Gå til innhold

Skravletråd IKM 47

Anbefalte innlegg

Skrevet

negativ test i dag på ikm, men mensen er ikke kommet enda...og jeg som alltid får den om morgenen;-0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere, vet ikke om dere så de andre trådene mine, men jeg har funnet ut at min ikm er i dag også, og jeg har testet i dag, negativt ! Min kommer også A L L T I D om morgenen, men gravid er jeg jo ikke, så nå er det jo bare å vente på tanta :'(

Skrevet

håper tanta kommer snart her, for jeg er irritabel og hårsår;-(

eksploderte på 18 masete unger på jobb idag, rett før tårene sprutet...det er IKKE bra!!!

Skrevet

Tror kroppene våre er lei av alt maset vårt:)

Hadde ikm i går og fikk blødninger på ettermiddagen som jeg pleier, det er bare det at jeg bare har småblødninger(slik jeg hadde forrige gang jeg ble gravid) i dag også, ble sånn småglad her og testet, like negativt som før:(

Kan være at det er hcg`et som slår inn sent nå også men jeg tror egentlig ikke det, har veldig mensfølelse.

Skrevet

Huff det forstår jeg virkelig veldig godt, jeg holdt på slik igår, min kjære reiser bort for over en hel mnd idag, og iom. at igårkveld var siste gang jeg fikk pratet med han pr tlf før han dro, tuuuutet og gråt jeg ! Var KJEMPE premenstruell....enda jeg ikke pleier å reagere slik på mesen, men altså, er litt mye nå bare om dagen. Og når man da i tillegg venter på tanta er det kjedelig :(

Skrevet

Har ikke vært så mye her inne på skravletråden. Har liksom ikke tid til å skravle med en ett-åring hengende over meg. Jeg har ikm lørdag-søndag, men har så lyst å ta test nå, men tør ikke. Kjenner ømhet i brystene, men det kommer og går liksom. Husker ikke helt hvordan det var sist.

Skrevet

Ikm igår, ingen mens foreløpig, men negativ test i går, så jeg vet hun kommer....usj usj uuuusj ! Merker det i korsryggen nå ! Søren søren søren !

Skrevet

Da var det bom igjen :( Men det var ikke akkurat overraskende siden hele familien lå strekk ut i feber, rundt el. Det har med andre ord ikke akkurat vært aktiv prøving ;)

Jaja, vi får krysse fingrene for at spira sitter neste mnd.

Gratulerer til dere som har et lite mirakel på vei!

Skrevet

Huff det er like kjedelig hver gang :( Jeg for min del har også gitt opp for denne mnd, så vi sees kanskje i en annen ikm skravletråd :) Husk å føre opp på den ikm listen da

Skrevet

IKM i dag - testet negativt, akkurat som jeg har gjort hele uka!!! Hehe!! Har vært så overbevist om at jeg har vært gravid i over 2 uker nå, men i går og i dag har alle graviditetssymptomer vært borte (foruten om kvalmen da), så jeg må ha gått rundt med ett såkalt "innbilt svangerskap" med masse symptomer, det er den eneste forklaringen jeg har...

Har ikke fått mensen ennå, men hun kommer sikkert etterhvert! Så det ser vel ut til at det blir en pp til på meg også... så får håpe denne mensen dukker fort opp igjen da så man får kommet i gang med neste pp...

venter til jeg får mensen med å skrive meg opp på IKM 47 listen.

Fortsatt lykke til damer =)

Klems

Skrevet

Så kjipt da Meg og lille snuppis :( Men får krysse fingrene for at julestemning gjør susen!

Her er TR kommet for full styrke og slått meg ned i bakken, skjønte jo at den kom, men ikke slik som dette. Ekstra kraftig denne måneden, sikkert bare for å virkelig si ifra at NEI, du er ikke gravid! hehe...

Skrevet

Tror jeg må ta en test ikveld jeg....er snart 4 dager over ikm, og er super kvalm, mensmurringer, trøtt, stikninger, ømme pupper og kviser i hele ansiktet. Det pleier jeg aldri å ha.

Må bare spare opp litt tiss først....hehe.

Nervøs nå kjenner jeg.....om jeg er gravid blir det vårt først barn :)

Skrevet

Min crappy tante kom i dag og spottet ! Så da kommer jeg tilbake om en stund.

Skrevet

Oj da - høres ikke noe særlig ut, den kommer vel sikkert snart på meg også - da ser det ut til at vi følger hverandre inn i 2 pp da =)

Lykke til =)

Klems

Skrevet

Glemte å si at dette var til Ella26 =)

Skrevet

Og mikadimoo =)

Til KristineH: Lykke til da, håper det sitter en spire hos deg nå...

Klems igjen

Skrevet

har allerede skrevet meg opp som ikke gravid, fordi tr kom idag morges dagen etter ikm...dvs antydning til litt brunt i utfloden.jeg puttet inn en ob på jobb, og glemte den til jeg kom hjem..kun bittelitt brunt slim.etter det har det ikke vært noe..hm...jeg pleier å få skikkelig blødning på dag 1.

tanta kommer vel inatt da...og blir det ikke noe mer får jeg vel teste igjen etterhvert;-0

Skrevet

ah..der kom mensen skikkelig igang..så etter litt krøll forrige syklus, er jeg tilbake til fredagene mine( alltid hatt mensen hver 4. fredag;-))

planen er nå og slappe av, og heller konsentrere meg om julegaver og forberedelser...skjer det så skjer det!

... og jeg skal noen glass(LES. flasker) rødvin i morgen på julebord;-)

..og jeg har verdens herligste( og mest trassige..he he) treåring som jeg skal bruke mer energi på, isteden for å være opphengt i å bli gravid!!

MEN, jeg kommer nok til å kikke innom her også, men kanskje ikke hver kveld....og morgen;-0

gratulerer alle gravide, og vi andre snakkes sikkert i neste tråd;-)

Skrevet

Jepp - da kom hu på besøk her også, Tante Rød.... =(

I går forsvant alle symptomer, og puppene mine var plutselig helt normale igjen (så nesten litt flate og rare ut etter å ha vært så sprengte og hovne i over 1 ukes tid). Blodårene har trukket seg tilbake, det er såååå rart medalle disse hormonene!!!! I dag kom tante rød i full fart!!! Masse smerter, æsj, så går inn i 2 pp nå =)

Lykke til jenter =)

Vi sees neste pp runde og krysser fingrene for at det sitter en spire snart!

Klems

Skrevet

Æsj i går begynnte TR så smått og komme...

Da ses vel mange av oss på neste ikm :(

Lykke til de som spira sitter hos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...