Gå til innhold

oss skravlesjuke med lurekropper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper veldig at du er gravid!!! Hvis ikke får du se til å få mensen så vi får følges neste syklus også!I

I mitt siste svangerskap som resulterte i verdens vakreste lille jente hadde jeg gitt opp håpet om å være gravid. Testene var negative....men mensen kom ikke. Det murret og murret og jeg sprang på do mellom hver pasient....mensen kom ikke!!! I lunsjen en dag smakte plutselig kaffen metall...og da var testen positiv . Seeeeen eggløsning sjø!!

Åååååå spennende ja!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååhh...nå ga du meg HÅP mizzi : D Flott historie!! hmmmmmm....enda murringer men ingen mensen enda.....nervepirrende!!!

nattaklem : )

Skrevet

kjøpt en graviditets test i dag klar til i morgen......hvis den også er negtiv så gir jeg opp....

Skrevet

God morgen Tjorven! Åssen går det, testet enda?? Kjempespennende, krysser fingre for positiv test!!

Skrevet

Jeg står også i kø for gode nyheter.........har vært her inne å sjekket mange ganger allerede! Venter i spenning....

Skrevet

Hei dere!

Ja, nå måtte jeg også lure meg til å låne maskinen til sønnen min! Nå er jeg spent altså, Tjorven! Testet ennå????

Jeg går til homeopat/akupunktur/fotsone til Frøyaklinikken i Oslo, og første konsultasjon som varer i 1,5 timer koster 850, neste konsultasjon varer 1 time og koster 650 og deretter varer de 0,5 time og koster 450,- Kan anbefales! Nå skal jeg sende mannen min også for de skal visst være flinke til å bedre sædkvaliteten også!

Her isted skjedde det noe ekkelt og rart ....OBS! IKKE FOR SARTE SJELER! Jeg hadde akkurat kommet ut av dusjen og tørket meg da... plupp...en stor blodkrump datt ut av meg! Badegulvet så rimlig grotesk ut! Det var den klumpen! Det har aldri skjedd meg før, og jeg lurer derfor på om det kan ha vært en befruktning som ikke ble noe av....hva tror dere?

Skrevet

Ble så sur at jeg ikke orket å logge meg på her i dag tidlig...negativ test igjen!!!! Hvordan kan syklusen plutselig bli sånn her??? Blir så leiiii av at ingenting skjer!! Kan ikke den pokkers mensen komme så jeg får en ny sjanse!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! sur ja!!!

hmmmm ØA- det der hørtes ut som en abort ja!! Har du blødd mye denne gang sånn ellers? ellers kan det ha vært blod som har samlet seg?

Skrevet

Å nei, Tjorven, nå ble jeg kjempelei på dine vegne! Nå skjønner jeg at du bare vil ha mensen ja... Slik var den det gangen jeg gikk to uker over. Jeg visste jeg ikke var gravid, så da mensen kom ble jeg bare så lettet og glad at jeg jublet høyt! :)

ØA: Æsj, så ekkelt! :) Er nok ikke lett å si hva det kan ha vært, men jeg tror ikke jeg hadde orket å spekulere iom. at det kom som en mens og ingen pos. test heller. :)

Her driver vi og rydder for harde livet... Skal fortsette nå, måtte bare sjekke innom for å høre om Tjorven hadde noe nytt å fortelle! :-)

Klem

Skrevet

Æsj så kjedelig tjorven. Skikkelig seigpining det der. Men svaret er ett av to da. Er det 10 dager over ikm nå? hmmmmm merkelig denne kroppen.

Skrevet

ja skikkelig seig pining....så dritt lei nå!! Murringer fremdeles!!! vet egentlig ikke hvor mye over tiden jeg er nå...men er på dag 39...så om syklusen hadde vært 28 dager er det 11 dager på overtid : /

Nå er det iallefall ingen håp!! Kan legen gi noe som fremskynder mensen, eller må man bare vente?

Skrevet

Noe så møkkakjipt, Tjorven! Skjønner at du er sur ja, og bare ønsker at mensen kommer!

Vet dere damer som har vært gravide før hvordan såkalte festesmerter er? Har hatt litt stikking sånn ca i området rundt urinblæra et par dager...Hvis jeg ble befruktet tirsdag, kan det være et egg som fester seg?? Eller bare litt UVI, vet egentlig ikke hvordan det kjennes ut heller da jeg aldri har hatt det........ha-ha her er symptomjhaget i full gang, og tror det blir to laange uker.....

Skrevet

Ja tjorven det er vel like greit å være innstillt på at mensen kommer ....men muligheten er der den.

Husker ikke hvor lenge jeg gikk over ikm men det var nok noe sånt som du har gått. Jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid, og det kjentes som om mensen skulle komme hvert øyeblikk. Vet ikke hvordan din syklus er men min er litt varierende.Før hormosspiralen i hvert fall. Hadde 28-34 dager. Ofte over 30 dager.Når egget i tillegg kan bruke lang tid ned egglederen og i livmora før det fester seg så kan det bli senere enn man forventer.

Negativ test og forsinket mensen kan vel og være et befruktet egg som ikke er liv laga.

Hillbillie lykke til med symptomjakten....ikke lenge før jeg er der heller. Er 10 dag i dag så får vel sette i gang snarest. Jeg har aldri kjent festesmerter men har ikke hatt fokus på det heller. Visste ikke om det.

Skrevet

ja skikkelig pottesur idag..har virkelig måtte ta meg sammen....Trodde jeg var så klar for at det kunne bli en negativ test...men da hadde jeg kanskje ikke giddet å teste...mannen min har vært skeptisk til all den testingen.,.han mener det er bortkastet penger ; ))

har ikke et ørlite håp lenger på at det kan være noe..og pga så mye murringer så har vi heller ikke hatt sex på flere dager....så om el har vært sen så er nok den gått forbi meg i fred desvere...men skjønner ikke den uvi følelsen og småkvalmen som har kommet og gått..den har nok lurt meg litt og gitt meg litt ekstra håp....

etter SA i juli har syklusen vært slik : 33,33,31 og nå....uendelig lang...trodde faktisk den var på tur å bli normal...så tar den en helt ny vri...hadde rimelig regelmessig før siste svangerskap - mellom 28 og 30 dager.

kan heller ikke huske om det er noe spesiell feste smerte nei...men når livmoren vokser, så er det litt stikking nederst i magen ja...litt ekkel følelse. Men helt normalt. enkelte kan derimot ha en liten blødning ved festingen.....jeg blødde jo bittelitt ( noen dråper bare) i den tiden det kunne vært festeblødning...men ble nok lurt av det og ja!!

kjempe spennende å følge med dere nå uansett : ))

Skrevet

God morgen!

Noe nytt Tjorven? Holder en knapp på deg ennå jeg skjønner du :-)

Jeg skal til homeopaten min i dag, og det gleder jeg meg til - veldig hyggelig å være der, og superdeilig med fotsoneterapi! Har tenkt til å bestille time til mannen min i dag - håper hun kan gi litt ekstra piff! I helgen ble ble han forøvrig syk, så jeg håper virkelig ikke at det går utover svømmerne! Begynner faktisk å kjenne at jeg brygger på noe selv :-(

Skrevet

God morgen : D

Gjør du virkelig...??? Jeg har gitt meg selv opp skjønner du...ingen tegn til mensen....hadde sex i går for å se om det kunne starte noe...men neiii..ikke en dråpe... Kan umulig være gravid!! De testene kan ikke være så vanskelige??

Å så heldig du er som skal til homeopaten din!!!! Nå har jeg enda mer lyst til å prøve det!!! kan du ikke høre litt om sykluser ...om det er normalt at den plutselig blir som min ; ) ?? om du husker da... : D

Hadde sikkert vært flott å fått mannen din og dit ja!!! så trasig at der bygger på noe ulumskheter da !! Ikke noe særlig å være syk nei!! Krysser fingrene på at du ikke blir verre....nermer el seg nå?

Skrevet

glemte å spørre hordan menstrasjonen din har vært etter den klumpen datt ut??? Blødd mye eller snart ferdig?

dag er vel D Dagen for A 73 sin mann...blir spennende å høre om han fikk fylt opp glasset sitt ; ) Krysser fingrene for at alt er bra på den kanten!!! Lykke til A 73!!! Regner med du følger han til legen!!!

Skrevet

Uff, ja...helt vanlig mensen etter det. Begynner å bli mindre, så nå må vi lade opp til ny runde. Bare synd at svømmerne blir så påvirket av en sykdomsrunde. Vet ikke om jeg derfor har så tro på de neste mnd. :-( Vi skal jo prøve da selvfølgelig!

Skal prøve å huske å spørre om sykluser, og om det er mulig med fjernbehandling.....kanskje det går an å ta en prat på telefon, og få homeopatmedesin som kan hjelpe?

Lykke til A1973-mannen :-)

Skrevet

Er enda over 1 uke til du har EL ? så pakk dere godt inn under dyna og kle ullundertøy på mannen sin ; )) så kanskje dere redder neste el også !!! Ikke mist håpet- hadde jo gode svømmere så de overlever sikkert !

Jeg var å smugleste inne på 1. trimester, og fant 2 som har hatt det slik som meg....langt over tiden...det viste seg at de var gravide...så kanskje jeg skal ha et ørlite håp...selv om testene ikke slår til.....hmmmm...

Skrevet

Ja, jeg synes absolutt du skal ha et håp. Det er jo ikke vanlig å gå så lenge over ikm! Det at du har murringer og er kvalm er jo egentlig også et godt tegn. Det hadde vært så gøy da! Kunne virkelig ønske at den testen slo ut på deg snart!

Skrevet

jeg tar ikke ny test før på lørdag uansett...lei av negative svar!! Lurer på om jeg skal bestille billig tester, men så sier jeg til meg selv : vent til mensen kommer ; )....Dongeribuksene er trange i magen...oppblåst...ikke så rart kanskje!! sukk...

skikkelig klage tjorven for tiden....SORRY!!!

Skrevet

Helt greit, Tjorven :-) Skjønner deg godt, og det er jo derfor vi har hverandre!!

Er litt negativ selv om dagen! Tenker at det kanskje ikke er meningen at jeg skal få flere barn :-( Synes det er vanskelig å få det til jeg!

Skrevet

Takk for det !! Så godt å ha dere her - må liksom holde litt kjeft her hjemme med all den frustrasjonen...ellers blir det ikke mye koselig...så tar det litt ut her og det hjelper med masse støtte fra dere : ) Så 1000 takk !!!

Vi har nok mye av de samme tankene vi prøvere, mennene klarer ikke sette seg inn i vår lyst på barn...uansett hvor lyst de også har...de er så rolige...iallefall min kar !

Skrevet

Ja, min også - han har så klokketro på at dette skal funke før eller siden. Etter at vi fikk prøveresultatene våre, og de var bra, så er han nærmest helt avslappet. I morges var han litt molefunken da, for han var litt redd for at forkjølelsen skulle ødelegge denne runden. Det er fint at de er så rolige! Tenk deg for en huskestue det hadde vært hvis begge parter var like hysteriske som oss hehehe ;-) De er gode å ha disse karene!

Skrevet

hahaha...ja kan du tenke deg hvordan det ville blitt ; D hahaha...nei godt de er rolige og ikke nekter oss sex når vi bare MÅ gjøre det ; )) og har trua på at alt ordner seg ikke minst!! Hva skulle vi gjort uten dem til å roe oss....hmmm =)

Skrevet

måtte lese litt fra den forrige tråden vår...2 november hadde jeg noen blod dråper og var redd for at mensen kom så altfor tidlig....og her sitter jeg 15 dager senere....og ingen ting er skjedd....

venter i spenning å høre fra a 73 !!

Og om hvordan det gikk hos homeopaten til ØA !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...