Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?Ikke krangleside


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 og har hatt 4 sexparnere, inkludert han jeg har vært sammen med i over 3 år. Jeg synes det er få... Kunne tenkt meg fler, men jeg har alltid vært litt sjenert.

 

Men er ikke stolt av de tre første. Han første fant jeg meg bare for å få hatt sex og nr to var utro mot dama si. Disse varte et par uker hver. Han tredje gråt jeg meg til (på en måte, var full) og var bare en gang... Men uten de erfaringene hadde jeg ikke hatt mot til å flørte med sambo:) Og det gikk bra, og ble ikke flaut.

 

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Ca 40, rundt der et sted... Fra jeg var 19 - 26. Nå er jeg 31 og har vært samboer i 5 år. Ett barn med ham, og nr 2 er på vei nå. Er glad for erfaringene mine, gjør det greit å slå seg til ro i samboerforhold, synes jeg. Nå har jeg testet ut litt forskjellig type menn, og er ikke nysgjerrig på hvordan det hadde vært med en annen mann enn samboeren min. Det er en god ting, for jeg er nok en litt rastløs type! Gøy å prøve ut forskjellige typer sex også - fant vel egentlig ut at jeg trives best med helt plain "vanilje" - men nå er det hvertfall ingen ting jeg savner å ha prøvd. Han vet ikke så mye om mine tidligere erfaringer - han er litt strightere på sånt, har bare hatt ca 6-7 partnere, tror jeg... Ikke noe vi snakker mye om, tror det hadde blitt dårlig stemning!

Lenke til kommentar

jeg var sammen med en fra jeg var 15 - 19 år. var singel i 2 måneder og han jeg ble sammen med neste gang var jeg sammen med i 3 år. har vært singel et halvt år nå. har aldri vært utro. så tenk dere 8 måneder singel til sammen. og jeg har ligget med 19!!

Lenke til kommentar

Vel,

4 som telles, inkludert samboeren.

så..

2 jenter.

2 one-night.

3 elskere. 2 av dem i egne velfungerende forhold

 

Om jeg angrer? Nei.

Er jeg redd for at jeg skal komme til å gjøre det? Ja!

 

Anonymus luremus

 

 

Lenke til kommentar

Jeg er enig med det du skriver, jeg mener man lærer så lenge man lever jeg er nå 27 jeg debuterte når jeg var 13/14år seff så angrer jeg på han første å de få one nightene som jeg har hatt, men gjort er gjort å man lærer av sine feil. jeg føler meg ikke no billig av den grunn,men det er en del gutter/mannfolk som mener at man er hore når jenter har gjort no sånt, men som du sier det er liksom heeeeelt greit at mannfolk gjør det, men det er ille når vi gjør det eller har gjort det. jeg er nå i et forhold som jeg har vært i i snart seks år vi har en nydelig datter å en han/hun på vei å her kan jeg bare fosynne meg når jeg vil(":) nå når jeg er i ett forhold så kan jeg være en liten"slut" så mye jeg vil for jeg gjør det med den jeg elsker.

 

men er man singel så kan man jo gjøre som man vil å drit i hva alle andre mener, det er ikke lett å drite i det, men prøv.

Lenke til kommentar

Annonse

hahaha... Her var det en del anonyme ja! :D

er selv 31 og har hatt sex med.... hm.... har visst mistet tellingen gitt...

om jeg angrer på noe..? Absolutt ikke!! Bare fått masse erfaring og hatt det deilig! ;)

Lenke til kommentar

Aner ikke?? Og gidder ikke telle meg frem...

Det er ikke for mange, ikke for lite. Veit hvem pappa til barna mine er. Vet hvor jeg har vært, og hvor jeg ikke skal tilbake ;)

 

 

Lenke til kommentar

Er 23 å har ligget med ca 35-40 stk. har hadt 3 lange forhold.siste på 4 år, men var slutt i 9 månder, fikk gjort mye ugang på den tiden også.

Har aldri klart å skjønne hvordan det hopet seg sånn opp.hehe

men kunne godt ha byttet ut mange av de. men angrer ikke..

Mine venner vet kanskje om bare 15 av de. Holder ofte "pulevenner" hemmelige..

ikke vær flau, nyt livet

Lenke til kommentar

Jeg har hatt sex med 12 stykker og er 23 år..blir 24 i år! Jeg synes det er litt mye ettersom typen min er 29 og bare har hatt 4...føler meg litt dum..men heldigvis har han aldri spurt hvor mange jeg har hatt! :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt sex med 12 stykker og er 23 år..blir 24 i år! Jeg synes det er litt mye ettersom typen min er 29 og bare har hatt 4...føler meg litt dum..men heldigvis har han aldri spurt hvor mange jeg har hatt! :)

Lenke til kommentar

Er 35 år, gift, har vært singel i, tilsammen 9- 10 mnd siden jeg var 17 (to laaaange forhold) "Rakk" 4 stk på de 9 mnd så da blir det vel 6 stk. Angrer bare på at jeg ikke grep sjangsen flere ganger ;-)

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg er 29 men har hatt samme partner siden jeg var 23 år, ikke vært utro.

Så siden jeg debuterte som 16-åring har jeg hatt 16 sexpartnere. Jeg skulle gjerne vært foruten halvparten av de siden de skjedde i fylla:(

Hadde lyst der og da og etterpå kom angeren.

7 av de var jeg i forhold med.

Første gangen da jeg var 16 var også i fylla, men jeg var nesten besvisstløs så hadde ingen sjans å komme meg unna den idioten. I ettertid fikk jeg vite at han nok hadde hatt noe i drinken min. Var ivertfall ikke slik jeg så for meg min første gang, og det har ødelagt mye for meg.

 

 

Lenke til kommentar

34 stk.

Anser meg selv som en fornuftig, oppegående dame på 36 år :-)

Har to flotte barn fra det lengste forholdet mitt som varte i 12 år! Det tok slutt for 3 år siden. Var aldri utro. Har godt samarbeid med barnefar.

Er glad i god sex. Og de fleste av mine erfaringer var god sex! ;-) Masse verdifull erfaring! Angrer ikke!

Lenke til kommentar

Har kun hatt 1. sexpartner. Hadde bestemt meg når jeg var 15-16 år at jeg skulle gifte meg før jeg hadde sex. Er ikke kristen eller noe men synes det var ekkelt å ha sex med forskjellige menn. Hadde ikke sex før jeg var 27. Hadde mange kjærester før det, men kun kyss, klapp og klem. Hadde virkelig draget på gutter så det sto ikke på det.

 

Mannen min har heller ikke hatt noen andre enn meg og det er jeg helt sikker på.

 

Angrer ikke et sekund og er nå 36 år og venter snart baby nr. 3. Blir nok ikke flere sexpartnere på meg om ikke mannen min skulle omkomme og det håper jeg virkelig ikke skjer.

 

Dømmer ikke andre som har hatt mange sexpartnere altså. En må gjøre det som føles riktig for en selv. Jeg har gjort det jeg føler er riktig for meg.

Lenke til kommentar

Alle gode ting er 3 :o) Nr 3 var og er best enda. Angrer skikkelig på nummer 2 var bare sammen i 6 mnd, men med nummer 1 var jeg sammen i 4 år. er 34 år

Lenke til kommentar
Gjest eelis+spire

Morsom tråd :-)

 

Jeg skal skille meg helt ut og si at jeg er 19 år og har hatt sex med 26 personer, både kvinner og menn, og jeg skal ikke være anonym! Jeg angrer ikke på noen, selv om noen har vært dårligere enn andre. Et dårlig one-night-stand er en god erfaring :-)

Lenke til kommentar

Er 20år og har bare hatt sex med samboeren min, som jeg debuterte med når jeg var 16. Nå har vi ei lita jente på 14mnd sammen, og jeg vet veldig godt hvem faren hennes er;)

Lenke til kommentar

Er 35 år, har kunn hatt sex med 1 person. Så min samboer er vel far til mine 3 barn. Debuterte når jeg var 21 år.....

 

Her er det jagu meg mange "horer" eller løsaktige jenter... nei, jeg er ikke en relgiøs fanatikker... eier dere ikke skam i livet her? ikke rart mange får kjønnsykdommer..

Lenke til kommentar

Jeg er 34 og debuterte da jeg var 21. Har etter dette hatt 3 inkl min nåværende samboer. Synes det er greit, og trives med at jeg ikke har hatt så mange.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...