Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?Ikke krangleside


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

HI; jeg synes ikke vi skal kaste bort energi på å være flau over en sånn ting som antall sexpartnere. Synes heller man kan være flau over dem som skal moralisere over andres antall sexpartnere...det er flaut det!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg er 28, og har hatt sex med to personer.

 

Synes det er et veldig greit tall, har aldri hatt one night stands, og aldri hatt sex med noen jeg ikke var i et forhold med. Vil ikke si jeg er prippen, jeg er ganske frigjort når det gjelder sex, men for meg føles det helt feil å ha sex uten den følelsemessige kontakten med den andre personen. Sex for sexens skyld gidder jeg ikke, risiko for sykdomer og graviditet når jeg kan oppnå det samme helt trygt med vibrator.

 

Var singel i tre år mellom disse to kjærestene, men følte aldri noe behov, for som sagt har jeg vibrator:)

 

 

Lenke til kommentar

Artig lesing. Jeg er 34 år og har ligget med ca 80 stk.. Har ikke helt tellinga. De fleste sex partnerne hadde jeg da jeg var singel i 5 år. Mange one night stand som sikkert kunne vært unngått, men hadde det morro der og da. Angrer ikke :) Aldri hatt noen skjønnssykdommer, vært flink til å teste meg og flink til å bruke prevansjon. Mange jeg faktisk har vært på date med og da møtt mer enn en gang.

Nå har jeg 4 barn, har hatt samme mann i snart 8 år og er happy med livet. Har ALDRI vært utro.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er 21 år og har hatt sex med 10 stk, debuterte som 13-åring. Synest ikke det er så veldig ille (foruten min debutalder) .. :-) noen kunne jo vært unngått, f.eks en sjef og eksen's bror. Men da vet man jo at gresset ikke er særlig grønnere på den andre siden når man først finner den store kjærligheten :-)

3 har vært i langvarige forhold (derav min nåværende samboer)

2 har vært i kortvarige forhold (type 4-5 måneder)

rester har altså vært one-night-stands eller korte romanser. Har aldri vært utro, så det må sies å være et akseptabelt antall.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er 24 og har hatt sex med rundt 90 (sluttet å telle for lenge siden). Aldri hatt en kjønnssykdom og vet hvem faren til barnet mitt er. Blitt mange one nighters da jeg har vært singel helt til jeg ble 23, nå er jeg i ett seriøst og stabilt forhold:)

 

For å ha det nevnt har jeg IKKE hatt noe one nighters etter jeg ble mor, da ble det slutt på tullet.

Lenke til kommentar

Annonse

  • 2 måneder senere...

Er 25, samboer på det 8. året, aldri vært utro, mistet jomfrudommen da jeg var 14 år og har hatt rundt 30, orket til slutt ikke å telle :-P Angrer ikke noe, har opplevd mange og føler at jeg ikke har gått glipp av noe :-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er 24 år, har ligget med 6 gutter,kunne vært foruten to av dem, men gjort er gjort. Har forresten tatt jomfrudommen på tre av de gutta!:P

Lenke til kommentar

Å du verdens rike.... Jeg har kun hatt to. Ikke for å skryte, men jeg var ganske populær og hadde mange "beilere". Men ble bare tiltrukket av to. Den første riktignok en sjarmerende idiot som lovte meg gull og grønne skoger. Angrer veldig på at jeg var så dum å ha sex med han. Sleit skikkelig med meg selv etter det. Heldigvis ble det slutt. Og etter noen år traff jeg min nåværede ektemann;) Der klaffet alt fra første stund. Har aldri vært så tiltrukket av noen før. Nå har vi vært gift i mange år og venter barn nummer 4. Sexen har bare blitt bedre og bedre. Jeg var den første han hadde sex med. Så det ble mange morsomme episoder;) Føler meg veldig heldig, og er glad jeg ikke var så lett på tråden da jeg var yngre. Trur nok ikke vi har hatt det så bra som vi har det nå. Føler meg veldig heldig!:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hoho kjære vene!! 4stk og 29??? Nei, gud, huff så forferdelig!!

 

12stk er ingenting!!

 

Jeg mener at, man aldri har for mange. Eller det vil si at når man kjenner selv at man føler seg skitten eller noe. Så burde man ta det med ro.

 

Men ikke på grunn av "normen" Det er helt feil.. (Ja jeg skulle vel ikke ha sagt at 4 var lite eller da, meeeeen.. )

 

Jeg er 23år hadde sex første gang da jeg var 15år. Og er nå opp i ca 60.

 

Angrer ikke på noen!! :D

 

 

Jeg er helt sjokkert over hvor få folk her har hatt sex med værtfal! haha.. Og alle x`n mine på over 30 har hatt sex med ca 100stk.

 

Spørr du meg så er vel det sundt. Bedre i sengen blir man også, så det er ett STORT pluss!;))

Lenke til kommentar

Horete kommer ann på oppførsel. Og ikke hvor mange man har hatt sex med spørr du meg... Klær, og om man bare sier ja til alle som prøver seg, eller hopper opp på alle å en vær mann.. Da kan man begynne å snakke "horete." Jeg har aldri blit kaldt det en eneste gang. Og bra er det.

 

Tror at min generasjon, er litt mere åpen. Eller de som har hatt mye sex selv er ikke så dømmende. Og det er det jo ikke noen vits i å være eller..

 

Kose seg er bare sundt:) (så lenge man passer på for sykdomer ogsånt. Og tester seg regelmessig.)

 

 

Lenke til kommentar

Annonse

Er 25 år og debuterte som 18 åring. Hatt 3 sexpartnere.

Var sammen med den heldige utvalgte i 3 år... Når det forholdet tok slutt så hadde jeg en rotekompis i noen mnd før jeg gikk lei. Og nå har jeg vært sammen med faren til datteren min i 3 1/2 år.

Eneste jeg angrer på er at jeg kastet bort 1 1/2 år på han første!! hehe..

Lenke til kommentar

Førstemann da jeg var 16, hatt 3 sexopplevelser etter det (blir ikke helt det samme når mann er drita full). Så samboeren min. Altså 5 stykker. merkelig at noen kommenterer at det er lite. Ble sammen med samboeren min da jeg var 19 og er nå 27, og har ikke vært utro. Tror de som har hatt flere sexpartnere enten er utro eller ikke har vært i langvarige forhold, eller vært i ett langvarig forhold som har tatt slutt ;)

Lenke til kommentar

jeg er 19 år,debuterte da jeg var 13 å et halvt. hatt 17 stk og min samboer over 2,7år har kun hatt meg:-) jeg synes d er kjempespesielt da han sa han ville vente på den rette,nei han er ikke gammeldags ellr noe,han ville bare ikke drive og ligge rundt:-) å jeg synes d er d søteste i verden:D skulle nesten ønske at jeg kunne spole tilbake tiden å spart meg for ham,men da hadde han jo ikke blitt oppblært så godt;)

vi har forøvrig et barn sammen og muligens en til på vei=)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er 24 år. debuterte som 13 åring, hvilket var helt greit.

 

Har hatt sex med 13 stk, og det hadde garantert vært flere, hadde det ikke vært for langvarige forhold innimellom.

 

Jeg er kjempeglad for å ha prøvd litt forskjellig, og syns synd på folk som ender opp med nr 1. I mitt tilfelle, var ikke han noe tess, men det visste jeg ikke før nr to....

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Debuterte da jeg var 16, og hadde vel en 5 stykker etter det, frem til jeg var 18. Da opplevde jeg en voldtekt, og fra jeg var 18 til jeg var 22 eksploderte antall sex-partnere..

Jeg vet egentlig ikke hvorfor, men det er ihvertfall sikkert at den voldtekten forandret meg.. Følte meg nok ganske verdiløs, og litt som... "skadet gods", om dere skjønner.

 

Kanskje jeg følte ett behov for å få bekreftet at jeg var tiltrekkende, eller hadde ett behov for nærhet der og da.. Uansett.. Antallet sex-partnere økte til 76 på bare 4 år.. Da traff jeg en som snudde livet mitt til noe positivt igjen, og 2 år senere ble datteren vår født. =) Forholdet tok dessverre slutt ett år etter, og først da føler jeg selv, at jeg tok bevisste valg angående partnere. De aller fleste etter dette, har vært menn jeg har vært i forhold med.

 

Det totale antallet er 86, ett forferdelig høyt tall syns jeg. Jeg skulle ønske ting var annerledes, men det er de ikke. Jeg bruker ikke voldtekten som en unnskylding, men som en forklaring på hvorfor. Nå har jeg funnet mannen i mitt liv, han har aldri spurt hvor mange jeg har ligget med, men spør han, skal han få svar. Han vet om voldtekten, og jeg har fortalt han at jeg levde ett nokså vilt liv etter det. Han godtar meg som jeg er, og tror faktisk ikke at han vil vite antallet engang. Og godt er det =)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er 24, debuterte for 10 år siden, har vel 14 sexpartnere på den tiden. 3 av dem har jeg vært kjærester med i lengre perioder.. De fleste kunne jeg vel ungått om jeg hadde ungått det i dag... Har aldri hatt bedre sex enn med min nåværende kjæreste, som jeg har vært sammen med i 1,5 år.. Trodde jeg hadde mange med mine 14, men ser jo her at det ikke er så mange.. Har vel egentlig aldri hatt en one-night stand, det har alltid vært flørting, roting og så ikke blitt noe mer... Har i alle fall ikke hatt sex med en "fremmed" jeg har møtt på byen... Men har hatt det mye morro også da, noen av flørten har vært rimelig gode ;)

Lenke til kommentar

 

Huff, det er blitt noen altså.

Jeg hadde sex første gang som 13 åring med en jevngammel gutt.

 

Det er 6 år siden nå, og i løpet av de 6 årene har jeg hatt sex med 12 menn og 2 jenter.

 

Ingen One Night stands, selv om mange av dem bare skulle være det, så endte det opp med litt roting som ikke førte til noe spesielt mer.

Lenke til kommentar

Synes det er trist å se når jenter snakker stygt om andre jenter :(

Man må respektere andres valg og forskjellige livssituasjoner.

Hvorfor skal de med 1 partner være noe bedre enn andre? De kan jo være noen ufyselige mennesker selv om!

 

Debuterte like før jeg ble 18, har har hatt 10 partnere, vært i 3 lange forhold.

Lenke til kommentar

33 år, debuterte 13 år og antallet etter det stiger vel til godt over 100.. Inkludert 3 jenter.. Omtrent alle er ons.. Kun 4 i forhold.. Jeg tror selv at det er for at jeg skal få en slags bekreftelse fra menn... Angrer som en hund på han som TOK jomfruen min..

Synes det er helt greit med ons, da jeg ikke er klar for noe forhold..

 

Ble gravid som attenåring, med klamydia og kjønnsvorter... Tok abort.

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er 18 og har sikkert hatt sex med rundt 30. Men det skyldes dårlig oppvekst og lite voksent tilsyn. Båndene mine ble "sluppet" da jeg var 14, og var alene uti verden til jeg var 16 og ble puttet i ungdomshjem. Er lykkelig nå med min samboer, vi har snart ettårsdag og han har ei lita ei på 3 år og vi stortrives. Håper på en til snart <3 Synes ikke det har noe å si hvor mange du har hatt sex med, så lenge du tar forhåndsregler og er flink med prevensjon og beskyttelse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...