fått attpåklatt Skrevet 17. november 2008 #76 Skrevet 17. november 2008 Det kan jo ha vært en festeblødning??? Vi får håpe det, Tjorven!
tjorven- nr 3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #77 Skrevet 17. november 2008 jeg er så negativ så tviler vel for det ; )) noen her som har opplevd festeblødning??
Hillbillie Skrevet 18. november 2008 #78 Skrevet 18. november 2008 Hei, måtte bare innom for å se om det var noe nytt. Tjorven, hvordan går det??
tjorven- nr 3 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #79 Skrevet 18. november 2008 nei kjedelig her for tiden ; ) ingen som har noen nyheter å fortelle?? Dag 41...INGENTING skjer....litt "sviing"- " stikking" rundt navelen...vet ikke om det er tegn på noe som helst...prøver å finne ut noe inne på 1 trimester ang den bittelille blødningen jeg hadde 2.november...kunne vært festeblødning...men da burde jeg hatt positiv test til nå!!! En med deg Hillbillie?? Hvordan ligger du an nå??
fått attpåklatt Skrevet 18. november 2008 #80 Skrevet 18. november 2008 Hei Tjorven. Homeopaten sa at det selvfølgelig var mulig og vanlig at syklusen din var på tur etter sa, men at det selvfølgelig også er mulig du er gravid. Når det gjelder fjernbehandlig er det ikke noe de gjør. De kan allikevel svare deg på litt generelle ting over telefon eller pr mail. Du kan jo gå inn å sjekke på frøyaklinikken. Hun fortalte også at det hender folk kommer langveisfra og setter av kanskje en halv dag hos dem, for så å ha videre kontakt pr telefon. Litt forskjellige muligheter altså :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #81 Skrevet 18. november 2008 heisann =) Takk for at du spurte...får håpe på det siste da ; ) selv om jeg ikke tror det!! Må vel bare vente her en stund til...så kontakter jeg legen tror jeg! Skal søke på frøyaklinikken, å lese hva som står der om ikke annet =) Merker de forskjell på deg fra hver behandling?
fått attpåklatt Skrevet 18. november 2008 #82 Skrevet 18. november 2008 Hun er veldig fornøyd med meg nå tror jeg. Hun synes jeg ikke må gi opp nå, for nå ligger liksom alt til rette syklus-messig. Jeg er nok litt nede om dagen, og må jobbe opp litt positivitet. Synes det går lang tid dette her, og jeg tror homeopaten merket det, og derfor oppmuntret hun litt :-). Jeg bestilte time til mannen også, så nå skal han om 2 uker. El er om en drøy uke, så da får hun ikke gjort noe med ham til den omgangen. Jeg fortalte om episoden min på badet, og hun mente det kunne ha vært en abort, men at det var vanskelig å si uten å ta noen prøve. Hun betilte allikevel en krem til meg (progesteron eller noe....) som jeg skal smøre på meg mellom el og ikm som skal gjøre det lettere for et befruktet egg å feste seg. Jeg skjønner at du må begynne å bli rimlig lei nå! Det er jo helt merkelig!
tjorven- nr 3 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #83 Skrevet 18. november 2008 Egentlig er det nå din prøveperiode starter sånn sett!! Nå har du snart fått alt på stell, og syklusen er der den skal. Så ikke mist håpet nå !!! Er sikker på at homeopaten gjør noe bra for kroppen din!! jeg er lei av at det ikke skjer noe som helst....så merkelig!! ikke så mye annet å gjøre en å vente heller da.....Har itillegg fått så sinnsykt vondt i halebeinet.Vondt å ligge, stå og å gå... skal heldigvis til kiropraktor denne uken! Blir kanskje ikke i bedre humør av det nei....
tjorven- nr 3 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #84 Skrevet 18. november 2008 i morgen er det foresten 6 uker siden jeg hadde mensen....
Hillbillie Skrevet 18. november 2008 #85 Skrevet 18. november 2008 Helt merkelig dette med syklusen din, Tjorven! Er det ikke også rart at du har hatt mensmurringer så lenge uten at den har kommet?? Eller pleier du å kjenne så lang tid på forhånd? Må si at jeg beundrer deg som ikke har gått helt amok med testpinnene - det hadde nok jeg gjort!",) Ja, du kan egentlig begynne på nytt med å regne pp ØA, ettersom det først er nå ting er på stell - må bare si igjen at det er helt fantastisk det hun har gjort med deg. Her er jeg i 'ventemodus', og da er det ikke så mye annet å gjøre..har hatt noen dager med litt vondt/stikking i underlivet men ikke kjent noe idag....vet ikke hva det var men håper det var et egg som festa seg",) Men har ikke peiling på hvordan det egentlig skal kjennes da..! Idag var jeg varm da jeg sto opp; sånn mens-varm, men det pleier ikke å komme så lenge før....er det et symptom eller?? Men egentlig så tror jeg ikke at det ble denne pp heller da....:-\ Ja, sånn er jeg om dagen; opp og ned, optimist ett minutt og pessimist neste minutt...værsågo bli sprø! ;-)
tjorven- nr 3 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #86 Skrevet 18. november 2008 sprø...ja takk ; ) For lengst !! kan love deg at jeg har testelyst...men den billigste måten koster 70 kr, så gidder ikke bruke så mye penger på det- var planen....men skikkelig nød jaaaaaa---> : D Brukte aldri før å ha mensmurringer før mensen var godt i gang, men etter SAèn har jeg faktisk hatt det. så noe er nok skjedd med kroppen min...har litt murringer stortsett hver dag. Kjempe spennende å følge med deg nå : )) Mange symptomer allerede ...Har du en plan når du skal begynne å teste da?? den ventemodusen er fryktelig kjedelig!! Sukk...men du leker vel enda husmor ; ) ??
fått attpåklatt Skrevet 18. november 2008 #87 Skrevet 18. november 2008 Hei jenter :-) Tusen takk for at dere skrev det med at det er nå mine pp begynner - ble litt glad av det :-) Skal prøve å senke skuldrene litt. Det er så lett å bli hausa opp av dette her. Tror rett å slett vi kun skal prøve å treffe el, så får naturen gjøre resten! Hillbillie, spennende dager nå frem til ikm. Når er den? Har du bestilt noen tester via nettet, Tjorven? Dere er gode å ha! Kjenner at jeg ble mye mer nedfor denne gangen når mensen kom enn jeg har vært før. Jeg hadde sånn tro på forrige pp, så da ble nedturen større!
Hillbillie Skrevet 18. november 2008 #88 Skrevet 18. november 2008 "leke" husmor?? Hrmpf, ånei, dette er skikkelig alvor kan jeg bare si, slik som jeg rydder og vasker og ordner og... derfor jeg henger innpå her-hihi. Men som den husmora jeg er så skal jeg ihvertfall lage pannekaker til middag - bestilling fra mannen! Han spør hver dag om jeg kjenner noe, og igår satt vi og snakka om julekvelden - vi skal ha familien her - og sa at det hadde jo vært suverent å komme med nyheten da. Åja, han håper nok også sjøl om han ikke sier så mye og skrur seg ikke så veldig opp...heldigvis kanskje.....",) IKM ca 26. og alle disse symptomene - vet ikke helt hvor relevante de er...har jo hatt alle slags symptomer hver måned det siste året... Faren med å bli altfor revet med er jo at nedturen blir desto større!
fått attpåklatt Skrevet 18. november 2008 #89 Skrevet 18. november 2008 Ja, disse symptomene er nok veldig like PMS, så jeg tror ikke du bør legge for mye i det...det er lett å si for meg som går å venter på el.....jeg er en notorisk symptomjeger på min hals mellom el og ikm hihihi ;-) Lagde pannekaker i går, jeg. Jeg pleier å bruke halvparten hvetemel og halvparten havregryn - blir litt sunnere og mer mektig :-) Du får holde oss oppdatert Hillbillie! Du også selvfølgelig Tjorven!!! Hvordan gikk det med sædleveransen A1973?
tjorven- nr 3 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #90 Skrevet 18. november 2008 ja da er bestillingen i boks ; ) men kjøpte kun 4 graviditets tester....kanskje det påvirker mensen til å komme...for nå må jeg jo vente på dem...tar det lang tid mon tro før de er i posten? gleder meg til å teste igjen ; ) er jo tross alt litt som å levere inn en lotto kupong ; )) huff ja det nytter ikke å prøve å slappe av, for det er umulig når vi står midt opp i det...klart vi kjenner etter symptomer og ; )) Mannen min er sikker på at jeg ikke er gravid, så han venter og bare på at mensen skal komme...ellers tar han det helt med ro ; ) Han merker nok godt at humøret mitt ikke er på topp for tiden : / Hørtes godt ut med havegryn i røra...men blir det klumper som ungene vil merke ? nå er jeg så innmarig spent på a 73...hvor blir hun av?????
tjorven- nr 3 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #91 Skrevet 18. november 2008 fikk mail at det går 1-2 arbeidsdager å få testene...så venter i spenning her nå ja : D
Hillbillie Skrevet 18. november 2008 #92 Skrevet 18. november 2008 Ja, det som er så forbaska; symptomene er helt like..grrr.... Havregryn i røra var lurt, ja, kanskje jeg prøver det! Jaha, da blir det testing like før helga da, Tjorven",)
fått attpåklatt Skrevet 18. november 2008 #93 Skrevet 18. november 2008 Mannen min er sikker på at du er gravid Tjorven...hihihi! Jeg forteller om dere hjemme, og da jeg fortalte at du var så mange dager over, mente han bestemt at det bare kunne bety en ting ;-) Pannekakene blir litt tykkere, og man kan nok merke at de er litt sunnere, men det er pannekaker allikevel da :-) Har servert det til mange barn, og ingen har latt være å spise dem. Dette er oppskriften: 4 dl mel 4 dl havregryn 5 egg 1 l melk Man slipper å steke så himla mange, for de er mye mer mektig!
Tinker70 Skrevet 18. november 2008 #94 Skrevet 18. november 2008 Og her blir det prøving igjen til helga ;-) gleder meg til det jeg... hehehe. Selve EL er på søndag eller mandag... men det skader vel ikke å prøve på både fredag og lørdag også? og selvsagt på søndag og mandag, og for sikkerhets skyld på tirsdag, onsdag og torsdag ;-)))
fått attpåklatt Skrevet 18. november 2008 #95 Skrevet 18. november 2008 Hehehe, ja kjør på du!!! Heldig du som er der nå! Må vente i en drøy uke ennå + at mannen ligger hjemme og er døden nær med omgangsyke eller influensa eller lignende. Håper virkelig ikke det tar kverken på de stakkars svømmerne som så tappert kjemper hver pp :-(
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. november 2008 #96 Skrevet 18. november 2008 Phu., nå har jeg lest meg gjennom skravlingen deres jenter!! Hehe, jeg vet ikke hvorfor eller hvordan dere har fått det for dere at mannen skulle testes i går. Mulig jeg bablet om at jeg tenkte jeg skulle ta prøvene mine i går, men jeg gjorde det jo på fredag. Uansett, han skal ikke sikte på glasset før om ca. 2 uker. Da skal jeg tilbake for å ta de siste hormonprøvene. Lurer på når jeg får svar på de første.... Æsj og huff og fy Tjorven, ingen pos. test og ingen mensen? Utrolig snålt... Jeg må si jeg beundrer deg jeg også. Da jeg gikk 2 uker over tiden gikk jeg sporenstreks til privat gyn. Hahahahaha, men jeg fikk mensen om morgenen, 1 time før jeg skulle dit... Hillbillie: Du er vel førsteKVINNE med IKM nå, eller tar jeg helt feil? Bortsett fra Tjorven da... Her i huset er det el mandag eller tirsdag. Denne gangen har jeg lagt opp løpet på følgende måte: Sex på dag 5, 10, 12 og 14. Og hvis vi orker, kanskje på dag 15 eller 16... Hadde egentlig tenkt å ta det helt piano denne pp'en, siden vi ikke en gang vet hvor råtne eggene mine er, men samtidig så tenker jeg at det er et ørlite håp om at det kanskje finnnes NOEN friske egg der inni. Er ihvertfall ingen vits i å IKKE prøve! Hehe, blir nok ikke like spennende frem mot IKM her, regner jo med at det blir ny pp på meg allerede. Anyway, vi er alene til helgen (dag 10 er på fredag). Sønnen skal til NM i Tromsø. Egentlig hadde vi tenkt å være med, men fy søren så dyrt det er å reise til GOKK da! :-D Heldigvis er det flere fra Bergen som skal, så han drar med folk som både han og vi kjenner veldig godt. Ellers så ser jeg at jeg, foreløpig, har fri man. 8. og tirs. 9. des. Vurderer seriøst å reise vekk. Har noen bonuspoeng og får billig hotell gjennom jobben... Kjenner jeg er fryktelig rastløs nå når jeg vet at det antageligvis ikke kommer til å klaffe på lenge... Vi får se. Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #97 Skrevet 19. november 2008 oj...her hadde dere skravla mye : D "notere notere"..måtte skrive ned pannekakeoppskriften...den så sunn ut ja ! Skal prøve den en dag!! Tør ikke legge ut min, for den er alt anet en sunn ; )) No er dere i full *ulings ; ) noen iallefall, mens andre venter at IKM nærmer seg .. 6 uker siden min siste menstrasjon i dag...Ikke mye håp her ( men godt mannen din ØA har tro på meg ; )) ...men skal teste når de dukker opp uansett!! skikkelig sprengt mage her, så noe må da skje snart!! aner ikke hvorfor jeg trodde det var i går mannen din skulle levere a 73...står sikkert i den forrige tråden -d vi misforsto ; ) Men du altså Tromsø er ikke GOKK ; )) Det er jo dere som bor langt borti gokk!!! så desså ; ) men høres deilig ut med en helgetur da!! Her blir det igen store utskeielser før jul. Må prøve å komme i mål med julegavene heller.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #98 Skrevet 19. november 2008 Mmmmm pannekakene skal prøves i dag! Hæææ tjorven....ikke noe nytt ennå.....i all verden, ja ja noe må skje snart da!!!?? Jeg hadde positiv el test i går og i dag så her jobbes det med saken ja. Hadde litt småpanikk en dag her... begynte å fokusere på alderen igjen....tenk hvis jeg dør når jeg er 60....da er jo ikke ungen 20 ennå ....men nå er jeg fast bestemt på å bli minst 90...ellers rekker jeg ikke alt jeg har tenkt!!!
tjorven- nr 3 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #99 Skrevet 19. november 2008 Mizzi da : ) Du skal IKKE dø når du er verken 60 eller 70 !! Man kan jo dø når man er 30 år og...ingenting å tenke på !!! Min plan er 85 ; ) Skal være helt klår i hodet enda da ; )) Neeei..huff...vi må ikke tenke så langt fram i tiden !!! å nei...ingenting nytt : / gørr kjedelig dette her! Hvis testen (som jeg tror) er negativ på fredag (regner med jeg har fått dem til da) så ringer jeg legen...er lei av dette å ikke vite...vil jo få starte med en ny pp om det ikke er noe her!! de har sikkert noe for det? Så heldig du er som har positiv el test : D Det høres så gøy ut : D Sier du det til mannen eller bare fofører du han? Lurer på om de kan få prestasjonsangst av slike ting ; ) nei *ul i vei : ))
fått attpåklatt Skrevet 19. november 2008 #100 Skrevet 19. november 2008 Her skjer ting fort gitt! Herlig med skravling! Nå håper jeg ikke dere blir altfor skuffet av de sunne pannekakene altså.....hihi......blir helt nervøs her jeg :-) Heldig du Mizzi som er midt i perioden *ul i vei, ja :-) Hillbillie - noen nye symptomer?? Tjorven, synes det høres lurt ut å bestille time hos legen, ja. Hvis du ikke er gravid nå, må du få denne syklusen din i rute! A1973, Dag 5, 10, 12 og 14 var planen min også.....men nå ligger det en skikkelig skrøpelig mann hjemme med snørrete nese og svett panne....og i dag er det dag 6 :-( Vet ikke helt hvordan jeg skal kjøre løpet da.....kanskje jeg får lurt ham i morgen - da blir det dag 7, 12, 14....:-) Klem klem til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå