birma og tredjemann Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Hei jenter! Så det klaffet for noen av oss i uken som snart er slutt, men flertallet (meg inkludert) må vel belage seg på en ny pp. Er dere klar for en ny skravletråd? Selv begynner jeg på min tredje pp etter MAen. Håper det klaffer nå. Har ikke lyst til å at det skal bli så altfor stor aldersforskjell på gutten vi har fra før og lillesøsteren eller lillebroren. Syns det var perfekt sånn som det egentlig skulle bli med 2 1/2 år, men så går jo ikke alltid ting som planlagt... Krysser fingrene for at det klaffer for mange av oss i uke 47 :-)
man78 Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Hei alle IKM uke 47 ere.Vi prøver igjen. Selv har jeg IKM fre/lør i denne uken med ca 31 dagers syklus . EL mest sans mellom 5 og 9 november... Hva med dere? Lykke til jenter....
birma og tredjemann Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Snart vår tur igjen til å starte prøvingen nå :-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 hei hei;-) aldersforskjell ja..hm..jenta vår er 3 år nå, så jeg håper det klaffer snart..jeg kunne uansett ikke starte prøving før i sommer pga medisiner, og ble anbefalt 3 år imellom..men syns det blir litt mye...så håper det ikke blir mer enn 4 skoletrinn forskjell hvertfall! jeg har mer tro på denne pp, for jeg tror endelig kroppen er på plass..hadde verdens kraftigste mens nå, med hinnerester og maaaasssssse klumper, så det er tydelig at det var igjen rester etter SA'en..har jo hatt murringer konstant og spottet og blødd i snart 2 mnd, så det er på tide med en normal syklus;-0 lykke til alle sammen!!!!!
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Hei, jeg slenger meg på denne tråden hvis det er greit? Jeg er helt ny her inne, vi bestemte i går kveld at NÅ er vi prøvere, og jeg vil da ha IKM uke 47, nærmere bestemt 20.nov. Jeg er 26 år, mannen min er 27, vi giftet oss i juni. Har fast jobb og hus, og er veldig klare for å starte opp nå. Er veldig innstilt på at det kanskje ikke går med en gang pga at jeg mest sannsynlig har endometriose, men i det siste har man kunnet stille klokka etter syklusene mine, så er litt spent på hvor lang tid det tar Hvem er dere andre her inne og hvor lenge har dere prøvd?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 hei og velkommen hufsetufsa;-) jeg er i 3 pp nå etter en spontanabort 29.juli..var 12 uker på vei(fosteret hadde ikke utviklet seg så langt) men kroppen har vært litt i ubalanse siden.føler det er mer på plass og håper på å bli gravid NÅ!!! jeg er 30 og sambo 33, og vi har en 3-åring fra før... håper det klaffer for deg, og at syklusen din er i orden framover pga endometriosen..jeg er disp for dette selv, og begynnte å bli plaget før graviditeten med nr 1, men ble gravid i 2 pp, og ble bedre når syklusen kom igang etter fødsel;-) så det er håp..lykke til!
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Ja jeg håper at det ikke blir et problem, jeg har jo brukt p-piller i mange år for å holde det i sjakk, så kanskje går det som smurt Huff hvor trist med spontanabort, og akkurat i den tiden man tror det skal være trygt, men bra at det er mer på plass for deg med syklus. Vi får krysse fingrene for at det klaffer fort Når tror du at du har IKM? Og eggløsning? Lykke til til deg også!
birma og tredjemann Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2008 Hei hei! Så kjekt med nye prøvere! Lykke til :-) Jeg er 28 år og mannen min er 32 år. Vi har en gutt på to år fra før og håper på å kunne gi han en liten søster eller bror om ikke så altfor lenge. Jeg var (som jeg skrev over) gravid i sommer, men det endte i en MA i 12. uke (fosteret hadde sluttet å vokse lenge før det). Vi starter på vår 3 pp nå. Krysser fingrene for at det klaffer nå. Diamanda Galas: Så bra om kroppen din er i rute igjen . Syns litt synd på deg med den lange blødningen. Men er nok sånn at det er litt som skal ut etter en abort. Jeg hadde i hvertfall min kraftigste mens noen sinne første periode etter MAen. Har dere funnet ut når dere har EL?
ROFL Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Heisann Jeg tror jeg hører til her.. Er ikke helt sikker på hvordan det ligger an med syklusen, siden jeg mistenker sa i forrige pp. Men vi får se om vi finner el ihverfall Krysser fingrene for oss alle!
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 Heisann! Jeg slenger meg med her hvis det er greit, jeg Godt å se noen ta initiativet til en tråd for oss med ikm 47! Er ikke akkurat prøving man legger ut om til de rundt seg i hverdagen, så godt å dele tankene med noen. Jeg er snart 32 år og min mann 34 år. Giftet oss i juni, og lengter etter å få en liten en sammen. Jeg har 2 fra før på 5 og 8 som syntes det hadde vært stas med en lillesøster eller lillebror! Har ikm 22., så el er forventet og blir godt mottatt neste helg
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 hei:-) jeg har enten ikm onsdag 19 eller fredag 21...( fikk mensen 2 dager før, så da blir det nok 19;-) el får jeg nok da ca 5 november;-), men satser på å ha sex når vi føler for det( og det blir vel endel, når man er babysyk..knis), fra og med idag;-)
Amia Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 Hei jenter:) Tenkte å henge meg på tråden deres her jeg. Regner med at jeg har ikm mandag 17 November. Litt usikker på ikm siden jeg hadde en SA for en uke siden og det jo kan være litt sykluskrøll nå, men satser på at det er den uken ) Tester dere EL jenter, eller bare kjører dere safe i EL perioden?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 29. oktober 2008 #13 Skrevet 29. oktober 2008 jeg tester ikke, men kjenner godt el, så det er ikke noe problem;-) kjipt med SA, Amia, håper det klaffer med en gang;-) er selv i 3 pp etter SA, men har hatt mye småblødninger og tull underveis, men det virker som kroppen er klar nå! lykke til...du nærmer deg jo el allerede;-9
*mitt største ønske* Skrevet 29. oktober 2008 #14 Skrevet 29. oktober 2008 Hei hei jenter=) Er nå i vår 23 pp, og jeg går nå på min 3 pergokur ( dobbel), så satser alt denne mnd.. Har ikm den 18-20 nov, og el er om en uke, den 5 nov...setter i gang for fullt i helga, så blir det annenhver dag her tror jeg...hihi=) Masse lykke til=)
*kleopatra* Skrevet 30. oktober 2008 #15 Skrevet 30. oktober 2008 Hei damer! Tror jeg hører til her. Prøver for første gang i mitt 25-årige liv å bli gravid. Tror jeg har IKM mandag 17. nov. litt usikker da, har akkurat slutta på pilla, så vet ikke hvordan syklusen vil utarte seg.... Krysser fingre og tær for alle her inne.
Amia Skrevet 30. oktober 2008 #16 Skrevet 30. oktober 2008 Hei igjen jenter! Da er nok vi likt *kleopatra*, jeg regner også med mandag 17/11, men kan også være litt sykluskrøll her denne mnd..Venter i spenning:) Hvor lenge har du gått på pilla da? Diamanda Galas: Så vondt at du også har opplevd en SA. Var det mye tull med sylusen etterpå eller? Jeg kjenner alltid EL veldig godt jeg også, men velger å teste denne runden, for det kan jo bli en lang syklus dette...og jeg er utålmodig )
gutt + knøtt i magen Skrevet 30. oktober 2008 #17 Skrevet 30. oktober 2008 Hei!! Har og IKM i veke 47. 3.prøveperiode. Er fulltidstudent, men ein gutt på 3 år, men føler meg klar for ein til. Føler som deko at denne prøvinga ikkje er noko eg snakkar med andre kjente om. Har veldi lyst, men kan ikkje stressa, då ta da vel enda lengre tid... Krysser fingrene for at det skal klaffe.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 30. oktober 2008 #18 Skrevet 30. oktober 2008 amia: jeg fikk el (testet ikke men det føltes hvertfall sånn) nøyyaktig 14 dager etter SA.deretter mensen 14 dager etter el..så alt var veldig normalt...men deretter ble det småblødninger hele tiden, selv om mensen kom punktlig...tydeligvis var ikke alle hinnerester ute, men det virker som alt er i orden nå;-) satser på at det klaffer for deg med en gang...og meg denne pp også;-)
Amia Skrevet 30. oktober 2008 #19 Skrevet 30. oktober 2008 Så bra at det ikke var altfor mye sykluskrøll for deg da! Satser på det samme her... Har ihvertfall aldri slitt når jeg har sluttet på pilla e.l, så håper kroppen har ordna opp alt den skal Krysser fingre og tær for at det er full klaff for oss begge denne perioden! Da hadde jeg jublet høyt
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 30. oktober 2008 #20 Skrevet 30. oktober 2008 hiver meg på her! ikm 18 november;.. el ca 4 november!. vil så jærne bli gravid!! 2pp.. så kanskje litt tildli å håpe!!
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #21 Skrevet 31. oktober 2008 Hmm.. bare måtte teste el i dag, jeg Har hatt syklus på 5 uker de siste to mnd. men håper den vil stabilisere seg til 28 dager snart. Så sånn i tilfelle liksom..hihi.. Men, - den var jo negativ :-(
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. november 2008 #22 Skrevet 1. november 2008 Hei alle sammen =) Slenger meg på her jeg, jeg er også ny her inne. Er 32 år og gift med drømmemannen på 33 år. Vi har en datter på snart 3 år fra før (ikke planlagt), og er nå i min første pp. Mannen og jeg bestemte oss for en stund siden at at skulle bli "prøvere" for første gang, er veldig annerledes enn første gang, da graviditeten var uplanlagt og kom som ett sjokk!!! Er 8 uker siden jeg sluttet på cerazette nå og fikk endelig mensen forrige uke, så jeg er i min første pp nå... Forventer selvsagt ikke å bli gravid så fort, leste at det var 20 % sjanse å bli gravid første pp, 17 % når du er over 30, 60% blir gravide innen 6 mnd, men det er helt vanlig for helt friske par å bli gravide ett sted mellom 4 og 10 måneder, så er forberedt på å måtte vente en stund, men håper jo selvsagt på klaff med en gang. Forventer IKM en gang mellom 20 og 23.11, er ikke helt sikker på syklusen ennå, før p-pillebruken hadde jeg 30 dagers syklus, så tror el kommer rundt 7-9 nov og selvsagt er mannen da ute på reise, han drar den 07 og kommer hjem den 10, så denne pp`n går vel i vasken... Men, det går jo an å håpe allikevel... Lykke til alle jenter =)
KarLuc +1? Skrevet 1. november 2008 #23 Skrevet 1. november 2008 går utifra at jeg hører til med ikm å uke 47.. (eller 48) Mn en om syklusen er begynt å bli stabil så blir det uke 47 dette blir vår 2.pp... men har ikke så høye forhåninger i å med at vi ikke kommer til å stresse med å finne ut når el er å sånn.. lar naturen gå sin gang så klaffer det når det er meningen så lenge vi blir gravide før sommeren er vi fornøyd så det ikke blir så stor alder forskjell på ungene.....
Gjest Skrevet 2. november 2008 #24 Skrevet 2. november 2008 Hei jenter! Syns det er dårlig med liv her hos oss, men det tar seg vel opp nå som vår el-uke kommer :) Spennende... Lykke til!
Gjest Skrevet 2. november 2008 #25 Skrevet 2. november 2008 Hei! Ja jeg har også tenkt på at det er stille her, men som du sier - nå blir det vel action! Vi hadde litt kos i dag tidlig, har litt lyst å prøve i kveld også, men så leste jeg et tips om å "spare" og heller gjøre det annenhver dag, så må kanskje prøve det. Vet ikke om jeg klarer å kjenne når jeg har EL, tester ikke. Men i dag har jeg hatt litt vondt i "eggstokkområdet" og i korsryggen (av en eller annen grunn), men tror det er litt tidlig å ha EL. IKM er ikke før 20. Lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå