tjorven- nr 3 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #101 Skrevet 19. november 2008 Sikker på at pannekakene dine er nydelige : )) I min røre er det både sukker, rømme, vaniljesukker... : D så ikke sunne nei...men ikke så ofte vi har dem heller da ; ) Ja må nok bestille meg en time om det ikke skjer noe her...har ikke tålmodighet til å vente noe særlig lengre....litt "sviing" i magen igjen...skjønner ikke hva det kan være... ØA du må bare lure mannen din ; ) si bare til han at han bare skal ligge der og du kan gjøre jobben ; ) hihi...skikkelig god plan ikke sant : D huff jeg er skravlesjuk ; ) klem
Hillbillie Skrevet 19. november 2008 #102 Skrevet 19. november 2008 Her er mye å lese igjennom når man ikke har vært inne på noen timer, skikkelig skravlejenter dette her!! ",) Jeg fikk ikke prøvd pannekakeoppskrifta di igår, ØA; jeg blanda sammen mens jeg tenkte på helt andre ting...og vips var det gjort på gamlemåten! vimsa...Men har skrevet den av og skal prøve neste gang, for den så god ut! Synes du har helt riktig strategi A1973, gullegget kan jo være igjen, vet du! Ja, ikm nærmer seg (men altfor lenge til....)skulle ønske det snart var overstått! Trodde jeg hadde noen slags symptomer i begynnelsen av uka men nå kjenner jeg ingenting så regner med at det er psyken som har spilt meg et puss (igjen....). Er egentlig litt "nede", men synes at det ofte er slik når el er over, ikke mer å få gjort liksom, bare veeente. Tjorven, jeg må bare tenke på deg, stakkars, verdens lengste venteperiode!! Dere som er i *ulestadiet, stå på og ha det gøy!!
tjorven- nr 3 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #103 Skrevet 19. november 2008 ja må ofte innom for å holde seg oppdatert ; ) Morsomt!! Jeg er og sikker på at gull egget er der A 73!!! Bare stå på!! Derfor jeg sier at 9 dager går fort ; ) Jeg har ventet i 26 dager ( da jeg trodde jeg hadde el- men ingen bevis på det ) ....og 6 uker siden jeg hadde mensen..........syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt!! Unner IGEN dette her!! Blir jo små rar ; )) Ja *ul i vei og ha det kjempegøy ; ) - Det gjør vi og forresten ; ) må jo få kveldene til å gå : D
fått attpåklatt Skrevet 19. november 2008 #104 Skrevet 19. november 2008 Må nok lure ham litt, ja....men ikke så fristende med *ulings med den puslete gubben hihihi ;-) Får gi det noen dager til - el er ikke før på torsdag neste uke - det var bare det at jeg hadde lest en så fin oppskrift her på nettet om hvordan bli gravid ;-) Har egentlig ikke trua på denne pp. Sædcellene har ikke godt av feber :-(
tjorven- nr 3 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #105 Skrevet 19. november 2008 nei feber er vel ikke bra, men har han ikke time hos homeopat før EL ? Kanskje det gjør underverket ; )) OPTIMIST på dine vegne ja!!! Skjønner godt en puslete gubbe ikke frister sååå veldig ja ; )) huff...god bedring til han fra meg : D
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. november 2008 #106 Skrevet 19. november 2008 Oj, så dere skravler! :-D Er hjemme en liten tur. Var på jobb fra 0730 til 11.00, men må tilbake igjen klokken 18-19.30. Gjør meg faktisk ingenting så lebge jeg kan gå hjem i timene mellom! Hehe, her snakker vi effektiv arbeidstid! Hehe, jeg har ikke git thelt opp enda nei. De siste pp'ene har jeg hatt lite el-slim, så har funnet ut at jeg skal drikke litt grapefruktjuice. Jeg synes det er godt jeg, problemet er at jeg blir skikkelig snål i magen av det. Det rumler og hyler og skriker i flere timer etter at jeg har drukket det. Tok meg en slurk før jeg gikk fra jobben og nå uler det i magen min! Tromsø MÅ være i gokk, så dyrt som det er å fly dit! Angrer forresten litt på at jeg ikke ble med, men ikke noe å gjøre med det nå. Hehe, hormontrollet er strålende fornøyd med at jeg ikke skal være med, han skal dele hotellrom med en annen og ser virkelig frem til friheten! Kan ikke se helt bort i fra at vi gleder oss litt vi også.....:-D ØA: Ta saken i egne hender (bokstavelig talt! :-D) :-P Det viktigste, på dag 5, slik som jeg har forstått det, er at han får tømt seg. Så skal han spare opp til dag 10 og så er det bånn gass annenhver dag frem til el. :-D Tjorven: Og jeg som trodde det bare var jeg som hadde lurekropp! I dag, da før jeg gikk fra jobben, var jeg innom Narvesen. Da fant jeg et "Gravid" blad der det stod ett eller annet med "ikke for sent... 40....". Har ikke lest det enda, men tror jeg sjal lese det nå, før hormontrollet kommer hjem...:-) Kom forresten på en ting... Jeg har en kunde som er jordmor. Hun fortalte meg hvorfor vi kjenner så mange rare symptomer rett etter el. Kroppe oppfører seg nemlig som om den er gravid den første uken etter el! Hehe, jeg skravler i vei, må jo ta igjen litt! :-D Klem
Gjest Skrevet 19. november 2008 #107 Skrevet 19. november 2008 Etter noen år med 3 småttinger på rappen har det gått hardt utover sex livet ja....eneste jeg var interessert i var søvn. Jag syntes han maste noe så inni hampen...han kom med hentydninger om vårt slappe sexliv ved hver minste anledning hvilket jeg gav blanke i.Hi hi....så da vi fant på dette her da ventet jeg virkelig aktivitet. Men gjett hvem som maser nå da! Han er så sliten....går i turnus begge to og snakkes i døra. Han er med på annenhver dag i midten av syklusen...og litt ved behov ellers da.....men NEI jeg sier ikke når el testen er positiv nei, da hadde han fått noia tror jeg. Sier det etterpå he he. Han var jo med å planla dette da men når det gjelder får han litt hetta.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #108 Skrevet 19. november 2008 Ååååå jeg har så lyst å kjøpe det GRAVID bladet, så forsida jeg også....men det er så lite sted vi bor på så det står alltid en kollega eller nabo i kassakøen...føles i hverfall sånn. Men en dag hvis butikken er tom da slår jeg til..!!
fått attpåklatt Skrevet 19. november 2008 #109 Skrevet 19. november 2008 Ja, her skravles det skjønner du, A1973 :-) Supert at du kommer innom her iblant! Deilig å ha hormontrollet ute av huset litt, så dere får *ula i fred - synes denne betegnelsen var litt morsom, Tjorven, så måtte adoptere den hihihi ;-) Tror jeg må kjøpe Gravid-bladet jeg også - ble litt nysj! Det stemmer jo veldig godt det at man føler seg gravid den første uken etter el - er det alltid, eller bare når man prøver tro?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. november 2008 #110 Skrevet 19. november 2008 ØA: Hehe, det gjelder sikkert alltid, bare at til vanlig kjenner man ikke etter... Må innrømme at jeg så meg litt rundt før jeg kjøpte bladet og puttet det raskt ned i en pose. Nå er hormontrollet kommet hjem. Sitter med hver vår data....:-/ Apropos... I utgangspunktet liker jeg ikke at han sitter så mye med data'en. Han har fått litt kjeft for det... Inntil jeg fikk vite at noen i klassen hans er med i en skikkelig "pøbelgjeng" som knuser ruter og stjeler. Da tenkte jeg, i mitt stille sinn, at det er bedre han sitter hjemme, foran PC'en, enn at han driver og "henger" på kjøpesenteret eller det som verre er... Nå vet jeg hvor han er i det minste! Haha, rent mentalt er han neppe i stuen, men FYSISK er han her, og det holder for meg! :-D Klem
fått attpåklatt Skrevet 19. november 2008 #111 Skrevet 19. november 2008 Ja, det tror jeg du skal være glad for! Litt chatting er ikke å forakte når man tenker på alternativet... Min søte, lille pode hadde gjensitting her for noen dager siden - da jeg spute ham om hvorfor, påsto han at han og en klassekamerat hadde kommet for sent inn i timen fordi de hadde brukt så lang tid som ordenselever med kosting etc.....litt senere ringte klasselæreren og fortalte at de hadde gått bananas med en søkkvåt svamp inne i klasserommet, og dermed ødelagt et av de andre barnas kunstverk og flere bøker......hmmmmm - allikevel må en vel tåle litt rampestreker.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. november 2008 #112 Skrevet 19. november 2008 Hehe, ja, litt rampestreker må vi tåle, men her i huset blir det slått hardt ned på for at det ikke skal "flyte helt ut". Kan ikke fordra ufordragelige drittunger... Hehe, i dag spurte mannen om jeg virkelig mente at vi skal spare på kruttet, helt til fredag. Jeg må si jeg er litt usikker selv... Er litt redd for at el plutselig skal komme før tiden, men på den andre siden, den har vært ganske stabil på dag 12, 13 og 14, så *ulings på dag 10 må vel holde da... Problemet er at jeg allerede har begynt å få el-slim (grapefruktjuicen???) og da er det skummelt å IKKE *ule! Hehe, vi får se i morgen... Blir ikke noe i kveld ihvertfall! Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #113 Skrevet 19. november 2008 Har nok en grunn til at jeg kalte denne nye tråden "skravlesyke med lurekropper" ja ; ) sikker på at dere spekker med den *ulefrie perioden ; )) Man får jo enda mer lyst når det ikke skal gjøres : D Her gjør vi det når vi vil hihihi... nei nå er det snart sovetid..grusomt trett om morgenen for tiden!!! og på ettermiddagene!! sukk... natta klem jenter =)
aube Skrevet 19. november 2008 #114 Skrevet 19. november 2008 Ikke for å gi deg falskt håp tjorven, men jeg har en venninne som ikke testet positivt før to uker etter IKM. Hun hadde da, som hun sa, rukket flere fester, minst en kasse øl og en kartong sigaretter!! Det gikk helt fint det. Gleder meg til å høre hvordan det går når du tester neste gang!
Hillbillie Skrevet 19. november 2008 #115 Skrevet 19. november 2008 Hei aube, velkommen inn! Koselig med flere skravlere:-D Jeg har heller ingen barn, er 39 år og prøver å få til en liten før høna slutter å verpe!",) Sikkert riktig det som sto et sted over her at første uka kan man kjenne symptomer, kjente både det ene og det andre denne uka her men ingenting nå...det betyr sannsynligvis at det bare er å innstille seg på ny pp....grrrrrrr....men på den andre siden så lever jeg i håpet en ukes tid til! Hvordan går det Tjorven; håper du ikke har tørna av all ventingen?! God natt til alle sammen!
Hillbillie Skrevet 19. november 2008 #116 Skrevet 19. november 2008 p.s A73; hvis jeg hadde el-slim ville jeg nok ikke tatt sjansen på å utsette babylaginga så mange dager. Spørs om du må finne fram forføringsteknikkene imorgen....",) Og som en kommentar til det som har vært oppe før idag ang. fortelle mannen at det er el-tid eller bare satse på å 'forføre' så har ivertfall jeg funnet ut at saklige opplysninger må komme etterpå....haha (apropos *ulesyken)...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. november 2008 #117 Skrevet 20. november 2008 Velkommen Aube. Her er det bare å skravle i vei! grrrrr.... Tempen steg i dag og jeg er selvfølgelig *litt* redd for at vi bommet på el. På den andre siden... Tempen steg på dag 9 i forrige syklus også, men el kom på dag 14. Og ikke minst, jeg har ikke hatt el-vondt, vært kvalm eller guffen, noe jeg har vært de 4 siste gangene jeg har hatt el. Jeg har en el-test igjen, men har faktisk ikke planer om å bruke den. Jeg VET jo når jeg har el, kjenner det veldig godt på kroppen. .... :-D Ehm... føler meg litt sinnsyk i gjerningsøyeblikket her... Beklager jenter...:-D El nærmer seg og plutselig får jeg en personlighetsforstyrrelse som varer helt til IKM. Snålt....:-D Jaja, i dag skal jeg være på jobb fra 08.00 til 19.00 og ingen nett. Hehe, jo, har nett på mobilen, men fant ut at det var dyrt å bruke BIM, bare å laste ned denne tråden koster en halv formue...:-D Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #118 Skrevet 20. november 2008 flott du er med her inne nå aube : ) du er ikke den eneste som har gitt meg "falskt" (hihi) håp!! Jeg leter etter alle muligheter for at det skal være en liten sjanse...ser at flere har fått sen positiv test...ei fikk ikke positiv før hun var 7 uker på vei!! Men jeg tenker at man kanskje burde ha noen skikkelige symptomer da??? Jeg vet ikke om mine er det...småkvalm etter mat ofte, sviing langt nede i magen, trøtt ( i mørketiden...hvem er ikke det ? ; ) ) , og thats it.... beklager A 1973 men du høres en smule gal ut i gjernngsøyeblikket ja hahahahaha.....ler når jeg leser det du skriver ; D Eneste som må gjøres er å *ule i vei ; )) men så sier de at sæd sellene overlever noen dager...tar litt tid å svømme frem...så da er jo alltids sjansen der...selv om dere ikke pøser på med enda flere seller....kanskje det blir trangt om plassen.......hihi... Du får skrive viderer i kveld når du er ferdig på jobben da : )) Så får vi høre om du har en ny plan : )) Her skjer det som vanlig INGENTING............kan dere forstå det?? Dag 43.............men kanskje kommer testene i dag : )) så da kan jeg ta en i morgen om ikke annet !! selv om jeg innert inne ikke tror det er håp om at den er positiv!! så spent på dere andre nå fremover!! Mange å følge med, så gi jevnlige oppdateringer takk =D
fått attpåklatt Skrevet 20. november 2008 #119 Skrevet 20. november 2008 Hihihi - skjønner akkurat hvordan du har det A1973! Jeg er nå på dag 7, og planen var jo som din, 5, 10, 12 og 14......mannen ligger fremdeles under dyna :-( I dag kjente jeg litt stikking rundt den ene eggstokken, og plutselig tok panikken meg også - tenk om el kommer tidligere akkurat denne pp.....nei, nå må jeg holde hodet kaldt jeg også!!! I kveld må jeg få forført den mannen, og så satser vi på 7, 12, 14.....eller skal jeg satse på 7, 10, 12 og 14 .... hmmmmmmm :-) Velkommen aube :-) Tjorven, håper testene dine ligger i posten i dag, så du får tatt en test i morgen tidlig! Synes forøvrig symptomene dine høres lovende ut!
tjorven- nr 3 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #120 Skrevet 20. november 2008 synes du symptomene mine høres lovende ut ?? JØSS : D Vet jo ikke om det er symptomer ...men lever i håpet da ; )) Og en sprengt mage da...hmmmmm...ja håper jeg får teste..ikke gjort d siden søndag så...men sier til meg selv at det nok sikkert ikke er noe!! så heldig dere er som har masse prøve sex foran dere : )) men de sier annen hver dag er bra, så få mannen frisk fort ; )) Kom han seg til homeopaten? Nå husker jeg ikke om du skrev om det..... alzeimer light ; )
tjorven- nr 3 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #121 Skrevet 20. november 2008 husket nå at d var du som hadde vært å bestilt time til mannen ; ) blir spennende å se hva hun gjør med han : O
fått attpåklatt Skrevet 20. november 2008 #122 Skrevet 20. november 2008 Ja, jeg bestilte time til ham, men han skal ikke før etter at el er ferdig :-( Vi får prøve litt allikevel denne pp.....selv om alt taler for at denne pp går til h*******!!! Feber og greier på ham, og nå begynner jeg å kjenne det i halsen!!!! Synes du er kjempeflink, Tjorven! Jeg tror jeg ville brent av en haug med tester hvis jeg var i din situasjon!!!! Er superspent på deg nå!!! Hva synes du? 7, 10, 12 og 14 eller 7, 12 og 14 Jeg har el på dag 14, så planen var å spare opp, men jeg føler det litt som A1973 nå....tenk om jeg skulle misse!
tjorven- nr 3 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #123 Skrevet 20. november 2008 Litt dumt at han ikke skal før EL, ...her må man vist smøre seg med tålmodighet ja,... : ( Jeg ville satset på annen hver dag om jeg var dere!! 7, 10, 12,14 16 !! og frem til IKM !! ingenting er gått til H******* enda!! men man tenker jo og grubler på alt for tiden : ) Har du sen el, så må dere fortsette frem mot el...skal du ta el tester eller? Jeg lover deg at hadde jeg hatt tester så hadde de blitt fort oppbrukt nå ja ; ) venter på postbilen..---håper virkelig jeg får tatt i morgen. men samtidig så er jeg ganske så klar for å se en negativ test ...Hva gjør jeg da?bestiller legetime i morgen eller venter å se om mensen kommer i helgen ?
fått attpåklatt Skrevet 20. november 2008 #124 Skrevet 20. november 2008 Du kan jo bestille legetime, og heller avbestille den hvis tr skulle dukke opp. Du får fortelle hva postmannen har med seg da!! Ja, skikkelig irriterende at han ikke kunne få en time før el....men, men. Jeg har ingen el-tester i hus, så denne gangen dropper jeg dem. Regner med at el kommer på dag 14 som den gjorde sist, og som homeopaten nå har fikset. Blir litt rart å ikke ta det nå - har liksom blitt vant til det. Kanskje litt greit med en litt roligere pp - senke skuldrene litt :-) Jobber du hjemmefra, Tjorven? Eller er du hjemme-mamma om dagen?
tjorven- nr 3 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #125 Skrevet 20. november 2008 ja må kanskje gjøre det...lurer på om de kan ta blodprøve for å sjekke...men det tar vel mange dager å å svar....gjorde iallefall det da jeg mistet å skulle finne ut om hcg nivået gikk ned. Nå skal det evt gå opp : ) skal fortelle hva postmannen har med ja =) spennende!! tror han kommer snart =) jeg er forresten sykemeldt for tiden pga ryggen- vont. så går til kiropraktor. Håper å komme meg på jobb fortest mulig! Lange dager dette..takk og lov for dere : D ja prøv å senk skuldrene og ikke ha skyhøye forventninger denne gangen pga syk mann! Heldig som har fått en normal syklus =) Da vet du jo når el er !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå