Gå til innhold

* ~ * Tråden nr. 1 * ~ *


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Bare innom for å si hei hei jeg ;o)

 

Så koselig å fortsatt se at tråden er i live inne her ;o) Vi hoppa jo over til Facebook etterhvert vi, med skravletråden... og skravler fortsatt der ;o) Babyene våre er jo ikke lenger babyer, men er visst blitt små troll... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mamma mø!

 

Jeg har masse julegaver i stua....

 

Får besøk av yngst niesen min i ettermiddag og lille vakkerungen min skal være til i morgen:) Hun er ikke så liten lenger da hun blir 10 i februar, men hun er yngre enn den eldste om ikke annet;)

Vet det er litt tidlig, men vi skal pynte pepperkakehus og baaaaare kose seg. Linea kommer til å bli vill av glede når A kommer inn døra, for det morsomste lilleL vet er å leke med kusinene sine:)

 

Og i dag skulle jeg ha vært halvveis..

 

En annen ting, gastroskopi er noe jeg ALDRI skal ta igjen. Tørker meg heller i ræva med en ostehøvel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke tørke meg i rævva med ostehøvel.................

 

Jeg er sliten sliten sliten

 

Jeg leser og koser meg med innleggene deres da og takker for alle oppmuntrende ord:D Takker så mye!

 

Er veldig glad for at jeg også blir belønnet med gode karakterer med all den tiden jeg legger ned i skolen. Er fortsatt ikke under 4- (hurra!). Også er jo det blitt flere 6ere:D Både samfunnsfag og historie har fulgt etter naturfagen...hihi.... GØY:)

 

Ok, nok skole! Jeg har jo ikke annet liv for tiden da.... høydepunktet er er for tiden elevrådsmøtene, det er det som inneholder minst fag ;) Har klart å rota meg inn i styret seff (kunne jo ikke holde kjeften min når ingen meldte seg frivillig....jeg har jo best tide av alle i elevrådet...not! jeje, de gale har det godt!) Men jeg har quizen med jentene mine annenhver søndag da... der er det blitt litt mer prestisje da.....kan jo ikke bli værre for hver gang......

 

Ok, nok skole! Jeg har jo ikke annet liv for tiden da..... hahhahhahhah.... ikke morsomt å herme et avsnitt....

 

Da skal jeg se på han sexy semb løpe trappene fra havbunnen og opp..... minner meg om hodet over vannet: sitter en liten djevel gråter..... synes alle synd på ham... til han begynner å le.... da først ser de alvoret i det.... haaaaaaaater den sangen, er den dårligste sangen av morten abel NOENSINNE! Og jeg nekter å kommentere hvem som sang sammen med han på den sangen..... for jeg er særriøst SKUFFA over at norskrockssexgud har vært så langt nede....gråter nesten her jeg nettopp har fått vite dette.... åååååååååå trist nå:(

 

Skal jeg skrive mer nå da???? Hmmm???

 

Gratulerte jeg dere Herken? HVis ikke GRATISS med lille prinsessen! ENn at det ikke ble Oktavia da! Tragisk. Jeg foreslår Nova:) Hahaha.... jeg fore slår noe på S jeg....kan jo bli shot med initialene deres det:)

 

Sender klem til Cat spess og en liten en til dere som sliter med BL....jeg kjenner det nok dessverre ved hver mens enda..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he Nova, ja har vært innom navnet, om det skulle vært S så kunne det vært Stella, det betyr jo det samme....

O er så opptatt av bokstaver så HOT står ofte på kjøleskapet. Men det er mange andre bokstaver

O har begynt med smokk, rosa faktisk..... han sjønte hva det var og hvordan det skulle brukes nå.

 

 

Så bra det går på kolen 1d-gøy.

 

Cat: ugh håper j eg slipper- Du er tøff.

Trist å tenke på cat - at du ville vært halveis. Håper det går bra med deg. Stor klem til deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle i hop:)

 

Jeg er aleine hjemme i kveld jeg. Sambo er ute på vift, noe jeg syntes var på tide at han er. Han har vært mye hjemme den fyren og merker rastløsheten hans.

 

Jeg har en medisinball i magen-ser ihvertfall slik ut gitt. Og jeg er 30 uker på vei-så veit dere det:)

 

Jeg har vært på jobb i dag. Tiril og Leo var innom med tilhørende foreldredel-det var koslig. (Tiny; han var litt kjekk han jeg klipte ikke sant?-hehe) Men jeg kjenner at å jobbe ikke er noe behagelig for å si det slik-tror jeg skal be om større %andel sykmelding enn 50%. Kroppen gjør vondt! Men det er greit det og-jeg er heldig som har en i magen:) Tenker på deg Cat- håper dere får en til på plass snart igjen.

 

Leo har begynt å spørre om babyen i magen skal komme ut snart. Hun begynner vel å bli litt lei av å ikke få plass på fanget mitt.

 

2 årskontroll på torsdag-lurer på hvor lang Leo er blitt nå.

 

Gleder meg til å se bilde av tulla til Herk jeg! Og hvis du trenger klær Herk til tøtta så har vi plenty. Prøver å få solgt på finn nå-men lite respons. Er jo mye merkeklær så vil ikke gå for langt ned i pris. Mye gis bort også til julegaveaksjonen i år-men det er billigmerke klærne.

 

Jeg har leid film; prins Caspian. Har noen av dere sett filmen; omforlatelse? Den er så trist den-jeg hulket! Fyttirakkern-var heilt sliten av tristhet etterpå. Men bra film,med en liten overaskende vending på slutten.

 

Jeg blir mobbet på jobben-hver gang jeg skal forklare en farge for kunder så sammenligner jeg den alltid med en type alkohol-hehe. Nei,får ta det igjen;)

 

Mol-snakka du om noe den første helga i desember? Jeg skal på julebord med jobben den 6.desember og jobbe den 7. desember.

 

Og flinke 1D med skolen og alt det og flotters til Cat med jobb. Og hei til alle dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag og igår har jeg og snupp bare kosa oss og tatt livet heeeelt med ro, og det er vi ganske gode på :)

Sovet lenge, spist frokost i en time og snupp har løpt rundt naken... hehe.. Et lite nakendyr som tror at klær er farlig!!!

 

Idag var vi ute på tur og gikk forbi "nora" sitt hus, da fant vi ut at vi kunne gå innom å hente det pleddet de hadde lånt. Fant en mann bak komfyren godt igang med lunsj og ble tilbudt lunsj og te mens jentene lekte sammen. Takk amamannen!!!

Også tok vi oss en tur på senteret alle sammen. Måtte jo plage ama på jobb (og han var veldig kjekk han ama) og kjøpe lørdagsgodis til småtuppene! Tiril ville ikke gå hjem alene, men fikk henne nå med meg fordet etter en stund...

 

Ikveld har vi hatt besøk av M&M+ mamman til middag og lek, Ble seint i seng og masse leking.. Koselig.

 

Så her sitter jeg alene også....... Mannen er i Arendal i bryllupsfest og jeg orket ikke en laaang biltur med bekkenet mitt.

 

Uff, triste tanker Cat. Håper dere kan få en spire på plass igjen når dere er klare for det :)

 

Skole er moro og slitsomt... Har en oppgave jeg kanskje burde gå igang med igjen jeg... Jeje, tar det til uka jeg...

 

Også ønsker jeg meg en vaskehjelp som kan vaske her så jeg slipper julevaska......... DET hadde vært digg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det på tide med barndåp. Tror vi har alt under kontroll nå. Bare veldig trøtt! Kjøkkenbenken er full av post-it lapper som viser hvor fatene skal stå. Og jeg har en lang og detaljert liste over hva som må fikses når vi kommer hjem. Blir nok en flott fest, men gleder meg til å kose sofaen i kveld!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første 3 .................. BLÆ!

 

Ny-norsk er spy-torsk..........

 

og nå sitter jeg og plager meg selv med å ikke skrive engelsk essayenjeg må levere i morra......... Hvem i helvete syns det er ok å skrive 2 maskinskrevne sider om maroienes kjønnsrollemønster............. blæ!

 

Myyyyye gøyere å se Hvorfor det på nrk 3:D

 

Kan man drite i å levere noe når man ligger godt ann sånn ellers..... klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle skrevet seg på? Lar den stå noen dager til i tilfelle det er noen som har glemt å signere under her;-)

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hvem vil være med på hemmelig julevenn i år?

 

Signer her:

 

- Cat

- 1d

- Ama

- Tiny

- Herkules

- Molait

 

 

(kopier alle navnene når du skriver deg på, slik at alle navnene kommer samlet i dette innlegget. Da blir det lettere for hemmelig julevenn nissen å sende ut mail med din julevenn).

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel? overstått dåp! ? fordi jeg ikke vet hvordan det gikk, men det gikk sikkert strålende, dere som hadde sånn kontroll.

 

 

 

Jeg har lagt ut fødselshistorie på bim dere vet jo det meste men;

link:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/139168664

 

Det begynner å nærme seg for dere andre også. Morrosamt kipt med BL, det har jeg heldigvis sluppet ettervirkninger etter fødselen, i alle fall mye bedre.

 

Sessa.

Sov Linus mye i starten? Mye soving her. Det ser ut som hun trives godt med å ligge på sofaen og titte, ellers så sover hun. Jeg føler at hun er litt glemt til tider -

 

Nå har vi ikke startet med rutiner ennå, deilig å sove litt for meg også.

 

Nå får jeg vel rydde litt her

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåpen gikk strålende. Skulle tatt ut smøret litt tidligere så det ikke ble så hardt, og når det er det eneste jeg kan klage på så har det vel egentlig gått veldig bra. Linus sov gjennom hele seansen i kirken, grynta litt når han fikk vann på hodet bare. Vi er strålende fornøyd med alt, men kjenner at jeg har tenkt og stresset mer enn jeg trodde. Deilig å være ferdig med det.

 

For en fantastisk historie, Herk! Makan til fødsel! Herregud! ;)

 

Linus sov hele tiden egentlig. Våknet, fikk pupp og sov igjen. Han sover fortsatt mye på dagen, men de siste nettene har vært håpløse. I natt ble det 4 timer med søvn totalt! Det er altfor lite altså!!!!! Lurer på om det er tann på gang og kjenner "noe" ved den ene hjørnetanna. Kommer til å få en dracula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket om den helgen ja. Skal selv på jobbgreier på lørdagen, så da måtte det blitt fredagen og M har ikke bestemt seg og får liksom ikke noe svar fra han. Kanskje utsette, kanskje bare ta over nyttår. Fint med nyttårsfest og:) Passe på å ta det før 9/1 ;)

 

Jeg er mørk jeg:)

(skriker ikke lenger..hehe)

 

Jeg har ny bil jeg. Ny og ny men fole fin;)

 

Dritdårlig samvittighet ovenfor 1D! Takker og sånn og svare er for pyser..jeje

 

Ingen flere hjv altså?

 

E har hatt SPY og BAJS i helgen!!!!!!!!!!! SPYYYYYYYYYY!!!!!!! Og vi har seff ikke hatt varmt vann. Lett med seig bajs ned tiltærne og opp til haka, sånn tykk seig som ikke kan tørkes av, uten varmt vann. Og spy i hår og alle "valker" (han har i grunn blitt ganske tynn) uten å kunne dusje. Fyffan man killer den naboen snart. Om jeg orker uten å spy kanskje jeg skriver siste nytt på den fronten en dag.

 

Også skulle jeg si noe da....argh

 

Glede seg til bilde og godt med vel! :) overstått dåp.

 

Skal få ostehøvel til jul i tilfelle cat. Sikkert greit å ikke bruke den samme til slikt og ost. Nei men skikkelig kjipe greier det der altså.

 

Jo...det var det. Så fikk ikke dratt til barnelegen på fredag for BAJS. Men du Herk? Om man har bra med eksem på øyelokket...wtd? for den kortisonen skal liksom ikke smøres i nærheten av øynene og vaffal ikke komme inn i øynene. Men han er jo så sår og rød. Smørt litt tynt veldig forsiktig da men..tips? Hvordan går det med deg forresten? Så du nevnte noe om huden din...

 

Lurer på å bytte senga. Gått greit å ligge i voksenseng så mange ganger. Er vel mest tiltaket til foreldra hans som gjør at E ligger i sprinkelseng:) Men litt redd for trappa og folk glemmer lukke den på kvelden...Og han legger seg jo der uten protester..

 

Nei jobbe litt igjen.

 

Joooooo hva skal M få i bursdagsgave??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Bajs uten vann?! Schera? E hadde også spy og bajs i helga, men vi hadde vann og bank i bordet så er ingen andre syke enda.

 

Tror jeg dropper julevenn, men kan gjerne trekke hvis dere vil?

 

Har dere lyst å komme på besøk til meg neste fredags ettermiddag? H skal på julebord og jeg tenkte at da kan det jo være sånn veldig forsinket bursdagsgreie. For å si det sånn, de som kan - kom! Men si gjerne fra først sånn at jeg vet hvor mye mat jeg trenger.

 

Til helga skal det være familiebursdagslag for H. Han fyller 30. Jeg skal bake ostekake. Og så skal jeg gi han fotokurs i gave, det må jo være fin gave. Også får han en genser hver fra gutta. Det var mine tips molls. Også fint kort, må huske å lage kort *prøve å være romantisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag 5? med barn da og med baby? skal planlegge noe med mamma, men tror det hadde passet veldig bra.

 

Ikke varmt vann? huff og æsj molle

God bedring til syke barn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Leo har vært på 2 års kontroll i dag og hun er 93,5 cm lang og veier 15,6 kg:) Så mi er størst-hehe.

 

Og jeg var på kontroll hos jordmor i går og jeg har lagt på meg 15 kg-så jeg har lagt på meg nesten hele Leo;) Men alt var fint og vel og symfysemålet lå der det skulle,BT har stabilisert seg og hjerteslaga til gutten var fine.

 

Molle med lillegutt var på besøk i går også- tok bort blondina i ho og gjorde ho mørk og mystisk-hehe. Skal få sendt deg beløpet etterhvert. Bra det ikke ble mer skriking;) Og varmtvann fikk du låne med meg-så da har du vel tatt julebadet:)

 

MTG var innom jobben min i dag-alltid koslig. Ho sa ho var på julegaveshopping, men tror ikke ho hadde vært effektiv fær ho var innom meg-for hun bar ikke på noen poser.

 

Jeg jobber senvakt neste fredag jeg Svanine-så jeg får ikke kommet....

 

Må få ordnet julekort,julevask,klær som skal selges og klær som skal gies bort jeg. Urk-er så mye som skal ordnes og så orker jeg ikke så mye. Blærk.

 

Naboen din er en dust Molle-det veit vi alle. Men duster har en lei tendens til å ikke skjønne det selv at de er duste.

 

Og urk til Cat!

 

Bilde Herk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bilde Herk! Stor Leo er! Tanken var med barn enten de er små eller store eller inne i magen :) Ama, skal du ikke få sm snart sånn at du kan komme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går nå i 27. svangerskapsuke og har 99 dager (14 uker) til termin fredag 6. mars 2009. Endelig 2 sifret!!!!

 

Er trøtt jeg, men jeg skal vel ikke klage når snupp aldri er oppe før 8.30 ca. Men jeg sover så vanvittig dårlig for tiden og bekkenet er plagsomt, babyen turner og jeg drømmer så mye rart...

 

Fredag skal jeg nok klare å komme meg til den andre siden av byen :) Når ca? Er jo hjemme jeg, men skal vel en tur til legen i 12 tiden (dvs 1 time med venting før jeg kommer inn tenker jeg)

 

Ama, jeg så etter deg igår jeg også, men du var ikke på jobb på dagen.. Hadde tenkt å avtale en klipp/farg en dag det passer?!

 

Skal på julebord imorgen jeg, men har jeg noe å ha på? nei... Har jeg funnet noe fint i butikker da? nei!!!!!!!! Jeg vil ha tilbake kroppen min jeg... *sukk*

Også tenkte jeg kanskje jeg skulle selge dette bekkenet.. Noen som vet hvor man kan få et nytt?

 

Julegaver er jeg igang med, men det mangler noen til... Fant vel ut at jeg er halvveis ca. Og idag skal snupp bort til mormor og ha litt juleverksted sammen med henne. Da blir det laget julegaver til oldeforeldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det torsdag 27. november.

Du går nå i 31. svangerskapsuke og har 70 dager (10 uker) til termin torsdag 5. februar 2009.

 

Tiny: begynte på jobb kl 12.30 i dag jeg:) Men vi skal vel få tid til litt ordnings før jula slår heilt inn:) Får ikke tid denne uken vet jeg og neste uke jobber jeg seint.Kunne kanskje tatt det hjemme hos meg på dagtid? (skal jobbe hver dag faktisk-t.o.m søndag.) Den 10.des skal jeg til legen og da ber jeg om mer sjukmelding-for no er kroppen sliten. Jobbe en dag eller 2 i uka hadde vært finfint.

 

Jeg skal på julebord den 6. Får ta og prøve gjennom klær og div-en kjole jeg ikke ser ut som jeg har på ett telt hadde vært fint:)

 

Svanine: snart no er jeg tilgjengelig til alle døgnets tider til besøk og div:)

 

Nei-får ta bilde av noen klær jeg:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer ikke styggekjolen altså? :)

 

Jeg er vant til meg selv som mørk. Faktisk ganske så kul er jeg.

 

Ene sjefen her har bestemt seg for at jeg ligner på Ashley Simpson. Vet ikke om det er et kompliment eller ei. Så nå kaller han meg bare Ashley.

 

Jeg har stua full av pappesker....

 

Skal på jentetur til helgen:) Blir koselig. Skal litt div.Foreldrebesøk, kino, ut, middag.

 

Søndag blir det fam.feiring for M. Fant ut av gave jeg:) Ble ikke gavekort betalt med hans bankkort nei...hehe

 

Også er E helskjønn for tiden:) Også så flink til å synge. Skal lage sangvideo til pappas bursdag. Synger forresten fortsatt kukk kukk...kukk kukk...på ko-ko ko-ko. Søtt...tja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN GUTTEN MIN!

 

Sistemann inn i 2års gjengen! Enn at tia flyr så sinnsykt for!

 

I går var bursdagsbarnet hos farmor og farfar siden de skulle få han til fotografen for å ta bilder sånn som både far og farfar har gjort på 2 årsdagen før han. Mamma hadde uansett alt for travelt til noe så smått som en bursdag:( BLÆ! jeje

TUSEN TUSEN takk for kort!!! Veldig koselig at han blir husket. Klemmer så masse tilbake til simbafamilien!

 

I dag har jeg hatt undervisningsfri og har derfor hatt muligheten til å rydde og vaske hus i 6 timer.........hvem hadde trodd at det skulle føles godt?

 

Bare å legge bort dårlig samvittighet mollsa, fikk så grei mld gangen før så er greit å ikke svare...u knåw! Skulle bare si hei.

 

Bekkenet mitt var vanskelig å selge..... ingen som ville bytte det mot penger engang.....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 2 års dagen til Lillingen (litt på etterskudd da). Ja tiden flyr som bare det!! jeg har i grunn god tid til husvask, men er alikevel sjelden jeg får ånden over meg;)

 

Svana: Jeg kan ikke komme på fredag. Jeg jobber som vanlig.

 

Hahaha, ja jeg bytter gjerne bekken!! Men da tror jeg noen bytter til seg katta i sekken!

 

Eller busy hele helgen. Har i grunn vært en busy uke også. Julegaver koster mye pæng:( Men nå er jeg snart ferdig!! Så får vi spise knekkebrød resten av jula...

 

Koselig med litt snø da!

 

Har du pappesker i stua mols? Ja, bedre de står hos deg enn hos meg;)

 

Snakkes folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloi!

Gratulerr så mye til Lillingen!! Tida flyr:)

 

 

Liten oppdatering herfra:

 

Torsdag var gabriel og satt inn dren og fjernet falsk mandel. Det gikkk kjempefint og han var i toppform igjen allerede samme kveld. Tror han hører litt bedre, synes han har blitt bedre på pratingen allerede. Også må jeg gå helt bort til han for å høre om han puster når han sover. Før kunne vi stå utenfor døren med døren igjen og høre pusten hans. Tror dette blir bra jeg.

 

Fredag var det julebord med jobben. Herregud så mye gravide folk! Holdt ut til klokka 12 da. Da var jeg sliten og trøtt og hadde vondt i magen fordi jeg ikke kunne gå rundt og prompe som jeg ville:) Luft i magen skal jeg huske som det verste med å være gravid, tror jeg.

 

I går var det julegrantenning her og G fikk pose av nissen. Mamma var på besøk hele ettermiddagen mens stefaren min gjorde istand til 50-årslag for henne. Heldiggrisen! Alle vennene hennes fra lang tid tilbake. Jeg og G var med og hilste på dem da. Folk som jeg kjente godt for 10-15 år siden:) Gøy.

 

I dag er det julegateåpning i LS klokka 17.00. Jeg skal ha med gløgg på termos og mamma skal ta med pepperkaker. De siste årene har det jo ikke vært mulig å få tak i noe sånt der. Det er dårlig.

 

Jeg har 40 dager igjen til termin i dag. Wæææææææ!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda!!! Tilfør ny dose på samvittigheta!!!

 

GRAULERER LILLINGEN!!! Siste trådtoårsdag:)

 

Svana..jeg har glemt å høre med M..hehe. Men regner med jeg kommer en tur. Kommer litt an på bil. Enkli teit Cat jobber ellers kunne hun tatt runden innom bhg og jobben min og tatt oss med:)

 

Kommer ikke i dag MtG, men det har jeg jo sagt fra om. M har bursdag og vi skal ha litt trivelig kbveld. Får en håpe. Slang på Mamma Mia filmen. Han fikk en sånn lignende Ringenes Herre film av W. Han og W digger sånt. Utrolig nok ble han mest glad for Mamma Mia (?!) og vil se den i kveld. (vet han enkli ville se den på kino) Og på søndag formiddag fikk jeg en sms... "hvor f..er de rosa oppvaskhanskene mine??" Kan jo starte tvile av mindre...

 

Var litt lysten på å dunke på dør på RB i helgen;) Mulig jeg skal innom Storbyn en snartur til før jul. Ta en liten kjapp kaffe da Simba?

 

Skal på "julebord" på lørran. Bowling faktisk:) Har nå pinsefest her. Og julelunch på jobben bare. Så vanskelige skift å kombinere. Men nå skal vaffal vi som jobber fast her på B ut da.

 

Nye bilen bråååker!

 

hehe...om buledamer lurer på hva jeg driver med for tiden er det bare å spørre vet dere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til siste 2 åringen:)

 

Bråker nye bilen? Ikke den lekre blå vel?

 

Buledamer-er jeg en buledame?

 

Hvor er julekalenderen?

 

Jeg jobber i kveld og får ikke kommet noen som helst plass...

 

Hmmm-noe mer da? Sikkert mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...