Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?Ikke krangleside


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 36, debuterte da jeg var 20, og har vel ligget med rundt 25 stykker. Hadde en periode hvor jeg eksperimenterte endel, og angrer ikke på noe av det. Det er godt å ha det ute av systemet, og nå er jeg veldig tilfreds med å ha en mann resten av livet.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

jeg er 20 år og har hatt sex med 7stk. vet veldig godt hvem faren til barnet mitt er. men jeg klarte å smitte han med klamydia når vi ble sammen og vi gikk med det begge 2 i over 1 år. man kan jo bli steril av klamydia så var veldig gla for at vi ble gravide uten problem=) bruk kondom jenter ;)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt sex med 2 stk. og er fortsatt sammen med han ene jg har hatt sex med...

Er 19 år, håper det ikke kommer til og bli flere.. har en datter fra han første jeg hadde sex med..

 

Lenke til kommentar

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

er 21, debuerte som 17 åring... hatt ca 25stk å vært i forhold i 1.5år... syntes kanskje dette er litt vel mye, men angrer ikke på noe!

Å vet veldig godt hvem faren er....

Lenke til kommentar

Annonse

32år og ligget med 35stk.

Synes det er et greit tall til min alder..

Har hatt flere lengre forhold ..og noen lange perioder som singel.

Ble nok mye "maneating" i mine single perioder:=)

Hihi ..

Lenke til kommentar

Jeg er 21 år og har ligget med 25 stk. Ikke noe jeg er stolt av, men hadde sex første gang når jeg var 15 og har aldri hatt kjæreste, så er igrunnn ikke sååå gale

Lenke til kommentar

Jeg er 32 år og jeg er nok en av de få som faktisk e ganske stolt av å kun vært til sengs med 2 stykker. Begge har jeg vært ( er samme han ene enda, vært sammen i 10 år nå) i langvarige forhold med.

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er enig med deg, Kristin M! Jeg har vel ligget med 70+ tenker jeg, men jeg var jo singel i mange år, og er over 30. Synes ikke det er noe unaturlig i det! Har heller aldri vært utro, er sammen med samme gutt nå på 9 året og har et barn sammen. Føler meg langt fra horete for å si det sånn. 5 er veldig lite..

Lenke til kommentar

Jeg har hatt sex med 30+, og er 18 år gammel.. Men angrer ikke, jeg har prøvd mye, vet hva jeg liker og ikke liker.. Jeg kommer til å få en del stygge kommentarer nå sikkert, men jeg har en teori om at man må "rase fra" seg mens man kan.. Så hvorfor ikke bare nyte tiden som singel, og få mest mulig ut av den, og heller slå seg til ro med en mann, når man vet hvordan man vil ha ting?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg blir 22 i mars:) Og har oxo kun 1:) Tiihii og vi har vært sammen i 8 år så sikkert derfor:) og venter vårt første barn sammen:D Har termin 9 April:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg debuterte da jeg var 20 år...var da i et fast forhold som varte i 8,5 år(vi fikk ett barn sammen)...jeg er nå 30 år og har tilsammen ligget med 5 stk. Er nå i fast forhold og venter mitt andre barn ;) Jeg vet at hadde jeg vært singel hadde lista blitt lenger...hehe;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er 26 og har vel hatt en rundt 35 mannlige sexpartnere og 4 jenter. De fleste var nok når jeg var fra 16 til 21 år. Tror egentlig det kan være like vanlig som å ha hatt 3-4 partnere. Jeg har alltid likt sex veldig godt, og ikke vært så redd for hva andre skulle mene. Morsomt at det som oftest er jenter som gir andre jenter horeryktet. Gutta har ganske mye større spillerom før de blir sett på som løse. Vi jenter skulle heller stått mer opp for hverandre!

 

Angrer ikke på så mange av partnerne, bare de som var kjipe ;) Har nå en fantastisk samboer som jeg venter barn med som kommer til å være min eneste sexpartner resten av mine 60-70 år. Og det er virkelig kjekt det! Men trengte nok litt prøving og feiling før jeg fant fram til den ultimate.

 

(Han har sikkert hatt like mange partnere som meg sånn at sammen blir vi dynamitt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...