Gå til innhold

oss skravlesjuke med lurekropper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny tråd igjen for den forrige ble og himla lang etter skravlesjuken som pågår ; ))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er sant!

Men les den jeg sendte deg nå sist på den forrige tråden!

Skrevet

Ja, da er jeg med her! Tenkte akkurat på det samme, at vi burde lage en ny tråd.

Jeg har allerede fått rekvisisjon til mannen, fikk alt sammen på mandag. Hehe, godt å ha en effektiv gyn! :-D Mannen leste gjennom rekvisisjonen i går og lo godt, men litt nervøst...:-D Han slengte den på stuebordet etterpå, heldigvis husket han å ta den vekk. Skulle tatt seg ut om den lå på stuebordet når sønnen m. kompiser, kommer her i dag. De hadde nok fått et *litt* annet syn på oss da! :-D

Nei, jeg får vel ta å gjøre litt husarbeid...:) Mannen og jeg er blitt enige om at jeg kan jobe litt mindre, mot at jeg gjør litt mer husarbeid.... :-D Skal ikke på jobb før klokken 18 i kveld! Denne uken er *så* rolig, mens neste er det SINNSYKT travelt igjen.

Klem

Skrevet

Så heldig du er som kan jobbe litt mindre! Skulle veldig gjerne ha hatt litt mer tid til å gjøre andre ting! Føler at vi har så veldig dårlig råd om dagen, renta på boliglånet gjør at vi bare betaler og betaler og regningene bare deiser ned i postkassa :-(

Håper at om vi er så heldige å få en baby at vi har råd til at jeg er hjemme litt ekstra!

Skrevet

her var dere i full gang med skravling på begge trådene jo ; )) så bra da!!

fikk ikke sett bøndene i går men tok opp, så kanskje etterpå : )) ! Ble nyskjerrig hva den trønderen har gjort nå da; ))

Så flott du har avtalt med venninnen din om å være med!! Du får la henne være gudmor når den tid komer ; ) Godt med gode venninner ja!! : Og godt mannen og fikk time kjapt =) Nå er dere skikkelig i gang!! Deilig!!

Har såklart glemt halvparten av alt dere har skrevet ; ) så sikkert flere ting jeg burde svare på....men men =) Har iallefall enda ingen mensen...ikke en dråpe...merkelig!!!!! og irritert at syklusen er helt på bærtur!!

Skrevet

ja, eller kanskje den ikke er på bærtur :-)

Du får kose deg med bøndene etterpå ja! Ha en fin ettermiddag - hva skal dere lage til middag? Jeg tenkte pannekaker nam nam!!

Skrevet

hadde vært helt topp om den var borte med en god grunn ja ; )) men har mine tvil...ingen ømme pupper eller andre symptomer = S foruten å være sinnsykt trøtt for tiden...men det er sikkert flere nå når det er blitt så mørkt ute...

Her ble det risengrynsgrøt etter ønske fra ungene : ) Hadde itillegg masse melk som må brukes. Pannekaker er nydelig...men sååå kjedelig å stå å steke ; )

Ha en flott ettermiddag, så får du sjekke inn her i morgen igjen å se hva som er skjedd : D

Spennende å se om mensen din kommer...krysser fingrene for at den ikke gjør det med en god grunn ; ))

klem

Skrevet

Mmmmmm....det fikk jeg også lyst på nå! Kanskje jeg skal droppe all den stekinga og heller lage grøt :-) Få litt julestemning!

Sjekker inn i morgen jeg!!

Klem klem

Skrevet

Hei igjen,

Ja, jeg er ganske heldig som kan jobbe litt mindre. Nå skal det sies at jeg, i 10 år, har jobbet 150% stilling, så jeg synes det er meget fortjent nå når jeg kan jobbe 60-65% med nesten 100% lønn. Hehe, som selvstendig har jeg hatt mange år med veeeeldig lite inntekt, så alt i alt er det neppe så bra...:) MEN selvfølgelig godt nå når jeg kan slappe litt mer av. Skjønt, jeg skjelver jo lit i buksene av denne finanskrisen jeg også...:-/

Ja, å steke pannekaker er døden! :-D Her i huset blir det kylling i Thai-gryte. Husker ikke helt hva den heter, en pose fra Santa Maria. Kan anbefales! Her i huset er vi glad i sterk mat...:) De pysete kompisene til sønnen vår blir litt rød i toppen når de får pizza her ja...:-D Skjønt, jeg prøver å huske og være litt forsiktig når jeg vet vi får besøk. :)

Ååååh, jeg er spent på dere to nå! Hehe, blir fort sånn... Når spenningen er over for en selv, så hiver man seg på noen andres spenning...:-D

Klem

Skrevet

Da fortjener du virkelig å trappe ned ja!! Men er vel sånn i startfasen når man er selvstendig....må stå på ekstra for å gå opp i opp...!!

Var deilig med grøt i dag : ) adventstiden nærmer seg med stormskritt...tror jeg skal begynne å bake litt snart faktisk...sånne ting som kan fryses! Hørtes godt ut med thai mat : ) kjempeglad i sterk mat her og vi voksne da!

Her skjer det faktisk noe....etter ettermiddags sexen ; )

( ungene er ute) kom det blod i "slimet" da jeg tissa...ja her er det ikke lagt sjul på noe Kniiis...Så da er nok mensen på vei desverre...men samtidig godt etter 3 negative tester!! Kjenner det godt i magen nå....skuffa ja, for innerst inne hadde jeg et lite håp så klart...så da var den speningen over....lurer på hvor lang neste pp er..........arg...Det ender vel opp med at vi og må til utredning ; )

Skrevet

Hei! Skulle ønske at jeg hadde bedre tid til å være inne her, men mye å gjøre på jobben oh måtte oppdatere noe programvare her hjemme! Godt å komme igang med utredning, A1973, selv om det kanskje ikke gir det svaret man ønsker...men da skjer det ihvertfall noe! Kjedelig å gå pp etter pp og vente....Tjorven og ØA; skjer noe? TR? eller...;) Da må syklusen din være like på bærtur som min var forrige pp, Tjorven! Men nå har jeg heldigvis hatt EL og prøver iherdig!! Håper bare det er nok...Hadde sex lørdag og målte EL søndag kveld, planla sex mandag men dumme meg sa til mannen at nå "må" vi og da ble det bare tull (prestasjonsangst de lux, stakkars;)). Ble enig om å sette på klokka tidlig tirsdag og hoppe litt før jobb....men to trøtte som bare så på klokka...enden ble at jeg tok egenmelding og lå med bena høyt i hele går...haha, har aldri skulka slik, men tenkte for en gangs skyld...",) Håper bare det ikke ble for sent i forhold til EL, men håpe, håpe.....

Mizzi, klar for ny pp nå eller?

Skrevet

Ettermiddags-sex, hva er det? :-D

ÆSJ Tjorven, vi vil ikke ha mensen! Dritt altså! Hehe, jeg kom på en ting her i sted... Lurer på hvorfor ingen av mine venner her er blitt gravide... HVEM av oss er det som har dårlig karma? Er redd det er den råtne kråka mi....:-)

Som tidligere arbeidsgiver er jeg kraftig imot å bruke egenmelding når man ikke er dødsyk, men her tror jeg kanskje jeg kan se gjennom fingrene med det Hillbilli! :-D

Da venter vi bare på deg da ØA? Håper ikke den dårlige karma'en har tatt deg også...:-/

Trøsteklem (og velkommen i mensenklubben) til Tjorven

Skrevet

Den egenmeldingsdagen bør føre noe godt med seg Hillbillie ; ))

Ettermiddags sex er noe som skjer så altfor skjelden ; ) skulle bare slappe av på sofaen men endte opp med en kjapp en i senga ; )) må jo være litt spontan oppi alt dette !! Har forresten ikke hatt en dråpe mere blod..kun det som kom rett etter sexen....men blir vel full strøm i morgen da kan jeg tenke meg...Tok bind på...men like tørt enda...har sikkert vært 20 gang på do for å sjekke..... ; D vet ikke om håpet er helt ute da???????? så kommer ikke i menseklubben før evt i morgen ; ) !! Jeg føler meg forresten som en testoman for tiden...tenk...tatt 3 tester....mye til meg og være ...skulle gjerne tatt flere de nærmeste dagene ; )

A 73- du har ikke dårlig karma på oss!!! vi er vel så like , derfor vi har så god kjemi : )) så like gode hele gjengen tror jeg!! : D

skikkelig spent på Øa nå ja....neste jente ut ! MÅ skje noe positivt snart! Har trua på den homeopaten du går til !! kjempe spennende. Sikker at du blir gravid ganske fort- spesielt siden syklusen er i ferd med å bli stabil!!!

nei nå må jeg tenke på senga, så jeg klarer å komme meg opp i morgen også : )

natta klem da jenter!! regner med ØA er her tidlig for en oppdatering : D

Skrevet

Herre Gud jenter, dette er spennende! HVA skjer her da? OPPDATER meg! :-D

Klem

Skrevet

ikke så mye å oppdatere fra denne kanten av landet...fremdeles ingen "tante fra hell" ; ) ikke en dråpe blod.......forklar meg det den som kan.....SUKK !!!! Kjenner testelysten er STOOOOR ja...litt hodepine og litt uvi følelse fremdeles...

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

klem

Skrevet

TEST da vel!

Skrevet

Hei hei jenter!

Vi tok oss også en runde mellom laknene i går, og også jeg fikk litt rosa mellom alt klisset etterpå :-(

Tror nok at mensen kommer også her gitt! Har ikke hatt noe etter det, men regner det som ganske sikkert at mensen kommer i dag eller i morgen. Den homeopaten har virkelig gjort noe med kroppen min. Før spottet jeg 3-4 dager før mensen, og spottingen var brun (virket som gammel blod....sorry!) og jeg hadde sykluser på 23-26 dager. Nå etter sexen var det kun litt rosa, og det virket som friskt begynnende blod...hvis jeg får mensen i dag er det syklus på 27 dager og får jeg i morgen er det syklus på 28. Da har faktisk homeopat-dama klart å ordne opp i syklusen på 3 gangers behandling!

Det er jo positivt, selv om jeg selvfølgelig helst ville vært gravid da! En annen positiv ting er jo at dere er her mine "immaginære" venner :-) :-)

Det ble forøvrig ikke pannekaker, men stekte kjøttpølser, potetstappe og erter :-) Mannen hadde hatt en drittdag på jobben, så han fikk velge sin favoritt! Ellers elsker også vi sterk mat - nam nam!

Tjorven, har mensen kommet ennå? Vi får bare prøve å holde motet oppe :-)

Morgenklem :-)

Skrevet

Ikke mensen ennå? Ta en test, ja! :-) :-)

Skrevet

Ingen tester å bruke c:) kjøper ikke før i morgen om mensen ikke kommer...så tar jeg på lørdag....men fått litt murringer nå.... : / så da er vel det bittelille håpet ute kanskje..... Vi skravler så mye her inne at syklusene våre blir like ; )) kanskje derfor min driver på denne måten ....

Har du mens smerter ØA ? kjennes det ut som den er på tur? utrulig den homeopat dama ja!!!

morgen klem her fra og : D

Skrevet

Nei, ikke så mye murringer nå, men i går kveld hadde jeg endel + vondt i korsryggen. Jeg har litt vondt i hodet og så var jeg rimlig grinete på gutta i morges, så det er nok PMS!

Tror du har rett i at syklusene våre blir likere og likere :-) Kos å skravle da! Tror ikke vi har dårlig karma, A1973, eller blir påvirket i negativ retning av hverandre.

Skrevet

hmmmm....er og litt hissig...så sikkert pms her og da ja...

løper på do i ett for å sjekke........murringer nå så kommer nok..

Kjempekoselig å skravle ja : )

Hvordan går det med hillbillie og mizzi??

Skrevet

i morgen er det forresten 3 uker siden jeg er sikker på jeg hadde EL...hadde iallefall sånt slim ; ) Kan man ha det utenom EL ?

1000 tanker i hodet for tiden...

Skrevet

3 uker siden!!! Det skal jo helst være 2 uker....hvis du får mensen nå, så har du forferdelig lange sykluser. Synd du ikke har en homeopat for hånden! Det er sikkert mulig å ha all slags slim og gørr til enhvertid tror jeg....nå har jeg ihvertfall hatt alle syptomer på graviditet i mnd etter mnd så alt er mulig! Tankene renner over her også!

Skrevet

ja skal jo være 2 uker før IKM...så tenker at det sikkert ikke kunne vært EL ?? men utfra symptomene dere har fortalt om så trodde jeg med sikkerhet at det var det....16 dager etter forrige mensen...men men...kan sikkert ha vært noe helt annet ja....men da vet jeg sannelig ikke om jeg har El..........arg....Ja nå skulle jeg virkelig hatt en homeopat her!!!

Skrevet

Hvor holder nærmeste homeopat til da? Du ser jo hvor raskt hun fikk orden på min syklus, så det hadde jo vært bra for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...