tjorven- nr 3 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #26 Skrevet 13. november 2008 4 timer en vei dit...så kommer ikke på tale nei...går en hel dag i bare reising... må nok bare holde ut litt til ...får heller få ny legetime til uken om det fortsatt ikke skjer noe..selv om de ikke er eksperter på området ... småkvalm her nå...symptomjakten er enda i gang ja ; ))
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 13. november 2008 #27 Skrevet 13. november 2008 Hahaha, nå har jeg endret nicket mitt, så nå kan dere få "lurekropp"! Søren så irriterende med dere da! Synes dere begge to skal teste snart, holder på å DØ av nysgjerrighet her! Nå skal jeg se om jeg kan få gjort litt her. Skal ikke på jobb før i tre-tiden, men tror jeg går før. Har litt småting å gjøre før jobben. Bl.a skal jeg se etter en vinterjakke til HORMONtrollet. Åååååh, i går og i morges har han vært.... SUR.... Absolutt ALT har vært galt. Jaja, han er vel glad for at jeg er gått når han kommer hjem fra skolen. Merker at han er litt misfornøyd med at jeg er så mye hjemme! :-D Ha en strålende dag jenter (med eller uten mensen)! :-D Klem
fått attpåklatt Skrevet 13. november 2008 #28 Skrevet 13. november 2008 Hehehe - råtne egg :-) Den var vel litt pessemistisk! Du har nok noen som kan reddes får vi håpe! Hormontrollet mitt der hjemmer varierer mellom å være den tøffingen i kjeften til å prøve å imponere meg som han gjorde i går kveld! Jeg sa ved middagen at jeg hadde besvimt hvis jeg en dag opplevde at han på egenhånd gikk og tok seg en dusj og ryddet og ordnet - det ble jo selvsagt det han gjorde den kvelden. De er nå litt gode disse hormontrollene også da! 4 timer til homeopat blir uaktuelt, ja! Det skjønner jeg veldig godt! Blir nok ikke noe testing her før evnt til helgen. Mensen kommer nok før den tid, og jeg gidder ikke å sløse nå når jeg er så sikker på at den er rett rundt svingen.
tjorven- nr 3 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #29 Skrevet 13. november 2008 *LER* skikkelig optimist du a 73 ; )) Godt du får utredning kjapt. Blir spennende i morgen iallefall!! Jobber du så mye om kveldene med regnskap?? omvendt psykologi funker som regel ja : D hvis man sier at: du får ikke lov til å spise opp maten din...så er det jo akkurat det de gjør ; ) nytter ikke teste på meg..de funker ikke ; ) Har vel ikke hcg i denne lurekroppen.... skulle hatt de der billigtestene....bestiller når mensen kommer - til neste pp tenker jeg!! Kanskje jeg da skal teste ut el tester og....blir stresset med tanken.. ; / RASTLØS!!!!
fått attpåklatt Skrevet 13. november 2008 #30 Skrevet 13. november 2008 Hehehe, jeg som hadde tenkt til å drite i el-testene denne gangen! Nå vet jeg jo når el er for meg - regner med at det er regelmessig nå etter at hokuspokus dama mi har vært på ferde. Kankje jeg kommer til å stresse mindre uten testing! For din del kunne det kanskje vært lurt i og med at du har så uregelmessig syklus.....men Tjorven, vi har jo ikke mensen ennå noen av oss da! Det kan jo tenkes....ihvertfall er det et snav av en mulighet så lenge ikke tanta er der!
tjorven- nr 3 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #31 Skrevet 13. november 2008 Ja sikker på at det er mindre stress uten de testene....jeg har jo klart det 3 ganger før sånnsett...men tror jeg iallefall må bestille billige graviditets tester... : )) er jo en smule testoman for tiden ; )) og nei...enda ingen mensen.......vi får den sikker samtidig ; ) ellers får den ikke komme til noen av oss!!!
fått attpåklatt Skrevet 13. november 2008 #32 Skrevet 13. november 2008 Ja, tenker vi kanskje er blitt sympati-synkrone hihihi :-) Tror vi får den i morgen jeg....eller ikke.....
tjorven- nr 3 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #33 Skrevet 13. november 2008 hihihi...ja ser sånn ut faktisk : ) den kommer nok i morgen...imellomtiden får vi slappe av ...og kanskje nå en til runde mellom laknene som du sier : D
fått attpåklatt Skrevet 13. november 2008 #34 Skrevet 13. november 2008 Hehehe - akkurat det tenkte jeg også! Kankje det setter mensen igang!? Du får ha en fortreffelig ettermiddag - dere andre også selvfølgelig! Sjekker som vanlig inn i morgen tidlig....spent på hva somm skjer i mellomtiden! :-) :-) :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #35 Skrevet 13. november 2008 må bare ønske A 1973 lykke til hos legen i morgen!!!! Kos deg med lunchen etterpå : ) Vi andre får bare vente videre .... klemmer
Hillbillie Skrevet 13. november 2008 #36 Skrevet 13. november 2008 Ha-ha A73 - "råtne egg"?! Er det som kalles galgenhumor?? Du skal se at det er gullegga som sitter igjen til slutt. Masse lykke til imorgen ihvertfall! Hvordan går det med ØA og Tjorven? Veldig spennende og dere er såå flinke hvis dere greier å vente til helga med å teste! For min egen del må jeg si at jeg synes det er fint å EL-teste, da har jeg kontroll og så vet jeg når mensen ventes. Nå går jeg egentlig bare her og venter.... Var litt rart å komme på jobb igår ja, sa minst mulig om sykdommen min...kunne liksom ikke si at jeg hadde hatt *ulesyken..fnise, og litt dårlig samvittighet ja;) Men satser på at det var verdt det...håpe, håpe og tror det blir mye symptomjaging framover!
tjorven- nr 3 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #37 Skrevet 14. november 2008 Fremdeles ingen mensen her....Må innrømme at jeg har tatt en urinprøve så jeg kan teste senere i dag om den ikke kommer ; ) Er tross alt på dag 37 nå...merkelige greier synes jeg....lei av å gå rundt m bind for sikkerhets skyld ...sikker på at det flommer over når den "plutselig" kommer.... ingen som spurte deg om hva som feilte deg Hillbillie ; ) ?? og frisk og rask i dag ?? hihi..Har du hatt El eller er den på tur? Ha en flott dag alle sammen : )
fått attpåklatt Skrevet 14. november 2008 #38 Skrevet 14. november 2008 Ja, ja da kom mensen gitt - nå er syklusen 28 dager! Det er noe dritt å ikke være gravid, men hun homeopaten vet virkelig hva hun driver med! Syklus på 28 dager og el på dag 14 - det er jo som å følge skoleboka det...og bare på 3 behandlinger! Nå sender jeg mannen dit også, så må det da bli en bolle i ovnen snart!!!! Er ikke så deppa faktisk - ble det etter den første testen jeg tok på tirsdag, men det hjelper jo ikke å deppe....sa hun tappert ;-) Tjorven.....nå altså! Dette begynner å bli litt merkelig. Kanskje du virkelig er gravid, og produserer hcg sent! Jeg håper virkelig det!!!! Spennende med deg også nå da Hillbillie! Da blir det å følge symptomjakten din noen uker :-) Håper det klaffer!! Lykke til hos legen A1973 med de råtne egga...og et gullegg ;-) Kos deg med venninna di!!!
tjorven- nr 3 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #39 Skrevet 14. november 2008 kjedelig ØA!!! men nå er du i det minste i rute !!! så godt må jo det være om ikke annet....huff...ting tar tid!!! TTT Har murringer i dag, så den kommer vel..... Hvis jeg bestiller de billig testene fra nett , hvor bestiller jeg? Og hvordan virker de? Er det sånn man tisser på så kommer det opp 2 streker om man er gravid? tror jeg må bestille el tester og!
fått attpåklatt Skrevet 14. november 2008 #40 Skrevet 14. november 2008 Ja, kjedelig...men men :-) Murringer kan jo også være et tegn på graviditet, så toget er ikke kjørt før det er kjørt. Du bestiller testene på billige-tester.no Testene virker med 2 streker, ja. Hvis du skal ha varer over kr 200 tror jeg du må betale toll, så da bør du bestille i 2 omganger. Du får gå inn å lese der. De kommer ganske så raskt i posten.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 14. november 2008 #41 Skrevet 14. november 2008 Thohei jenter! Først: ØA. DRITTMENS er alt jeg har å si! Tjorven: Det var da som bare! Ingen mens nå heller? Jeg tror du er gravid jeg! Du må nok kjøpe noen tester ja.... Billige-tester.no er veldig greie så lenge du ikke prøver å få kontakt med de. Jeg bestilte, for mange måneder siden, 2 CB-digitale. Jeg betalte for 2 digitale også, men fikk vanlige. Jeg sendte en haug med mail til de, men fikk aldri noe svar. Er fortsatt litt sur for det, allikvel brukte jeg billige-tester.no om igjen noen uker etterpå. Nå er det deriomot leeeenge siden jeg har bestilt noe derfra. Har en el-test igjen og en del gravi-tester. Har bestemt meg for å kutte ut all testing denne pp'en. Skal kun tempe, that's it. Åååh, jeg ble helt rørt jeg, da dere alle ønsket meg lykke til! Dere er jammen utrolig gode å ha! I morges følte jeg meg ganske så grei så jeg bestemte meg for å dra til sykehuset alene! Jeg vet ikke hvorfor jeg har så angst for sykehus, men jeg har virkelig veldig angst for det. Blir svimmel bare av å tenke på ordet sykehus... Jeg sendte en sms til venninnen min og sa at jeg ville prøve å gå alene, hvis alt skulle skjære seg, ville jeg heller ringe henne. Jeg troppet derfor opp på sykehuset, tok de to rulletrappene opp til lab'en og var nr. 2 i køen. Kom inn etter 5 min. og ut etter 2. Gikk super-fint! Kommer nok ikke til å dra med meg mannen neste gang nei... Og jeg er glad jeg ikke dro med meg venninnen min ja! Venninnen er forøvrig blitt syk, enda en god grunn, bortsett fra at jeg ikke visste det da jeg sendte henne sms. Typisk henne å stille opp uansett! Anyway, det ble ikke noe lunsj da, men vi skal ta det igjen en annen dag. For meg passet det jo litt greit, siden jeg ble så fort ferdig. Nå har jeg fri resten av dagen! Skal prøve å få litt orden i kaoset etter flyttingen av jobben... Hillbillie: *ulesyken, den likte jeg! Hehe, vi har visst laget oss et helt nytt vokabular her! Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 14. november 2008 #42 Skrevet 14. november 2008 PS. Jeg glemte å fortelle at jeg, etter at jeg var på sykehuset, gikk på graven til min lille niese. Hun ble bare 9 dager gammel. Pleier alltid å bli veldig trist når jeg går på graven, men i dag føltes det ekstra trist ja... Hun skulle vært 11 år om en uke. Hadde en skikkelig klump i halsen da jeg tente lys og plantet ned blomsten jeg hadde kjøpt. Trist... Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #43 Skrevet 14. november 2008 åhhh...fikk faktisk tårer i øynene da jeg leste om gravplassen til tantebarnet ditt!! Så vanvittig trist når små barn går bort!!! Selv om jeg ikke har hadd noen nære som er død! Men guuu så bra at alt gikk bra på sykehuset!!! skikkelig godt at du tok sjansen og bare gikk dit!!! Når skulle svarene komme?? Skulle egentlig tatt helgevask her...men ble giddesløs ; )) Skal tenne masse stearinlys i kveld, så blir det uansett koselig til Beat for Beat =) skikkelige murringer enda...men ingen mensen...ble ikke å kjøpe test. Orket ikke gå i butikker i dag. kanskje i morgen...får se : ) Men føler det veldig at den er på tur nå ja!! skal bestille tester så snart mensen kommer!! Ikke vits om den ikke kommer...***kryss*** ha ei fortreffelig helg =) Klemmer
fått attpåklatt Skrevet 14. november 2008 #44 Skrevet 14. november 2008 Ha en fin helg da dere! Krysser fingrene for at mensen uteblir Tjorven! Klem klem :-)
Hillbillie Skrevet 14. november 2008 #45 Skrevet 14. november 2008 Æsj og dritt med mens, ØA, men det er jo helt fantastisk hvordan homeopaten har fått orden på syklusen din!! Det er nesten så jeg får lyst til å prøve hvis det ikke slår til nå. Kanskje en sånn en kan øke fruktbarheten selv om jeg har ganske regelmessig syklus. Hva foretar dette mennesket seg med deg? Og hvor mye koster det per konsultasjon? Lykke til med vel overstått sykehusbesøk A73. Jeg kunne sagt at det ikke var farlig for jeg jobber på et slik sted..:-) Og Tjorven, du må nå vel egentlig være gravid!!?! Når tester du igjen? Spennende...og, ja, formen er bra idag...faktisk.. Hadde el i begynnelsen av uka så ifølge det skal jeg ha ikm tirsdag el onsdag om nesten to uker. Ha en flott helg damer!
tjorven- nr 3 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #46 Skrevet 14. november 2008 Synes også det høres utrolig spennende med homeopat ! Skulle gjerne prøvd det ja..hørt at fotsone terapi og kan fungere!! men det er vel homeopat som utfører det og kanskje.. Tviler vel på at jeg er gravid...burde ikke testene blitt positive da? Dag 37 i dag...har veldig med murringer, så sjekker hele tiden! Skal kjøpe test i morgen...for å ha klar...men er litt lei av å bruke så mye penger på det!! Men om jeg ikke er gravid så kan jeg heller ikke skjønne hvorfor syklusen er på denne måten... Kjempespennende å følge med deg nå Hillbillie : )) Håper dere fikk gjort skikkeli jobb på "*ule syke dagen" hihihi... Og siden du jobber på en labb...da vet du vel hvor sikre de graviditets testene er der?? Har jo levert inn 2 allerede...siste var på tirsdag...dag 34.....ugh...
Hillbillie Skrevet 14. november 2008 #47 Skrevet 14. november 2008 Jeg har ikke så mye peil på akkurat grav.test for jeg jobber med litt andre ting. Men vet at blodprøve måler mye lavere nivå av hcg enn urin, men du tok urinprøve, eller? De tror jeg er ganske like følsom som cb sine. Hører jo om folk som ikke får positiv test før ganske lenge etter ikm da, så igjen: så lenge det ikke er mens er det muligheter!! ",)) Åja, kjempespennende for både den ene og den andre her; jeg ble igjen super-optimist når prøvene var fine, hadde liksom begynt å tenke at hormonene begynte å dale. Krysser fingre for Tjorven nå i helga!!!
tjorven- nr 3 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #48 Skrevet 14. november 2008 okei..ja leverte urinprøve. blodprøve må vel sendes inn..tror ikke de kan sjekke de her! ( Bor ikke i en by) Tenker at det er en ørliten mulighet for at testene ble tatt for tidlig...forrige syklus var på 31 dager..så hvis det kan være, og at jeg produserer hcg sent, så kan det være en liten mulighet enda...kanskje...så mulig jeg tar ny test på søndag...har fått positive tester før i svangerskap etter 1 uke så...kanskje enda et lite håp da...men tviler...føler på meg at mensen er på tur...som jeg har trodd i flere dager da ; ))
Gjest Skrevet 14. november 2008 #49 Skrevet 14. november 2008 Tjorven.....ikke mensen ennå!!!!! Oj oj oj.....håper testen er positiv snart. Jeg har vært hos legen i dag pga.uvi. 3 dager antibiotika så er jeg klar for innsats før el. Var såååå nervøs for å fortelle legen at jeg prøver på en til. Ho har vært så negativ til eldre mødre tidligere så jeg venta meg en kommentar ja. Jeg hadde lyst på baby da jeg var 39 men da ble jeg helt avskremt pga info om risiko og div.kommentarer ho kom med. Heldigvis var ho positiv i dag. Tydelig at det er mer vanlig med voksne mødre nå. Ho sa at det er mange fra 40-44 i området her (liten by) som er gravide. God følelse å gå derifra. Så nå koser jeg meg med ett glass vin og er ikke det spor misünnelig på svigermor og svigerinne som skal til karibien i jula......for jeg skal kanskje få en baby nemlig...og det er myyyyye bedre. Ok.....litt misunnelig da. God fredagskveld jenter!
tjorven- nr 3 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #50 Skrevet 14. november 2008 Neeeeiii...her skjer det ingenting.......fatter det ikke!!! så godt at du kom ut fra legen med en så god følelse ja : ) Morsomt at det er flere i den aldersgruppen som er gravid og da. Får håpe du kommer fort etter de, så dere kan lage barselgruppe for dere over 35 ; )) Bare nyt vinen din enn så lenge!! sukk....hørtes fantastisk ut med ferie i Karibien...........drømme....MEN Vil heller ha baby snart : D Ha en fortsatt flott helg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå