gir meg en trygghet i forholdet, og jeg har overhode ingen behov for å sjekke om gresset er noe grønnere andre steder.. :-P

Uansett antall, så er det hvordan man har det i forholdet som teller. :-)

 

Lenke til kommentar

Jeg debuterte som 14-åring og har vært med 3 stk.

Tørr ikke si det til vorende barnefar en gang, for jeg synes det er litt lite.

Har vært sammen med barnefar i snart 1 år..er 18 år nå.

Lenke til kommentar

Annonse

19 år... Debuterte som 16, fire dager før jeg ble 17. :)

2 stk...

Han ene for å bli "kvitt" og for å "bare gjøre det".. Han andre har jeg vært sammen med i et par år. :)

Føler null behov for flere, utrolig fornøyd med det jeg får;)

Lenke til kommentar

Jeg er 22 år, og har kun hatt 2 stykker.

 

Må si jeg er nokså overrasket over dem som er rundt min alder, og har hatt over 10 - og i tillegg synes at det er lite!

 

Jeg debuterte som 14-åring, og var ikke i noe kjæresteforhold med han, kun seksuelt. Vi holdt på det i 3 år, inntil vi bestemte oss for å kun være venner, hvilket vi også er i dag.

Rundt samme tidspunkt traff jeg min drømmemann, som jeg snart skal gifte meg med. I sammen har vi fått ei datter, som nå er 4 år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

så du ble gravid som 17 åring... ikke rart at du ikke har hatt så mange.

 

jeg er 23 og har hatt 9 deilige deilige gutter mmmmm

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

9 gutter, en jente (som jeg nå har vært sammen med i over 2 år. sånt finner man plutselig ut av ;).

26 år, debuterte som 15åring.

Lenke til kommentar

23 år. Debuterte når jeg var 15.

Har ligget med over 60. Har ikke helt tellinga...

3 i forhold, resten bare tull.

Var singel i 5 år og sleit mye med meg selv og

hadde problemer med å sette grenser. Jeg angrer litt, men

er takknemlig for erfaringene, både de pos og neg.

 

Har nå en flott mann og venter barn 5 januar :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Første da jeg var 18. Han var min beste venn, og er det ennå. Fint å starte med en man kjenner og er trygg på!

Nå skal jeg og min forlovede gifte oss, vi har begge hatt sex med 6 stk, en one night stand, resten i forhold. Antallet betyr ikke noe, det er hva man føler for den man elsker.

Men glad jeg vet at min kjæreste er best :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Thihi... Moro! Jeg er 32 og har 10 eller 11 tror jeg... Det kommer jo veldig an på da. Hadde jeg truffet min elskede kjæreste tidligere, ville det blitt mange færre, og hadde jeg truffet ham senere mange fler. Må innrømme at hadde et års tørke før jeg møtte ham, da. Da var jeg rett og slett drittlei av å møte feil menn... Men er jammen glad jeg lette litt først. Tror det er litt mindre sjanse for å innbille seg at gresset er grønnere senere da..

 

Håper alle får en fin helg...

Lenke til kommentar

33/34 stk her. hatt en vill periode. Debuterte som 16åring, og når er jeg 19neste mnd. Synes det er en del for mye, men angrer heller ingenting.

Lenke til kommentar

Bare en mann for meg! Er 32 år, møtte han som 17-åring. Vi har to barn sammen nå. Ikke religiøs eller noe slikt, ble bare tidlig forelska og kunne ikke drømme om å være utro! Og han har heller ikke vært det.

 

Forøvrig: Alle dere som skryter av å ha hatt lange "ville perioder" som single, dere har nok likevel ikke hatt mer sex enn oss monogame! Bare tenk over det: Jeg har hatt KJÆRESTE i 15 sammenhengende år nå! Vi var selvfølgelige mest ivrige de første årene, men også etterpå har vi vært ganske gjennomsnittlige med sex 2-3 ganger i uka helt fram til vi fikk barn. Da sank nok frekvensen ned til rundt 1-2 gang i uka, noe som nok tar seg opp igjen når vi får sove om nettene igjen.

 

Men alt dette har vært fullstendig sikker sex med en jeg har vært veldig glad i. Ingen ubehagelige overraskelser, ingen ting å angre på. Massevis av muligheter til å prøve nye ting, til å forbedre oss, massevis av tillit til å fortelle partneren hva man liker og ikke liker, ingen ting å være flau over. Massevis av gode erfaringer og opplevelser!

 

Dere kan si hva dere vil, men jeg angrer ikke og jeg føler IKKE at jeg har gått glipp av noe. Men det tror jeg mange av dere har. Et " seriøst forhold" bør være solid nok til å vare litt lenger enn de maks 2-3 årene man er biologisk i stand til å være stormforelsket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...