Gå til innhold

Skravletråd IKM 47

Anbefalte innlegg

Skrevet

-diamanda galas:

jeg har også gulslimete utflod,å igår hadde jeg vannaktig...så tørr neste øyeblikk..

har trodd at tr kommer heile veien mn har ikke dukka opp enda...

hadde også litt gult slim rett før tr sist pp og...men da kom den 5 dager før tiden.......

håper det er noe positivt denne gangen da,har ikke tro på denne pp for min del...menmen..ikm imåra,dette er den lengste perioden fra el til ikm...(9-10 dager etter fødsel)er nå på dag 11...

lykke til;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så den skal åpne seg ved mensen?

jeg bør vel droppe å kjenne etter nå, siden jeg ikke har gjort det før..kommer vel ikke til å skjønne bæret;-)

så kjedelig denne ventinga, og det irriterer meg at jeg testet i stad...på ettermiddagsurin..hvor dum går det an å bli, liksom!!!!

puppene er ømme nå, men det er like så godt et tegn på at mensen kommer snart..he he;-9

Skrevet

Ja den skal åpne seg og bli myk, om du ikke har sjekket det før er det vel kanskje ingen vits nei =/ for min del er det et sikkert tegn, og min viser klare tegn på tr :(

Skrevet

så kjedelig, da, mika;-(

hvis jeg kjenner godt etter, føler jeg vel muligens at tanta er på vei jeg også...men det er jo ikke verdens undergang;-)

Skrevet

to_tette: merkelig denne utfloden ja...men kanskje det pleier å være sånn, bare at jeg ikke kjenner etter;-)

Skrevet

Ikm idag(17), ikke fått mensen....har to tester liggende(CB), men jeg tør ikke teste.

Har gått med bind i hele dag da det kjennes ut som om mensen kommer.....men ingen mens.

Kanskje jeg tester i mrg tidlig....eller onsdag. Har litt ustabile sykluser innimellom. Dag 30 i morgen, forrige syklus var på 29 dager.

Skrevet

Har/hadde og ikm idag. Alle symptomer på graviditet er som blåst bort men det er heller ingen tegn til at mensen er på vei. Tok en cb-test imorges som seff var negativ så nå håper jeg mensen kommer snart så vi kan sette i gang med neste pp..

Skrevet

Da var en ny dag i land, jeg er på vei på jobb om to strakser. Jeg håper såååå på oss uke 47 pp'er ! Håper at mange av oss treffer til tross for at det kan se ut som om flere av oss bare ikke tror det selv. Jeg for min del vet at løpet er kjørt, men det er jo fremdeles mange av oss :)

Har vært gravid før og merker det på hele kroppen at det ikke er noe "inni" der nå, annet enn en kommende tante :P

Skrevet

Diamanda Galas: la ikke merke til dette før sist pp,leste også et innlegg tidligere der det var flere som hadde slimete utflod før mens...men det trenger jo ikke å bety noe...

kristine 1979: har også brukt bind /truseinnlegg i 3 dager nå,tror at tr kommer hele tiden...

har ikm idag,ingen tr i sikte ingen murringer heller...(men di kommer å går)negativ test,mn det visste jeg vel..men klarte sef ikke å dy meg....:(

stikker også men ikke på sidene men,inni ..der..hehe

hvis du sjønner hva jeg mener?:P hehe

noen andre?

noen andre som har testa idag da?

Skrevet

Jeg er gravid!!!!!

Tok en test i dag , på ikm, og den var positiv.

Så da var det noe med alle de symptomene jeg har gått å kjent på den siste uka!

Håper mange av dere følger etter. Er så glad nå. Håper bare denne spiren klorer seg fast. Forrige runde endte det med MA i uke 12.

Skrevet

Gratulerer så masse birma :)

Håper jeg følger etter snart, men har en dårlig følelse....her er det på 3 dagen med murringer.

Så bra med gode nyheter for Uke 47 gjengen...håper det blir flere av de utover uka :D

Skrevet

GRATULERER BIRMA ! Hurra hurra HURRAAAA =D

Gud så godt med en god nyhet :) Hvilke symptomer har så du hatt da ? Står kanskje over her, men alikevel moro å høre. Håper virkelig virkelig den sitter nå, det tror jeg at den gjør :):):)

God gratulasjonsklem fra meg

Skrevet

Gratulerer så mye, birma!!! Det var gøy å høre!

Når er det dere andre skal teste da, eller venter dere til etter ikm? Jeg har ikm på torsdag/fredag. Har lyst til å teste NÅ... Huff! ;o) Er så spent!

Skrevet

Ja jeg også, vet ikke helt om det er torsdag eller fredag, men jeg har satt fredag som dato. Jeg har kjøpt test, men er SIKKER på den er negativ, i tillegg så koster jo testene, så tenkte at jeg nå for eeeen gang skyld skulle være fornuftig å vente så jeg ikke sløser bort penger og håp på den hersens testen. Tanterød kommer nok latterful imorgen eller på torsdag :(

Skrevet

Jeg må gå til innkjøp av test, hvis ikke hadde jeg nok testet allerede Tålmodighet er ikke min beste egenskap for å si det sånn... ;) Kommer til å bli så skuffet hvis mensen kommer eller hvis det blir negativ test, for jeg har hatt så stor tro på denne måneden. Jeg krysser fingre og tær for meg og alle dere andre 47ere!

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos deg og ta vare på deg sjøl:)

Skrevet

Testet negativt i går, har ikm i dag. Venter nå bare på at mensen skal komme. Er litt skuffa til tross for at jeg er i 1. pp, men skal starte på ny frisk og håpe på det beste.

Skrevet

Hei

Jeg har laget ett innlegg på "bli gravid" tidligere i dag der jeg skrev symptomer dag for dag og vår "oppskrift" på å bli gravide. Du kan se om du finner det?

Tusen takk for alle gratulasjoner. Håper dere alle snart kommer etter!

Skrevet

jeg testet også neg idag, og regner 99% sikkert med at tanta kommer imorgen tidlig;-(

nok en gang gratulerer til deg, birma;-)

Skrevet

Da har tappen min i løpet av bare tre timer rukket å bli kort, myk og åpen, så da regner jeg med at tante er her i løpet av morgen dagen.

Skrevet

Testet negativ i dag også =(

Nå SKAL jeg vente til IKM på torsdag og så teste da... Leste her inne at "Loppa skal gifte seg" nicket - ikke testet positivt før hun var 11 uker på vei forrige gang!!!! Så da er det jo fortsatt håp, ikke sant?

Håper TR ikke kommer...

Hvordan er det med resten av dere IKM 47`ere jenter??

Skrevet

Hei jenter!

Ingen TR enda her...ikm var igår. Har ikke testet enda - tør ikke :/

Har hatt murringer siden søndag i både mage og rygg, men tanta har ikke kommet enda. Tør ikke teste helt enda for jeg hadde en SA for 4 uker siden, og regner kanskje med at det kan være litt sykluskrøll..

Hjelpes - dette er nervepirrende :D

Skrevet

Spennende Amia :D

Skrevet

go måren;)

Gratulerer birma;)dette fortjente du,lykke til videre;)

her kom tanta i dag måres,men har jo visst det hele tiden..men hadde jo et bittelite håp:p hehe

sleit med pms i 8 dager før(!!!),pleier å være et par dager bare...hormoner på styr...arhhh...

tror egentli at jeg må gi meg nå,dette tar helt overhånd..tenker ikke på noe annet enn et til barn.blir helt besatt:( .akkurat som sist gang vi var prøvere var håpet like stort hver mnd...men endte alltid i total skuffelse:(:(

dette tar på psyken....innerst inne vet jeg at dette i kommer til gå vår vei(på egenhånd)...orker ikke å gå igjennom prøverør igjen...(ikke nå ivertfall) jeg er utrolig heldig som har en fantastisk liten gutt,som er 1år på fredag:) solstrålå i livet vårt !!!!!!

får prøve å legge dette på hylla en stund,å nyte tiden med prinsen vår;)

tida går så altfor fort!!;)

lykke til alle sammen håper det blir mangen positive tester framover;)

Skrevet

Jeg er to dager over ikm nå.

Konstante murringer, uggen og trøtt.

Tok en test igår, men kontrollstreken kom ikke opp, og testen ble negativ....men testen er vel ugyldig når kontrollstreken ikke kom opp?

Skal ta en ny i mrg tidlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...