Gjest Skrevet 12. november 2008 #76 Skrevet 12. november 2008 Diamanda Galas: Det var godt å høre ) Har et ørlite håp, men tør ikke håpe for mye! Lykke til så lenge dere som er i gang med symptomjakten..hehe.. Får vente til helgen og kjenne etter festesmerter jeg da *glis*
birma og tredjemann Skrevet 13. november 2008 Forfatter #77 Skrevet 13. november 2008 Diamanda Galas: Har litt symptomer, men det er så varierende fra dag til dag at jeg vet ikke helt om det kan kalles symptomer.... Søndag, mandag og tirsdag var jeg litt småkvalm. I tillegg hadde jeg masse luft i magen I dag og i går har jeg hatt litt sånn mens-vondt i rygg og nederste del av magen. i tillegg har jeg vært veldig sulten (!) de siste dagene. Men, som jeg har skrevet over: Jeg har liten tro på at det har klaffet denne måneden så tror nok jeg bare er litt uvel i kroppen uten at det har noen spesiell grunn. Er ikke spesielt trøtt i alle fall og det har jeg alltid blitt før når jeg har vært gravid. IKM på tirsdag (eller onsdag). Blir spennende å se. Hvordan går det med dine symptomer da? Dette er jo 3pp og det var da det klaffet forrige gang (den som endte i MA) så håper jo litt på at det skal være mitt lykketall :-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 13. november 2008 #78 Skrevet 13. november 2008 birma;-) jeg er stuptrøtt om dagen, men jeg har nok lite jern;-( jeg er ikke like overbevist om at det har klaffet lenger, men det er vel greit å stresse ned litt...har flere symptomer, men vet at jeg kan bli lurt..sådet er bare å vente... men har hele tiden i bakhodet den rosa utfloden forrige helg...hva annet en festeblødning kunne det vært;-) sulten er jeg også om dagen..hm...blir såååå spennende, håper det er vår tur nå,-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. november 2008 #79 Skrevet 13. november 2008 Hei jenter =) Slenger meg på her jeg... Har IKM rundt den 20.11 pluss minus ett par dager og har allerede siden fredag for snart en uke siden vært kvalm i perioder, tisser ganske så ofte og er ømme i puppene... Håper, håper, håper - er jo bare i 1 pp, men håper allikevel =) Lykke til jenter =)
*kleopatra* Skrevet 13. november 2008 #80 Skrevet 13. november 2008 ÅÅÅÅhhh.... tror jeg blir gal i påvente av IKM!! det murrer og styrer nedi der, men jeg vet ikke hva jeg skal tro. akkurat som om det "bruser" og irriterer der nede. klarer ikke helt å lokalisere følelsen heller, men det er mest hø høyre side, ganske langt nede på en måte... denne konstante påminnelsen gjør jo at jeg ikke klarer å tenke på noe annet!! har tidligere hatt en god del utflod, men ikke i går og i dag.... Hvordan går det med dere andre?
_Lotus_ Skrevet 13. november 2008 #81 Skrevet 13. november 2008 Her er jeg på vei til å bli gaaal av å vente på testing... Symptomene som er mest tydelig for tiden er vondt i korsryggen, veldig tørst, kvisete...Men det kan jo være TR som nærmer seg. Ulidelig spennende dette Når skal dere teste?
*kleopatra* Skrevet 13. november 2008 #82 Skrevet 13. november 2008 tenker faktisk å drøye helt til torsdag eller noe sånt (har vel IKM tisdag). blir bare så skuffa hvis jeg tester neg, da er det bedre at mensen overrasker meg. men hvis TR ikke har dukket opp innen onsdag, så blir det uliderlig spennende!!! har nettopp slutta på p-piller da, så vet ikke helt hvordan syklusene blir. men synes jeg kjente at jeg hadde el denne perioden da. :-) er optimist til det motsatte er bevist!! :-) Ella26: når tenker du å teste da?
_Lotus_ Skrevet 13. november 2008 #83 Skrevet 13. november 2008 Oi, hvis du klarer å holde ut så lenge er du beinhard:) Jeg har IKM torsdag, men tror jeg hadde EL tidligere enn beregnet denne måneden, mandag er det 14 dager siden EL. Kan vel i teorien teste da, så kommer sikkert til å gjøre det kjenner jeg meg selv rett, hehe...
EnJente_m_2Jenter Skrevet 13. november 2008 #84 Skrevet 13. november 2008 Hei dere Jeg har ikm 20ende ca, men jeg vet ikke heeelt akkurat når, så jeg tenker at jeg sier 20 + + Jeg har et symptom som er veldig rart, og jeg er virkelig en person som ikke leter etter symptomer. Sier heller tvert i mot, nei nei, den stikkingen der finner du bare på hehe osv. MEN jeg er støl nederst i magen ? Og jeg trener ikke, har ikke gjort noe som skulle fått meg støl, MEN det kan jo være at jeg har gjort et eller annet ubevisst som har skapt det. Og hvorfor i all verden skulle man bli støl om man var nygravid, det er jo bare helt merkelig. Så konklusjon: ikke et verdig symptom. Jeg følger med tappen min, men altså, den lever jo sitt eget liv. I det ene sekundet er den langt nede og knallhard og lukket. I neste kan den være mykere og høyt oppe ? Hva i alle dager ?! Noen av dere som sjekker tappene da ? Og hvordan er de isåfall ? Jeg har fått kviser på brystet, det har jeg ALDRI hatt før, MEN mensen kan også forårsake dette....huff altså
EnJente_m_2Jenter Skrevet 13. november 2008 #85 Skrevet 13. november 2008 ...en ting til ! Det stakk intenst i venstreside nede igår, altså prikket, som om eggstokken skulle hatt en cyste eller noe ! Uten at jeg aner hvordan det føles
tinemor85 Skrevet 14. november 2008 #86 Skrevet 14. november 2008 heisann jenter:) slenger meg på her har ikm mellom sønd å tirs(?) tror pms helvete har kommet min vei:( æsj ...veldig følsom di siste dagene ,å idag har jeg også kort lunte:( ømt h .bryst hehe det hadde jeg sist pp og 4dager før tr... så ser svart på hele greia:( off lei nå 6pp på oss.... får nok besøk i løpet av helga...
wanda71 Skrevet 14. november 2008 #87 Skrevet 14. november 2008 hei alle sammen! Ikke lett og holde motet oppe men vi får gjøre det beste ut av det. Et råd jeg har å gi er å ikke teste seg så ofte, blir jo helt deppa av det. Synes faktisk at det er vanskelig å sovne når jeg vet at jeg skal teste meg dagen etter og jeg har en tendens til å begynne med det altfor lenge før ikm. Har ikm på tirsdag og har selvfølgelig også testet meg i dag, helt og totalt negativt. Har bestemt meg for at hvis det ikke går denne gangen skal jeg ikke teste meg før tidligst ikm-dagen så jeg ikke bruker så mye energi på å være så opphengt. Lykke til jenter, håper disse neste dagene vil gi dere gode nyheter!! God helg!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 14. november 2008 #88 Skrevet 14. november 2008 Hei dere og hei Wanda71 Jeg er helt enig, jeg er fast bestemt på å ikke teste før jeg har ikm. Jeg føler jo at jeg aldri har fått mensen på ikm alikevel, kommer som regel dagen før eller etter, eller noe, så det er kanskje like greit å vente til naturen viser oss det selv. Vanskelig, men man sparer penger og stress. Jeg har jo gjort det før, så vet hvor lett det er å falle for fristelsen Jeg er støl nederst i magen, som om jeg skulle ha trent magen nå for første gang på lenge. Jeg prøver virkelig ikke å fiske etter tegn, og jeg er faktisk veldig negativt innstilt og tror overhodet ikke at jeg er gravid. Denne stølheten derimot, er et faktum, men kan jo komme av andre årsaker. Er det virkelig ingen som vet om det kan være et tegn ?
Raskatte Skrevet 14. november 2008 #89 Skrevet 14. november 2008 Verdens lengste venteuke i vente!!Grr..hvordan skal vi holde ut til neste uke da? Jeg må vente ut neste uke også,for har ikke ikm før på lørdag:( Såå utålmodig nå,men tr kommer sikkert igjen.. Lykke til jenter!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 14. november 2008 #90 Skrevet 14. november 2008 Ja huff...fredag her da....så du får trøste deg med at det ikke er sååå langt mellom oss alikevel ! Jeg spør og spør her inne, om stølhet i magen kan være en greie, men ingen svarer hehe !
tinemor85 Skrevet 14. november 2008 #91 Skrevet 14. november 2008 hehe kan ikke huske at jeg var støl i magen sist jeg ble gravid...(?) ble kansje det på et senere tidspunkt,så jeg vet egentli ikke:p men følte meg veldig oppblåst sist pp vondt å alle buksene strammet... men det var ingen apire tr kom 4 dager før tiden....jaja føler meg veldig NEGATIV idag:( arhhh vet at tanta er på vei.... har f..meg vært så dom at jeg løfta et glassbord alene,nå verker bekkenet som et uvær....kan ikke gjøre noe uten at det gjør vondt,akkurat som når jeg var gravid....æææææsj.... ¨å jeg vet ikke helt va jeg kjenner om det er tr eller bekkenet som skrangler;(.....................................
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 14. november 2008 #92 Skrevet 14. november 2008 god kveld, jenter;-) har sååååå vondt i korsryggen...ikke mensvondt, men sliten liksom...akkurat som ved tidligere graviditeter...hm... prøver liksom å overse alt av symptomer, men det er ikke så lett når jeg tisser en gang i timen heller;-0 dersom jeg ikke er gravid, må det være noe alvorlig galt med meg;-) skal virkelig prøve å la være å teste!!!!!...men det er vanskelig;-(
KarLuc +1? Skrevet 14. november 2008 #93 Skrevet 14. november 2008 Hei hei.. lenge siden eg har vært innom her no Her er lite nytt. Er nok ikke gravid. Traff ikke rundt el denne gang så. Er no syk med feber og trolig influensa, så orker ikke kjenne etter noe annet har bare den mensen følelsen liksom.. så blir nok en ny pp på oss ser det ut til
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. november 2008 #94 Skrevet 15. november 2008 Ja, så har vi endelig kommet til lørdag den 15.11 - til uka skal det skje, da får vi som har IKM uke 47 greie på om vi har blitt gravide eller ikke... Det blir sååååå spennende!!! Noen blir veeeeeldig skuffa og noen blir veeeeeldig glade =) Jeg krysser fingrene for at spiren sitter hos dere =) Hvordan er symptomene nå jenter?? Bare noen dager før testing? Når det gjelder meg selv er jeg litt kvalm i perioder, liten "klump" nederst i magen (føler at det er noe der), tisser sånn ca hver 2 time og brystene er utrolig ømme og vonde. Mannen sa i går at han synes de så "hovne" ut og at blodårene var mer fremtredende. Psyken går opp og ned, såååå sint og irritert i det ene øyeblikket, så glad i det andre og såååå sliten i det tredje... Jeg er ganske sikker på at det er noe på gang, men tester er foreløpig negative... er jo ikke å forvente noe annet heller, har jo IKM før til torsdag, har tenkt å teste meg til tirsdag... Dere da jenter?? Klems fra
*kleopatra* Skrevet 15. november 2008 #95 Skrevet 15. november 2008 Hei! :-) symptomer ja.... de har vel egentlig dabbet litt av! hadde hodepine, mye utflod, masse murringer, stikk i puppene ect. tidligere i uka. nå er nesten alt borte, har bare stikking/murring i livmora (?!!). Det føles på en måte som det strømmer ut bittesmå bobler ut fra et lite punkt der, litt på høyre side liksom. rart! har hatt leamus i livmor/tapp med jevne mellomrom også. vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. noen som har erfart dette før??? det blir en spennende uke ja! har kjøpt inn tester, men tenkte egentlig å vente til torsdag eller fredag. Litt usikker på når (og om) jeg hadde EL, men tror kanskje det var 2. november eller noe sånt. Klarer ikke å legge fra meg tanken om at p-pilleslutten er skyld i alle disse symptomene, og at det ikke skyldes graviditet.... hva tror dere??? Meg og lille snuppis: du høres jo veldig gravid ut da!! Hvordan går det med dere andre? Stor klem!
birma og tredjemann Skrevet 15. november 2008 Forfatter #96 Skrevet 15. november 2008 i dag er jeg kvalm. Jippi!!!! Ikke ofte jeg er glad for å være kvalm men nå håper jeg det kan være tegn på noe. Hatt murringer i tre dager nå og i dag tidlig var jeg, som ei her beskrev tidligere, støl i magen. Hadde liksom slått meg til ro med at det ikke klaffet denne måneden men nå begynner forventningen å komme likevel. Typisk! Ikm på tirsdag. Tester tidligst da.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 15. november 2008 #97 Skrevet 15. november 2008 Artig og høre dere har så flotte tegn Jeg for min del har overhodet ingen grunn til å tro jeg er gravid, ejg var veldig støl i magen, heeelt nederst i magen, men det har gått over og jeg regner med det har sin naturlige årsak, uten at jeg vet hva det er. Har ingen symptomer, jeg driver på å sjekker denne tappen litt jeg da, og den er knallhard og lavt nede. Jeg er helt tørr, knusptørr, inget utflod what so ever, så jeg er sååå sikker på at jeg ikke er gravid Det er kjipt, men det lille håpet holder man jo fast ved. Vi får bare se, 6 dager til ikm !
tinemor85 Skrevet 15. november 2008 #98 Skrevet 15. november 2008 lei lei lei ,hater tiden mellom el å tr:( den går så forbannet seint.... mye murring vond rygg å stikk inni...mhum... jæ...drit:( sint å sur å pessimistisk:( vedder på at tr kommer hvert øyeblikk,kommer alltid på natta..... arhhhhhhhhhhhhhhhhhh............................ er også knusktørr,premenstruell....løpet er kjørt ... unnskyld syteinnlegget men måtte bare få det ut.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 15. november 2008 #99 Skrevet 15. november 2008 Det er HELT ok å syte litt, jeg gjør det jo selv. Det at man er knusptørr er vel et godt tegn på at ingenting er i fære ? Annet enn den #¤"¤ tanta da så klart....står jo på pernilleinfo også, at man skal være tørr før mensen
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. november 2008 #100 Skrevet 16. november 2008 kan liksom ikke huske om jeg er helt tørr før mensen, men nå er jeg hvertfall ikke det... føler egentlig at mensen er rett rundt hjørnet, er så aggressiv som jeg bruker å være dagen før mensen;-( supertrøtt...men er jeg ikke det før mensen også?...men nå har jeg vært det i 4-5 dager..hm... surr surr surr...at jeg gidder å bruke energi på dette..he he;-) jeg vet ikke om jeg har ikm i morgen eller onsdag...har alltid hatt 28 dagers syklus, men forrige var 26...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå